quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
Beste Roel,
[ afbeelding ]
Groetjes, de muziekredactie
Dat zou mijn stem ook geweest zijn. MIDNR, Rick vV, Annemieke Schollaardt en Serious Request. Maar ja... ik kan dus niet stemmen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Oe, mooi![]()
Ik ben voor MIDNR en Rickie vV gegaan, bij wijze van afscheid zeg maar.
Heb precies dat gestemdquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Dat zou mijn stem ook geweest zijn. MIDNR, Rick vV, Annemieke Schollaardt en Serious Request. Maar ja... ik kan dus niet stemmen...
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon voor jou gestemd
Daar zeg je zoiets... Dank je wel, Piles!quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon voor jou gestemd
Ben benieuwdquote:Het is zover! De eerste single van Ilse’s nieuwe album is bekend en heet:
‘So Incredible’
De single zal morgen voor het eerst op de radio te horen zijn!
Ook zal Ilse woensdag verschillende radiozenders bezoeken. Stel je radio in op de juiste zenders of kijk online even op www.allradio.nl zodat je niets hoeft te missen!
Ilse zal een bezoek brengen aan de volgende radio stations: (tijden onder voorbehoud)
08.30 uur bij Q Music, Ruuddewild.nl
09.15 uur bij Radio 538, Evers staat op
11.00 uur bij 3FM, Arbeidsvitaminen
11.30 uur bij Radio 2, Gouden Uren
Vanaf 15 september kun je ‘So Incredible’ downloaden via de bekende shops en vanaf 19 september is de single in alle muziekwinkels te vinden!
Ook de release van Ilse’s nieuwe album is nu officieel. Het album zal op 17 oktober uitkomen!
Voor dit nieuwe album heeft Ilse veel gereisd. De 12 songs zijn geschreven in London en Göteborg en het album is opgenomen en gemixt in Los Angeles.
Ilse over het album: “Het maken van dit album was een zeer positieve en inspirerende ervaring. Ik wilde experimenteren met authentieke instrumenten en coole beats wat een zeer energieke en uitgesproken sound heeft opgeleverd”.
Heeeeel erg kut.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pink met haar simpele deuntje [ afbeelding ].
De massa wil dit kennelijk horen. Van die gezellige voorspelbare meezing-liedjes. Lalalalaaaaaquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze wordt ook he-le-maal KAPOT gedraaid. En het nummer is nog erger dan Fascination.
Waarom toch die simpele kleuterdeuntjes op 3FM?
Over kleuterdeuntjes gesproken... net was er 1 of ander brabbelend Frans kind te horen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deze wordt ook he-le-maal KAPOT gedraaid. En het nummer is nog erger dan Fascination.
Waarom toch die simpele kleuterdeuntjes op 3FM?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over kleuterdeuntjes gesproken... net was er 1 of ander brabbelend Frans kind te horen...
Ja iddquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over kleuterdeuntjes gesproken... net was er 1 of ander brabbelend Frans kind te horen...
't Is ook nooit goed...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef on_air het volgende:
Veenstra begint door een overload ook vlekken in mijn nek op te leveren.
Er zijn meer DJ's dan Veenstra. Qua afwisseling and all.quote:
Even handmatig installeren?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:18 schreef muisje-eliza het volgende:
*jank* ik heb net nieuwe flashplayer update gehad...kon ik opeens geen filmpjes meer kijken op YouTube....ik denk "vast iets niet goed gegaan" en instaleer nog n keertje en start de pc opnieuw op...
kan ik nogsteeds geen filmpjes kijken![]()
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
Vanuit Firefox gaat het over het algemeen niet goed als je op de "installeer ontbrekende plug in" klikt.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanuit Firefox gaat het over het algemeen niet goed als je op de "installeer ontbrekende plug in" klikt.
Je zou het kunnen proberen door hier op te kunnen klikken.
Kud voor Giel maar meer dan prima dat Veenstra er morgen weer zit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:56 schreef Sirolf het volgende:
Oh, en er is ook nog goed nieuws!
Giel is nog steeds best ziek, dus morgen *INSERT teletubbie* nog een keer Veenstra in de ochtend!
Veenstra heeft ervaring met de ochtend en al die andere jocks die overdag zijn te horen hebben dat niet. Maar ja, als je ze er niet neerzet dan zullen ze die ervaring ook niet opdoen.. dat is dan natuurlijk wel de keerzijde.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Er zijn meer DJ's dan Veenstra. Qua afwisseling and all.
Je ken nie van een paard valluh als je er nooit op gaat zittuh.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra heeft ervaring met de ochtend en al die andere jocks die overdag zijn te horen hebben dat niet. Maar ja, als je ze er niet neerzet dan zullen ze die ervaring ook niet opdoen.. dat is dan natuurlijk wel de keerzijde.
Die schrijf ik even op.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Je ken nie van een paard valluh als je er nooit op gaat zittuh.
quote:Docenten boos om TMF-actie 'leraartje pesten'
GRONINGEN - Een actie van muziekzender TMF heeft kwaad bloed gezet bij leraren.
De zender riep leerlingen op filmpjes in te sturen van klasgenoten die uit het lokaal worden gestuurd. De maker van het filmpje met de meeste stemmen kon een laptop winnen.
Is alweer afgelast...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef -Hans- het volgende:
TMF probeert "origineel" te zijn..![]()
[..]
Ja oké, maar dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet helemaal, nu moet je je verhaal insturen ipv een filmpje...
Zit Mi-Giel ook al aan de cola en sigaretten en knuffelt 'ie varkentjes?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef JDude het volgende:
Welke Mi-Giel?
Hier begint het ook redelijk naar beneden te komen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef muisje-eliza het volgende:
t regent echt tering-hard hierow
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Sersjee het volgende:Toploader
Volgens mij begin ik ziek te worden en dat komt errug slecht uit... Morgen begint nl. de feestweek hier.
Sterkte! Voel me al sinds vorige week woensdag niet helemaal top en het is nog niet over.. Er zijn ook al een boel collega's die ziek thuis zitten dus het gaat weer rond. Helaas..quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef Sersjee het volgende:Toploader
Volgens mij begin ik ziek te worden en dat komt errug slecht uit... Morgen begint nl. de feestweek hier.
Dat denk ik niet, nee. Heb dit weekend in de omgeving verkeerd van wat mensen die nu in hun bed liggen, daar zal het wel vandaan komen...quote:
Heb in ieder geval 2 varianten gehoord.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom staat er (pop) achter dat liedje van SIA? hebben de mensen van 3FM nog meer versies die ik nog niet heb gehoord?
Stonebridge remix is de danceversie en die is heeeeeeeeeeeeeeeel vet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom staat er (pop) achter dat liedje van SIA? hebben de mensen van 3FM nog meer versies die ik nog niet heb gehoord?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stonebridge remix is de danceversie en die is heeeeeeeeeeeeeeeel vet.
Ik ga in december wel naar een paar 3FM'ers zwaaien, staan toch een paar straten verderopquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
OPROEP:
Wie wil met mij op 30 september Martijn Muijs uitzwaaien? zijn aller aller aller laatste uitzending op 3FM is dan
duh...dan gaan we allemaal....quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga in december wel naar een paar 3FM'ers zwaaien, staan toch een paar straten verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |