Xabi Alonso?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:52 schreef One_conundrum het volgende:
Zo on-creatief is liverpool. We missen een Fabregas achtige. . .
Eens. maar ik hoef je de rivaliteit tussen AFC en THFC niet uit te leggen denk ik?quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Chelsea is onze directe concurrent, Spurs natuurlijk niet.
Ja precies, hoe lang is het geleden dat ze kampioen zijn geworden? volgens mij hechten de supporters meer waarde aan een landskampioenschap dan aan een CL. Leuke cup hoor maar als je nationaal allang niet meer een kanshebber bent dan lijkt het me dat toch pijn doet bij de supportersquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef DeVinger het volgende:
LiverpoolZe zullen vast wel geniepig winnen hoor, maar ik snap die club echt niet. Benitez heeft mazzel dat ze zo goed presteren in de CL, waar hij natuurlijk ook verantwoordelijk voor is, maar die moet toch allang vervangen zijn. Elk jaar weer een hoop spelers, zelden een schot in de roos. Bovenal veel buitenlanders en transfervrije gokjes. Ik vind het maar een kutploeg.
Richten zich helemaal op CL, ook omdat ze weten toch veel te kort te komen voor het kampioenschap. Misschien drie spelers zouden bij MU, Chelsea of Arsenal in de basis staan. Alleen Torres, Gerrard en Alonso hebben echt toegevoegde kwaliteiten. Hoop dat ze er dit keer in de poule uitvliegen tegen PSV en Atletico, heb echt helemaal niets met Liverpoolquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:58 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Ja precies, hoe lang is het geleden dat ze kampioen zijn geworden? volgens mij hechten de supporters meer waarde aan een landskampioenschap dan aan een CL. Leuke cup hoor maar als je nationaal allang niet meer een kanshebber bent dan lijkt het me dat toch pijn doet bij de supporters
Natuurlijk niet. Maar ik vind het wel lekker dat Chelsea na twee overwinningen ook eens punten laat liggen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Eens. maar ik hoef je de rivaliteit tussen AFC en THFC niet uit te leggen denk ik?
Nu Liverpool nogquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar ik vind het wel lekker dat Chelsea na twee overwinningen ook eens punten laat liggen.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet demaar achter Fabregas
haha je laat je echt teveel verblinden door je haat. Iedere neutrale voetballiefhebben smult van Cesc. Wat een geweldenaar. Je maakt je echt belachelijk op deze manier, wel amusant voor de rest, maar toch sneu voor jezelf.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet demaar achter Fabregas
Het is gewoon een vervelend mannetje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
haha je laat je echt teveel verblinden door je haat. Iedere neutrale voetballiefhebben smult van Cesc. Wat een geweldenaar. Je maakt je echt belachelijk op deze manier, wel amusant voor de rest, maar toch sneu voor jezelf.
Cesc
Ondersteun je opmerking eens met voorbeelden. Is dat nou zo moeilijk?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is gewoon een vervelend mannetje.
En daar zijn meer mensen het mee eens.
Hopelijk weer niks voor Arsenal dit seizoen.
Vervelend mannetje bij een vervelende club.
De perfecte match.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
haha je laat je echt teveel verblinden door je haat. Iedere neutrale voetballiefhebben smult van Cesc. Wat een geweldenaar. Je maakt je echt belachelijk op deze manier, wel amusant voor de rest, maar toch sneu voor jezelf.
Cesc
Nee, jij bent objectiefquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is een keuze uit twee kwaden, maar ik zie liever sperz met nul punten uit drie wedstrijden staan.
quote:
Ik ben niet objectief nee, maar dat lijkt me duidelijk. Maar net zoals jij meerdere mensen kan vinden die blijkbaar vinden dat Cesc een vervelend mannetje is, kan ik die ook vinden dat het een briljante voetballer is, en de beste speler van Spanje momenteel. Ik hoor hier serieus voor het eerst dat Cesc blijkbaar vervelend is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is gewoon een vervelend mannetje.
En daar zijn meer mensen het mee eens.
in alle serieusheid: dat was me nooit opgevallen nee. En ik kijk toch best wat wedstrijden van m'n ploegje. Misschien wordt ik verblind door m'n rode bril. Dat zou kunnen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ga je nou echt ontkennen dat Fabregas geen vervelend mannetje is in het veld? Je kijkt zelf toch ook wedstrijden.
Geweldige voetballer hoor, maar hij kan het bloed onder je nagels vandaan halen met zn gedrag.
Let maar op bij alle opstootjes die Arsenal heeft dit seizoen. En wie er dan vaak bij betrokken is. Maar hij heeft in ieder geval karakter, itt degene die Wenger aanvoerder gemaakt heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
[..]
in alle serieusheid: dat was me nooit opgevallen nee. En ik kijk toch best wat wedstrijden van m'n ploegje. Misschien wordt ik verblind door m'n rode bril. Dat zou kunnen.
Niet schokkend vind ik, als je nagaat hoe sterk de PL is. Wel enigszins verrassend dat geen van de topploegen alle beschikbare punten heeft gehaald, met name het programma van Arsenal was nu niet echt verschrikkelijk moeilijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Na 3 wedstrijden, nog maar 3 ploegen ongeslagen. Is dat weinig of ligt dat aan mij?
Volgende speelronde hebben ze weer alle kans.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:20 schreef Gunner het volgende:
Totnum niet meer BOTL. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |