abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 22:03:36 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65436621
Leuk!
pi_66013052
Zooo even een schopje.

Ik ben nu mn zwangerschapsbroek van de H&M aan het eh... inzitten. De stof is nogal stug zeg maar dus ik doe hem nu alvast een paar dagen wat kleine uurtjes aan zodat als ik hem écht aanwil dat ie dan lekker zit
Maar goed, kijk ik net op het kaartje, staat erop "adjustable waist" ik vind er weinig adjustables aan en kan echt niet vinden wat ze bedoelen. Of bedoelen ze toevallig die buikband? Want met verstelbaar heb ik echt het idee van eh, riempjes ofzo of iets wat je per keer kunt veranderen. Die buikband rekt mee maar daar is ook alles mee gezegd

-edit-

ik zag net een glimps van de foto boven BE en ik dacht van hey die heb ik ook! D'OH
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:38:00 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_66013121
Zit er geen knoopsgat elastiek in?

Ik ben trouwens helemaal verkikkerd op mijn noppiesshirts. Had in de opruiming toen een stel gekocht, 2 voor de prijs van 1 en ze zijn heerlijk ook zonder baby in buik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66013160
Nee niets. Geen knoopsgatelastiek, geen dingetje aan de binnenkant aan de achterkant (als je snapt wat ik bedoel) geen gespjes ofzo aan de zijkant...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66013170
Misschien wordt er mee bedoeld dat je die buikflap om kan klappen, en als je buik groter groeit je hem volluit doet?
Er zit echt geen elastiek in de zijkant met zon knoopje?
edit:nee dus
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:40:33 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66013202
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef huuphuup het volgende:

ik zag net een glimps van de foto boven BE en ik dacht van hey die heb ik ook! D'OH
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66013209
Ja ik begin nu te denken dat die flap bedoelt wordt ofzo maar als ik die flap niet omhoog die is ie wel echt héél erg laag. Niet geschikt om gewoon te dragen.

Help ik snap mn broek niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:42:38 #283
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66013261
Ik houd (hield) niet van broeken met alleen een buikband. die zakten bij mij altijd af.

is ie misschien op een andere manier verstelbaar huup? in de lengte ofzo?
pi_66013304
In de lengte?

Ik geloof niet dat deze voorlopig afzakt hij zit redelijk strak nouja, als in, hij zit gewoon als een normale "fitted jeans" zeg maar. Maar dan laag en met een buikband erboven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:46:28 #285
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66013367
nee dat was een grapje van die lengte. zovan: dat zou stom zijn ha-ha-ha. mislukt dus.

ik droeg aan het eind van die lelijke slobber joggingbroeken
pi_66013404
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:42 schreef pinquit het volgende:
Ik houd (hield) niet van broeken met alleen een buikband. die zakten bij mij altijd af.

Oh ik wel, ik heb thuis ook veel van die elastieken/stretch/ jogging gevallen aan
Alleen thuis hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66013461
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:46 schreef pinquit het volgende:
nee dat was een grapje van die lengte. zovan: dat zou stom zijn ha-ha-ha. mislukt dus.

ik droeg aan het eind van die lelijke slobber joggingbroeken
sorry
maar ik lach nu wel heel hard! telt dat ook?

mja, die slobberbroeken komen hier ook vast nog wel... haha. Ik hoef nu in principe nog geen zwangerschapsbroek aan, maar ik wilde deze broek graag alvast een klein beetje soepel maken zodat áls ik em aan wil dat hij dan ook gewoon lekker zit. Het is al heel wat dat ik hier nu aan denk hoor

Maar goed, ik begrijp gewoon niet waar ik dat verstelbaar dan in moet zoeken zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:07:17 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66014108
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet van mij met het ding aan, maar wel op de wehkampsite.

*deze*
En dan in blauw en roze.
Hey, die heb ik in het zwart (en ik vond 20 eu al weinig )
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:07:49 #289
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66014123
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

sorry
maar ik lach nu wel heel hard! telt dat ook?
vooruit
pi_66016522
Is het niet zo dat hij verstelbaar is aan de zijkant, god hoe leg je dat uit
Ik had een broek met elastiek aan de binnenkant met knoopsgaten. Dat elastiek kon je dus strakker/losser trekken (en vastmaken in het volgende knoopsgat) waardoor je broek verstelbaar was
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:14:43 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66018236
omdat ik dicht tegen belgie aanwoon en hier in het zeeuwse maar bar weinig zwangerschapsmode winkels zijn, zelfs bij de miss-etam is het er hier uit, de c&a niet echt leuke dingen heeft, en een andere winkel eigenlijk maar een hele kleine collectie heeft.
Moet ik dus elders gaan zoeken.
Heb dan wel een aantal kledingstukken gekregen, maar niet alles is mijn smaak, en het meeste is voor echt in de zomer, dus nog niet echt heel fijn om nu aan te trekken.

Dus welke winkels zijn in belgie leuk en hip en redelijk betaalbaar?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66064869
Bar, online winkelen is niet je ding?
Even een vraagje, ik heb normaal redelijk wat esprit spul, bevalt goed en zit goed. Iemand ervaring met hun positiemode? Blijven de maten ongeveer hetzelfde als bij het normale spul? Ik zag nog wat dingen in de uitverkoop, vandaar.
En een vraagje voor de lange mensen onder ons. Ik heb broeklengte 34/36, is daar wat in te vinden? Of zijn de zwangerschapsbroeken niet in lengtematen verkrijgbaar? Ik zag bij Esprit wel lengtematen gelukkig, maar zijn zij de enige? Zelfde vraag voor shirtjes, die zijn bij mij al snel te kort, dus ik vraag me af hoe dat nu moet gaan....alle tips welkom!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66065208
mrien nee ik heb binnenin gekeken buitenom, heel die broek uitgeplozen maar het zit er niet in. misschien een productie-foutje? In de binnenkant aan de zijjkanten was wel de eerste plaats waar ik zocht, leek me logisch dat het daar zat.

Mefke, ik heb een shirt van Esprit, dat grijze ding een paar pagina's terug via hun webshop besteld. Hij valt volgens mij gewoon zoals Esprit kleding altijd valt, maar dit shirt zit verder erg wijd bij de buik enzo dus echt wat zinnigs kan ik er niet over zeggen.

_Bar_ is www.bellyfashion.nl niets anders? Of probeer in België anders eens wat warenhuizen á la V&D?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66065284
Mefke, ik heb onlangs een shirt van noppies gekocht, dat is vrij lang (maar ik ben geloof ik aardig gemiddeld qua lengte), de positiespijkerbroek die ik van noppies heb is ook vrij lang voor mijn standaard beentjes, maar volgens mij niet in lengtemaat verkrijgbaar.
Fake it till you make it...
pi_66065388
Sjak was trouwens ook erg lang toch? Of ben ik in de war met iemand anders? Misschien haar even PMen anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66069281
Vanmiddag 2 truitjes gekocht bij de Miss Etam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:51:40 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66465447
Deze buikband moek effe laten zien:
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66471574
die is leuk rocka kopen hoor!

als je vroeg bent bij de h&mwebshop zit er ook nog wel eens iets leuks in de positie-sale
pi_66481693
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Deze buikband moek effe laten zien:
[ afbeelding ]
woah die is cool!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:08:07 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66481886
Ik vind die met die streepjescode van de datum ook erg leuk van die site!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')