Lastig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar het blijft een vrouw. Politiek is emotie.
In Nederland is er nauwelijks verschil tussen de ene regering en de andere omdat er nooit een enkele partij regeert. Er is meestal een consensus in het midden en bij nieuwe verkiezingen blijven we daar doorgaans zitten. In de VS kan je gaan van rechts naar links met een verkiezing.quote:
Is dat niet 'troopergate' waar hun aan weigeren mee te werken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
Er is nu al een tijdje een onderzoek bezig naar waar het geld is gebleven van die 'Bridge to Nowhere', waar Palin steeds zo over opschept.... en nu weigert Palin mee te werken aan dat onderzoek, wat uiteraard extra ammo is voor de demcoraten.
Valt mee lijkt me, zeker vergeleken met onze politieke partijen zijn beide de Democraten als de Republikeinen behoorlijk concervatief en "rechts".quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
In Nederland is er nauwelijks verschil tussen de ene regering en de andere omdat er nooit een enkele partij regeert. Er is meestal een consensus in het midden en bij nieuwe verkiezingen blijven we daar doorgaans zitten. In de VS kan je gaan van rechts naar links met een verkiezing.
Geen idee. Vanmorgen hadden ze het er even over bij Larry King, dat het ging over waar het geld gebleven is van die Bridge to Nowhere, en dat ze weigerde mee te werken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is dat niet 'troopergate' waar hun aan weigeren mee te werken?
Overiegsn is dat nu afwachten hij heeft er van langs gekregen van Greenspann die zegt dat zijn economische plannen niet deugen (niet echt een item voor de kiezersquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:04 schreef speknek het volgende:
Hey, ik ben net zoveel voorstander van Obama als jij, maar het leeft niet bij het Amerikaanse volk dat hij standpunten heeft.
Net zoals hier in Nederland iedereen Bos beticht van draaikonterij en vervolgens op Balkenende stemt. Het volk stemt met gevoel, niet met het hoofd.
In verkiezingstijd:quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee. Vanmorgen hadden ze het er even over bij Larry King, dat het ging over waar het geld gebleven is van die Bridge to Nowhere, en dat ze weigerde mee te werken.
Je zou op Ralph Nader en/of de Green Party kunnen stemmen. En op zich heb je binnen de Democratische partij wel een stel aardig linkse rakkers, maar die krijgen geen mandaat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:33 schreef Semisane het volgende:
Valt mee lijkt me, zeker vergeleken met onze politieke partijen zijn beide de Democraten als de Republikeinen behoorlijk concervatief en "rechts".
Het zijn kleine nuance verschillen, wat betreft milieu, bescherming van de allerzwakste in de maatschappij, economie, maar nee er is niks "links" of progresief bij, in de politiek van de USA.
De economische situatie in de VS zal toch wel degelijk een speerpunt worden tijdens het eerste debat. En ik denk zelfs dat het een item voor de kiezers kan worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overiegsn is dat nu afwachten hij heeft er van langs gekregen van Greenspann die zegt dat zijn economische plannen niet deugen (niet echt een item voor de kiezersmaar toch )
Voor het grootste gedeelte (het midden van de VS) is anti abortus en antihomo belangrijkerquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:13 schreef kin238 het volgende:
[..]
De economische situatie in de VS zal toch wel degelijk een speerpunt worden tijdens het eerste debat. En ik denk zelfs dat het een item voor de kiezers kan worden.
Tja, maar Ralph Nader en de Green Party zijn nauwelijk alternatieven te noemen, mede omdat ze aan een aantal vrije markt principes en vrijheden willen komen, waar zelfs die aardig linkse rakkers binnen de Democtatische partij hun handen niet aan willen branden, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zou op Ralph Nader en/of de Green Party kunnen stemmen. En op zich heb je binnen de Democratische partij wel een stel aardig linkse rakkers, maar die krijgen geen mandaat.
Breinaalden heeft iedereen immers thuisliggen. economische recessie of niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte (het midden van de VS) is anti abortus en antihomo belangrijker
CNN valt wel mee qua partijdigheid, zeker de internationale.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef kin238 het volgende:
[..]
In verkiezingstijd:
CNN MSNBC = Linkse propaganda
FOX News = Rechtse propaganda
CNN International is onverschillig, US CNN is zo'n beetje centrum-rechts. De programmering die je niet te zien krijgt op CNN International is behoorlijk conservatief, zoals Dobbs of Glenn Beck.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:50 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
CNN valt wel mee qua partijdigheid, zeker de internationale.
Wat is er propaganda aan kritische vragen stellen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef kin238 het volgende:
[..]
In verkiezingstijd:
CNN = Linkse propaganda
FOX = Rechtse propaganda
Glenn Beck is zo'n schattig kereltje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:11 schreef Fokski het volgende:
[..]
CNN International is onverschillig, US CNN is zo'n beetje centrum-rechts. De programmering die je niet te zien krijgt op CNN International is behoorlijk conservatief, zoals Dobbs of Glenn Beck.
ik ben falie kant tegen eindeloze topics met 10tallen paginas.quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef Verbal het volgende:
En dit kan allemaal niet in het lopende 'Amerikaanse presidentsverkiezingen'-topic
V.
Palin zat pas nog te vertellen dat ze een heksenjacht wilde beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:13 schreef Ringo het volgende:
Obama heeft te vroeg gepiekt, denk ik. Zijn voice of change begint pedant te klinken. En Palin kan op haar beurt de rol van underdog van Obama overnemen als de hetze tegen haar doorzet. Zal haar veel stemmen van vrouwelijke Democraten opleveren.
McCain gaat winnen, al hoop ik op Obama.
quote:Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Palin zat pas nog te vertellen dat ze een heksenjacht wilde beginnen![]()
Die is helemaal knetter en als Mc Cain het loodje legt is die mesjokke hockeymom president van de USquote:Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Palin zat pas nog te vertellen dat ze een heksenjacht wilde beginnenDat soort gestoorde wijven moeten echt zo snel mogelijk opgeruimd worden. Deze palin gaat mccain geen goed doen en ik denk dat het het stemmen gaat kosten.
Dat komt goed uit, want het eindigt bij 300 en het zijn slechts 7 pagina'squote:Op zondag 21 september 2008 18:02 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
ik ben falie kant tegen eindeloze topics met 10tallen paginas.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Achterlijke Amerikanen ook. En dat moet eventueel Mccain opvolgen als die dood neervalt.
![]()
Heb je een link trouwens? Wil de context wel eens weten. Enige dingen die google vindt zijn een "witch-hunt" op Palin vanwege die man die ze liet ontslaan en dat ze door een keniaanse pastoor was vertelt dat ze presidente zou worden en die man een vrouw uit zijn dorp had verdreven omdat het zogenaamd een heks was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |