Nope, want ik was al binnen toen het begon te regenen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar je bent wel helemaal doorweekt door die k.u.t. regen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:46 schreef Sersjee het volgende:
Falco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger hèquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:43 schreef Sersjee het volgende:
Allanah Myles vond ik ten tijde van deze plaat woest aantrekkelijk. Maar hé, ik was 14, hormonen all over the place.
Ik kan niet stemmen... Moet je voor in Nederland wonen tegenwoordig... Vorige jaar heb ik wel kunnen stemmen, maar nu moet je een of ander formuliertje met je adres invullen en daar kan geen buitenlands adres in staan...quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:54 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Hebben jullie al gestemd op de Radioring?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:01 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen... Moet je voor in Nederland wonen tegenwoordig... Vorige jaar heb ik wel kunnen stemmen, maar nu moet je een of ander formuliertje met je adres invullen en daar kan geen buitenlands adres in staan...
Ekdom, Arbeidsvitaminen, Metha de Vos en Serious Request 2008 waren mijn keuzesquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:18 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wat jammer...ik heb gestemd.......op Ekdom natuurlijk
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ekdom, Arbeidsvitaminen, Metha de Vos en Serious Request 2008 waren mijn keuzes
Volgens Domien was dat de reden dat Annemieke en Roosmarijn het zo goed deden bij de Radiobitch Awards. Maar Metha de Vos heeft trouwens ook geen schreeuwerige stem.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:21 schreef muisje-eliza het volgende:
die vrouwen...ik heb niks met vrouwelijke DJ's hun stem is hard en al snel schreeuwerig ik wist echt niet op wie ik moest stemmen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens Domien was dat de reden dat Annemieke en Roosmarijn het zo goed deden bij de Radiobitch Awards. Maar Metha de Vos heeft trouwens ook geen schreeuwerige stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |