Ik wilde ook niet sluitenquote:
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.quote:Op maandag 1 september 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Zo te zien was het extra uur Giel een groot succes?
Mag ook met mijquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met jou? of waneer ze weer eens een normaal concert in NL geven en NIET in de Arena
quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mag ook met mijMaar ik bedoel eigelijk inderdaad een concert en NIET in de Arena
Met die snakepit die ze nu in de US of A gaan gebruiken.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Aha, de Five O'Clock Heroes.. ze leven nog!
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.
trustequote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...
weltrusten
Ben er eerlijk gezegd ook niet echt kapot van.. beetje saai en niet heel boeiend. Time On My Hands sprak mij toch echt wat meer aan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
tis wel meer n liedje voor 5 uur, en niet om dit tijdstip vind ik
Las laatst dat ze het ook mee gingen nemen naar Europa, maar of ze dat over 11 dagen al gaan doen weet ik niet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaan ze dat ook gebruiken in Duitsland? dat weet ik niet
quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Las laatst dat ze het ook mee gingen nemen naar Europa, maar of ze dat over 11 dagen al gaan doen weet ik niet.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef -Menn0- het volgende:
Haha je kan ze ook kopen. Alleen even lid worden van de fanclub
quote:If I’m out on my own
Then I can look at you, looking at me
If I’m out on a date
Then I just shut my eyes, then I can’t see
Get away from the bar
Tell your boyfriend to hold your jar
And dance with me
Kaartje kost 10 euroquote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah kheb niet zoveel geld om EN lid te worden EN kaartjes te kopen EN daar zien te komen
Haha jammer genoeg ben ik geen memberquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Das liefals ik verder met jou kan meerijden heb ik wel 10 euri voor je
quote:Op maandag 1 september 2008 23:17 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... nieuwe Snow Patrol gemist. Was het wat?
quote:Op maandag 1 september 2008 23:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my God what have I done?
All I wanted was a little fun!
telefoon?quote:Op maandag 1 september 2008 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG ik wil zoooooo graaaaaag kaartjes winnen
*oeh wat hoor ik?*
dies toch van master of puppets? *graaft ff*quote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil nog steeds een keer Disposable Heroes gedraaid krijgen op 3FM. Lastig, maar het moet gewoon lukken.
Ik zie Eric aanstaande donderdag. Als je niet wint, kan ik em voor je een lesje lerenquote:Op maandag 1 september 2008 23:44 schreef muisje-eliza het volgende:OMG ik heb zelfs mn duimnagel geknaagd...doe ik noooooit!!!
![]()
terwijl ik wel 1 van de.. *noem n groot getal* die allemaal meedingen, en dan kom je nog in de finale en dan pas wil je misschien
quote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie Eric aanstaande donderdag. Als je niet wint, kan ik em voor je een lesje leren
Yup, de beste manier om 8 minuten en 16 seconden door te brengen.quote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dies toch van master of puppets? *graaft ff*
daaaamn ik kan niet stil blijven zitten
quote:Op maandag 1 september 2008 23:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Een retourtje Berlijn (de mooiste stad van Europa) kost maar 58 euro bij de NS als je op tijd boekt.
Met oud en nieuw afgelopen keer was ik 79 euro kwijt, niet roken. Valt best mee.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeg, ik heb een kopje thee gedronken en er is toch wel wat van mn hyperactiviteit weg, dus ik ga mn bed opzoeken. Morgen weer een lange dag... niet zo lang als vandaag (hoe lang? check laatste bericht vorige pagina) maar wel lang genoeg om moe van te worden....
*gaaaaap*
Truste!
Ja. Klopt. Is wel een hoop geld. Alleen vliegen en een hotel ipv treinen en een hostel of B&B oid scheelt wel een hoop geld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke
treinreis: 58X2=116
kaartjes: 10X2=20
fanclub: ?? ??
hotel: 50X2=100
minimaal dus 230 euri voor twee personen
*das veel geld voor tante Eliza*
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
*oh* toe Eric......
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
Deze staat in m'n "ochtend"-playlist, lekker vrolijk, bubblegummuziek
Ja, echt. Het heeft een bepaalde naïviteit over zich waar ik best vrolijk van word zo op de vroege ochtend.quote:
Dit vind ik fijn (zeker nu, helaas kan dit nu niet hard. Iets met Buren enzo...)quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:34 schreef Sersjee het volgende:
Welja, draai Slipknot ook maar... [ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |