Die had ik inderdaad gezien, maar vind de print niet erg leuk. Ik vind trouwens gestreept (grijs met zwart) ofzo ook wel leuk. Ben er trouwens over aan het denken om gewoon een normaal shirt te kopen en dat te combineren met een buikband.... kan volgens mij ook prima.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:49 schreef cattie het volgende:
Een shirt van Pretty Pregnant misschien?
Waar??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net een heel leuk shirt gevonden en besteld:
[ afbeelding ] En dan ook nog met korting en geen verzendkosten
Wowquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:07 schreef Nantes het volgende:
Ik zat eens zoals gewoonlijk op www.asos.com rond te neuzen en zag best leuke dingen voorbij komen!
Nooit geweten dat ze daar ook zwangerschapskleding hadden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben er ook lingerie, panty's, en crèmes voor striae e.d.
Ik vind het iig wel leuke kleding, dus mocht het bij mij een keer zover zijn dan ga ik daar zeker eens bestellen.
Leuke, mooie kleding.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:07 schreef Nantes het volgende:
Ik zat eens zoals gewoonlijk op www.asos.com rond te neuzen en zag best leuke dingen voorbij komen!
Nooit geweten dat ze daar ook zwangerschapskleding hadden.
Dat vest is ook leuk idd, heb je een foto van dat andere shirt dat je op het oog hebt?quote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef huuphuup het volgende:
Ja die kleur is echt liefde![]()
Ik heb dat groene vestje besteld, twijfel nog over dit shirt omdat er ook een ander shirt is wat ik gezien heb in precies die kleur, en dan wordt het me wel erg groen allemaal![]()
gids lag hier vanmiddag pas in de bus, dus misschien komt het nogals je nummers wilt hebben van iets mag je wel pm-en hoor
ik wil best wat nummers van schoenen ofzo sturen maar ik kan me voorstellen dat je liever zelf kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |