Ik voel me ook geen walvis en ben trots op mn buik, ook al is die best huge.... Ik begin wel een beetje te waggelenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mwoah, het hoeft niet zo te zijn als bij Ticootje hoor.
Ik voelde me geen walvis, ik was een echte walvis en nog steeds had ik geen hekel aan die buik of mijn lijf. Nooit gehad ook.![]()
Heerlijk, kom maar op hoor! Ik zou het zo nog een keer doen. En nog een keer, en nog een keer.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dat streepjesding is leuk zeg!
Zo, en nu ga ik weer weg hier hoor. Zie veel te leuke dingen staan.
Ja die is wel leuk, maar veul te netjes voor mijquote:Op woensdag 17 december 2008 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Deze is ook erg mooi trouwens.
Voor op een mooie broek ofzo.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:22 schreef marlieske het volgende:
hmmmz zelfs slippers paste niet ... de bandjes sneden nogal zo dik waren de poten
Hè gelukkig, dankjequote:Op woensdag 17 december 2008 10:42 schreef marlieske het volgende:
naja ik ga er van uit dat het extreme vochtvasthouden jou deurtje voorbij gaat hoor Huup, en dan zijn slippertjes nog wel te doen.
Maar ik wel blij dat ik de maanden juni en juli niet meer zwanger zal zijn![]()
(al begon bij mij het vochtprobleempje al in maart)
Nee oh, ik breek er mn hoofd niet over, ik zie het inderdaad wel, ik vroeg het me alleen ineens af. Is zoiets ook op et maken uit de vrouwen in je familie zeg maar. Maar niet dus,quote:Op woensdag 17 december 2008 11:12 schreef Troel het volgende:
huup, ga daar je hoofd nou niet over zitten breken joh. Het komt zoals het komt. Echt waar, hoe het met je moeder en je oma ging zegt niets hoe het bij jou gaat. Echt niet. En als je vraagt waarom niet? Nou, heel simpel, dat heb ik begrepen van mijn tantes met >4 kinderen
Oh die is leuk Diaan!!quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef Diaan73 het volgende:ik ga hier even bij de Miss Etam kijken en als ie lang genoeg is, kopen... moet kunnen met kerst heb ik me toch net bedacht....
Ik ben nog aan het twijfelen of ik hem houquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef huuphuup het volgende:
En dan willen we daar natuurlijk ook een foto van Diaan!
hup op je paaskerst-best, jurkje an en foto maken
Ik zou gewoon wachten tot kerst als ik jou was, de kans is het grootst dat ik hem dan show, ik ben dan immers ook op mn kerstbest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, nou bedankt dan maar weer Peaceman![]()
In dat geval ga ik lekker F5-en op dit topic
Haha, dat is waar. Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten tot kerst als ik jou was, de kans is het grootst dat ik hem dan show, ik ben dan immers ook op mn kerstbest.![]()
Erg vervelend jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Nou vooruit dan maar.
Dan moet ik in de tussentijd zelf maar kleding kopen ofzo... hè vervelend
Oh okay, ja dat wist ik niet, die collectie heb ik nooit zo enorm uitgeplozen eigenlijk. Ik zie wel altijd dubieuze dingen in de etalage staan dus het zal wel jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef marlieske het volgende:
Tja maar dat is wel 15% korting op alleen! de prenatal collectie en laat dat nou net niet je van het zijn .... ja de basic shirts enzo gaan wel maar dan heb je niet echt iets leuks..
Na de bevalling? Loop je niet nog een week, of misschien 2, met kraamverband waardoor je met die grote broeken móet lopen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef marlieske het volgende:
en als het echt niet lekker meer zit dan koop ik van die foute katoenen fuiken van de hema, die ik na de bevalling ritueel verbrand in de vuurkorf omdat ze zo lelijk en anti sexy zijn.
Die is leuk zeg Tex!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien
[ afbeelding ]
Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online...En nu MOET ik hem hebben natuurlijk
Maandag maar eens in een winkel kijken...
mijn strings beginnen nu ook irritant te zitten, al heb ik bij amber ze wel de hele zwangerschap doorgedragen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Tex, volgens mij heb ik dat shirt ook wel bij Prenatal zien hangen, hij is al wat langer in de collectie.
Strings kon ik trouwens op een gegeven moment niet meer aan hebben... zat echt verschrikkelijk. Hipster zitten nu het fijnst. Wat bh's betreft: ik heb er een bij Prenatal gekocht, dubbel gevoerd maar zit niet echt super vind ik zoiezo al snel omdat er geen beugels in zittenmaar bij deze krijg je ook nog allemaal "puntjes" tussen de voering en daar gaan je tepels nog meer van jeuken. Lange leve de zoogcompressen die ik er dan maar in doe.
Ik vind ze gewoon niet meer lekker zitten met beugels, drukken in mn ribben/buik en ze zijn te klein nu....quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik ga geen borstvoeding geven dus ik draag vrolijk beugels in mijn beha, en heb dat vorige keer niet als onprettig ervaren (het dragen van beugels)
Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien
[ afbeelding ]
Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online...En nu MOET ik hem hebben natuurlijk
Maandag maar eens in een winkel kijken...
Ah oke, ik dacht al dat je dat ws ook bedoelde, maar ik het anders las.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:49 schreef marlieske het volgende:
Carmella met na de bevalling bedoelde ik natuurlijk ook de kraamtijd en dat met dat kraamverband (of enorme lappen maandverband) duurt vaak wel langer hoor... iig bij mij duurde het zeker 2 weken en dat na een ks.
Oh wat lief van jequote:Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uit)
Die trui die jij hier post heb ik laatst nog zien hangen, zou ik even voor je kijken (wordt dan maandag) of ze maat M nog voor je hebben? Dan valt er vast wel wat te regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |