Hetzelfde geldt voor - tegenwoordig nog ontopic ook - Ryan Donkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article19294.ece
Gabriel Agbonlahor is ook buiten het veld een topscorer, maar liefst drie vrouwen zijn zwanger van hem.
Geniet er van het zal de enige prijs zijn dit seizoenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
Een maandje in Engeland
[ afbeelding ]
Zaki, Keane en Arteta in het rijtje Fabregas/Ronaldo plaatsen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo zuur?
Ik kan toch ook makkelijk zeggen dat Ronaldo, Fabregas, Keane, Zaki, Arteta (wacht even Keane natuurlijk niet) geweldige voetballers zijn. Dan moet jullie dat ook met Deco lukken
Als we het over status gaan hebben, kunnen er maar weinig aan Deco tippen in Engeland. Die jongen heeft bij Porto en Barcelona zowat alles gewonnen wat er te winnen viel. En niet bepaald als bankzitter.
Nou - de meest enerverende wedstrijden zijn het voetbaltechnisch gezien eigenlijk meestal niet. En de wedstrijd is de laatste jaren voor LFC supporters al helemaal niet zo tof . Jaar in jaar uit ga ik nu naar de pub, en steeds meer als zonder illusies, en achteraf met nog minder. Ik kan me afgelopen jaren, een keer erg lang herinneren dat ik vrolijk terug kwam (2004?) - maar hoe dan ook: ik ga vandaag ook gewoon weer ...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:54 schreef mcyodogg het volgende:
Maar randzaken aside, heb zin in morgen. Eerst Liverpool-United, toch altijd een aangename klassieker. Hoelang is het eigenlijk geleden dat Liverpool eens een doelpunt maakte tegen Man. United in de competitie? Kan het me niet eens meer herinneren.
Loopt bij jullie het beeld gelijk met het geluid?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
Van Hanegem in de studio bij Sport1
Verder ben je niet gefrustreerdquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:35 schreef Kopbal het volgende:
Wat is dat voor gekanker met Sport1?
Beeld en geluid lopen niet synchroom.
Bij mij welquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Loopt bij jullie het beeld gelijk met het geluid?
Jezus wat een ongelooflijke zuurpruim blijf je toch.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verder ben je niet gefrustreerd?
Tijdens de wedstrijd kun je gewoon kiezen voor Engels commentaar, dat loopt meestal beter synchroon.
Ik ben ziek en wil rustig op de bank de hele middag voetbal kijken. Kan vandaag zelf niet voetballen en niet naar Feyenoord. Gefrustreerd? Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verder ben je niet gefrustreerd?
Hoe doe ik dat? Misschien dat het ligt aan het proefabonnement van 1 maand dat ik heb bij sport1.quote:Tijdens de wedstrijd kun je gewoon kiezen voor Engels commentaar, dat loopt meestal beter synchroon.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Misschien dat het ligt aan het proefabonnement van 1 maand dat ik heb bij sport1.
Ja, ik heb hetzelfde, maar het is gewoon gratis, dus niet zo klagenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Verder is dat reclamebalkje van Sport1 dat heletijd onderin beeld komt ontzetten irritant.
Ze willen mij toch overtuigen in deze maand dat ik een abbonement op Sport1 moet nemen? Dat gaat ze op deze manier niet lukken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde, maar het is gewoon gratis, dus niet zo klagen
En dit wordt dan door een vriend verteld:quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article19294.ece
Gabriel Agbonlahor is ook buiten het veld een topscorer, maar liefst drie vrouwen zijn zwanger van hem.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Mooi dat YNWA..
Zo moet dat Twente!!![]()
Ik had 'm gelukkig al op Engels commentaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Poelmann er lekker dwars doorheen lullen.
37 miljoen was het niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een aanname van Berbatov, die is z'n miljoenen wel waard.
Die was in de winterstop alweer weg.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:09 schreef denthemen het volgende:
Riera, had hij maar bij Ajax gezeten
Maar dan hadden we een half jaar geen Kennedy/Rommedahlquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die was in de winterstop alweer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |