Je weet dat het in Liverpool is he? Doe eens niet zo verongelijkt, moeten ze hun eigen spelers net zo bejegenen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:38 schreef DemonCleaner het volgende:
Belachelijke gele kaart. Mascherano deed eerder precies hetzelfde bij Evra, maar toen stond dat publiek natuurlijk niet massaal te janken.
had alleen even moeten scoren netquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben niet zo'n Kuijt fan, maar hij speelt vandaag wel erg goed.
Tuurlijk niet, maar dat zou voor de scheids niet mee moeten wegen. Al snap ik wel dat dat het wel doet, lijkt me niet makkelijk je daarvoor af te sluiten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je weet dat het in Liverpool is he? Doe eens niet zo verongelijkt, moeten ze hun eigen spelers net zo bejegenen?
Inderdaad. Vond het ook behoorlijk zwaar bestraft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:38 schreef DemonCleaner het volgende:
Belachelijke gele kaart. Mascherano deed eerder precies hetzelfde bij Evra, maar toen stond dat publiek natuurlijk niet massaal te janken.
Het was erg slecht vandaag ja. Zeker in de tweede helft. Terechte overwinning ook wel van Liverpool, die ook niet fantastisch speelden, maar die kunnen zeker in deze samenstelling nu eenmaal niet veel beter. Man Utd speelde, ook zonder Ronaldo, zwaar onder de maat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zoveel kopkracht voorin, en waar komt de cornerbal? Nog niet eens voorbij de eerste paal
Ik zie 't sprookje niet bovenaan eindigen als "we" zo blijven voetballen ..
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Manchester-Chelsea volgende week al?
Hopelijk weet Theo zijn niveau van woensdag door te trekken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:50 schreef Fukjoeman het volgende:
Verder met Le Arsenal, opstelling:
Almunia Sagna Touré Gallas Clichy Eboue Fabregas Denilson Walcott Adebayor and van Persie.
Nasri niet op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |