Goed dat je het zegt, ga ik morgen even shoppen.:)quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:21 schreef intoxicated het volgende:
Jaahoor... 25mg diclofenac kan je nu gewoon OTC krijgen
Het mooiste is nog dat de kassiëre bij aankoop vraagt of je advies over de medicijnen wilquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:21 schreef intoxicated het volgende:
Jaahoor... 25mg diclofenac kan je nu gewoon OTC krijgen
Inderdaad, dat doen ze ook gewoon met paracetamol. Ga de volgende keer eens een erg ingewikkelde vraag verzinnen :p. Iets van 'ik heb last van pijn bij slijmbeursontsteking, mag ik nu diclofenac gebruiken?' Dan zou de (assistent-)drogist moeten aangeven dat ik diclofenac niet met corticosteroiden mag gebruiken, cave GI-bijwerking, maar kun je dat van een Kruidvatmedewerker verwachten? Kortom: geen goed idee, diclofenac OTC.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:17 schreef leejow het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat de kassiëre bij aankoop vraagt of je advies over de medicijnen wil
Ik heb wel een (long)arts ermee zien lopen maar hij gebruikte het alleen om zijn vakantiefoto's te showen tijdens de lunchpauzes.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:09 schreef dotKoen het volgende:
..........
Hebben jullie nog tips, of wellicht al een arts met een iPhone (in de kliniek dan) zien lopen?
Ik zeg toch ook: Het lijkt er opquote:Op dinsdag 2 september 2008 06:27 schreef starla het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken. RF is in ieder geval al negatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |