Ja.quote:Op maandag 8 september 2008 22:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Leefomgeving? Ooit wel ns in Londen geweest?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je geld hebt kan je er mooi wonen hoor. En er is tenminste wat te doen. Het zal in ieder geval spannender zijn dan Manchester.
Anders ik welquote:Op maandag 8 september 2008 23:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ga er zaterdag es voor zitten inderdaad
Beide zijn paupersteden!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Grimm het volgende:
[..]![]()
Als je nog nooit in L'pool of Manchester bent geweest is het lastig oordelen, of toch niet?
Londen is grootser en wereldser (de mensen zijn er koler en afstandelijker) dan Liverpool - maar Liverpool is vele malen gezelliger (warm en vriendelijk), beetje zoals Den Bosch of zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide zijn paupersteden!!!!!!!!
quote:"I wouldn't go for a walk on my own around White Hart Lane. A lot of dark-skinned people live there. So naturally the crime rate is higher than anywhere else. It's not nice to be a robbery victim. So I suggest that Roman doesn't walk but drives around that area."
Ja ik zonder dat ik het zeker weet maar het lijkt me wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:57 schreef One_conundrum het volgende:
Is Berbatov fit en gerechtigd voor zaterdag?
Hij is wel opgeroepen voor 't nationale elftal, dus ik ga er vanuit dat ie dan gespeeld heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef One_conundrum het volgende:
heeft hij nog voor bulgarije gespeeld deze week?
quote:Zola tekent bij West Ham
LONDEN - West Ham United heeft heeft Gianfranco Zola aangesteld als nieuwe oefenmeester. De 42-jarige Italiaanse oud-international, als speler actief bij onder meer Chelsea, onderschreef bij de Engelse club donderdag een driejarig contract.
Zola, die Jong Italië onder zijn hoede had, volgt Alan Curbishley op. Deze stapte vorig week op omdat hij vond dat het bestuur zich te veel bemoeide met zijn werk.
telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |