Ik wilde ook niet sluitenquote:
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.quote:Op maandag 1 september 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Zo te zien was het extra uur Giel een groot succes?
Mag ook met mijquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met jou? of waneer ze weer eens een normaal concert in NL geven en NIET in de Arena
quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mag ook met mijMaar ik bedoel eigelijk inderdaad een concert en NIET in de Arena
Met die snakepit die ze nu in de US of A gaan gebruiken.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Aha, de Five O'Clock Heroes.. ze leven nog!
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.
trustequote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...
weltrusten
Ben er eerlijk gezegd ook niet echt kapot van.. beetje saai en niet heel boeiend. Time On My Hands sprak mij toch echt wat meer aan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
tis wel meer n liedje voor 5 uur, en niet om dit tijdstip vind ik
Las laatst dat ze het ook mee gingen nemen naar Europa, maar of ze dat over 11 dagen al gaan doen weet ik niet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaan ze dat ook gebruiken in Duitsland? dat weet ik niet
quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Las laatst dat ze het ook mee gingen nemen naar Europa, maar of ze dat over 11 dagen al gaan doen weet ik niet.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef -Menn0- het volgende:
Haha je kan ze ook kopen. Alleen even lid worden van de fanclub
quote:If I’m out on my own
Then I can look at you, looking at me
If I’m out on a date
Then I just shut my eyes, then I can’t see
Get away from the bar
Tell your boyfriend to hold your jar
And dance with me
Kaartje kost 10 euroquote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah kheb niet zoveel geld om EN lid te worden EN kaartjes te kopen EN daar zien te komen
Haha jammer genoeg ben ik geen memberquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Das liefals ik verder met jou kan meerijden heb ik wel 10 euri voor je
quote:Op maandag 1 september 2008 23:17 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... nieuwe Snow Patrol gemist. Was het wat?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my God what have I done?
All I wanted was a little fun!
telefoon?quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG ik wil zoooooo graaaaaag kaartjes winnen
*oeh wat hoor ik?*
dies toch van master of puppets? *graaft ff*quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil nog steeds een keer Disposable Heroes gedraaid krijgen op 3FM. Lastig, maar het moet gewoon lukken.
Ik zie Eric aanstaande donderdag. Als je niet wint, kan ik em voor je een lesje lerenquote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef muisje-eliza het volgende:OMG ik heb zelfs mn duimnagel geknaagd...doe ik noooooit!!!
![]()
terwijl ik wel 1 van de.. *noem n groot getal* die allemaal meedingen, en dan kom je nog in de finale en dan pas wil je misschien
quote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie Eric aanstaande donderdag. Als je niet wint, kan ik em voor je een lesje leren
Yup, de beste manier om 8 minuten en 16 seconden door te brengen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dies toch van master of puppets? *graaft ff*
daaaamn ik kan niet stil blijven zitten
quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Een retourtje Berlijn (de mooiste stad van Europa) kost maar 58 euro bij de NS als je op tijd boekt.
Met oud en nieuw afgelopen keer was ik 79 euro kwijt, niet roken. Valt best mee.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, ik heb een kopje thee gedronken en er is toch wel wat van mn hyperactiviteit weg, dus ik ga mn bed opzoeken. Morgen weer een lange dag... niet zo lang als vandaag (hoe lang? check laatste bericht vorige pagina) maar wel lang genoeg om moe van te worden....
*gaaaaap*
Truste!
Ja. Klopt. Is wel een hoop geld. Alleen vliegen en een hotel ipv treinen en een hostel of B&B oid scheelt wel een hoop geld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke
treinreis: 58X2=116
kaartjes: 10X2=20
fanclub: ?? ??
hotel: 50X2=100
minimaal dus 230 euri voor twee personen
*das veel geld voor tante Eliza*
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
*oh* toe Eric......
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
Deze staat in m'n "ochtend"-playlist, lekker vrolijk, bubblegummuziek
Ja, echt. Het heeft een bepaalde naïviteit over zich waar ik best vrolijk van word zo op de vroege ochtend.quote:
Dit vind ik fijn (zeker nu, helaas kan dit nu niet hard. Iets met Buren enzo...)quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:34 schreef Sersjee het volgende:
Welja, draai Slipknot ook maar... [ afbeelding ]
quote:
Als je scheel kijkt heb je eigenlijk gewoon 6 uur lang Extra Weekend!quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef Broekie het volgende:
En ineens vind ik dat vierde uurtje helemaal zo erg nog niet
Ik dacht hem dus uit m'n wekkerradio te horen roepen welke ik uit reflex meteen uit slingerde, maar schreef dat af als slaapdronkenheid. Tot ik dus hier las dat het echt onze Veenstra Veenstra is!quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, leuke verrassing om Michiel te horen vanmorgen!
Dat was inderdaad een rare gewaarwording... de radio een uur eerder aan ipv later...quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:15 schreef borisz het volgende:
De radio kan eindelijk eens aan op 3 in de morgen
Al is Ali B een reden om weg te zappen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:17 schreef Woolhat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een rare gewaarwording... de radio een uur eerder aan ipv later...
Ik dacht het... u schrijft het...quote:
Absoluut een leuke meevaller.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef Broekie het volgende:
En ineens vind ik dat vierde uurtje helemaal zo erg nog niet
Ali B is vreselijk en irritant en vooral zo 2007.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ali B is toch ondertussen ook vergane glorie
Trein was ook dramatisch, voelde mij net een legbatterijkipquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef cosmick het volgende:
Zo. Files, wegwerkzaamheden all over the place. It's that time again blijkbaar.
* Sirolf zit nu in de bus op weg naar het station. Ruimte zat!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Trein was ook dramatisch, voelde mij net een legbatterijkip
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie, het is weer gelukt om een andere plaat van Amy in te starten![]()
![]()
![]()
.
Iemand klikte verkeerd, gok ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]!
! Ja, misschien wel perongeluk
!
!
Mogen ze wel vaker doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand klikte verkeerd, gok ik.
Nope, want ik was al binnen toen het begon te regenen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar je bent wel helemaal doorweekt door die k.u.t. regen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:46 schreef Sersjee het volgende:
Falco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger hèquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Allanah Myles vond ik ten tijde van deze plaat woest aantrekkelijk. Maar hé, ik was 14, hormonen all over the place.
Ik kan niet stemmen... Moet je voor in Nederland wonen tegenwoordig... Vorige jaar heb ik wel kunnen stemmen, maar nu moet je een of ander formuliertje met je adres invullen en daar kan geen buitenlands adres in staan...quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:54 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Hebben jullie al gestemd op de Radioring?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:01 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen... Moet je voor in Nederland wonen tegenwoordig... Vorige jaar heb ik wel kunnen stemmen, maar nu moet je een of ander formuliertje met je adres invullen en daar kan geen buitenlands adres in staan...
Ekdom, Arbeidsvitaminen, Metha de Vos en Serious Request 2008 waren mijn keuzesquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wat jammer...ik heb gestemd.......op Ekdom natuurlijk
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ekdom, Arbeidsvitaminen, Metha de Vos en Serious Request 2008 waren mijn keuzes
Volgens Domien was dat de reden dat Annemieke en Roosmarijn het zo goed deden bij de Radiobitch Awards. Maar Metha de Vos heeft trouwens ook geen schreeuwerige stem.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:21 schreef muisje-eliza het volgende:
die vrouwen...ik heb niks met vrouwelijke DJ's hun stem is hard en al snel schreeuwerig ik wist echt niet op wie ik moest stemmen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens Domien was dat de reden dat Annemieke en Roosmarijn het zo goed deden bij de Radiobitch Awards. Maar Metha de Vos heeft trouwens ook geen schreeuwerige stem.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
Beste Roel,
[ afbeelding ]
Groetjes, de muziekredactie
Dat zou mijn stem ook geweest zijn. MIDNR, Rick vV, Annemieke Schollaardt en Serious Request. Maar ja... ik kan dus niet stemmen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Oe, mooi![]()
Ik ben voor MIDNR en Rickie vV gegaan, bij wijze van afscheid zeg maar.
Heb precies dat gestemdquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Dat zou mijn stem ook geweest zijn. MIDNR, Rick vV, Annemieke Schollaardt en Serious Request. Maar ja... ik kan dus niet stemmen...
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon voor jou gestemd
Daar zeg je zoiets... Dank je wel, Piles!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon voor jou gestemd
Ben benieuwdquote:Het is zover! De eerste single van Ilse’s nieuwe album is bekend en heet:
‘So Incredible’
De single zal morgen voor het eerst op de radio te horen zijn!
Ook zal Ilse woensdag verschillende radiozenders bezoeken. Stel je radio in op de juiste zenders of kijk online even op www.allradio.nl zodat je niets hoeft te missen!
Ilse zal een bezoek brengen aan de volgende radio stations: (tijden onder voorbehoud)
08.30 uur bij Q Music, Ruuddewild.nl
09.15 uur bij Radio 538, Evers staat op
11.00 uur bij 3FM, Arbeidsvitaminen
11.30 uur bij Radio 2, Gouden Uren
Vanaf 15 september kun je ‘So Incredible’ downloaden via de bekende shops en vanaf 19 september is de single in alle muziekwinkels te vinden!
Ook de release van Ilse’s nieuwe album is nu officieel. Het album zal op 17 oktober uitkomen!
Voor dit nieuwe album heeft Ilse veel gereisd. De 12 songs zijn geschreven in London en Göteborg en het album is opgenomen en gemixt in Los Angeles.
Ilse over het album: “Het maken van dit album was een zeer positieve en inspirerende ervaring. Ik wilde experimenteren met authentieke instrumenten en coole beats wat een zeer energieke en uitgesproken sound heeft opgeleverd”.
Heeeeel erg kut.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pink met haar simpele deuntje [ afbeelding ].
De massa wil dit kennelijk horen. Van die gezellige voorspelbare meezing-liedjes. Lalalalaaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze wordt ook he-le-maal KAPOT gedraaid. En het nummer is nog erger dan Fascination.
Waarom toch die simpele kleuterdeuntjes op 3FM?
Over kleuterdeuntjes gesproken... net was er 1 of ander brabbelend Frans kind te horen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze wordt ook he-le-maal KAPOT gedraaid. En het nummer is nog erger dan Fascination.
Waarom toch die simpele kleuterdeuntjes op 3FM?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over kleuterdeuntjes gesproken... net was er 1 of ander brabbelend Frans kind te horen...
Ja iddquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over kleuterdeuntjes gesproken... net was er 1 of ander brabbelend Frans kind te horen...
't Is ook nooit goed...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef on_air het volgende:
Veenstra begint door een overload ook vlekken in mijn nek op te leveren.
Er zijn meer DJ's dan Veenstra. Qua afwisseling and all.quote:
Even handmatig installeren?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:18 schreef muisje-eliza het volgende:
*jank* ik heb net nieuwe flashplayer update gehad...kon ik opeens geen filmpjes meer kijken op YouTube....ik denk "vast iets niet goed gegaan" en instaleer nog n keertje en start de pc opnieuw op...
kan ik nogsteeds geen filmpjes kijken![]()
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
Vanuit Firefox gaat het over het algemeen niet goed als je op de "installeer ontbrekende plug in" klikt.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanuit Firefox gaat het over het algemeen niet goed als je op de "installeer ontbrekende plug in" klikt.
Je zou het kunnen proberen door hier op te kunnen klikken.
Kud voor Giel maar meer dan prima dat Veenstra er morgen weer zit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:56 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en er is ook nog goed nieuws!
Giel is nog steeds best ziek, dus morgen *INSERT teletubbie* nog een keer Veenstra in de ochtend!
Veenstra heeft ervaring met de ochtend en al die andere jocks die overdag zijn te horen hebben dat niet. Maar ja, als je ze er niet neerzet dan zullen ze die ervaring ook niet opdoen.. dat is dan natuurlijk wel de keerzijde.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Er zijn meer DJ's dan Veenstra. Qua afwisseling and all.
Je ken nie van een paard valluh als je er nooit op gaat zittuh.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra heeft ervaring met de ochtend en al die andere jocks die overdag zijn te horen hebben dat niet. Maar ja, als je ze er niet neerzet dan zullen ze die ervaring ook niet opdoen.. dat is dan natuurlijk wel de keerzijde.
Die schrijf ik even op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Je ken nie van een paard valluh als je er nooit op gaat zittuh.
quote:Docenten boos om TMF-actie 'leraartje pesten'
GRONINGEN - Een actie van muziekzender TMF heeft kwaad bloed gezet bij leraren.
De zender riep leerlingen op filmpjes in te sturen van klasgenoten die uit het lokaal worden gestuurd. De maker van het filmpje met de meeste stemmen kon een laptop winnen.
Is alweer afgelast...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
TMF probeert "origineel" te zijn..![]()
[..]
Ja oké, maar dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet helemaal, nu moet je je verhaal insturen ipv een filmpje...
Zit Mi-Giel ook al aan de cola en sigaretten en knuffelt 'ie varkentjes?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef JDude het volgende:
Welke Mi-Giel?
Hier begint het ook redelijk naar beneden te komen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef muisje-eliza het volgende:
t regent echt tering-hard hierow
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Sersjee het volgende:Toploader
Volgens mij begin ik ziek te worden en dat komt errug slecht uit... Morgen begint nl. de feestweek hier.
Sterkte! Voel me al sinds vorige week woensdag niet helemaal top en het is nog niet over.. Er zijn ook al een boel collega's die ziek thuis zitten dus het gaat weer rond. Helaas..quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Sersjee het volgende:Toploader
Volgens mij begin ik ziek te worden en dat komt errug slecht uit... Morgen begint nl. de feestweek hier.
Dat denk ik niet, nee. Heb dit weekend in de omgeving verkeerd van wat mensen die nu in hun bed liggen, daar zal het wel vandaan komen...quote:
Heb in ieder geval 2 varianten gehoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom staat er (pop) achter dat liedje van SIA? hebben de mensen van 3FM nog meer versies die ik nog niet heb gehoord?
Stonebridge remix is de danceversie en die is heeeeeeeeeeeeeeeel vet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom staat er (pop) achter dat liedje van SIA? hebben de mensen van 3FM nog meer versies die ik nog niet heb gehoord?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stonebridge remix is de danceversie en die is heeeeeeeeeeeeeeeel vet.
Ik ga in december wel naar een paar 3FM'ers zwaaien, staan toch een paar straten verderopquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
OPROEP:
Wie wil met mij op 30 september Martijn Muijs uitzwaaien? zijn aller aller aller laatste uitzending op 3FM is dan
duh...dan gaan we allemaal....quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga in december wel naar een paar 3FM'ers zwaaien, staan toch een paar straten verderop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |