quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Friedel; Davies, Laursen, LYoung, Shorey; Barry, Petrov, ReoCoker; AYoung, Carew Agbonlahor
Reina; Arbeloa, Carragher, Skrtel, Dossena; Kuyt, Alonso, Masherano, Lucas; Keane, Torres
Kijken of Liverpool beter is zonder Gerrard ;')
Daar ben ik het wel mee eensquote:
Mooi toch!quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:28 schreef mcyodogg het volgende:
Ja hoor, die SWP is nog geen minuut weg en hij begint ineens te scoren
Ik ook, gaan ze nog een speler halen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens
Waarom wil je dan dat ze winnen? Dit is toch mooi puntverlies?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:40 schreef Gunner het volgende:
Kutzooi. Verwacht je een keer dat Chelsea wint, spelen ze een belabberde tweede helft. Prutsers.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Waarom wil je dan dat ze winnen? Dit is toch mooi puntverlies?
Het is een keuze uit twee kwaden, maar ik zie liever sperz met nul punten uit drie wedstrijden staan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Waarom wil je dan dat ze winnen? Dit is toch mooi puntverlies?
Chelsea is onze directe concurrent, Spurs natuurlijk niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is een keuze uit twee kwaden, maar ik zie liever sperz met nul punten uit drie wedstrijden staan.
Zet dequote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Zo on-creatief is liverpool. We missen een Fabregas achtige. . .
Net hadden we wel een goeie kans met David N'Gog, Jammer dat hij net overging. Maar Gerrard doet ook niet mee he en Torres is ook geblesseerd uitgevallen. Als die er weer bij zijn kan het alleen maar beter gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Xabi Alonso?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Eens. maar ik hoef je de rivaliteit tussen AFC en THFC niet uit te leggen denk ik?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Chelsea is onze directe concurrent, Spurs natuurlijk niet.
Ja precies, hoe lang is het geleden dat ze kampioen zijn geworden? volgens mij hechten de supporters meer waarde aan een landskampioenschap dan aan een CL. Leuke cup hoor maar als je nationaal allang niet meer een kanshebber bent dan lijkt het me dat toch pijn doet bij de supportersquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef DeVinger het volgende:
LiverpoolZe zullen vast wel geniepig winnen hoor, maar ik snap die club echt niet. Benitez heeft mazzel dat ze zo goed presteren in de CL, waar hij natuurlijk ook verantwoordelijk voor is, maar die moet toch allang vervangen zijn. Elk jaar weer een hoop spelers, zelden een schot in de roos. Bovenal veel buitenlanders en transfervrije gokjes. Ik vind het maar een kutploeg.
Richten zich helemaal op CL, ook omdat ze weten toch veel te kort te komen voor het kampioenschap. Misschien drie spelers zouden bij MU, Chelsea of Arsenal in de basis staan. Alleen Torres, Gerrard en Alonso hebben echt toegevoegde kwaliteiten. Hoop dat ze er dit keer in de poule uitvliegen tegen PSV en Atletico, heb echt helemaal niets met Liverpoolquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:58 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ja precies, hoe lang is het geleden dat ze kampioen zijn geworden? volgens mij hechten de supporters meer waarde aan een landskampioenschap dan aan een CL. Leuke cup hoor maar als je nationaal allang niet meer een kanshebber bent dan lijkt het me dat toch pijn doet bij de supporters
Natuurlijk niet. Maar ik vind het wel lekker dat Chelsea na twee overwinningen ook eens punten laat liggen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Eens. maar ik hoef je de rivaliteit tussen AFC en THFC niet uit te leggen denk ik?
Nu Liverpool nogquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik vind het wel lekker dat Chelsea na twee overwinningen ook eens punten laat liggen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet demaar achter Fabregas
haha je laat je echt teveel verblinden door je haat. Iedere neutrale voetballiefhebben smult van Cesc. Wat een geweldenaar. Je maakt je echt belachelijk op deze manier, wel amusant voor de rest, maar toch sneu voor jezelf.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet demaar achter Fabregas
Het is gewoon een vervelend mannetje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
haha je laat je echt teveel verblinden door je haat. Iedere neutrale voetballiefhebben smult van Cesc. Wat een geweldenaar. Je maakt je echt belachelijk op deze manier, wel amusant voor de rest, maar toch sneu voor jezelf.
Cesc
Ondersteun je opmerking eens met voorbeelden. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelend mannetje.
En daar zijn meer mensen het mee eens.
Hopelijk weer niks voor Arsenal dit seizoen.
Vervelend mannetje bij een vervelende club.
De perfecte match.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
haha je laat je echt teveel verblinden door je haat. Iedere neutrale voetballiefhebben smult van Cesc. Wat een geweldenaar. Je maakt je echt belachelijk op deze manier, wel amusant voor de rest, maar toch sneu voor jezelf.
Cesc
Nee, jij bent objectiefquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is een keuze uit twee kwaden, maar ik zie liever sperz met nul punten uit drie wedstrijden staan.
quote:
Ik ben niet objectief nee, maar dat lijkt me duidelijk. Maar net zoals jij meerdere mensen kan vinden die blijkbaar vinden dat Cesc een vervelend mannetje is, kan ik die ook vinden dat het een briljante voetballer is, en de beste speler van Spanje momenteel. Ik hoor hier serieus voor het eerst dat Cesc blijkbaar vervelend is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is gewoon een vervelend mannetje.
En daar zijn meer mensen het mee eens.
in alle serieusheid: dat was me nooit opgevallen nee. En ik kijk toch best wat wedstrijden van m'n ploegje. Misschien wordt ik verblind door m'n rode bril. Dat zou kunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ga je nou echt ontkennen dat Fabregas geen vervelend mannetje is in het veld? Je kijkt zelf toch ook wedstrijden.
Geweldige voetballer hoor, maar hij kan het bloed onder je nagels vandaan halen met zn gedrag.
Let maar op bij alle opstootjes die Arsenal heeft dit seizoen. En wie er dan vaak bij betrokken is. Maar hij heeft in ieder geval karakter, itt degene die Wenger aanvoerder gemaakt heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
in alle serieusheid: dat was me nooit opgevallen nee. En ik kijk toch best wat wedstrijden van m'n ploegje. Misschien wordt ik verblind door m'n rode bril. Dat zou kunnen.
Niet schokkend vind ik, als je nagaat hoe sterk de PL is. Wel enigszins verrassend dat geen van de topploegen alle beschikbare punten heeft gehaald, met name het programma van Arsenal was nu niet echt verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Na 3 wedstrijden, nog maar 3 ploegen ongeslagen. Is dat weinig of ligt dat aan mij?
Volgende speelronde hebben ze weer alle kans.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef Gunner het volgende:
Totnum niet meer BOTL. Jammer.
Nou zeker. Tottenham - Villa was vorig jaar een onwijze kraker meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgende speelronde hebben ze weer alle kans.
Over twee weken op vier punten, hoop ik.quote:
Ik hoop op een gelijkspel,quote:Op maandag 1 september 2008 10:21 schreef Anonymousz het volgende:
Over 2 weken liverpool - man united
liverpool gaat weer verliezen denk/vrees ik
Is Gerrard dan alweer fit?quote:Op maandag 1 september 2008 10:21 schreef Anonymousz het volgende:
Over 2 weken liverpool - man united
liverpool gaat weer verliezen denk/vrees ik
De vraag is, is Torres dan alweer fit?quote:
3 weken geblesseerdquote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De vraag is, is Torres dan alweer fit?
quote:Op maandag 1 september 2008 20:46 schreef DutchGooner het volgende:
1942: "My dad's a limo driver and he's just texted me saying he had to drop off Gigi Buffon, John Terry, Rio Ferdinand, Dani Alves, Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo, Cesc Fabregas, Steven Gerrard, Lionel Messi, Fernando Torres and Zlatan Ibrahimovic at the City of Manchester Stadium."![]()
Ik had hem ook net gepost in transfergerucht. Die was echt geniaal mijn koffie komt nog uit mijn neusquote:Op maandag 1 september 2008 20:46 schreef DutchGooner het volgende:
1942: "My dad's a limo driver and he's just texted me saying he had to drop off Gigi Buffon, John Terry, Rio Ferdinand, Dani Alves, Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo, Cesc Fabregas, Steven Gerrard, Lionel Messi, Fernando Torres and Zlatan Ibrahimovic at the City of Manchester Stadium."![]()
Mijn beeldscherm zat onderquote:Op maandag 1 september 2008 20:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik had hem ook net gepost in transfergerucht. Die was echt geniaal mijn koffie komt nog uit mijn neus
quote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gekke vraag misschien maar sluit de engelse transfermarkt om 01.00 NL tijd?
Ja volgens mij wel.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
2115: "I'm sure if the Berbatov saga isn't wrapped up by midnight, Fergie can always point to his watch for a few extra minutes of added time."![]()
quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
2115: "I'm sure if the Berbatov saga isn't wrapped up by midnight, Fergie can always point to his watch for a few extra minutes of added time."![]()
Kunnen we het binnenkort misschien wel omdopen tot de Arabisch-Europese Liga.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:03 schreef Ludacriss het volgende:
Ik lees nu op een aantal forums dat er weer geruchten gaan dat er een ander Arabisch Investeringsmaatschappij is die ook een club wil overnemen in de PL. Wordt steeds leuker zo
Elke club met het Fly Emirates op de borstquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kunnen we het binnenkort misschien wel omdopen tot de Arabisch-Europese Liga.
quote:Keegan and Newcastle part company
Manager Kevin Keegan has left Newcastle United after only eight months in charge, BBC Radio 5 Live understands.
Speculation had been mounting over the 57-year-old's unhappiness with a lack of control over transfer activity.
The club's only business on transfer deadline day was a Ł5.7m swoop for Spanish striker Xisco and the loan signing of midfielder Ignacio Gonzalez.
The former England boss rejoined the Magpies in January, having managed at St James' Park between 1992 and 1997.
Newcastle are 11th in the Premier League having picked up just four points from their opening three games.
More soon.
Keegan wilde Milner helemaal niet kwijt. Kan me wel voorstellen dat hij weggaat als hij het idee heeft dat hij niks te vertellen heeft over transfers. Newcastle is al jaren een chaos, veel te hoge verwachtingen van de supporters ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef One_conundrum het volgende:
Triest beleid...
Hoewel de club er natuurlijk niet heel veel aan kan doen dat er geen cent te makken is... Nouja die 12 miljoen van Milner was er wel natuurlijk. Moeilijk.
Ja want dat doet jouw club ook nietwaar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
geef dan wat jeugdspelers de kans en hou je geld op de bank.
Eerlijkheidshalve denk ik dat de sperz voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaren fatsoenlijk en doordacht ingekocht heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:19 schreef Gunner het volgende:
Er wordt iig niet zo nutteloos met geld gesmeten
Vandaar dat ze 2e van onder staanquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve denk ik dat de sperz voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaren fatsoenlijk en doordacht ingekocht heeft.
Oh ik dacht dat je ze de 'grootste verliezer van de transferperiode' vond?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve denk ik dat de sperz voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaaaaren fatsoenlijk en doordacht ingekocht heeft.
Mwoah, de spelers die door de Spurs zijn gehaald, zie ik (bijna) allemaal als een grote versterking. Er is gericht ingekocht en daarbij is er schoon schip gemaakt met al die overbodige spelers, op zich is er deze zomer goed gehandeld. Maar ik zie Newcastle United nu weer Nacho González en Xisco halen, waarvan ik al bijna zeker weet dat ze zullen mislukken. Het is daar vaak kopen om het kopen, er is totaal geen visie.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja want dat doet jouw club ook nietwaar?
Hoeveel miljoen is er dit jaar uitgegeven?
Dat denk ik ook, er zal zelfs aardig quitte gespeeld zijn en er staat nu een beter team (op papier).quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel als het de spitsen aangaat zoals aangegeven, dat is de enige linie waren ze op verzwakt zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ze de 'grootste verliezer van de transferperiode' vond?
maar nog steeds in de degradatie-zone. Waar is het foutgegaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, er zal zelfs aardig quitte gespeeld zijn en er staat nu een beter team (op papier).
en? Aan het eind van de rit staan ze 5e denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Vandaar dat ze 2e van onder staan
Zoals het bij de sperz dus de laatste 20 jaar was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef M0NTANA het volgende:
. Het is daar vaak kopen om het kopen, er is totaal geen visie.
Het spitsenbeleid is sowieso kut bij de Spurs, als je nagaat dat men de afgelopen jaren Jermain Defoe en Frederic Kanouté heeft laten gaan en Darren Bent juist gehaald is. Dat Robbie Keane en Dimitar Berbatov hogerop willen, snap ik. Maar waarom twee betere spitsen dan Bent laten gaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel als het de spitsen aangaat zoals aangegeven, dat is de enige linie waren ze op verzwakt zijn.
Vijfde teken ik voor, iedereen bij de Spurs wel. Maar op termijn wil men om de bovenste vier plaatsen mee doen, maar dat moet rustig worden opgebouwd. Niet vijfde worden en meteen er vanuit gaan dat je het seizoen daarop (voorronde) Champions League haalt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en? Aan het eind van de rit staan ze 5e denk ik.
Man Utd had ook maar liefst 2 hele punten na 3 wedstrijden vorig seizoen.
Na drie wedstrijden, pik. Nog 35 te gaan en we zullen vast nog wel een paar plaatsen stijgen, meer dan AFC.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
maar nog steeds in de degradatie-zone. Waar is het foutgegaan?
Klopt, dat kan ik moeilijk ontkennen. Hoop alleen dat dat nu verleden tijd is!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals het bij de sperz dus de laatste 20 jaar was.
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
Roman Pavlyuchenko wordt de nieuwe Sergei Rebrov ben ik bang, al hoop ik dat ik mis zit.
Als je geen argumenten meer hebt kan je altijd nog gaan schelden he. Chapeau.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
Na drie wedstrijden, pik. Nog 35 te gaan en we zullen vast nog wel een paar plaatsen stijgen, meer dan AFC.
Je zet jezelf nu behoorlijk voor lul.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je geen argumenten meer hebt kan je altijd nog gaan schelden he. Chapeau.
Robbie Keane en Dimitar Berbatov waren zekerheidjes, in tegenstelling tot Roman Pavlyuchenko, Darren Bent en Frazier Campbell. Het middenveld is veel beter dan vorig jaar en ook de verdediging is opgeknapt na de komst van Vedran Corluka en Heurelho da Silva Gomes, maar wat zegt het. Stiekem hoop ik nog wel op een vijfde plaats, maar zesde of zevende lijkt me reëler.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Buiten Sheva, die in Engeland ook niets wist klaar te spelen, ken ik op Kanchelskis na geen 1 Rus/Oekrainer die voldeed in Engeland.
De verkoop van die 2 heren, of althans eentje daarvan gaat de sperz opbreken denk ik.
Pik is niet echt als scheldwoord bedoeld, pancake.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je geen argumenten meer hebt kan je altijd nog gaan schelden he. Chapeau.
Nee dat niet maar om te zeggen dat de spus meer plaatsen gaan stijgen dat is natuurlijk niet zo moeilijk als je op een degradatieplaats staatquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Nee, serieus. Na drie wedstrijden kan je de Spurs nog niet afschrijven, dat ben je toch wel met me eens?
Vind dit eigenlijk wel meevallen hoor. Kanoute bakte er vrij weinig van in Engeland. Bent was inderdaad geen beste aankoop, kostte veel te veel en Spurs had al drie prima spitsen lopen. Defoe is een wat moeilijker verhaal. Die moest op een gegeven moment wel verkocht worden omdat hij niet speelde en zijn contract afliep. Achteraf is het zonde en dat Berbatov hogerop zou willen hadden ze kunnen weten, maar van Keane had ik het eigenlijk niet verwacht. Denk ook dat dat geen doorslaand succes wordt bij Liverpool, al is alles natuurlijk een verbetering ten opzichte van Voronin.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het spitsenbeleid is sowieso kut bij de Spurs, als je nagaat dat men de afgelopen jaren Jermain Defoe en Frederic Kanouté heeft laten gaan en Darren Bent juist gehaald is. Dat Robbie Keane en Dimitar Berbatov hogerop willen, snap ik. Maar waarom twee betere spitsen dan Bent laten gaan?
Denk ik helaas ookquote:Roman Pavlyuchenko wordt de nieuwe Sergei Rebrov ben ik bang, al hoop ik dat ik mis zit.
Goed nieuwsquote:Gerrard mist topper tegen Manchester United
08/09/2008 12:39
Steven Gerrard is niet op tijd hersteld van een dubbele liesoperatie. De wedstrijd tegen Manchester United komt te vroeg voor de middenvelder van Liverpool.
Gerrard werd geopereerd na de wedstrijden tegen Standard Luik, in de voorronde van de Champions League. Het doel was om weer fit te zijn op 13 september als Manchester United op bezoek komt in Liverpool. Maar Gerrard haalt de wedstrijd op Anfield niet.
Liverpool-manager Rafael Benítez dreigt naast Gerrard ook Fernando Torres te moeten missen tegen de Mancunians. De spits liep in de competitiewedstrijd tegen Aston Villa een hamstringblessure op en werkt nog aan zijn herstel.
quote:Chelsea midfielder Deco believes the only reason Robinho swapped Real Madrid for Manchester City could be money-related. (Daily Mail)
Leefomgeving? Ooit wel ns in Londen geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef mcyodogg het volgende:
Uiteraard, voor het geld alleen hoefde legendes als Zola, Hughes, Flo of Desailly niet naar Chelsea te komen.
Maar ik denk wat Deco bedoeld is dat Chelsea op allerlei gebieden Robinho meer kan bieden dan City(titelkansen, Europees voetbal, leefomgeving, trainingsfaciliteiten, management, medespelers), behalve het salaris.
Maar voor mij is het een gesloten hoofstuk. Had hem graag in een iets donkerder blauw shirt gezien, maar het is niet anders.
Ja.quote:Op maandag 8 september 2008 22:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Leefomgeving? Ooit wel ns in Londen geweest?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je geld hebt kan je er mooi wonen hoor. En er is tenminste wat te doen. Het zal in ieder geval spannender zijn dan Manchester.
Anders ik welquote:Op maandag 8 september 2008 23:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ga er zaterdag es voor zitten inderdaad
Beide zijn paupersteden!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Grimm het volgende:
[..]![]()
Als je nog nooit in L'pool of Manchester bent geweest is het lastig oordelen, of toch niet?
Londen is grootser en wereldser (de mensen zijn er koler en afstandelijker) dan Liverpool - maar Liverpool is vele malen gezelliger (warm en vriendelijk), beetje zoals Den Bosch of zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide zijn paupersteden!!!!!!!!
quote:"I wouldn't go for a walk on my own around White Hart Lane. A lot of dark-skinned people live there. So naturally the crime rate is higher than anywhere else. It's not nice to be a robbery victim. So I suggest that Roman doesn't walk but drives around that area."
Ja ik zonder dat ik het zeker weet maar het lijkt me wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:57 schreef One_conundrum het volgende:
Is Berbatov fit en gerechtigd voor zaterdag?
Hij is wel opgeroepen voor 't nationale elftal, dus ik ga er vanuit dat ie dan gespeeld heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef One_conundrum het volgende:
heeft hij nog voor bulgarije gespeeld deze week?
quote:Zola tekent bij West Ham
LONDEN - West Ham United heeft heeft Gianfranco Zola aangesteld als nieuwe oefenmeester. De 42-jarige Italiaanse oud-international, als speler actief bij onder meer Chelsea, onderschreef bij de Engelse club donderdag een driejarig contract.
Zola, die Jong Italië onder zijn hoede had, volgt Alan Curbishley op. Deze stapte vorig week op omdat hij vond dat het bestuur zich te veel bemoeide met zijn werk.
telegraaf
Hetzelfde geldt voor - tegenwoordig nog ontopic ook - Ryan Donkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article19294.ece
Gabriel Agbonlahor is ook buiten het veld een topscorer, maar liefst drie vrouwen zijn zwanger van hem.
Geniet er van het zal de enige prijs zijn dit seizoenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
Een maandje in Engeland
[ afbeelding ]
Zaki, Keane en Arteta in het rijtje Fabregas/Ronaldo plaatsen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo zuur?
Ik kan toch ook makkelijk zeggen dat Ronaldo, Fabregas, Keane, Zaki, Arteta (wacht even Keane natuurlijk niet) geweldige voetballers zijn. Dan moet jullie dat ook met Deco lukken
Nou - de meest enerverende wedstrijden zijn het voetbaltechnisch gezien eigenlijk meestal niet. En de wedstrijd is de laatste jaren voor LFC supporters al helemaal niet zo tof . Jaar in jaar uit ga ik nu naar de pub, en steeds meer als zonder illusies, en achteraf met nog minder. Ik kan me afgelopen jaren, een keer erg lang herinneren dat ik vrolijk terug kwam (2004?) - maar hoe dan ook: ik ga vandaag ook gewoon weer ...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:54 schreef mcyodogg het volgende:
Maar randzaken aside, heb zin in morgen. Eerst Liverpool-United, toch altijd een aangename klassieker. Hoelang is het eigenlijk geleden dat Liverpool eens een doelpunt maakte tegen Man. United in de competitie? Kan het me niet eens meer herinneren.
Loopt bij jullie het beeld gelijk met het geluid?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
Van Hanegem in de studio bij Sport1
Verder ben je niet gefrustreerdquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:35 schreef Kopbal het volgende:
Wat is dat voor gekanker met Sport1?
Beeld en geluid lopen niet synchroom.
Bij mij welquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Loopt bij jullie het beeld gelijk met het geluid?
Jezus wat een ongelooflijke zuurpruim blijf je toch.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verder ben je niet gefrustreerd?
Tijdens de wedstrijd kun je gewoon kiezen voor Engels commentaar, dat loopt meestal beter synchroon.
Ik ben ziek en wil rustig op de bank de hele middag voetbal kijken. Kan vandaag zelf niet voetballen en niet naar Feyenoord. Gefrustreerd? Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verder ben je niet gefrustreerd?
Hoe doe ik dat? Misschien dat het ligt aan het proefabonnement van 1 maand dat ik heb bij sport1.quote:Tijdens de wedstrijd kun je gewoon kiezen voor Engels commentaar, dat loopt meestal beter synchroon.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Misschien dat het ligt aan het proefabonnement van 1 maand dat ik heb bij sport1.
Ja, ik heb hetzelfde, maar het is gewoon gratis, dus niet zo klagenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Verder is dat reclamebalkje van Sport1 dat heletijd onderin beeld komt ontzetten irritant.
Ze willen mij toch overtuigen in deze maand dat ik een abbonement op Sport1 moet nemen? Dat gaat ze op deze manier niet lukken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde, maar het is gewoon gratis, dus niet zo klagen
En dit wordt dan door een vriend verteld:quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article19294.ece
Gabriel Agbonlahor is ook buiten het veld een topscorer, maar liefst drie vrouwen zijn zwanger van hem.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Mooi dat YNWA..
Zo moet dat Twente!!![]()
Ik had 'm gelukkig al op Engels commentaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Poelmann er lekker dwars doorheen lullen.
37 miljoen was het niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een aanname van Berbatov, die is z'n miljoenen wel waard.
Die was in de winterstop alweer weg.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef denthemen het volgende:
Riera, had hij maar bij Ajax gezeten
Maar dan hadden we een half jaar geen Kennedy/Rommedahlquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die was in de winterstop alweer weg.
Sar tikt de bal matig weg, tegen Brown die 'm in de goal loopt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:15 schreef VoreG het volgende:
Wat gebeurde er?
Lastige curve aan die bal. Zonde want Liverpool had anders nog in geen miljoen jaar gescoord.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:14 schreef sjimz het volgende:
Wat staat Edwin slecht te keepen zeg
Al leek het in de herhaling meer een ongelukkige actie in plaats van een echte blunder.
Dat is dan ook gewoon een hele goede spelerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:39 schreef mcyodogg het volgende:
Riera heeft een best aardig debuut.
Zat hij nou wel bij de selectie op het afgelopen EK?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon een hele goede speler
Ik geloof het niet..quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zat hij nou wel bij de selectie op het afgelopen EK?
I see. Niet zo gek natuurlijk als je bedenkt dat de concurrentie op het middenveld moordend is.quote:
Inderdaad, slecht verdedigt. Giggs had dat gewoon op moeten lossen en waarom Ferdinand en Brown allebei samen met Van der Sar willen keepen snap ik niet. Onnodig dit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:24 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ongelofelijk wat 'n geklungel weer
En maar op de bank laten beginnen.. Dikke homofiele kutSpanjool.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Babel heeft al flink wat belangrijke goals gemaakt.
Wat lul jij nou weer, hij plaatste hem gewoon binnenkant-voet...quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
enorme miss-hit van De Baab, maar hij vliegt er wel in
Hij speelt vaak wel stukken beter als invallerquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En maar op de bank laten beginnen.. Dikke homofiele kutSpanjool.
misschien je oogkleppen afzetten bij de herhaling?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, hij plaatste hem gewoon binnenkant-voet...
precies. ik zou hem als vaste invaller hebben.. fantastisch wapen. als basisspeler heb je vaak niks aan hem. denk dat Benitez dat nu ook onderhand doorheeft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Hij speelt vaak wel stukken beter als invaller
Je weet dat het in Liverpool is he? Doe eens niet zo verongelijkt, moeten ze hun eigen spelers net zo bejegenen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:38 schreef DemonCleaner het volgende:
Belachelijke gele kaart. Mascherano deed eerder precies hetzelfde bij Evra, maar toen stond dat publiek natuurlijk niet massaal te janken.
had alleen even moeten scoren netquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben niet zo'n Kuijt fan, maar hij speelt vandaag wel erg goed.
Tuurlijk niet, maar dat zou voor de scheids niet mee moeten wegen. Al snap ik wel dat dat het wel doet, lijkt me niet makkelijk je daarvoor af te sluiten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je weet dat het in Liverpool is he? Doe eens niet zo verongelijkt, moeten ze hun eigen spelers net zo bejegenen?
Inderdaad. Vond het ook behoorlijk zwaar bestraft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:38 schreef DemonCleaner het volgende:
Belachelijke gele kaart. Mascherano deed eerder precies hetzelfde bij Evra, maar toen stond dat publiek natuurlijk niet massaal te janken.
Het was erg slecht vandaag ja. Zeker in de tweede helft. Terechte overwinning ook wel van Liverpool, die ook niet fantastisch speelden, maar die kunnen zeker in deze samenstelling nu eenmaal niet veel beter. Man Utd speelde, ook zonder Ronaldo, zwaar onder de maat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoveel kopkracht voorin, en waar komt de cornerbal? Nog niet eens voorbij de eerste paal
Ik zie 't sprookje niet bovenaan eindigen als "we" zo blijven voetballen ..
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Manchester-Chelsea volgende week al?
Hopelijk weet Theo zijn niveau van woensdag door te trekken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Verder met Le Arsenal, opstelling:
Almunia Sagna Touré Gallas Clichy Eboue Fabregas Denilson Walcott Adebayor and van Persie.
Nasri niet op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |