ja das waar volgens mij.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Was een ID-kaart niet voldoende voor de Schengen-landen?
Dus je argument gaat niet op.quote:
Daarmee kan je bijna heel Europa door.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ken schokkend veel mensen met alleen een ID kaart.
Waarom zegt er nooit een politicus tegen die schreeuwlelijkerd van een O'Reilly dat hij een lelijke zak hooi is?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:10 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Zijn campagne blijkbaar.
O'REILLY: All right, before we start the interview, I wish we could have done this in the campaign. You know, we kept waiting for you to come and...
KERRY: We should have done it. We should have.
O'REILLY: You think so?
KERRY: I would love to have.
O'REILLY: In hindsight, you should have.
KERRY: No, I don't know why we didn't, but we should have.
O'REILLY: OK, because some people said well, he doesn't like you, he doesn't think you're going to get a fair shot on the program.
KERRY: I've always had a fair shot.
http://www.foxnews.com/story/0,2933,201705,00.html
Dit is welhaast een historische post! Voor het eerst dat iemand op Fok in het politiek-subforum van mening verandert! Hulde! Het maakt me niet uit of iemand nu van democraat naar republikein of andersom gaat, maar het is toch fantastisch dat ze nog bestaan, die mensen die naar argumenten luisteren, met zichzelf in discussie gaan en zich ertoe kunnen zetten van standpunt te veranderen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef Wheelgunner het volgende:
Weet je wat, fuck it, ik gooi mijn steun achter Obama!
Als ik Amerikaan was zou ik zelfs op hem gaan stemmen denk ik. Misschien heb ik dan politiek niet zo heel veel gemeen met hem, maar een president maakt niet in zijn eentje het beleid. Zijn ticket is beter dan dat van de Republikeinen momenteel, hij zou een betere president zijn dan McCain, en zijn VP is ook een betere keus.
De Republikeinen hebben het verknald voor deze verkiezingen met hun nominaties wat mij betreft, jammer.
Disclaimer: ik blijf nog wel standpunten van McCain en zijn partij verdedigen wanneer ik dat nodig vind omdat ik me in veel daarvan kan vinden, maar ook wanneer het geluid hier te eenzijdig wordt ofzo. En het is ook niet dat ik McCain niet mag, het is gewoon niet echt de meest geschikte kandidaat om nu president van de VS te worden.
Precies, volgens mij is het ook zo bedoeld ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Caesu het volgende:
dit hele gedoe is één grote afleiding.
mccain kan nooit winnen van obama op de economie.
hij zegt zelf dat het niet zijn ding is.
nu hij palin erbij heeft gehaald komt het weer uit op pro-choice, gays, family-values, dat soort kwesties.
daarop kunnen de republikeinen makkelijker winnen.
ook in de staten die het zwaarst economisch zijn getroffen.
die tienerzwangerschap past er goed in.
dat joch wordt al overgevlogen uit alaska.
andere families die hetzelfde hebben meegemaakt kunnen zich nu met de palin-familie associeren.
het obama-kamp hapt ook goed door de palin-familie aan te vallen.
zo kan mccain weer laten zien, kijk obama heeft geen family-values.
obama's halfbroertje woont in kenia in een hutje.
obama had allang geaborteerd als z'n dochter zwanger was geworden etc. etc. etc.
Dat heb ik al uitgelegd, voorstanders van abortus zien vaak alleen de moeder, daarom denken ze inderdaad dat het hypocriet is om haar de keuzevrijheid te willen ontnemen. Ik vind echter dat er hier nog een individu is dat beschermd moet worden, en dat is het ongeboren kind. En voor hem is het een kwestie van leven of dood.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent wel voor vrijheid van wapenbezit, maar tegen abortus. Ik vind dat hypocriet. Als jij iemand zwanger maakt mag je van mij tegen die betreffende abortus zijn, maar of andere mensen een abortus willen heb jij niets over te vertellen.
Dat hoop ik ook, maar met een Democratische meerderheid in het congres is er toch wel een risico dat er flinke maatregelen doorgevoerd worden zoals de AWB in '94, en zoiets vind ik te ver gaan en nutteloos.quote:Wapenbezit, denk niet dat Obama dat gaat verbieden. Dat vinden veel Amerikanen niet leuk, en is ook niet echt een verkiezingsissue.
Ik heb Sicko gezien, maar zoals de meeste verstandige mensen neem Ik Moore z'n films met een flinke hoop zout. Ook verandert de huidige situatie niets aan het feit dat ik vind dat volwassenen op de eerste plaats zelf verantwoordelijk zijn voor hun situatie. Ben je niet of slecht verzekerd, doe er dan wat aan! Dat hoeft de overheid niet te verplichten.quote:Betuttelend in de zin van dat zorgverzekeringsgedoe? Schijnbaar is het nodig, want het huidige systeem werkt voor geen meter. Kijk de film Sicko maar van Michael Whore.
En ik vind jou maar een aparte huilie.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het maar apart dat al die linkse en rechtse huilies hun mening over de Amerikaanse verkiezingen ventileren....
Hij heeft kijkcijfers en een flinke achterban die wel naar hem luistert.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zegt er nooit een politicus tegen die schreeuwlelijkerd van een O'Reilly dat hij een lelijke zak hooi is?
de diversiteit wel iets groter...quote:Op woensdag 3 september 2008 15:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het Schengengebied is kleiner dan de VS...
Dat individu kan en denkt helemaal niets, oftewel dat individu is helemaal geen individu.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat heb ik al uitgelegd, voorstanders van abortus zien vaak alleen de moeder, daarom denken ze inderdaad dat het hypocriet is om haar de keuzevrijheid te willen ontnemen. Ik vind echter dat er hier nog een individu is dat beschermd moet worden, en dat is het ongeboren kind. En voor hem is het een kwestie van leven of dood.
Wat een crap zeg, Obama gaat voor 95% van de inkomens de belastingen verlagen. Behalve de 5% rijkste.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Wheelgunner het volgende:
Verder denk ik bij Obama ook aan een grotere overheid met hoge belastingen en onevenredige voordelen voor laagopgeleide, luie mensen die liever hun handjes ophouden dan zelf hun situatie actief proberen te verbeteren...
Tsja, zo zie ik dat dus niet. Ik zou jou ook niet tijdens je slaap vermoorden met dat argument ofzoquote:Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat individu kan en denkt helemaal niets, oftewel dat individu is helemaal geen individu.
Een hoopje cellen vermoorden vind ik wel wat anders dan een persoon.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Tsja, zo zie ik dat dus niet. Ik zou jou ook niet tijdens je slaap vermoorden met dat argument ofzo
Kom op nou, wat denk je zelf? Aardige vent hoor, maar ik vind zijn verkiezingsbeloftes net zo onbetrouwbaar als die van alle politici.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een crap zeg, Obama gaat voor 95% van de inkomens de belastingen verlagen. Behalve de 5% rijkste.
Dan is er nog geen conceptie geweest. Voor mij is er vanaf de conceptie een begin gemaakt aan een uniek leven dat in veel gevallen 9 maanden later het licht zal zien.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Een hoopje cellen vermoorden vind ik wel wat anders dan een persoon.
Als ik klaarkom in een tissue, dan vermoord ik toch ook geen miljard mensen?
Dan is het toch prima dat mensen die dat anders zien een abortus kunnen plegen? Net zo prima als ik vind dat sommigen niet voor een abortus kiezenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan is er nog geen conceptie geweest. Voor mij is er vanaf de conceptie een begin gemaakt aan een uniek leven dat in veel gevallen 9 maanden later het licht zal zien.
Maar ik heb geen zin om deze hele discussie voor de zoveelste keer opnieuw te voeren, ik heb gewoon even mijn mening gegeven en onderbouwd. Ik vind het prima als jij het anders ziet.
Niet prima, tolereerbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 16:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan is het toch prima dat mensen die dat anders zien een abortus kunnen plegen? Net zo prima als ik vind dat sommigen niet voor een abortus kiezen.
Niemand?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:16 schreef pberends het volgende:
Weet iemand trouwens op welke dagen The Colbert Report en The Daily Show worden uitgezonden? Ik kan wel de uitzending van gister vinden, maar niet die van eergister.
Momenteel dinsdag tot en met vrijdag ivm de conventies, normaal maandag tot en met donderdag. Af en toe hebben ze eens een week of 2 vakantie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |