Ik wilde ook niet sluitenquote:
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.quote:Op maandag 1 september 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Zo te zien was het extra uur Giel een groot succes?
Mag ook met mijquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met jou? of waneer ze weer eens een normaal concert in NL geven en NIET in de Arena
quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mag ook met mijMaar ik bedoel eigelijk inderdaad een concert en NIET in de Arena
Met die snakepit die ze nu in de US of A gaan gebruiken.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Aha, de Five O'Clock Heroes.. ze leven nog!
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.
trustequote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...
weltrusten
Ben er eerlijk gezegd ook niet echt kapot van.. beetje saai en niet heel boeiend. Time On My Hands sprak mij toch echt wat meer aan.quote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
tis wel meer n liedje voor 5 uur, en niet om dit tijdstip vind ik
Las laatst dat ze het ook mee gingen nemen naar Europa, maar of ze dat over 11 dagen al gaan doen weet ik niet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaan ze dat ook gebruiken in Duitsland? dat weet ik niet
quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Las laatst dat ze het ook mee gingen nemen naar Europa, maar of ze dat over 11 dagen al gaan doen weet ik niet.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef -Menn0- het volgende:
Haha je kan ze ook kopen. Alleen even lid worden van de fanclub
quote:If I’m out on my own
Then I can look at you, looking at me
If I’m out on a date
Then I just shut my eyes, then I can’t see
Get away from the bar
Tell your boyfriend to hold your jar
And dance with me
Kaartje kost 10 euroquote:Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah kheb niet zoveel geld om EN lid te worden EN kaartjes te kopen EN daar zien te komen
Haha jammer genoeg ben ik geen memberquote:Op maandag 1 september 2008 22:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Das liefals ik verder met jou kan meerijden heb ik wel 10 euri voor je
quote:Op maandag 1 september 2008 23:17 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... nieuwe Snow Patrol gemist. Was het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |