abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62930908
Ik ben op zoek naar een leuk spijkerrokje.
Maar kan het niet vinden, ze zijn te klein, te kort (ik heb geen mooie bovenbenen), te lelijk, te duur e.d.
Wordt er gek van.
pi_62931079
H&M is de oplossing voor alles haha

ze staan er nu niet meer op, maar als je morgen rond (of voor) 8 uur op de sale-pagina van de webshop kijkt dan is het weer aangevuld waarschijnlijk. Ik zag er vanmorgen dus nog 2 op staan, euro of 25. Alleen weet ik niet in welke maten ze die nog hadden. Op de website van www.bellyfashion.nl staan er ook wel wat
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62961392
Vanmorgen geen spijkerrok op H&M.
Bij bellyfashion moet je betalen als je dingen terug stuurt, vind ik zo zonde. Want ik weet niet of me dat past.
pi_62964235
Ik zag het inderdaad
Anders maandag even proberen. Ik heb ze namelijk wel maandag of dinsdag gezien. één was beetje lichtblauwig, wat sportiever zeg maar, en de andere was meer donkerblauw en wat gekleder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 5 november 2008 @ 11:17:57 #105
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62964326
www.topshop.co.uk heeft ook zwangerschapskleding blijkt.
Ik vind het zelf niet geweldig, want het is best prijzig maar wie weet zit er iets bij voor iemand anders hier.
  woensdag 5 november 2008 @ 12:21:58 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62965907
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:20 schreef Koningin het volgende:
Vanmorgen geen spijkerrok op H&M.
Bij bellyfashion moet je betalen als je dingen terug stuurt, vind ik zo zonde. Want ik weet niet of me dat past.
Koningin maar je hoeft geen bezorgkosten te betalen, dat moet bij H&M dan weer wel....en als je daar retour stuurt moet je ook ¤ 1,= betalen. Ik heb erg goede ervaringen met Bellyfashion, vandaag besteld is vaak de volgende dag al thuis. Ik heb nog niets terug hoeven te sturen.
Make love, not war ☮
  woensdag 5 november 2008 @ 12:33:23 #107
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_62966153
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Koningin maar je hoeft geen bezorgkosten te betalen, dat moet bij H&M dan weer wel....en als je daar retour stuurt moet je ook ¤ 1,= betalen. Ik heb erg goede ervaringen met Bellyfashion, vandaag besteld is vaak de volgende dag al thuis. Ik heb nog niets terug hoeven te sturen.
Die 1 euro is toch als je niks houdt alleen?
  woensdag 5 november 2008 @ 12:55:22 #108
114177 Diaan73
pi_62966661
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:33 schreef Nantes het volgende:

[..]

Die 1 euro is toch als je niks houdt alleen?
Volgens mij niet... voor elke retourzending.... tenminste ik dacht te hebben gehad. Ik heb wel vaker wat besteld en meestal ook wel wat gehouden en een deel teruggestuurd.
Make love, not war ☮
pi_62968541
quote:
Op woensdag 5 november 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

De service maak ik me ook geen zorgen over, tis meer de maat enzo.
Ligt bij mij nogal lastig.
pi_62970926
Over maten gesproken. Ik dacht dat ik maat 48 had maar ik hebvanmorgen bij de miss Etam toch echt een positiespijkerbroek maat 42 aan gehad. OK hij zat niet mooi maar ik kon er wel zonder wringen in. De 44 zat ook niet mooi om over de 46 en 48 maar te zwijgen. Nog niks gekocht en ik moet nodig nog 1 of 2 warme broeken hebben maar wil daar weer niet te veel geld aan uitgeven omdatik het nog maar zo kort draag.(3 maanden max)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62971117
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef Jelief het volgende:
Over maten gesproken. Ik dacht dat ik maat 48 had maar ik hebvanmorgen bij de miss Etam toch echt een positiespijkerbroek maat 42 aan gehad. OK hij zat niet mooi maar ik kon er wel zonder wringen in. De 44 zat ook niet mooi om over de 46 en 48 maar te zwijgen. Nog niks gekocht en ik moet nodig nog 1 of 2 warme broeken hebben maar wil daar weer niet te veel geld aan uitgeven omdatik het nog maar zo kort draag.(3 maanden max)
ik heb normaalgesproken maat 44 of 46 maar de broek die ik van miss etam heb is maat 42.

Net bij Neckerman 2 truitjes besteld. Ben benieuwd of het wat is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 05-11-2008 15:25:04 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62971241
quote:
Op woensdag 5 november 2008 15:20 schreef Vicky het volgende:
Net bij Neckerman 2 truitjes besteld. Ben benieuwd of het was is.
dat wordt 't vanzelf vicky!

[ Bericht 42% gewijzigd door bixister op 05-11-2008 15:33:36 (ik kan ook editen! :P ) ]
pi_62971309
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62981588
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:34 schreef Koningin het volgende:
Ik ben op zoek naar een leuk spijkerrokje.
Maar kan het niet vinden, ze zijn te klein, te kort (ik heb geen mooie bovenbenen), te lelijk, te duur e.d.
Wordt er gek van.
bij esprit mss? zag er 1 van 70, en een was nu afgeprijsd naar 50.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_62991425
Ik heb normaal ook 46, maar bij miss etam laatst ook 44 gekocht in zwangerschapskleding.
Blijkbaar valt het daar wat ruim uit.

Esprit heb ik gezien dat rokje, 70 euro vind ik wat veel, 50 gaat nog.
Maar die gaan meestal tot maat 44.
  donderdag 6 november 2008 @ 09:37:21 #116
114177 Diaan73
pi_62991459
Bij Esprit vind ik altijd alles zo klein uitvallen. Wat betreft de maat: ik heb vooral shirts besteld en die pasten gewoon goed van Bellyfashion. Broeken heb ik daar niet gekocht (alleen een legging en die zit heerlijk trouwens), mijn spijkerbroek heb ik bij Miss Etam gekocht.
Make love, not war ☮
pi_62994171
Zwangerschapskleding valt volgens mij heel ruim. Ik had 44/46 ofzo van broeken. Zwbroek 40/42.
pi_63000656
Ik heb hier nog een positiespijkerrok liggen van H&M, maat zou ik ff na moeten kijken maar hij was voor mij te groot met m`n maat 44. Als je wil kan ik een foto maken?
Saartje
pi_63022250
quote:
Op donderdag 6 november 2008 14:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb hier nog een positiespijkerrok liggen van H&M, maat zou ik ff na moeten kijken maar hij was voor mij te groot met m`n maat 44. Als je wil kan ik een foto maken?
Welke maat is het?
Ik zie er nu wel eentje bij H&M staan, maar als je een foto wilt maken, dan kan ik kiezen!
pi_63283379
De foto hoeft niet meer.
Die spijkerrok van de H&M was prima!
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:33:51 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64059028
*schop*
Huupske, wat heb je allemaal al besteld?

Nee, grapje hoor, maar ik moest ineens aan dit topic en die enorme lijst van jou denken.
pi_64067000
Mwuahaha, nou BE... dát dus...
nee serieus.

Ik heb wel wat dingskes besteld kon het niet laten. Maar als alles goed blijft gaan, dan heb ik voorjaar/zomer 2009 een buik. En alles van voorjaar/zomer 2008 is nu in de aanbieding bij h&m voor weinig. Dus daar heb ik wat van gekocht. Shirtjes. Broeken moet ik echt passen hoor, dat vind k zo moeilijk altijd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 december 2008 @ 20:00:52 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64067148
Haha, zie je wel!
pi_64067283
Ghehe, ja, maar ik moet zeggen dat het wel scheelt hoor! Ik bedoel, als ik heel eerlijk ben dan vind ik het wel belangrijk om er verzorgd en netjes bij te lopen enzo, en ik weet van mezelf dat ik dat gevoel niet heb als ik drie keer per week hetzelfde shirt aan moet wegens nauwelijks shirtjes ofzo....
En ik moet ook zeggen dt ik niet bepaald gecharmeerd ben van het overgrote aanbod zwangerschapskleding, vooral die met grote/hysterische printjes vind ik een beetje mwah. Maar die dingen die ik dan weer wel mooi vind die zijn weer zo duur. Dus ja, als ik iets moois zie koop ik het maar.

Nu mag het

Wacht ik zal es plaatjes zoeken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64067782
Deze heb ik nu!

Eerste is van Esprit, had ik bij iemand mét buik gezien en ik heb me daarna rotgespeurd naar dat shirt Nu staat ie nog een beetje mwh maar straks met buik hopelijk

En de andere twee van de H&M. Eerste is wat fel door de flits, hij s in het echt heel donkerblauw, maar nu zie je wel het mooie frutseltje aan de bovenkant!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64072030
Leuk Huup.
Ik heb nog wel wat spul liggen van de zwangerschap van Mirte, ik denk dat het meeste nog wel een ronde mee kan. Alleen had ik een witte broek die ik blauw heb geverfd omdat de zomer voorbij was...
Fake it till you make it...
pi_64072235
Ja, die van Esprit kan ik ook best aan zo zeg maar. Tenminste, dat vind ik Verder heb ik dat groene vestje besteld wat ook op de vorige pagina staat. Maar die vond ik eigenlijk gewoon sowieso leuk en och, dr hoeft geen buik in dus dat scheelt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:26:01 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64072345
Sorry!
Leuk! Echt! Vooral dat laatste streepjesding. Vind ik echt heel erg mama zeg maar.
pi_64072435
*grinnik*

Dankjewel! haha

Ja, dat laatste ding zit zeg maar strak. Nu nog niet hij lubbert wat bij mn buik Maar ik zie mezelf al helemaal lopen op mn werk met dat ding aan en mn buik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64072455
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef huuphuup het volgende:

Eerste is van Esprit, had ik bij iemand mét buik gezien en ik heb me daarna rotgespeurd naar dat shirt Nu staat ie nog een beetje mwh maar straks met buik hopelijk

[ afbeelding ]
Jaa, dat staat straks echt leuk met een zwanger buikje (Vind hem nu ook al leuk, maar dat is ook een heerlijk model voor mét buik!)
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:30:05 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64072502
huup
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64072539
Bij de H&M hebben ze een hoop leuke dingen, ook best aardige positiedingen, maar dat begint allemaal bij maat S en laat mij dat nou te groot zijn
Weet iemand een merk dat wel positiemode in maat XS heeft misschien? En nog zo'n probleem, voedings- en zwangerschapsbh's... bestaan die eigenlijk wel in maat 65 of 70? Alles wat ik tot nu toe gevonden heb (hunkemöller en livera en wat webwinkels) is vanaf 75... Gelukkig heb ik het de komende maanden nog niet nodig, maar ik kan wel wat tips gebruiken alvast.
pi_64072895
Chan hier hetzelfde probleem hoor S is me vaak te groot maatje 36 van de H&M valt echter mooi klein en smal! dus misschien is dat toch het proberen waard?
En anders van Esprit een normale broek kopen waarvan je de knoop kan verzetten naarmate de buik groter word, doe ik nu ook met een rib broek en pas nu past het niet meer helemaal geweldig maar 't kan nog net
Verder is met een smal en dun kontje: rokjes, jurkjes met legging eronder, tuniekjes enz enz echt een aanrader zeker nu de dat de mode is ben je niet meteen veroordeelt tot positie mode met soms de meest walgelijke prints en afschuwelijke prijzen, vero moda en Only heeft best veel voor weinig geld.
Mama van Isa en Ties
pi_64073179
Hihi Marlieske wat zeg je dat leuk, die printjes ben ik ook niet gek op nee

Chan ik geloof dat Mexx en Esprit redelijk klein gaan en ook redelijk klein vallen. En anders misschien Zara als die positie dingen hebben? Bij Topshop en Asos hebben ze ook wel wat dingetjes als je via internet bestellen ziet zitten that is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64073368
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:48 schreef huuphuup het volgende:
Hihi Marlieske wat zeg je dat leuk, die printjes ben ik ook niet gek op nee

Tja ik zal eerlijk toegeven dat ik bij de zwangerschap van Isa er als een blok voor viel (ik gooi het op de hormonen) nu ik het van de zolder afhaalde van de week werd ik meteen draaierig van de prints (en die vielen best mee eigenlijk) die fashion flater ga ik deze keer dus echt proberen te vermijden
Mama van Isa en Ties
pi_64073439
Ja hoe komt dat toch? Haha, ik zie dat bij normale kleding eigenlijk nooit en bij zwangerschapskleding zie je het zooooo veel, van die grafische jaren 70 achtige drukke prints.
Zou dat echt door de hormonen komen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64073502
Naja dan hebben wij nog mazzel met die prints kan me nog herinneren dat mijn nicht in de jaren 80 met teddyberen shirts aan liep enzo.... jakkes!
Mama van Isa en Ties
pi_64073551
dank voor de tips alvast

H&M maat 36 zwem ik over t algemeen in. Ik heb zelfs een paar blousjes van H&M in maat 34 die toch te groot bleken en nu doelloos in de kast hangen Maar misschien pas ik die over een tijdje wel ineens

Esprit is wel een goed idee, daar moet ik eens kijken!
De andere winkels ga ik ook eens bekijken binnenkort K krijg helemaal zin in shoppen
Het gaat bij mij vooral om bovenkleding die bijna altijd te ruim zit, ben een beetje een peer
pi_64073558
Hahaha ja das nog erger ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64073751
Chan, esprit heeft ook een webwinkel hè (www.esprit.nl) verzenden is gratis, je krijgt er gewoon een acceptgiro bij en dan moet je die betalen zeg maar. En als het niet bevalt kun je het gewoon ook weer kosteloos terugsturen.
Dat grijze shirt heb ik op die manier besteld. Ideaal, had het de volgende dag in huis.

-edit-
dat shirt dat ik aan heb hierboven staat nog te koop bij wehkamp, maar dan in het zwart. Hij staat hier wel voor de volle mep, ik heb er 10 euro voor betaald in de Esprit webshop maar daar is ie nu uitverkocht. Maar goed, als iemand hem erg leuk vindt en geld teveel heeft

[ Bericht 39% gewijzigd door huuphuup op 16-12-2008 23:08:24 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64076532
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:30 schreef Chan het volgende:
Bij de H&M hebben ze een hoop leuke dingen, ook best aardige positiedingen, maar dat begint allemaal bij maat S en laat mij dat nou te groot zijn
Weet iemand een merk dat wel positiemode in maat XS heeft misschien? En nog zo'n probleem, voedings- en zwangerschapsbh's... bestaan die eigenlijk wel in maat 65 of 70? Alles wat ik tot nu toe gevonden heb (hunkemöller en livera en wat webwinkels) is vanaf 75... Gelukkig heb ik het de komende maanden nog niet nodig, maar ik kan wel wat tips gebruiken alvast.
Nu je het over H&M hebt, ze hebben zulke vreemde maten. Ik heb altijd het idee dat ze echt ver van Europese maten afzitten, want ik zwem soms nog in XS en normaal zit een XS of S toch wel gewoon lekker en hier is het te ruim. (En alle vrouwen op dieet maar denken dat ze afgevallen zijn want bij H&M passen ze ineens een M of L ) Hun maten zijn echt idioot ruim, echt met alle gewone kleding ook, truiën, shirtjes, rokken, etc. Wat hier bij de H&M een M is is in Italië gewoon een XL ).

Ik was echt blij toen ik een aantal weken geleden zag dat Mama-Licious mooie strakke skinny jeans verkoopt, al vanaf maat 26 (geen idee of ze ook 25 hebben). En ook de lengte is prima, zelfs voor m'n lange benen.
Overal zag ik alleen maar lelijke wijde positiebroeken, alsof er niks gemaakt wordt voor slanke vrouwen. En ook alsof iedereen tijdens de zwangerschap in een wijde broek wilt lopen.
Nu draag ik nog m'n eigen spijkerbroeken, pas ze nog prima, maar als dat verandert heb ik alvast 2 fijne broeken. Ze zitten als gegoten en zo goedkoop (nog geen 30 euro als ik het me goed herinner).
Het liefst had ik gewoon m'n eigen favoriete bootcut Levi's spijkerbroek een maatje groter gekocht, maar voor die paar (laatste) weken bijna 100 euro per broek neerleggen was me toch iets teveel van het goede.
En nu heb ik iig geen miskoop, want met bijna 30 weken draag ik alsnog die Mama-Licious broeken niet.
  woensdag 17 december 2008 @ 08:55:48 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64079213
Komt er ook nog een keer winter positie mode of ben ik de enige zwangere die het koud heeft?
Ik kan echt nergens leuke warme truien vinden. Of ze zijn vrij dun enzow, of het zijn van die vesten die dan open hangen met je buik eruit. En de enkele trui die er wel warm genoeg uitziet vind ik dan of net niet leuk of het is heel duur

Verder wil ik ook iets leuks voor kerst enzow, leuke rok of jurk ofzow. Maar kan ook al niks vinden....

Op het moment vind ik het dus een drama, positiekleding
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64079227
Watte? BE?? -edit- heuh?! BE verdwenen?

Ik weet niet, ze hebben wel rare maten misschien bij de H&M maar ik heb zéker niet het idee dat alles daar superruim valt. Mijn ervaring is juist dat het per kledingstuk scheelt het kan bij H&M heel goed dat ik twee spijkerbroeken in dezelfde maat heb en dat de een ietsje ruim is en de ander pijnlijk krap (pijnlijk voor mn ziel ja! ) En met shirtjes hetzelfde verhaal. En wat ik vervelend vind aan kleding kopen, maar dat is eigenlijk in alle winkels wel, is dat als ik een shirtje in maat 40 koop, dat die dan maar berekend lijkt op maximaal een b-cup. Bij mij staan die knoopjes altijd zo treurig overspannen dat k toch maar een maatje groter neem.

En positiespijkerbroeken, tsja, daar wil ik best wat meer geld aan uitgeven, je draagt het immers bijna elke dag. Maar daar zou ik denk ik echt een dagje voor uittrekken om lekker te gaan passen enzo want zo'n broek moet wel echt goed zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64079246
Ow, hier moet ik ook zijn
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64079297
Ha!

Ik heb plaatjes gevonden van mn onderste twee shirtjes. Ze staan nu weer in de H&M online shop voor weinig. Sale

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 december 2008 @ 09:05:51 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64079329
quote:
Op woensdag 17 december 2008 08:57 schreef huuphuup het volgende:
Watte? BE?? -edit- heuh?! BE verdwenen?
Het was een stomme zeuropmerking.
En die had ik weggehaald en toen stond er een lege post en toen dacht ik ach, die haal ik wel even weg, niemand heeft het nog gezien.
pi_64079331
En Tex, zoiets voor jou?

12,45 ook uit de Sale, maat M

of dit vest van Esprit

Of deze of deze jurkjes?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64079345
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het was een stomme zeuropmerking.
En die had ik weggehaald en toen stond er een lege post en toen dacht ik ach, die haal ik wel even weg, niemand heeft het nog gezien.
zo, nniet meer doen hoor op de vroege morgen, ik dacht al dat ik gek werd haha
sorry dat k er nu de aandacht op vestig dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 december 2008 @ 09:07:28 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64079349
Maakt niet uit hoor. Moet ik maar nadenken voor ik iets wil zeggen.
  woensdag 17 december 2008 @ 09:28:16 #150
114177 Diaan73
pi_64079712
Ik vind het juist verschrikkelijk zitten die dikke truien/vesten. Heb vaak gewoon een shirte met lange mouwen en daarover een shirt met korte mouwen aan. Warm genoeg. Als ik het dan nog koud heb, doe ik mijn sweatvest erover aan. Moet zeggen dat ik eigenlijk dikke vesten/truien of truien met kol daar word ik echt helemaal gek van

Dit vest trouwens:

Ik ga vrijdag nog even neuzen naar een goedkoop jurkje oid voor de kerst, vind ik toch wel leuk.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')