abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 september 2008 @ 16:28:35 #226
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61350503
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

de diversiteit wel iets groter...
Iets, maar Amerika is ook echt geen eenheidsworst hoor.
  woensdag 3 september 2008 @ 16:43:25 #227
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61350916
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef pberends het volgende:
Wat een crap zeg, Obama gaat voor 95% van de inkomens de belastingen verlagen. Behalve de 5% rijkste.
Hier zie je wat de inkomenswijzigingen zullen zijn bij McCain en Obama, als hun belastingplannen worden geaccepteerd:

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 3 september 2008 @ 16:46:34 #228
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61350999
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat betekent echter wel dat ik het niet eerlijk vind dat de rijkeren gemiddeld veel meer moeten betalen dan anderen. Een beetje het idee van succes bestraffen krijg ik daarbij.
Maar het mag ook niet betekenen dat de rijken gemiddeld NOG rijker worden, terwijl de lagere inkomsten-brackets nauwelijks een loonsverhoging krijgen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61351090
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Hier zie je wat de inkomenswijzigingen zullen zijn bij McCain en Obama, als hun belastingplannen worden geaccepteerd:

[ afbeelding ]
De onderlaag koopt er zaken in Walmart en de Fix IT shop voor en de bovenlaag koopt er een condo in Dubai voor.
Ja, Britney Spears en de Base Ball Teams zullen het niet leuk vinden
  woensdag 3 september 2008 @ 16:53:04 #230
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61351152
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:14 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ken schokkend veel mensen met alleen een ID kaart.
Tot voor kort kon je in de VS met een RIJBEWIJS naar Canada, Mexico, de Bahamas, Puerto Rico, en diverse andere Caribische bestemmingen..... qua landoppervlak en qua afstanden kun je dan een hele hoop meer reizen dan in Europa met een ID kaart.

Pas sinds 2007 is voor vrijwel alle landen - muv Puerto Rico en de Virgin Islands - een paspoort nodig, en dus zijn er ook enorme hopen met aanvragen voor paspoorten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61351378
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:18 schreef Wheelgunner het volgende:
Dan is er nog geen conceptie geweest. Voor mij is er vanaf de conceptie een begin gemaakt aan een uniek leven dat in veel gevallen 9 maanden later het licht zal zien.
Toch doet jouw standpunt een beetje denken aan de Fokke & Sukke-grap waarop ze met een spandoek lopen: 'Menstruatie is moord!'
quote:
Maar ik heb geen zin om deze hele discussie voor de zoveelste keer opnieuw te voeren, ik heb gewoon even mijn mening gegeven en onderbouwd. Ik vind het prima als jij het anders ziet.
Moet ook gewoon kunnen, maar het probleem met het anti-abortus standpunt is dat er vaak méér bij komt kijken, net als bij Sarah Palin, die niet alleen tegen abortus is, maar óók tegen seksuele voorlichting aan tieners, en - om er nog een schepje bovenop te doen - vóór seksuele onthouding bij diezelfde tieners. En ja, dan is haar eigen, 17-jarige 'beautiful daughter Bristol' een schitterend voorbeeld van hoe zoiets afloopt in de praktijk.
En die praktijk, daar gaat het dus om bij abortus. Want daar is abortus in de eerste plaats voor bedoeld: voor tienermeisjes die een beetje dom zijn geweest, meestal omdat ze niet seksueel zijn voorgelicht, of omdat ze van de kerk niet voor het huwelijk naar jongens mogen kijken. Dát is de doelgroep die je tegenkomt in de wachtkamer van de abortuskliniek. In Nederland zijn het voornamelijk meisjes uit andere culturen (waar de Here Jezus of Allah nog bepaalt dat seks maar beter onbesproken kan blijven, laat stáán dat ze thuis worden bijgepraat over zoiets als de anticonceptiepil) die zich doodsbang en wanhopig aan de poort van die klinieken melden.

De discussie over het anti-abortusstandpunt van Sarah Palin is dus precies om die reden zo fascinerend, want waarom zij het in godsnaam toch altijd dit soort Godvrezende idioten die tegen abortus zijn? Zij zijn de doelgroep!
pi_61351704
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:14 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik ken schokkend veel mensen met alleen een ID kaart.
Nu kan je hier met een ID-kaart dan ook naar het buitenland. Ik had mijn paspoort nodig voor Kroatië, maar ik denk dat dat nu ook niet meer nodig is. Je kunt naar Frankrijk en Duitsland en Spanje en volgens mij ook Groot-Brittannië met slechts je ID-kaart. Dat verklaart misschien een hoop.

-edit-

O ja, nog een pagina, .
pi_61351973
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:00 schreef Nadine26 het volgende:
Moet ook gewoon kunnen, maar het probleem met het anti-abortus standpunt is dat er vaak méér bij komt kijken, net als bij Sarah Palin, die niet alleen tegen abortus is, maar óók tegen seksuele voorlichting aan tieners, en - om er nog een schepje bovenop te doen - vóór seksuele onthouding bij diezelfde tieners.
ja, ik begrijp dat mevrouw Palin wat betreft ´kinderen´ onder de 18 gewoon tegen hormonen is.

Ik vind het zo onsterfelijk hypocriet om in de theorie zulke dingen te roepen maar een zwangere 17jarige dochter te vergoeilijken met ´kijk, wij zijn ook gewoon mensen´.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61352006
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Hier zie je wat de inkomenswijzigingen zullen zijn bij McCain en Obama, als hun belastingplannen worden geaccepteerd:

[ afbeelding ]
ik begrijp dat McCain dan in ieder geval kan zeggen dat niemand erop achteruit gaat. Dat klinkt in ieder geval sympathieker dan dat de rijken er ontiegelijk meer op vooruitgaan dan de armen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61352161
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:18 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan is er nog geen conceptie geweest. Voor mij is er vanaf de conceptie een begin gemaakt aan een uniek leven dat in veel gevallen 9 maanden later het licht zal zien.
maar de vraag die je je werkelijk moet stellen is de vraag of de samensmelting van een eicel en een zaadcel direct ´iets´ is dat ook echt rechtelijke bescherming behoeft. Zeker indien de betrokken partners onderling instemmen met abortus.

dat ´iets´ is wat mij betreft iets wezenlijk anders dan een volgroeide vrucht dat min of meer op het punt staat om geboren te worden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61352289
quote:
John McCain touts Alaska Gov. Sarah Palin as a force in the his battle against earmarks and entrenched power brokers, but under her leadership the state this year asked for almost $300 per person in requests for pet projects from one of McCain's top adversaries: indicted Sen. Ted Stevens.

That's more than any other state received, per person, from Congress for the current budget year, and runs counter to the reformer image that Palin and the McCain campaign are pushing. Other states got just $34 worth of local projects per person this year, on average, according to Citizens Against Government Waste, a Washington-based watchdog group.
http://news.yahoo.com/s/a(...)r/cvn_palin_earmarks

Bwahahah! Het is misschien te vroeg om te roepen en 5 november word ik er misschien om uitgelachen, maar toch: Epic Fail.
  woensdag 3 september 2008 @ 17:32:13 #237
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_61352330
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Hier zie je wat de inkomenswijzigingen zullen zijn bij McCain en Obama, als hun belastingplannen worden geaccepteerd:

[ afbeelding ]
Obama begrijpt tenminste het onrecht van de afgelopen 20 jaar.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61352336
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef Monidique het volgende:

[..]

http://news.yahoo.com/s/a(...)r/cvn_palin_earmarks

Bwahahah! Het is misschien te vroeg om te roepen en 5 november word ik er misschien om uitgelachen, maar toch: Epic Fail.
Remember remember, the 5th of November
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61352349
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Remember remember, the 5th of November
Ik zie McCain nog wel winnen, hoor, daar niet van. Maar jemig...
pi_61352390
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Hier zie je wat de inkomenswijzigingen zullen zijn bij McCain en Obama, als hun belastingplannen worden geaccepteerd:

[ afbeelding ]
Ja, daar help je de economie echt mee om de rijksten er nog eens 4% erbij te geven .

En dan nog: hoe wil McCain alleen maar belastingverlagingen betalen? Nog een groter tekort?
pi_61352434
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zie McCain nog wel winnen, hoor, daar niet van. Maar jemig...
Ik hoop het niet zeg. Niet dat ik verwacht dat Obama zo geweldig zal zijn voor de VS, maar hij is tenminste jong, fris, nieuw en anders.

Ik blijf erbij dat het een soort Fortuyn-effect is. Inclusief de commentaren van Republikeinse jaloersjes die hem "weinig ervaring" en "een glad optreden" verwijten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_61352510
quote:
"ST. PAUL, Minn., Sept. 2 -- Alaska Gov. Sarah Palin was not subjected to a lengthy in-person background interview with the head of Sen. John McCain's vice presidential vetting team until last Wednesday in Arizona, the day before McCain asked her to be his running mate, and she did not disclose the fact that her 17-year-old daughter was pregnant until that meeting, two knowledgeable McCain officials acknowledged Tuesday."

Steve Schmidt of the McCain campaign put out a statement calling the vetting controversy "a faux media scandal designed to destroy the first female Republican nominee for Vice President of the United States" and added: "The McCain campaign will have no further comment about our long and thorough process."
http://www.time-blog.com/(...)ew_of_the_palin.html

. "Hou oh-op", ! .

Straight Talk.
pi_61352629
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:21 schreef Argento het volgende:

[..]

ik begrijp dat McCain dan in ieder geval kan zeggen dat niemand erop achteruit gaat. Dat klinkt in ieder geval sympathieker dan dat de rijken er ontiegelijk meer op vooruitgaan dan de armen.
Jij vindt een nog groter begrotingstekort sympathiek?

Het tekort en de staatsschuld is van alle Amerikanen.
pi_61352754
uiteraard niet, maar om grond van het plaatje kan McCain zeggen dat met zijn plan niemand erop achteruit gaat (en iedereen zelfs erop vooruit) in income after tax. Dat klinkt toch sympathiek, niet? Dat is de taal van de verkiezingen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61353287
Is er geen Palin nieuws meer?
saai zeg.

Romney/Huckabee winnen de verkiezingen. McCain krijgt over een maand een hartaanval en Palin heeft dringende priveomstandigheden. Verkiezingen worden uitgesteld waarna Romney/huckabee de kans krijgen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61353595
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Hier zie je wat de inkomenswijzigingen zullen zijn bij McCain en Obama, als hun belastingplannen worden geaccepteerd:

[ afbeelding ]
Jaaaa, als je in sprookjes gelooft.

Zie hier mijn grootste probleem met de Messias. Zo'n belastingplan is natuurlijk hartstikke geweldig, ware het niet dat de theorie en praktijk kilometers van elkaar afliggen.

Je kunt wel zeggen dat je heel veel geld bij de rijken weg gaat halen, om je sprookjesplannen mee te betalen, maar iedereen met maar een klein beetje gezond verstand (ik weet, ik ben in de minderheid) weet dat zo iets nooit gaat lukken. Die rijken zijn namelijk niet zo maar rijk geworden. Ze zijn zo rijk, omdat ze erg goed met geld om kunnen gaan (in ieder geval een keer of twee drie keer beter dan de Amerikaanse overheid). Het spreekt voor zich dat die erg rijke mensen (die zo rijk zijn, dat wij Nederlanders het ons niet eens voor kunnen stellen) meteen de knapste belastingkoppen van de VS inhuren, mensen met meer kennis van belastingen dan de Amerikaanse belastingdienst (IRS), en zo onder hun verplichtingen uitkomen.

Maar Obama's plannen zullen toch op de een of andere manier betaald moeten worden, wat weer neer zal komen op het uitzuigen van de middenklasse, want die hebben geen tijd en geld om zich van goed advies te voorzien. Waarschijnlijk niet via de inkomstenbelasting, maar reken maar op een verhoging van de accijnzen op tabak, alcohol en benzine (waar hebben we dit eerder gezien), op vliegtickets en op gokwinsten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61353628
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=6312

Reportage van gisteren. Ook nog een leuk item over Ron Paul erin .

Ondanks gedelegeerden mag Ron Paul niet spreken op de Republikeinse conventie.

http://en.wikipedia.org/w(...)ies,_2008#Candidates

Hij is toch nog 4e geworden btw.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:50:00 #248
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61354549
quote:
"The McCain campaign will have no further comment about our long and thorough process," Schmidt said, lashing out at "the old boys' network" that he says runs media organizations.
http://news.yahoo.com/s/ap/20080903/ap_on_el_pr/cvn_palin

O ja, dat "the old boys' network" toch... .

pi_61354569
McCain's Voice Mail to Palin Leaked to Press

http://www.236.com/blog/w(...)to_palin_le_8644.php
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')