Bellyfashion heeft winterjassen toegevoegd aan de collectie, voor zover ik kan zien zijn het er niet reuze veel (lees: eerder weinig) maar misschien is het haar smaak wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef amaranta het volgende:
Goed topic.
Mijn collega vroeg laatst aan mij of er ook zoiets bestond als positiewinterjassen. In de winkel wisten ze het ook niet en moest ze maar een mantel dragen ofzo.
Maar zij fietst naar dr werk en een mantel is wel erg fris dan. Iemand hier tips?
Daar zitten echt leuke dingen tussen, joh! Sjonge... mocht het voor mij weer eens raak zijn....quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef bixister het volgende:
ik heb me destijds behoorlijk blut gekocht bij 'happy days'
Die is mooiquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef logout het volgende:
ik vind ie van mama-licious wel leuk
[ afbeelding ]
Ik ben zoooooooo benieuwd naar de herfst/wintercollectiequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef DevilsChase het volgende:
H&M is wel te doen! Alleen dan niet online maar echt in de winkel kijken!
Dat shirt is van Mamalicious, die heb ik namelijk ook. En hij is idd erg mooi.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, ik kom net met googelen uit op deze http://www.belly-b-webshop.nl/
en daar zie ik echt een heel lief topje hangen:
[ afbeelding ]
(Ik was dus op zoek naar het merk dat ook een shirtje heeft met 'it started with a kiss' )
Ik loop regelmatig door de winkel maar zie nu pas dat ze ook een webwinkel hebben. Geweldige zaak is het, met hele fijne spulletjes.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is ook een leuke site: http://www.piratenenprinsessen.nl/
Innana heet die (of inanna) maar daar kun je gauw een half maandsalaris neertellen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik woon ook in limburg...en ik ging vooral kijken in eindhoven, bij de prenetal en de H&M en er ligt ook een winkel voor zwangerschapskleding in de straat als je van de heuvelgallerij hoofdingang naar de AH loopt, maar die zag ik pas helemaal op t einde liggen dus ik weet niet zeker of ze daar iets leuks hebben
Waarom zou je een positiebroek van bijna ¤ 300,- kopenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Innana heet die (of inanna) maar daar kun je gauw een half maandsalaris neertellen.
Bekende van mij kocht daar een positiebroek van bijna 300 euro, die toen dr buik wat groter was niet eens fijn zat.
Ik heb volgens mij maat XL en die zit prima... dat past jou toch ook wel?? Gisteren daar nog een leuk shirt van Noppies besteld... blauw zwart gestreept en in de opruimingquote:Op donderdag 4 september 2008 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks Diaan!
Een meisje van mijn pufclub had hem aan, erg leuk, maar helaas volgens mij niet voor mijn maatje weggelegd.
Geen idee eigenlijk. Maar het winkeltje hier dat dat spul verkoopt ziet er altijd eng 'normale maten' uit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij maat XL en die zit prima... dat past jou toch ook wel?? Gisteren daar nog een leuk shirt van Noppies besteld... blauw zwart gestreept en in de opruiming![]()
ik draag, heel afgezaagd misschien, heel veel kleding van mijn vriend, t-shirts en truien vooral. zit lekker ruim, is warm, en geeft me, als hij er eens niet is, een gevoel alsof hij toch heel dicht bij me isquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:20 schreef Tinuviel het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik zal eens kijken wat er zo allemaal nog is aan winkels, waar ik nog niet ben geweest. Heb nog nergens iets van truitjes gezien, die een beetje tegen de winter kunnen, maar daarvoor is het waarschijnlijk nog te vroeg.
De webshop met de t-shirts had ook een paar hele leuke ertussen zitten.
Ik heb juist het tegenovergestelde... ik wil juist als zwangere vrouw er mooi en soms ook stoer bij lopen.... ik werk dan ook wel, maar ook op de dagen dat ik niet werk, hou ik ervan mooie kleren aan te hebben. Ben zoiezo wel gek op klerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik draag, heel afgezaagd misschien, heel veel kleding van mijn vriend, t-shirts en truien vooral. zit lekker ruim, is warm, en geeft me, als hij er eens niet is, een gevoel alsof hij toch heel dicht bij me ismij kan het niet zo heel veel schelen of het me "modieus" staat, misschien ook omdat ik niet werk, maar dan nog heb ik me nooit zo druk gemaakt om mijn uiterlijk qua kleding
ik word volgend jaar dertig maar ik loop er af en toe nog bij als een slordige tiener
dit misschien iets voor je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:35 schreef Estrys het volgende:
Heb een spijkerbroek en twee truitjes bij H&M gekocht van de week van de mamacollectie, dat is op een broek na het eerste wat ik heb gekocht aan echte zwangerschapskleding. Wil nou nog een leuk spijkerrokje want dat combineert zo makkelijk de enige mooie die ik tot nu toe tegen ben gekomen is die van esprit maar die is 70 euro! Dus als iemand nog een goed alternatief weet!
Ik ga binnenkort een band in m'n spijkerbroek zettenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:08 schreef DJMO het volgende:
ik denk erover om tussen een paar ouwe spijkerbroeken zelf een elastieken band te zetten .. (of het te laten doen door mijn tante) dan heb je ook wat leuks denk ik
kan je ook met ouwe truien doen, gewoon openknippen en de naden omzomen, heb je een leuk vest als je er een band omheen gooit of ben ik nou te optimistisch
Ja die is erg leuk, ik had hem in Enschede ook al in de zwangerschapswinkel gezien, maar ik vind het een moeilijke kleur... ben nogal van dat de laarzen/schoenen moeten passen bij de kleding en ik heb alleen zwarte en grijze laarzen....quote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef cattie het volgende:
Diaan, zwarte jurk met grijs witte bloemenprint. Deze vind ik ook mooi trouwens.
Estrys, ik snap dat je het moeilijk vind online, dat heb ik ook. Maar in de winkels kon ik niets leuks vinden. Mijn ervaring is dat als je je normale maar aanhoudt, je meestal wel goed zit.
Dat vind ik op dit moment ook nog.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie ook dat de elastieken flap zeg maar, te hoog/groot is? Ik vouw hem nu om, maar dat valt (mij) zo op. Ik zit te denken om er een stuk vanaf te halen, maar ben neit zo handig en wil neit de hele broek verknallen.
Dat heb ik truitjes e.d. wel maar met broeken moet ik echt twee maten groter kopen want anders kan mijn kont er niet inquote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef cattie het volgende:
Diaan, zwarte jurk met grijs witte bloemenprint. Deze vind ik ook mooi trouwens.
Estrys, ik snap dat je het moeilijk vind online, dat heb ik ook. Maar in de winkels kon ik niets leuks vinden. Mijn ervaring is dat als je je normale maar aanhoudt, je meestal wel goed zit.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Smirre het volgende:
Zou het niet leuk zijn dat de zwangerschapskleding ook geshowd werd?Graag foto's.
Ik blijf het leuk vinden om naar zwangere vrouwen te kijken.
Ja, dat doe ik nu al. Nja, denk er nog ff over na.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:11 schreef Reinhilde het volgende:
Ingrid, het elastiek was bij mij eerst ook te groot, maar nu alweer een paar weekjes past het niet meer over m'n hele buik! Vouw het anders vanaf de helft weer naar beneden. Maar ik zou het er niet afhalen als ik jou was.
hier iets aan??quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Jelief het volgende:
Wie weet waar ik een badpak met buikruimte in maat(je) 48/50 kan vinden?
Leuk Diaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Gisteren dit shirt ontvangen [ afbeelding ] dat ik bij Babywalz had besteld en hij zit erg mooi. Peaceman vindt het echt een DiaanshirtZo'n sjaaltje heb ik ook nog ergens liggen, vind ik leuk staan.
Ik heb hem vandaag aan en hij zit heerlijkquote:Op maandag 15 september 2008 08:10 schreef Koningin het volgende:
Ik heb een spijkerbroek gekocht van Mamalicious. Had nooit gedacht dat ie zou passen, maar hij zat heerlijk!
Dat shirt is leuk Diaan.
De broeken die ik van H&M heb heb ik 1 en een andere 2 maten groter dan ik normaal heb en dan nog zitten ze best strak dus weet ook niet zo goed welke maat ik daar moet hebben.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Koningin het volgende:
Van de H&M heb ik wat broeken gekregen, maar die passen niet
Helaas, vielen ook wat tegen moet ik zeggen.
Die had ik inderdaad gezien, maar vind de print niet erg leuk. Ik vind trouwens gestreept (grijs met zwart) ofzo ook wel leuk. Ben er trouwens over aan het denken om gewoon een normaal shirt te kopen en dat te combineren met een buikband.... kan volgens mij ook prima.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef cattie het volgende:
Een shirt van Pretty Pregnant misschien?
Waar??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net een heel leuk shirt gevonden en besteld:
[ afbeelding ] En dan ook nog met korting en geen verzendkosten
Wowquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:07 schreef Nantes het volgende:
Ik zat eens zoals gewoonlijk op www.asos.com rond te neuzen en zag best leuke dingen voorbij komen!
Nooit geweten dat ze daar ook zwangerschapskleding hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben er ook lingerie, panty's, en crèmes voor striae e.d.
Ik vind het iig wel leuke kleding, dus mocht het bij mij een keer zover zijn dan ga ik daar zeker eens bestellen.
Leuke, mooie kleding.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:07 schreef Nantes het volgende:
Ik zat eens zoals gewoonlijk op www.asos.com rond te neuzen en zag best leuke dingen voorbij komen!
Nooit geweten dat ze daar ook zwangerschapskleding hadden.
Dat vest is ook leuk idd, heb je een foto van dat andere shirt dat je op het oog hebt?quote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef huuphuup het volgende:
Ja die kleur is echt liefde![]()
Ik heb dat groene vestje besteld, twijfel nog over dit shirt omdat er ook een ander shirt is wat ik gezien heb in precies die kleur, en dan wordt het me wel erg groen allemaal![]()
gids lag hier vanmiddag pas in de bus, dus misschien komt het nogals je nummers wilt hebben van iets mag je wel pm-en hoor
ik wil best wat nummers van schoenen ofzo sturen maar ik kan me voorstellen dat je liever zelf kijkt.
Koningin maar je hoeft geen bezorgkosten te betalen, dat moet bij H&M dan weer wel....en als je daar retour stuurt moet je ook ¤ 1,= betalen. Ik heb erg goede ervaringen met Bellyfashion, vandaag besteld is vaak de volgende dag al thuis. Ik heb nog niets terug hoeven te sturen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef Koningin het volgende:
Vanmorgen geen spijkerrok op H&M.
Bij bellyfashion moet je betalen als je dingen terug stuurt, vind ik zo zonde. Want ik weet niet of me dat past.
Die 1 euro is toch als je niks houdt alleen?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Koningin maar je hoeft geen bezorgkosten te betalen, dat moet bij H&M dan weer wel....en als je daar retour stuurt moet je ook ¤ 1,= betalen. Ik heb erg goede ervaringen met Bellyfashion, vandaag besteld is vaak de volgende dag al thuis. Ik heb nog niets terug hoeven te sturen.
Volgens mij niet... voor elke retourzending.... tenminste ik dacht te hebben gehad. Ik heb wel vaker wat besteld en meestal ook wel wat gehouden en een deel teruggestuurd.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:33 schreef Nantes het volgende:
[..]
Die 1 euro is toch als je niks houdt alleen?
De service maak ik me ook geen zorgen over, tis meer de maat enzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Koningin maar je hoeft geen bezorgkosten te betalen, dat moet bij H&M dan weer wel....en als je daar retour stuurt moet je ook ¤ 1,= betalen. Ik heb erg goede ervaringen met Bellyfashion, vandaag besteld is vaak de volgende dag al thuis. Ik heb nog niets terug hoeven te sturen.
ik heb normaalgesproken maat 44 of 46 maar de broek die ik van miss etam heb is maat 42.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef Jelief het volgende:
Over maten gesproken. Ik dacht dat ik maat 48 had maar ik hebvanmorgen bij de miss Etam toch echt een positiespijkerbroek maat 42 aan gehad. OK hij zat niet mooi maar ik kon er wel zonder wringen in. De 44 zat ook niet mooi om over de 46 en 48 maar te zwijgen. Nog niks gekocht en ik moet nodig nog 1 of 2 warme broeken hebben maar wil daar weer niet te veel geld aan uitgeven omdatik het nog maar zo kort draag.(3 maanden max)
dat wordt 't vanzelf vicky!quote:Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Vicky het volgende:
Net bij Neckerman 2 truitjes besteld. Ben benieuwd of het was is.
bij esprit mss? zag er 1 van 70, en een was nu afgeprijsd naar 50.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:34 schreef Koningin het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk spijkerrokje.
Maar kan het niet vinden, ze zijn te klein, te kort (ik heb geen mooie bovenbenen), te lelijk, te duur e.d.
Wordt er gek van.
Welke maat is het?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hier nog een positiespijkerrok liggen van H&M, maat zou ik ff na moeten kijken maar hij was voor mij te groot met m`n maat 44. Als je wil kan ik een foto maken?
Jaa, dat staat straks echt leuk met een zwanger buikjequote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef huuphuup het volgende:
Eerste is van Esprit, had ik bij iemand mét buik gezien en ik heb me daarna rotgespeurd naar dat shirtNu staat ie nog een beetje mwh maar straks met buik hopelijk
[ afbeelding ]
Tja ik zal eerlijk toegeven dat ik bij de zwangerschap van Isa er als een blok voor vielquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:48 schreef huuphuup het volgende:
Hihi Marlieske wat zeg je dat leuk, die printjes ben ik ook niet gek op nee
Nu je het over H&M hebt, ze hebben zulke vreemde maten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Chan het volgende:
Bij de H&M hebben ze een hoop leuke dingen, ook best aardige positiedingen, maar dat begint allemaal bij maat S en laat mij dat nou te groot zijn
Weet iemand een merk dat wel positiemode in maat XS heeft misschien? En nog zo'n probleem, voedings- en zwangerschapsbh's... bestaan die eigenlijk wel in maat 65 of 70? Alles wat ik tot nu toe gevonden heb (hunkemöller en livera en wat webwinkels) is vanaf 75... Gelukkig heb ik het de komende maanden nog niet nodig, maar ik kan wel wat tips gebruiken alvast.
Het was een stomme zeuropmerking.quote:Op woensdag 17 december 2008 08:57 schreef huuphuup het volgende:
Watte? BE??-edit- heuh?! BE verdwenen?
zo, nniet meer doen hoor op de vroege morgen, ik dacht al dat ik gek werdquote:Op woensdag 17 december 2008 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was een stomme zeuropmerking.
En die had ik weggehaald en toen stond er een lege post en toen dacht ik ach, die haal ik wel even weg, niemand heeft het nog gezien.![]()
Ik voel me ook geen walvis en ben trots op mn buik, ook al is die best huge.... Ik begin wel een beetje te waggelenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, het hoeft niet zo te zijn als bij Ticootje hoor.
Ik voelde me geen walvis, ik was een echte walvis en nog steeds had ik geen hekel aan die buik of mijn lijf. Nooit gehad ook.![]()
Heerlijk, kom maar op hoor! Ik zou het zo nog een keer doen. En nog een keer, en nog een keer.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dat streepjesding is leuk zeg!
Zo, en nu ga ik weer weg hier hoor. Zie veel te leuke dingen staan.
Ja die is wel leuk, maar veul te netjes voor mijquote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Deze is ook erg mooi trouwens.
Voor op een mooie broek ofzo.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:22 schreef marlieske het volgende:
hmmmz zelfs slippers paste niet ... de bandjes sneden nogal zo dik waren de poten
Hè gelukkig, dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef marlieske het volgende:
naja ik ga er van uit dat het extreme vochtvasthouden jou deurtje voorbij gaat hoor Huup, en dan zijn slippertjes nog wel te doen.
Maar ik wel blij dat ik de maanden juni en juli niet meer zwanger zal zijn![]()
(al begon bij mij het vochtprobleempje al in maart)
Nee oh, ik breek er mn hoofd niet over, ik zie het inderdaad wel, ik vroeg het me alleen ineens af. Is zoiets ook op et maken uit de vrouwen in je familie zeg maar. Maar niet dus,quote:Op woensdag 17 december 2008 11:12 schreef Troel het volgende:
huup, ga daar je hoofd nou niet over zitten breken joh. Het komt zoals het komt. Echt waar, hoe het met je moeder en je oma ging zegt niets hoe het bij jou gaat. Echt niet. En als je vraagt waarom niet? Nou, heel simpel, dat heb ik begrepen van mijn tantes met >4 kinderen
Oh die is leuk Diaan!!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef Diaan73 het volgende:ik ga hier even bij de Miss Etam kijken en als ie lang genoeg is, kopen... moet kunnen met kerst heb ik me toch net bedacht....
Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem houquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef huuphuup het volgende:
En dan willen we daar natuurlijk ook een foto van Diaan!
hup op je paaskerst-best, jurkje an en foto maken
Ik zou gewoon wachten tot kerst als ik jou was, de kans is het grootst dat ik hem dan show, ik ben dan immers ook op mn kerstbest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, nou bedankt dan maar weer Peaceman![]()
In dat geval ga ik lekker F5-en op dit topic
Haha, dat is waar. Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten tot kerst als ik jou was, de kans is het grootst dat ik hem dan show, ik ben dan immers ook op mn kerstbest.![]()
Erg vervelend jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Nou vooruit dan maar.
Dan moet ik in de tussentijd zelf maar kleding kopen ofzo... hè vervelend
Oh okay, ja dat wist ik niet, die collectie heb ik nooit zo enorm uitgeplozen eigenlijk. Ik zie wel altijd dubieuze dingen in de etalage staan dus het zal wel jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef marlieske het volgende:
Tja maar dat is wel 15% korting op alleen! de prenatal collectie en laat dat nou net niet je van het zijn .... ja de basic shirts enzo gaan wel maar dan heb je niet echt iets leuks..
Na de bevalling? Loop je niet nog een week, of misschien 2, met kraamverband waardoor je met die grote broeken móet lopen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef marlieske het volgende:
en als het echt niet lekker meer zit dan koop ik van die foute katoenen fuiken van de hema, die ik na de bevalling ritueel verbrand in de vuurkorf omdat ze zo lelijk en anti sexy zijn.
Die is leuk zeg Tex!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien
[ afbeelding ]
Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online...En nu MOET ik hem hebben natuurlijk
Maandag maar eens in een winkel kijken...
mijn strings beginnen nu ook irritant te zitten, al heb ik bij amber ze wel de hele zwangerschap doorgedragen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Tex, volgens mij heb ik dat shirt ook wel bij Prenatal zien hangen, hij is al wat langer in de collectie.
Strings kon ik trouwens op een gegeven moment niet meer aan hebben... zat echt verschrikkelijk. Hipster zitten nu het fijnst. Wat bh's betreft: ik heb er een bij Prenatal gekocht, dubbel gevoerd maar zit niet echt super vind ik zoiezo al snel omdat er geen beugels in zittenmaar bij deze krijg je ook nog allemaal "puntjes" tussen de voering en daar gaan je tepels nog meer van jeuken. Lange leve de zoogcompressen die ik er dan maar in doe.
Ik vind ze gewoon niet meer lekker zitten met beugels, drukken in mn ribben/buik en ze zijn te klein nu....quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik ga geen borstvoeding geven dus ik draag vrolijk beugels in mijn beha, en heb dat vorige keer niet als onprettig ervaren (het dragen van beugels)
Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien
[ afbeelding ]
Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online...En nu MOET ik hem hebben natuurlijk
Maandag maar eens in een winkel kijken...
Ah oke, ik dacht al dat je dat ws ook bedoelde, maar ik het anders las.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:49 schreef marlieske het volgende:
Carmella met na de bevalling bedoelde ik natuurlijk ook de kraamtijd en dat met dat kraamverband (of enorme lappen maandverband) duurt vaak wel langer hoor... iig bij mij duurde het zeker 2 weken en dat na een ks.
Oh wat lief van jequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uit)
Die trui die jij hier post heb ik laatst nog zien hangen, zou ik even voor je kijken (wordt dan maandag) of ze maat M nog voor je hebben? Dan valt er vast wel wat te regelen.
Jawel hoor, alleen die eerste dagen na de bevalling niet. Maar toen droeg ik gewoon niks van bh, gewoon een hemdje. Daarna weer mn gewone bh's aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Mag je met borstvoeding geen beugels dragen in je BH dan?ik draag altijd met, vind het geen gezicht mijn cupmaat zonder beugels zeg maar...
Die 2e heb ik dus gekocht!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit wel leuk, maar is volgens mij niet lang genoeg en zou ik nog een broek onderaan moeten..
Ik vind deze ook erg leuk, maar niet echt voor de kerst... en om nu nog gewoon te kopen, vind ik een beetje zonde. Het is nog max. 5,5 week....
Haha BE ik ook! In het blauw. Alleen wordt ie nageleverd want hij bleek ineens toch op te zijn ofzoquote:
miss... ik heb nog een A-klok jas van vorig jaar.... die is niet heel dik maar doe gewoon een sweatvest eronder die ook mijn buik afsluit, zo heb ik het toch nog redelijk warm...quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
He tex, wat jammer nou.
Ik moet eigenlijk een andere winterjas. Ik heb mijn huidige winterjas een aantal maanden geleden gekocht, toen ik net een aantal kilo afgevallen was en op mijn toen toch wel wat slankere postuur. Ondanks dat ik pas 9 weken ben, heb ik al moeite met de knopen (er zijn er zelfs al een paar keer een paar afgekomen die ik opnieuw moest aannaaien) en ik moet nog wel een stukje winter waarin ik toch nog wel wat voller zal worden. Ik denk dat echte positiewinterjassen erg duur zijn, en weet ook niet echt waar ik die zou moeten halen. Hoe lossen jullie zoiets op of hebben jullie dat opgelost?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef huuphuup het volgende:
ik zag net een glimps van de foto boven BE en ik dacht van hey die heb ik ook!D'OH
![]()
![]()
Oh ik wel, ik heb thuis ook veel van die elastieken/stretch/ jogging gevallen aanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef pinquit het volgende:
Ik houd (hield) niet van broeken met alleen een buikband. die zakten bij mij altijd af.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef pinquit het volgende:
nee dat was een grapjevan die lengte. zovan: dat zou stom zijn ha-ha-ha.
mislukt dus.
ik droeg aan het eind van die lelijke slobber joggingbroeken![]()
Hey, die heb ik in het zwart (en ik vond 20 eu al weinigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet van mij met het ding aan, maar wel op de wehkampsite.
*deze*
En dan in blauw en roze.
vooruitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sorry
![]()
maar ik lach nu wel heel hard! telt dat ook?
woah die is cool!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Deze buikband moek effe laten zien:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |