abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64079989
Ja het is ook niet echt mijn ding, ik heb het altijd supersnel warm, maar goed ik kan me voorstellen dat als je het snel koud hebt dat zo'n dikke buik het er niet handiger op maakt.

Lijkt me zo leuk, met je zwangere buik in een mooi kerstjurkje Ben benieuwd wat jullie vinden qua jurkjes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64080007
Ik had vorig jaar zo'n kerstjurk van de h&m. Gelukkig was ik niet zo vreselijk dik, dus je zag het nouwelijks. [/sarcasme]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64080081
Ahw
en toch lijkt het me er zo leuk uitzien.
Maar goed ik kan me ook wel voorstellen dat je je eigen lijf en buik op een gegeven moment best beu bent en dat een jurkje dan het laatste is waar je aan wil denken.

Als ik alleen al dénk aan hoogzwanger zijn in augustus dan voel ik mn enkels enzo al opzwellen dus ik zal tegen die tijd ongetwijfeld hetzelfde erover denken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64080115
Ik spreek je in augustus inderdaad wel huup. Maar voor die tijd heb je ook nog een hele tijd dta je een heel lief leuk buikje hebt. Dat je je nog geen aangespoelde walvis voelt..
pi_64080147

vast wel, dat geloof ik zo.
Maarja ach, dat zien we dan wel weer, vooralsnog ben ik heel gelukkig dat het zo ver is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 december 2008 @ 09:55:24 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64080187
Ik vind dit wel leuk, maar is volgens mij niet lang genoeg en zou ik nog een broek onderaan moeten..

Ik vind deze ook erg leuk, maar niet echt voor de kerst... en om nu nog gewoon te kopen, vind ik een beetje zonde. Het is nog max. 5,5 week....
Make love, not war ☮
  woensdag 17 december 2008 @ 09:59:00 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64080245
Mwoah, het hoeft niet zo te zijn als bij Ticootje hoor.

Ik voelde me geen walvis, ik was een echte walvis en nog steeds had ik geen hekel aan die buik of mijn lijf. Nooit gehad ook.
Heerlijk, kom maar op hoor! Ik zou het zo nog een keer doen. En nog een keer, en nog een keer.
  woensdag 17 december 2008 @ 10:01:06 #158
114177 Diaan73
pi_64080293
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, het hoeft niet zo te zijn als bij Ticootje hoor.

Ik voelde me geen walvis, ik was een echte walvis en nog steeds had ik geen hekel aan die buik of mijn lijf. Nooit gehad ook.
Heerlijk, kom maar op hoor! Ik zou het zo nog een keer doen. En nog een keer, en nog een keer.
Ik voel me ook geen walvis en ben trots op mn buik, ook al is die best huge.... Ik begin wel een beetje te waggelen maar dat is ook wel weer schattig vind ik.
Make love, not war ☮
  woensdag 17 december 2008 @ 10:03:14 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64080336
Dat streepjesding is leuk zeg!
Zo, en nu ga ik weer weg hier hoor. Zie veel te leuke dingen staan.
  woensdag 17 december 2008 @ 10:08:14 #160
114177 Diaan73
pi_64080434
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dat streepjesding is leuk zeg!
Zo, en nu ga ik weer weg hier hoor. Zie veel te leuke dingen staan.
ik ga hier even bij de Miss Etam kijken en als ie lang genoeg is, kopen... moet kunnen met kerst heb ik me toch net bedacht....
Make love, not war ☮
  woensdag 17 december 2008 @ 10:14:12 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64080560
Deze is ook erg mooi trouwens.

Voor op een mooie broek ofzo.
pi_64080586
Maar Diaan, als je nou bij H&M of Hema ofzo zo'n hele dikke legging erbij haalt? Dan kan het wel toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64080622
Mwuahaha, ik ga weg zegt ze dan
hihi. Hij s idd leuk BE chic. Zoiets kan ook wel met kerst toch? Hoef je jezelf niet in een jurkje te hijsen maar ben je toch feestelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64080705
Ik voelde me wel een Olifant maar dat vooral vanwege de heule dikke poten, ik had dus meer moeite met schoenen als met kleding, en aangezien ik toen bijna niet meer buiten kwam kocht ik weinig meer
Mama van Isa en Ties
pi_64080754
Ja Marlieske, aan jouw enkelfoto's die je een tijdje terug geplaatst had moest ik dus steeds denken haha.
Nouja goed, ik loop in de zomer graag op slippers dus hopelijk valt het met schoenen dan wel mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64080767
hmmmz zelfs slippers paste niet ... de bandjes sneden nogal zo dik waren de poten
Mama van Isa en Ties
  woensdag 17 december 2008 @ 10:25:44 #167
114177 Diaan73
pi_64080840
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Deze is ook erg mooi trouwens.

Voor op een mooie broek ofzo.
Ja die is wel leuk, maar veul te netjes voor mij Ben geen blousentype.... hij was voor mij leuker geweest zonder die blousekraag en manchetten.

Huup, ik heb wel een zwangerschapslegging, de gewone leggings/maillots zitten nergens naar, maar door de buik schuift het jurkje al snel een stuk hoger. Daarom even in het echie kijken hoe lang/kort ie is en of het kan op een legging.... Ik vind jurkjes nu juist heerlijk zitten, veel beter dan broeken.....

Wat schoenen betreft: ik heb dr. Martens met veter- en ritssluiting, ideaal... de veters kunnen minder strak gestrikt worden zodat ze gewoon blijven passen. Mn gewone lange laarzen zitten niet echt goed meer. Ik heb ook nog lange laarzen met rits en veter, die kunnen ook nog....
Make love, not war ☮
  woensdag 17 december 2008 @ 10:27:36 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_64080873
Ik heb vorig jaar kerst een gewoon rokje een paar maten groter gekocht. Zat ook prima

Mijn moeder heeft het nu onlangs voor me ingenomen zodat het deze kerst weer past
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64081089
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:22 schreef marlieske het volgende:
hmmmz zelfs slippers paste niet ... de bandjes sneden nogal zo dik waren de poten

mn geliefde slippers

Ach, we zien wel hoe het gaat ^_^
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64081299
naja ik ga er van uit dat het extreme vochtvasthouden jou deurtje voorbij gaat hoor Huup, en dan zijn slippertjes nog wel te doen.
Maar ik wel blij dat ik de maanden juni en juli niet meer zwanger zal zijn
(al begon bij mij het vochtprobleempje al in maart )
Mama van Isa en Ties
pi_64082003
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef marlieske het volgende:
naja ik ga er van uit dat het extreme vochtvasthouden jou deurtje voorbij gaat hoor Huup, en dan zijn slippertjes nog wel te doen.
Maar ik wel blij dat ik de maanden juni en juli niet meer zwanger zal zijn
(al begon bij mij het vochtprobleempje al in maart )
Hè gelukkig, dankje

Nee maar serieus, ach, er is niets over te zeggen. Ik bedoel het kan zijn dat ik straks inderdaad 15 liter vocht vast hou, dat zou mooi k*t zijn, maar het kan ook dat er weinig aan de hand is en dat ik me prima voel.

Is zoiets erfelijk eigenlijk? Hoe groot je buik wordt enzo?
Als ik kijk naar mn moeder en mn oma namelijk, die hadden helemaal niet zulke grote buiken verder, redelijk klein zelfs (oma is getrouwd met 5 maanden zwangerschap en toen was er nog niets te zien -lucky her- ) Vroeg k me ineens af want het schijnt dat de aanleg voor striae enzo wel erfelijk is. Ik heb wel precies dezelfde bouw als hun, brede heupen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 december 2008 @ 11:12:23 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_64082082
huup, ga daar je hoofd nou niet over zitten breken joh. Het komt zoals het komt. Echt waar, hoe het met je moeder en je oma ging zegt niets hoe het bij jou gaat. Echt niet. En als je vraagt waarom niet? Nou, heel simpel, dat heb ik begrepen van mijn tantes met >4 kinderen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64082175
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:12 schreef Troel het volgende:
huup, ga daar je hoofd nou niet over zitten breken joh. Het komt zoals het komt. Echt waar, hoe het met je moeder en je oma ging zegt niets hoe het bij jou gaat. Echt niet. En als je vraagt waarom niet? Nou, heel simpel, dat heb ik begrepen van mijn tantes met >4 kinderen
Nee oh, ik breek er mn hoofd niet over, ik zie het inderdaad wel, ik vroeg het me alleen ineens af. Is zoiets ook op et maken uit de vrouwen in je familie zeg maar. Maar niet dus, duidelijk! haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64082233
haha, bij mijn moeder vroegen ze bij 32 weken of ze wel zeker wist of ze zwanger was, bij mij vroegen ze of het er echt wel 1 was.
  woensdag 17 december 2008 @ 11:26:39 #175
114177 Diaan73
pi_64082547
Het ligt ook heel erg hoe je gebouwd bent volgens mij....
Make love, not war ☮
pi_64082635
breed! haha

Nee maar serieus, ik ben niet zo gek lang (1.68) maar heb wel een redelijk lang bovenlijf in verhouding, en enorme heupen bedankt mam...

Ik kan me heel goed voorstellen dat er geen pijl op te trekken is, maar aan de andere kant mja ik weet niet, zoveel dingen zijn erfelijk zoals waar je vooral vet op slaat wederom... bedankt mam... dus mja, dan zou zoiets ook wel erfelijk kunnen zijn ergens dacht ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64091753
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef Diaan73 het volgende:

ik ga hier even bij de Miss Etam kijken en als ie lang genoeg is, kopen... moet kunnen met kerst heb ik me toch net bedacht....
Oh die is leuk Diaan!! Ik heb maanden geleden1 keer bij Miss Etam gekeken, maar had het idee dat het voor mij gewoon allemaal net te ouwelijk was, maar nu ik die streepjestrui zie, die is erg leuk Misschien dat ik hem nog online bestel. Goeie tip!
pi_64095063
Zo ging ik vandaag lekker een dagje winkelen...bij alles wat ik zag dacht ik "Hmmm ja, erg leuk, maar straks kan ik t toch niet meer aan..." Dat is voorlopig mooi goedkoop dus Ben nu alleen met een stapel sokken thuisgekomen... ik ga er nog maar even vanuit dat die nog wel een tijdje blijven passen
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 17 december 2008 @ 19:18:24 #179
108648 cattie
lieve moeder
pi_64096755
Sokken zijn de enige kleren die ik nog in mijn eigen maat aan kan.
Huuphuup, mijn moeder heeft tegen me gezegd dat er nog nooit een vrouw zo zwaar/groot was geweest in haar familie, ook niet tijdens de zwangerschap. En bedankt mam... (Ze bedoelde het niet rot, maar het was niet subtiel). Mijn buik en omvang is dus nogal wat groter geworden dan andere vrouwen in mijn familie.

Ik heb op dit moment nog 1 broek, 2 jurkjes, 1 joggingbroek en shirts die ik goed aan kan, andere broeken en rokken, die eerst heerlijk zaten, krijg ik niet meer aan. Wel balen, maar voor die ene maand ga ik geen geld meer uitgeven. Dan maar veel wasjes draaien.
  Jubileum moderator woensdag 17 december 2008 @ 19:32:56 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64097228
Ik kreeg net een mail dat een bekende kindersite: Goodmoodkids nu ook mode voor zwangeren maakt nl
http://www.goodmoodmom.nl/
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64097581
Hey wat een mooie dingen zitten daartussen! Lijkt me heerlijk zitten. Kga hem tegen die tijd nog es goed doorpluizen die site
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64097816
Geweldige link Lois, die babykleertjessite staat sowieso al tussen de favorieten, deze ga ik ook effe opslaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64097913
Ohhhh thnx Lois!! Ik vind goodmoodkid al helemaal geweldig, maar hier staan ook echt een hoop leuke mamadingen tussen zeg!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64098464
Ow daar zitten echt wel leuke dingen tussen. Ziet er ook uit alsof het heel lekker zit.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64101118
*bookmarkt alles voor over een paar maanden*
Ach, als huuphuup hier al post, mag ik ook wel even spieken, toch? hihi.

Overigens roept mijn vriend al twee jaar dat als ik zwanger ben, dat-ie dan wil dat ik in zo'n gigantische ouderwetse tuinbroek rond ga lopen, hahahahaha. Zijn vast nergens te krijgen tegenwoordig
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64101160
Oi!!
Niet mij als excuus gebruiken hè!!

Probeer het eens bij een tweedehandszaak zou k zeggen voor die broek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64101218
Maar het wérkt zo fijn! Als ik denk "...maar ik heb nog zó lang te gaan..." zie ik jou posten en denk: maar ik ben wel al bijna vier weken verder dan jou, dus dan mag het

En ik wil toch zeker helemaal geen tuinbroek .
Die goodmooddingen zijn mooi, trouwens, om even ontopic te blijven.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64101548
muh, nu voel ik me weer een doos dat k het wel gewoon koop haha
nee goh, geen tuinbroek? Voor de grap zou je het eens aan moeten doen, speciaal voor je lief!

Ik vind dat kimono-shirt van dat goodmoodmum erg mooi! Lijkt me heerlijk zitten. Misschien dat k zoiets nog wel bestel, maar daar wacht ik dan weer wel eventjes mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 december 2008 @ 21:32:02 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64101659
Het ziet er wel allemaal heel erg comfortabel uit zeg!
pi_64101706
Bij de H&M hangen die tuinbroeken gewoon in het rek hoor.... zag er vandaag iemand mee lopen bij de gyn en dacht meteen....jasses dat ziet er niet uit... (maar eeh dat is mijn smaak hé en als een ander het helemaal geweldig vind vooral DOEN!)
Mama van Isa en Ties
pi_64101753
ooh vergeet ik te zeggen dat ik vandaag bij de Prenatal een goede spijkerbroek van mamalicious heb gekocht, en 2 truien die ook nog eens lekker warm zijn, 1 van Noppies en de ander van Prenatal zelf.
Mama van Isa en Ties
pi_64104025
Die broek van goodmoodmom, die willik! En dat kimono shirt valt ook wel in de smaak. Maar ik vind het jammer dat ze maar van die saaie kleurtjes hebben. Ik wil knalkleuren... fuchsia, rood, helder blauw... (net als ze voor de goodmoodkids hebben)
Fake it till you make it...
pi_64111067
Leuke kleren bij Goodmoodmom.

Ik ben nog steeds op zoek naar een beetje leuke truien, maar niet van die truttedingen. Heb wel een hele mooie zwarte van de H&M en een grijze van de Esprit gewone trui die lekker meerekt maar de rest van mijn truien gaat denk ik niet echt meer passen binnenkort.

Die streepjestrui vind ik wel heel erg leuk maar met dwarsstrepen lijk ik nog breder..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64121940
edit: spam is niet gewenst op FOK!

voor adverteren op FOK!, zie fok.nl/adplanner - daar kan je advertentieruimte inkopen

[ Bericht 56% gewijzigd door Lois op 18-12-2008 16:10:56 ]
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:10:11 #195
114177 Diaan73
pi_64155057
Ik heb het shirt niet gekocht, was toch tekort, maar wel erg leuk trouwens. Maar voor die min. 3 max. 5 weken vond ik het toch wel zonde om daar 30 euro aan uit te geven. Heb wel een ander jurkje gekocht uit de gewone collectie van Miss Etam....
Make love, not war ☮
pi_64155126
En dan willen we daar natuurlijk ook een foto van Diaan!
hup op je paaskerst-best, jurkje an en foto maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:15:28 #197
114177 Diaan73
pi_64155191
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef huuphuup het volgende:
En dan willen we daar natuurlijk ook een foto van Diaan!
hup op je paaskerst-best, jurkje an en foto maken
Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem hou maar als ik besluit hem te houden, ga ik zeker een foto maken en zal ik hem hier posten. Ben nu ook niet echt op mn kerstbest na 3,5 uur in de stad shoppen. Niets zo veranderlijk als een zwangere vrouw.... zou Peaceman zeggen.

Ik heb ook een gave spijkerbroek en shirt gekocht voor de baby... was voor de helft en kon het niet laten liggen.
Make love, not war ☮
pi_64155274
Hahaha, nou bedankt dan maar weer Peaceman
In dat geval ga ik lekker F5-en op dit topic
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:20:27 #199
114177 Diaan73
pi_64155302
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, nou bedankt dan maar weer Peaceman
In dat geval ga ik lekker F5-en op dit topic
Ik zou gewoon wachten tot kerst als ik jou was, de kans is het grootst dat ik hem dan show, ik ben dan immers ook op mn kerstbest.
Make love, not war ☮
pi_64155343
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik zou gewoon wachten tot kerst als ik jou was, de kans is het grootst dat ik hem dan show, ik ben dan immers ook op mn kerstbest.
Haha, dat is waar. Nou vooruit dan maar.
Dan moet ik in de tussentijd zelf maar kleding kopen ofzo... hè vervelend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:27:42 #201
114177 Diaan73
pi_64155491
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Haha, dat is waar. Nou vooruit dan maar.
Dan moet ik in de tussentijd zelf maar kleding kopen ofzo... hè vervelend
Erg vervelend ja In het buikentopic staan trouwens wel wat foto's van mij met aangeschafte positiekleding.
Make love, not war ☮
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:16:28 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64156758
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien

Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online... En nu MOET ik hem hebben natuurlijk Maandag maar eens in een winkel kijken...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64158653
ben je al bij happy days geweest, tex? die hebben misschien nu ook wel uitverkoop, dan zijn ze enigszins betaalbaar.
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:49:49 #204
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64159269
Nee was idd van plan daarheen te gaan, is eigenlijk de enige winkel die ik ken waar ze verschillende merken positiekleding verkopen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64166247
Bij Prenatal hebben ze nu uitverkoop van de positie kleding misschien heb je er een in de regio?

Ik kocht er van de week deze trui, zit een capuchon achterop en is superzacht
is van Noppies trouwens.

Site is www.mom2b.nl staat behoorlijk wat kleding op trouwens.
Mama van Isa en Ties
pi_64166366
Oeh trouwens, als je dat tijdschrift "zwanger" koopt dan zit daar een kaartje bij van de prenatal met 15% korting. Tijdschrift kost 4 euro geloof ik dus niet handig als je alleen 1 shirtje wilt.
Maar misschien als je groot wilt inslaan dat het het wel waard is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64166422
Tja maar dat is wel 15% korting op alleen! de prenatal collectie en laat dat nou net niet je van het zijn .... ja de basic shirts enzo gaan wel maar dan heb je niet echt iets leuks..
Mama van Isa en Ties
pi_64166561
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef marlieske het volgende:
Tja maar dat is wel 15% korting op alleen! de prenatal collectie en laat dat nou net niet je van het zijn .... ja de basic shirts enzo gaan wel maar dan heb je niet echt iets leuks..
Oh okay, ja dat wist ik niet, die collectie heb ik nooit zo enorm uitgeplozen eigenlijk. Ik zie wel altijd dubieuze dingen in de etalage staan dus het zal wel ja

Hebben ze daar nou eigk ook ondergoed? Stevige meegroei-bh's enzo? Misschien gebruik ik hem daar anders wel voor, als dat wel op dat kaartje mag weggooien kan altijd nog
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64166894
hebben ze wel hoor alleen tja ik koop gewoon een normale bh maar dan een maatje groter ik kan namelijk niets anders meer kopen dan Selmark. dat zit gewoon goddelijk! tja verwend kind ben ik 1 beha kost minimaal 50 euro maar ach dat cupje C moet ergens in hé.
heb er dus nooit echt goed naar gekeken bij de prenatal.
onderbroekjes koop ik nu bij de hema maatje groter die string, en dan passen mijn billen netjes langs het touwtje
en als het echt niet lekker meer zit dan koop ik van die foute katoenen fuiken van de hema, die ik na de bevalling ritueel verbrand in de vuurkorf omdat ze zo lelijk en anti sexy zijn.
Mama van Isa en Ties
pi_64167039
Oh inderdaad voor onderbroeken ga ik niet moeilijk doen, gewoon van die katoenen strings van de hema, zitten prima, vallen ruim (ook leuk voor je zelfvertrouwen ).
Ik heb nu al een goeie C cup en ik vind het wel fijn om een goede stevige bh te dragen zeg maar, liefst met voering (geen push-up maar zodat je je tepels er niet doorheen ziet zeg maar...), maar ik ben niet per se heel merkvast ofzo.
Nouja, ga binnenkort wel eens kijken daar dan. Wie weet wat er tussenzit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64167672
Ik kan ook niet zonder de voering erin zeg maar houd ook niet zo van die tepels die eruit steken, vandaar dus mijn merkvaste keuze
Mama van Isa en Ties
pi_64168490
Ik draag nu de hele tijd een sportbeha omdat het anders echt pijn doet. En qua ondergoed zitten mijn bjorn borgjes nog wel lekker. Als ik dikker word, kijk ik wel verder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64170588
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef marlieske het volgende:

en als het echt niet lekker meer zit dan koop ik van die foute katoenen fuiken van de hema, die ik na de bevalling ritueel verbrand in de vuurkorf omdat ze zo lelijk en anti sexy zijn.
Na de bevalling? Loop je niet nog een week, of misschien 2, met kraamverband waardoor je met die grote broeken móet lopen?
Ik zie mezelf na de bevalling met hechtingen en scheuren nou niet bepaald meteen in m'n eigen strings lopen En dat kraamverband moet je ook nog kwijt, heerlijk
pi_64170623
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:

[ afbeelding ]

Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online... En nu MOET ik hem hebben natuurlijk Maandag maar eens in een winkel kijken...
Die is leuk zeg Tex!
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:23:30 #215
114177 Diaan73
pi_64172483
Tex, volgens mij heb ik dat shirt ook wel bij Prenatal zien hangen, hij is al wat langer in de collectie.

Strings kon ik trouwens op een gegeven moment niet meer aan hebben... zat echt verschrikkelijk. Hipster zitten nu het fijnst. Wat bh's betreft: ik heb er een bij Prenatal gekocht, dubbel gevoerd maar zit niet echt super vind ik zoiezo al snel omdat er geen beugels in zitten maar bij deze krijg je ook nog allemaal "puntjes" tussen de voering en daar gaan je tepels nog meer van jeuken. Lange leve de zoogcompressen die ik er dan maar in doe.
Make love, not war ☮
pi_64173119
Tja ik ga geen borstvoeding geven dus ik draag vrolijk beugels in mijn beha, en heb dat vorige keer niet als onprettig ervaren (het dragen van beugels)
Mama van Isa en Ties
pi_64173166
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Tex, volgens mij heb ik dat shirt ook wel bij Prenatal zien hangen, hij is al wat langer in de collectie.

Strings kon ik trouwens op een gegeven moment niet meer aan hebben... zat echt verschrikkelijk. Hipster zitten nu het fijnst. Wat bh's betreft: ik heb er een bij Prenatal gekocht, dubbel gevoerd maar zit niet echt super vind ik zoiezo al snel omdat er geen beugels in zitten maar bij deze krijg je ook nog allemaal "puntjes" tussen de voering en daar gaan je tepels nog meer van jeuken. Lange leve de zoogcompressen die ik er dan maar in doe.
mijn strings beginnen nu ook irritant te zitten, al heb ik bij amber ze wel de hele zwangerschap doorgedragen.
Ik kan juist helemaal niet tegen beugels borstverkleining gehad en die beugels doen zeer op mijn littekens. Denk dat ik nu toch wel een andere bh moet gaan kopen want deze zit niet echt supe rmeer.. Maar ff op zoek naar een meegroeibh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64173194
Ach ja en als het niet meer lukt deze keer met strings van de hema dan koop ik gewoon een paar van Sloggi bij.
die dingen die ook over je buik heen gaan. Ik kan gewoon niet tegen ondergoed dat op je billen hoort te zitten maar na 4 minuten net zo zit als een string, plus een normale onderbroek zie je gewoon zitten door je kleding heen... kvind dat zo lelijk.

Carmella met na de bevalling bedoelde ik natuurlijk ook de kraamtijd en dat met dat kraamverband (of enorme lappen maandverband) duurt vaak wel langer hoor... iig bij mij duurde het zeker 2 weken en dat na een ks.
Mama van Isa en Ties
pi_64173399
Mag je met borstvoeding geen beugels dragen in je BH dan? ik draag altijd met, vind het geen gezicht mijn cupmaat zonder beugels zeg maar...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:12:53 #220
114177 Diaan73
pi_64173514
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik ga geen borstvoeding geven dus ik draag vrolijk beugels in mijn beha, en heb dat vorige keer niet als onprettig ervaren (het dragen van beugels)
Ik vind ze gewoon niet meer lekker zitten met beugels, drukken in mn ribben/buik en ze zijn te klein nu....
Make love, not war ☮
pi_64175642
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:

[ afbeelding ]

Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uit )
Die trui die jij hier post heb ik laatst nog zien hangen, zou ik even voor je kijken (wordt dan maandag) of ze maat M nog voor je hebben? Dan valt er vast wel wat te regelen.
pi_64180482
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:49 schreef marlieske het volgende:

Carmella met na de bevalling bedoelde ik natuurlijk ook de kraamtijd en dat met dat kraamverband (of enorme lappen maandverband) duurt vaak wel langer hoor... iig bij mij duurde het zeker 2 weken en dat na een ks.
Ah oke, ik dacht al dat je dat ws ook bedoelde, maar ik het anders las.
  zaterdag 20 december 2008 @ 19:29:51 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_64185016
Qua bh's draag ik nu Carriwell, meegroei en voedingsbh in 1. Bij elke bh wordt direct zo'n verlengstukje bijgeleverd. Erg fijn, want dat heb ik wel nodig.
Onderbroekjes hier ook Hema. En als ik weer in mijn eigen ondergoed pas en de kraamverbanden niet meer nodig zijn worden ze allemaal weggegooid!

Marlieske, mooie trui!
  zaterdag 20 december 2008 @ 19:59:38 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64185882
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uit )
Die trui die jij hier post heb ik laatst nog zien hangen, zou ik even voor je kijken (wordt dan maandag) of ze maat M nog voor je hebben? Dan valt er vast wel wat te regelen.
Oh wat lief van je Maar ik heb inmiddels toch die S besteld Vandaag in de winkels gekeken maar nergens hadden ze 'mijn' trui, en ook niet echt iets anders leuks gevonden. Wel andere dingen van Mamalicious gezien en gepast, en vond het vrij groot vallen, dus vandaar dat ik toch maar de S besteld heb.
©Dumbo
pi_64274299
Marlieske, die trui heb ik ook alleen in het zwart.
Zit erg prettig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')