Stichten, mijn waarde PVS. Een gezin wordt gesticht. En daarna krijgt men, DV, kinderen.quote:
Ik kan er gewoon 1 huren als het moet.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stichten, mijn waarde PVS. Een gezin wordt gesticht.
Nee, een BrEaZaH krijgt kinderen, ik profiteer er alleen maar van.quote:En daarna krijgt men, DV, kinderen.
Hoe kan ik nou drugs afzweren en tegelijkertijd een drug (CDA, religie) kiezen?quote:
Ja, ook jij kan dat. En dan de drugs afzweren en CDA stemmen. Komt het toch nog goed!
Van de situatie in de VS weet ik wat dit betreft onvoldoende om er iets zinnigs over te melden, houdt me meer bezig met de buitenlandse dan de binnenlandse politiek van de VSquote:Op woensdag 3 september 2008 20:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik neem aan dat je weet dat het in de VS net zo werkt? Public costs, private benefits...
Dat heb ik nou ook! Wat nou verantwoordelijkheidsgevoel, gewoon een flink huis met dito tuin, en als de nood aan de man is desnoods effe een kind werpen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef Semisane het volgende:
Goed plan, jammer dat ik zo conservatief heb geleent eigenlijk...Ik had dus makkelijk een mooi twee-onder-één-kap huis kunnen kopen in Amsterdam-Zuid, blijkbaar en daarna mijn kosten en schuld op de rest van Fok over kunnen hevelen.
Idd, dit is echt te belachelijk voor woorden dit voorstel. Als dit kabinet iets wil doen moeten ze Leen verbieden. Maar ze moeten niet de problemen van burgers oplossen met onze belastingcentenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef Revolution-NL het volgende:
Waarom nog financiele verantwoordelijkheid nemen voorjezelf. Als het fout gaat helpt de overheid je toch wel.
Wat een land![]()
![]()
leen is juist voor het handhaven van de koopkracht, daar heeft het kabinet geen moeite mee.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, dit is echt te belachelijk voor woorden dit voorstel. Als dit kabinet iets wil doen moeten ze Leen verbieden. Maar ze moeten niet de problemen van burgers oplossen met onze belastingcenten
Idd, want dit kabinet kan zelf de koopkracht niet handhaven.......quote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef henkway het volgende:
leen is juist voor het handhaven van de koopkracht, daar heeft het kabinet geen moeite mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |