Als je scheel kijkt heb je eigenlijk gewoon 6 uur lang Extra Weekend!quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef Broekie het volgende:
En ineens vind ik dat vierde uurtje helemaal zo erg nog niet
Ik dacht hem dus uit m'n wekkerradio te horen roepen welke ik uit reflex meteen uit slingerde, maar schreef dat af als slaapdronkenheid. Tot ik dus hier las dat het echt onze Veenstra Veenstra is!quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, leuke verrassing om Michiel te horen vanmorgen!
Dat was inderdaad een rare gewaarwording... de radio een uur eerder aan ipv later...quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:15 schreef borisz het volgende:
De radio kan eindelijk eens aan op 3 in de morgen
Al is Ali B een reden om weg te zappen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:17 schreef Woolhat het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een rare gewaarwording... de radio een uur eerder aan ipv later...
Ik dacht het... u schrijft het...quote:
Absoluut een leuke meevaller.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:44 schreef Broekie het volgende:
En ineens vind ik dat vierde uurtje helemaal zo erg nog niet
Ali B is vreselijk en irritant en vooral zo 2007.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ali B is toch ondertussen ook vergane glorie
Trein was ook dramatisch, voelde mij net een legbatterijkipquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:02 schreef cosmick het volgende:
Zo. Files, wegwerkzaamheden all over the place. It's that time again blijkbaar.
* Sirolf zit nu in de bus op weg naar het station. Ruimte zat!quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Trein was ook dramatisch, voelde mij net een legbatterijkip
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Potverdorie, het is weer gelukt om een andere plaat van Amy in te starten![]()
![]()
![]()
.
Iemand klikte verkeerd, gok ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:26 schreef cosmick het volgende:
[..]!
! Ja, misschien wel perongeluk
!
!
Mogen ze wel vaker doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iemand klikte verkeerd, gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |