Er zijn meer DJ's dan Veenstra. Qua afwisseling and all.quote:
Even handmatig installeren?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:18 schreef muisje-eliza het volgende:
*jank* ik heb net nieuwe flashplayer update gehad...kon ik opeens geen filmpjes meer kijken op YouTube....ik denk "vast iets niet goed gegaan" en instaleer nog n keertje en start de pc opnieuw op...
kan ik nogsteeds geen filmpjes kijken![]()
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
Vanuit Firefox gaat het over het algemeen niet goed als je op de "installeer ontbrekende plug in" klikt.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanuit Firefox gaat het over het algemeen niet goed als je op de "installeer ontbrekende plug in" klikt.
Je zou het kunnen proberen door hier op te kunnen klikken.
Kud voor Giel maar meer dan prima dat Veenstra er morgen weer zit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:56 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en er is ook nog goed nieuws!
Giel is nog steeds best ziek, dus morgen *INSERT teletubbie* nog een keer Veenstra in de ochtend!
Veenstra heeft ervaring met de ochtend en al die andere jocks die overdag zijn te horen hebben dat niet. Maar ja, als je ze er niet neerzet dan zullen ze die ervaring ook niet opdoen.. dat is dan natuurlijk wel de keerzijde.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Er zijn meer DJ's dan Veenstra. Qua afwisseling and all.
Je ken nie van een paard valluh als je er nooit op gaat zittuh.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra heeft ervaring met de ochtend en al die andere jocks die overdag zijn te horen hebben dat niet. Maar ja, als je ze er niet neerzet dan zullen ze die ervaring ook niet opdoen.. dat is dan natuurlijk wel de keerzijde.
Die schrijf ik even op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Je ken nie van een paard valluh als je er nooit op gaat zittuh.
quote:Docenten boos om TMF-actie 'leraartje pesten'
GRONINGEN - Een actie van muziekzender TMF heeft kwaad bloed gezet bij leraren.
De zender riep leerlingen op filmpjes in te sturen van klasgenoten die uit het lokaal worden gestuurd. De maker van het filmpje met de meeste stemmen kon een laptop winnen.
Is alweer afgelast...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
TMF probeert "origineel" te zijn..![]()
[..]
Ja oké, maar dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet helemaal, nu moet je je verhaal insturen ipv een filmpje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |