abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:27:42 #201
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64155491
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Haha, dat is waar. Nou vooruit dan maar.
Dan moet ik in de tussentijd zelf maar kleding kopen ofzo... hè vervelend
Erg vervelend ja In het buikentopic staan trouwens wel wat foto's van mij met aangeschafte positiekleding.
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:16:28 #202
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64156758
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien



Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online... En nu MOET ik hem hebben natuurlijk Maandag maar eens in een winkel kijken...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64158653
ben je al bij happy days geweest, tex? die hebben misschien nu ook wel uitverkoop, dan zijn ze enigszins betaalbaar.
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:49:49 #204
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64159269
Nee was idd van plan daarheen te gaan, is eigenlijk de enige winkel die ik ken waar ze verschillende merken positiekleding verkopen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64166247
Bij Prenatal hebben ze nu uitverkoop van de positie kleding misschien heb je er een in de regio?

Ik kocht er van de week deze trui, zit een capuchon achterop en is superzacht
is van Noppies trouwens.



Site is www.mom2b.nl staat behoorlijk wat kleding op trouwens.
Mama van Isa en Ties
pi_64166366
Oeh trouwens, als je dat tijdschrift "zwanger" koopt dan zit daar een kaartje bij van de prenatal met 15% korting. Tijdschrift kost 4 euro geloof ik dus niet handig als je alleen 1 shirtje wilt.
Maar misschien als je groot wilt inslaan dat het het wel waard is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64166422
Tja maar dat is wel 15% korting op alleen! de prenatal collectie en laat dat nou net niet je van het zijn .... ja de basic shirts enzo gaan wel maar dan heb je niet echt iets leuks..
Mama van Isa en Ties
pi_64166561
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:15 schreef marlieske het volgende:
Tja maar dat is wel 15% korting op alleen! de prenatal collectie en laat dat nou net niet je van het zijn .... ja de basic shirts enzo gaan wel maar dan heb je niet echt iets leuks..
Oh okay, ja dat wist ik niet, die collectie heb ik nooit zo enorm uitgeplozen eigenlijk. Ik zie wel altijd dubieuze dingen in de etalage staan dus het zal wel ja

Hebben ze daar nou eigk ook ondergoed? Stevige meegroei-bh's enzo? Misschien gebruik ik hem daar anders wel voor, als dat wel op dat kaartje mag weggooien kan altijd nog
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64166894
hebben ze wel hoor alleen tja ik koop gewoon een normale bh maar dan een maatje groter ik kan namelijk niets anders meer kopen dan Selmark. dat zit gewoon goddelijk! tja verwend kind ben ik 1 beha kost minimaal 50 euro maar ach dat cupje C moet ergens in hé.
heb er dus nooit echt goed naar gekeken bij de prenatal.
onderbroekjes koop ik nu bij de hema maatje groter die string, en dan passen mijn billen netjes langs het touwtje
en als het echt niet lekker meer zit dan koop ik van die foute katoenen fuiken van de hema, die ik na de bevalling ritueel verbrand in de vuurkorf omdat ze zo lelijk en anti sexy zijn.
Mama van Isa en Ties
pi_64167039
Oh inderdaad voor onderbroeken ga ik niet moeilijk doen, gewoon van die katoenen strings van de hema, zitten prima, vallen ruim (ook leuk voor je zelfvertrouwen ).
Ik heb nu al een goeie C cup en ik vind het wel fijn om een goede stevige bh te dragen zeg maar, liefst met voering (geen push-up maar zodat je je tepels er niet doorheen ziet zeg maar...), maar ik ben niet per se heel merkvast ofzo.
Nouja, ga binnenkort wel eens kijken daar dan. Wie weet wat er tussenzit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64167672
Ik kan ook niet zonder de voering erin zeg maar houd ook niet zo van die tepels die eruit steken, vandaar dus mijn merkvaste keuze
Mama van Isa en Ties
pi_64168490
Ik draag nu de hele tijd een sportbeha omdat het anders echt pijn doet. En qua ondergoed zitten mijn bjorn borgjes nog wel lekker. Als ik dikker word, kijk ik wel verder
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64170588
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:27 schreef marlieske het volgende:

en als het echt niet lekker meer zit dan koop ik van die foute katoenen fuiken van de hema, die ik na de bevalling ritueel verbrand in de vuurkorf omdat ze zo lelijk en anti sexy zijn.
Na de bevalling? Loop je niet nog een week, of misschien 2, met kraamverband waardoor je met die grote broeken móet lopen?
Ik zie mezelf na de bevalling met hechtingen en scheuren nou niet bepaald meteen in m'n eigen strings lopen En dat kraamverband moet je ook nog kwijt, heerlijk
pi_64170623
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien

[ afbeelding ]

Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online... En nu MOET ik hem hebben natuurlijk Maandag maar eens in een winkel kijken...
Die is leuk zeg Tex!
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:23:30 #215
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64172483
Tex, volgens mij heb ik dat shirt ook wel bij Prenatal zien hangen, hij is al wat langer in de collectie.

Strings kon ik trouwens op een gegeven moment niet meer aan hebben... zat echt verschrikkelijk. Hipster zitten nu het fijnst. Wat bh's betreft: ik heb er een bij Prenatal gekocht, dubbel gevoerd maar zit niet echt super vind ik zoiezo al snel omdat er geen beugels in zitten maar bij deze krijg je ook nog allemaal "puntjes" tussen de voering en daar gaan je tepels nog meer van jeuken. Lange leve de zoogcompressen die ik er dan maar in doe.
pi_64173119
Tja ik ga geen borstvoeding geven dus ik draag vrolijk beugels in mijn beha, en heb dat vorige keer niet als onprettig ervaren (het dragen van beugels)
Mama van Isa en Ties
pi_64173166
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Tex, volgens mij heb ik dat shirt ook wel bij Prenatal zien hangen, hij is al wat langer in de collectie.

Strings kon ik trouwens op een gegeven moment niet meer aan hebben... zat echt verschrikkelijk. Hipster zitten nu het fijnst. Wat bh's betreft: ik heb er een bij Prenatal gekocht, dubbel gevoerd maar zit niet echt super vind ik zoiezo al snel omdat er geen beugels in zitten maar bij deze krijg je ook nog allemaal "puntjes" tussen de voering en daar gaan je tepels nog meer van jeuken. Lange leve de zoogcompressen die ik er dan maar in doe.
mijn strings beginnen nu ook irritant te zitten, al heb ik bij amber ze wel de hele zwangerschap doorgedragen.
Ik kan juist helemaal niet tegen beugels borstverkleining gehad en die beugels doen zeer op mijn littekens. Denk dat ik nu toch wel een andere bh moet gaan kopen want deze zit niet echt supe rmeer.. Maar ff op zoek naar een meegroeibh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64173194
Ach ja en als het niet meer lukt deze keer met strings van de hema dan koop ik gewoon een paar van Sloggi bij.
die dingen die ook over je buik heen gaan. Ik kan gewoon niet tegen ondergoed dat op je billen hoort te zitten maar na 4 minuten net zo zit als een string, plus een normale onderbroek zie je gewoon zitten door je kleding heen... kvind dat zo lelijk.

Carmella met na de bevalling bedoelde ik natuurlijk ook de kraamtijd en dat met dat kraamverband (of enorme lappen maandverband) duurt vaak wel langer hoor... iig bij mij duurde het zeker 2 weken en dat na een ks.
Mama van Isa en Ties
pi_64173399
Mag je met borstvoeding geen beugels dragen in je BH dan? ik draag altijd met, vind het geen gezicht mijn cupmaat zonder beugels zeg maar...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:12:53 #220
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64173514
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik ga geen borstvoeding geven dus ik draag vrolijk beugels in mijn beha, en heb dat vorige keer niet als onprettig ervaren (het dragen van beugels)
Ik vind ze gewoon niet meer lekker zitten met beugels, drukken in mn ribben/buik en ze zijn te klein nu....
pi_64175642
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:16 schreef texelonia het volgende:
Heb een leuke trui van Mamalicious gezien

[ afbeelding ]

Maar op de site waarvan ik link hebben ze hem alleen in S (ik moet M hebben denk ik) en verder kan ik hem nergens vinden online... En nu MOET ik hem hebben natuurlijk Maandag maar eens in een winkel kijken...
Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uit )
Die trui die jij hier post heb ik laatst nog zien hangen, zou ik even voor je kijken (wordt dan maandag) of ze maat M nog voor je hebben? Dan valt er vast wel wat te regelen.
pi_64180482
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:49 schreef marlieske het volgende:

Carmella met na de bevalling bedoelde ik natuurlijk ook de kraamtijd en dat met dat kraamverband (of enorme lappen maandverband) duurt vaak wel langer hoor... iig bij mij duurde het zeker 2 weken en dat na een ks.
Ah oke, ik dacht al dat je dat ws ook bedoelde, maar ik het anders las.
  zaterdag 20 december 2008 @ 19:29:51 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_64185016
Qua bh's draag ik nu Carriwell, meegroei en voedingsbh in 1. Bij elke bh wordt direct zo'n verlengstukje bijgeleverd. Erg fijn, want dat heb ik wel nodig.
Onderbroekjes hier ook Hema. En als ik weer in mijn eigen ondergoed pas en de kraamverbanden niet meer nodig zijn worden ze allemaal weggegooid!

Marlieske, mooie trui!
  zaterdag 20 december 2008 @ 19:59:38 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64185882
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:08 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont maar hier in Leeuwarden zit een Belly B winkel en die verkoopt allemaal Mamalicious (daar bestaat mijn hele positiekleding uit )
Die trui die jij hier post heb ik laatst nog zien hangen, zou ik even voor je kijken (wordt dan maandag) of ze maat M nog voor je hebben? Dan valt er vast wel wat te regelen.
Oh wat lief van je Maar ik heb inmiddels toch die S besteld Vandaag in de winkels gekeken maar nergens hadden ze 'mijn' trui, en ook niet echt iets anders leuks gevonden. Wel andere dingen van Mamalicious gezien en gepast, en vond het vrij groot vallen, dus vandaar dat ik toch maar de S besteld heb.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64274299
Marlieske, die trui heb ik ook alleen in het zwart.
Zit erg prettig.
pi_64329578
Ik heb gisteren bij Prenatal wat dingetjes gekocht, voor nu. Van mijn gewone kleren zit een hoop gewoon al niet meer echt lekker. Er zijn maar 2 setjes die fijn zitten, en dat vond ik toch wat weinig.

Dus heb ik een spijkerrokje, een shirtje, een heeel mooi vest, een tuniek en een jurk gekocht. Kan ik mooi weer even vooruit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64343284
Miss_sly jij bent goed bezig

Ik heb vandaag wat basic grut gekocht waar ik nog wel ff in pas denk ik (hoop ik)
een heerlijke body van DEPT kan lekker onder al mijn tuniekjes en buik past er prima in want toverwoord STRETCH
Verder een lekker warme trui van G-star waar buikje nog wel ff in kan en volgend jaar winter is die ook nog prima. En een koltruitje van Mexx dat lekker lang valt dus ook buikje past daar nog wel ff in.
Ik vond de basic collectie van de prenatal vorige keer van wat mindere kwaliteit en shirts werden zo snel vaal (zeker zwart wat ik vooral draag) en dan is het in verhouding best prijzig en verven in de wasmachine vind ik zo'n smeerlapperij dat hield dus in dat ik iets teveel bij de Prenatal kwam en dan blijft er altijd van alles plakken Ik ontwijk dus zoveel als ik kan het logo van Prenatal.
Mama van Isa en Ties
pi_64350424
Helaas, het viel te verwachten, maar mijn kleren zijn niet binnen nog.... Geen leuke kerst outfitjes dus voor mij
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64351321
He, texel wat jammer nou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 december 2008 @ 13:31:03 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64354090
Ik zou het wel heel erg leuk vinden om foto's te zien van de zwangeren onder ons in sjieke kerstkleding
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64354458
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Mag je met borstvoeding geen beugels dragen in je BH dan? ik draag altijd met, vind het geen gezicht mijn cupmaat zonder beugels zeg maar...
Jawel hoor, alleen die eerste dagen na de bevalling niet. Maar toen droeg ik gewoon niks van bh, gewoon een hemdje. Daarna weer mn gewone bh's aan.
pi_64364519
Sorry Rocka geen sjiek de friemel kerstkleding vind ik zonde van het geld om kleding te kopen met glitters en toestanden voor 2 dagen van het jaar en alles is dan met korte mouwen en laat ik het nou altijd koud (brrrr) hebben. Ik heb het dus gehouden bij lekkere warme trui met spijkerbroek
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:18:56 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64374962
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit wel leuk, maar is volgens mij niet lang genoeg en zou ik nog een broek onderaan moeten..

Ik vind deze ook erg leuk, maar niet echt voor de kerst... en om nu nog gewoon te kopen, vind ik een beetje zonde. Het is nog max. 5,5 week....
Die 2e heb ik dus gekocht!
***
  Moderator vrijdag 26 december 2008 @ 13:25:46 #234
5428 crew  miss_sly
pi_64375114
Ik heb dit vest van Noppies gekocht, dat zit echt zoo heerlijk. Dat was wel wat prijziger, maar dat is voor de komende maanden wel erg fijn nog. Verder ook niet echt kerstkleding, maar gewoon iets wat lekker zit.

En straks in de lente en zomer volstaan lekkere luchtige jurkjes enzo, zoo heerlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:27:47 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64375160
Leuk vest miss_sly!
***
pi_64389409
Jaaah BE mag binnenkort ook haar aankopen showen MET dikke buik
Mama van Isa en Ties
pi_64394585
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die 2e heb ik dus gekocht!
Haha BE ik ook! In het blauw. Alleen wordt ie nageleverd want hij bleek ineens toch op te zijn ofzo

En hier ook geen chique kleding met kerst. Ik had een heel leuk jurkje gekocht al een paar maanden terug, maar die zat nu rond mijn taille nogal strak, dus uiteindeiljk toch maar gewoon een broek met blouse gedaan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:19:57 #238
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64399564
Nou ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling in een verkeerde map terecht was gekomen en inmiddels is 'mijn' trui (en shirtje voor de baby) uitverkocht Stomme trui!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64400287
Jammer Tex!
Wat een leuk vest Miss_Sly!
pi_64401943
He tex, wat jammer nou.

Ik moet eigenlijk een andere winterjas. Ik heb mijn huidige winterjas een aantal maanden geleden gekocht, toen ik net een aantal kilo afgevallen was en op mijn toen toch wel wat slankere postuur. Ondanks dat ik pas 9 weken ben, heb ik al moeite met de knopen (er zijn er zelfs al een paar keer een paar afgekomen die ik opnieuw moest aannaaien ) en ik moet nog wel een stukje winter waarin ik toch nog wel wat voller zal worden. Ik denk dat echte positiewinterjassen erg duur zijn, en weet ook niet echt waar ik die zou moeten halen. Hoe lossen jullie zoiets op of hebben jullie dat opgelost?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:14:02 #241
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64404181
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:51 schreef miss_sly het volgende:
He tex, wat jammer nou.

Ik moet eigenlijk een andere winterjas. Ik heb mijn huidige winterjas een aantal maanden geleden gekocht, toen ik net een aantal kilo afgevallen was en op mijn toen toch wel wat slankere postuur. Ondanks dat ik pas 9 weken ben, heb ik al moeite met de knopen (er zijn er zelfs al een paar keer een paar afgekomen die ik opnieuw moest aannaaien ) en ik moet nog wel een stukje winter waarin ik toch nog wel wat voller zal worden. Ik denk dat echte positiewinterjassen erg duur zijn, en weet ook niet echt waar ik die zou moeten halen. Hoe lossen jullie zoiets op of hebben jullie dat opgelost?
miss... ik heb nog een A-klok jas van vorig jaar.... die is niet heel dik maar doe gewoon een sweatvest eronder die ook mijn buik afsluit, zo heb ik het toch nog redelijk warm...
pi_64404319
@miss_sly, ik draag een winterjas van mijn vriend
pi_64404377
Miss_sly, ik paste de vorige keer begin januari niet meer in mijn winterjassen. Ik ben toen een enorm, lekker dik fleece-vest van mijn man's werk gaan dragen. Maat XL. Daar kon mijn buik nog een tijd flink in doorgroeien!

Ik ga hier ook wat ideetjes opdoen. Gisteren zaten de 2 broeken die ik aan zou willen doen niet lekker, heb dus mijn zwarte positiebroek van Miss Etam opgeduikeld
Moest af en toe een beetje hijsen, maar hij zat prima. Ik heb verder nog een positiebroek van de vorige keer, de overigen heb ik destijds verknipt tot korte(re) broek.
.... met gevoel voor drama....
pi_64404386
Ik paste vorig jaar m'n winterjas gelukkig nog, alhoewel het op het einde wel wat lastiger begon te worden, toen ging het precies
Ik heb het in het voorjaar in ieder geval opgelost (toen paste ik m'n zomerjas echt niet) door een fleecejack aan te trekken met een bodywarmer.
Een jas in een maat groter kopen anders?
pi_64409109
Miss-Sly van de merken Only en Vero Moda heb je veel wollen jassen (naja wol-look dan) met een ruime A lijn, zijn niet duur en ws nu goed te vinden in veel winkels voor max. 60 euro heb je dan een jas waar je voorlopig mee vooruit kunt. En anders H&M een A-lijn kopen.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:05:52 #246
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64411417
Niet helemaal goed te zien, maar mijn "chique" kerstjurk:



[ Bericht 43% gewijzigd door Diaan73 op 27-12-2008 22:05:44 ]
  zondag 28 december 2008 @ 10:17:51 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64423046
superleuk diaan!! lekker kort

ik heb heel de winter in mijn jas gepast; die had een rits die ook van onder open kon, heel handig
gisteren kocht ik een jurk bij de hema, die ook prachtig zou staan als ik zwanger was geweest wilde gelijk mn buik weer
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64423062
leuk jurkje diaan!
  zondag 28 december 2008 @ 11:26:10 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64424082
Mooi Diaan. Je ziet er echt supergoed uit!
***
  Moderator zondag 28 december 2008 @ 11:40:04 #250
5428 crew  miss_sly
pi_64424385
Erg leuk jurkje, Diaan, en je ziet er inderdaad echt heel goed uit. Zo mooi stralend en blij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')