Zoals het bij de sperz dus de laatste 20 jaar was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef M0NTANA het volgende:
. Het is daar vaak kopen om het kopen, er is totaal geen visie.
Het spitsenbeleid is sowieso kut bij de Spurs, als je nagaat dat men de afgelopen jaren Jermain Defoe en Frederic Kanouté heeft laten gaan en Darren Bent juist gehaald is. Dat Robbie Keane en Dimitar Berbatov hogerop willen, snap ik. Maar waarom twee betere spitsen dan Bent laten gaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wel als het de spitsen aangaat zoals aangegeven, dat is de enige linie waren ze op verzwakt zijn.
Vijfde teken ik voor, iedereen bij de Spurs wel. Maar op termijn wil men om de bovenste vier plaatsen mee doen, maar dat moet rustig worden opgebouwd. Niet vijfde worden en meteen er vanuit gaan dat je het seizoen daarop (voorronde) Champions League haalt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en? Aan het eind van de rit staan ze 5e denk ik.
Man Utd had ook maar liefst 2 hele punten na 3 wedstrijden vorig seizoen.
Na drie wedstrijden, pik. Nog 35 te gaan en we zullen vast nog wel een paar plaatsen stijgen, meer dan AFC.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
maar nog steeds in de degradatie-zone. Waar is het foutgegaan?
Klopt, dat kan ik moeilijk ontkennen. Hoop alleen dat dat nu verleden tijd is!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoals het bij de sperz dus de laatste 20 jaar was.
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
Roman Pavlyuchenko wordt de nieuwe Sergei Rebrov ben ik bang, al hoop ik dat ik mis zit.
Als je geen argumenten meer hebt kan je altijd nog gaan schelden he. Chapeau.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef M0NTANA het volgende:
Na drie wedstrijden, pik. Nog 35 te gaan en we zullen vast nog wel een paar plaatsen stijgen, meer dan AFC.
Je zet jezelf nu behoorlijk voor lul.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je geen argumenten meer hebt kan je altijd nog gaan schelden he. Chapeau.
Robbie Keane en Dimitar Berbatov waren zekerheidjes, in tegenstelling tot Roman Pavlyuchenko, Darren Bent en Frazier Campbell. Het middenveld is veel beter dan vorig jaar en ook de verdediging is opgeknapt na de komst van Vedran Corluka en Heurelho da Silva Gomes, maar wat zegt het. Stiekem hoop ik nog wel op een vijfde plaats, maar zesde of zevende lijkt me reëler.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Buiten Sheva, die in Engeland ook niets wist klaar te spelen, ken ik op Kanchelskis na geen 1 Rus/Oekrainer die voldeed in Engeland.
De verkoop van die 2 heren, of althans eentje daarvan gaat de sperz opbreken denk ik.
Pik is niet echt als scheldwoord bedoeld, pancake.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je geen argumenten meer hebt kan je altijd nog gaan schelden he. Chapeau.
Nee dat niet maar om te zeggen dat de spus meer plaatsen gaan stijgen dat is natuurlijk niet zo moeilijk als je op een degradatieplaats staatquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Nee, serieus. Na drie wedstrijden kan je de Spurs nog niet afschrijven, dat ben je toch wel met me eens?
Vind dit eigenlijk wel meevallen hoor. Kanoute bakte er vrij weinig van in Engeland. Bent was inderdaad geen beste aankoop, kostte veel te veel en Spurs had al drie prima spitsen lopen. Defoe is een wat moeilijker verhaal. Die moest op een gegeven moment wel verkocht worden omdat hij niet speelde en zijn contract afliep. Achteraf is het zonde en dat Berbatov hogerop zou willen hadden ze kunnen weten, maar van Keane had ik het eigenlijk niet verwacht. Denk ook dat dat geen doorslaand succes wordt bij Liverpool, al is alles natuurlijk een verbetering ten opzichte van Voronin.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het spitsenbeleid is sowieso kut bij de Spurs, als je nagaat dat men de afgelopen jaren Jermain Defoe en Frederic Kanouté heeft laten gaan en Darren Bent juist gehaald is. Dat Robbie Keane en Dimitar Berbatov hogerop willen, snap ik. Maar waarom twee betere spitsen dan Bent laten gaan?
Denk ik helaas ookquote:Roman Pavlyuchenko wordt de nieuwe Sergei Rebrov ben ik bang, al hoop ik dat ik mis zit.
Goed nieuwsquote:Gerrard mist topper tegen Manchester United
08/09/2008 12:39
Steven Gerrard is niet op tijd hersteld van een dubbele liesoperatie. De wedstrijd tegen Manchester United komt te vroeg voor de middenvelder van Liverpool.
Gerrard werd geopereerd na de wedstrijden tegen Standard Luik, in de voorronde van de Champions League. Het doel was om weer fit te zijn op 13 september als Manchester United op bezoek komt in Liverpool. Maar Gerrard haalt de wedstrijd op Anfield niet.
Liverpool-manager Rafael Benítez dreigt naast Gerrard ook Fernando Torres te moeten missen tegen de Mancunians. De spits liep in de competitiewedstrijd tegen Aston Villa een hamstringblessure op en werkt nog aan zijn herstel.
quote:Chelsea midfielder Deco believes the only reason Robinho swapped Real Madrid for Manchester City could be money-related. (Daily Mail)
Leefomgeving? Ooit wel ns in Londen geweest?quote:Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef mcyodogg het volgende:
Uiteraard, voor het geld alleen hoefde legendes als Zola, Hughes, Flo of Desailly niet naar Chelsea te komen.
Maar ik denk wat Deco bedoeld is dat Chelsea op allerlei gebieden Robinho meer kan bieden dan City(titelkansen, Europees voetbal, leefomgeving, trainingsfaciliteiten, management, medespelers), behalve het salaris.
Maar voor mij is het een gesloten hoofstuk. Had hem graag in een iets donkerder blauw shirt gezien, maar het is niet anders.
Ja.quote:Op maandag 8 september 2008 22:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Leefomgeving? Ooit wel ns in Londen geweest?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja.
Maar als je geld hebt kan je er mooi wonen hoor. En er is tenminste wat te doen. Het zal in ieder geval spannender zijn dan Manchester.
Anders ik welquote:Op maandag 8 september 2008 23:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ga er zaterdag es voor zitten inderdaad
Beide zijn paupersteden!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:23 schreef Grimm het volgende:
[..]![]()
Als je nog nooit in L'pool of Manchester bent geweest is het lastig oordelen, of toch niet?
Londen is grootser en wereldser (de mensen zijn er koler en afstandelijker) dan Liverpool - maar Liverpool is vele malen gezelliger (warm en vriendelijk), beetje zoals Den Bosch of zoquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide zijn paupersteden!!!!!!!!
quote:"I wouldn't go for a walk on my own around White Hart Lane. A lot of dark-skinned people live there. So naturally the crime rate is higher than anywhere else. It's not nice to be a robbery victim. So I suggest that Roman doesn't walk but drives around that area."
Ja ik zonder dat ik het zeker weet maar het lijkt me wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:57 schreef One_conundrum het volgende:
Is Berbatov fit en gerechtigd voor zaterdag?
Hij is wel opgeroepen voor 't nationale elftal, dus ik ga er vanuit dat ie dan gespeeld heeftquote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef One_conundrum het volgende:
heeft hij nog voor bulgarije gespeeld deze week?
quote:Zola tekent bij West Ham
LONDEN - West Ham United heeft heeft Gianfranco Zola aangesteld als nieuwe oefenmeester. De 42-jarige Italiaanse oud-international, als speler actief bij onder meer Chelsea, onderschreef bij de Engelse club donderdag een driejarig contract.
Zola, die Jong Italië onder zijn hoede had, volgt Alan Curbishley op. Deze stapte vorig week op omdat hij vond dat het bestuur zich te veel bemoeide met zijn werk.
telegraaf
Hetzelfde geldt voor - tegenwoordig nog ontopic ook - Ryan Donkquote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article19294.ece
Gabriel Agbonlahor is ook buiten het veld een topscorer, maar liefst drie vrouwen zijn zwanger van hem.
Geniet er van het zal de enige prijs zijn dit seizoenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:01 schreef mcyodogg het volgende:
Een maandje in Engeland
[ afbeelding ]
Zaki, Keane en Arteta in het rijtje Fabregas/Ronaldo plaatsen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo zuur?
Ik kan toch ook makkelijk zeggen dat Ronaldo, Fabregas, Keane, Zaki, Arteta (wacht even Keane natuurlijk niet) geweldige voetballers zijn. Dan moet jullie dat ook met Deco lukken
Als we het over status gaan hebben, kunnen er maar weinig aan Deco tippen in Engeland. Die jongen heeft bij Porto en Barcelona zowat alles gewonnen wat er te winnen viel. En niet bepaald als bankzitter.
Nou - de meest enerverende wedstrijden zijn het voetbaltechnisch gezien eigenlijk meestal niet. En de wedstrijd is de laatste jaren voor LFC supporters al helemaal niet zo tof . Jaar in jaar uit ga ik nu naar de pub, en steeds meer als zonder illusies, en achteraf met nog minder. Ik kan me afgelopen jaren, een keer erg lang herinneren dat ik vrolijk terug kwam (2004?) - maar hoe dan ook: ik ga vandaag ook gewoon weer ...quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:54 schreef mcyodogg het volgende:
Maar randzaken aside, heb zin in morgen. Eerst Liverpool-United, toch altijd een aangename klassieker. Hoelang is het eigenlijk geleden dat Liverpool eens een doelpunt maakte tegen Man. United in de competitie? Kan het me niet eens meer herinneren.
Loopt bij jullie het beeld gelijk met het geluid?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
Van Hanegem in de studio bij Sport1
Verder ben je niet gefrustreerdquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:35 schreef Kopbal het volgende:
Wat is dat voor gekanker met Sport1?
Beeld en geluid lopen niet synchroom.
Bij mij welquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Loopt bij jullie het beeld gelijk met het geluid?
Jezus wat een ongelooflijke zuurpruim blijf je toch.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verder ben je niet gefrustreerd?
Tijdens de wedstrijd kun je gewoon kiezen voor Engels commentaar, dat loopt meestal beter synchroon.
Ik ben ziek en wil rustig op de bank de hele middag voetbal kijken. Kan vandaag zelf niet voetballen en niet naar Feyenoord. Gefrustreerd? Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verder ben je niet gefrustreerd?
Hoe doe ik dat? Misschien dat het ligt aan het proefabonnement van 1 maand dat ik heb bij sport1.quote:Tijdens de wedstrijd kun je gewoon kiezen voor Engels commentaar, dat loopt meestal beter synchroon.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Misschien dat het ligt aan het proefabonnement van 1 maand dat ik heb bij sport1.
Ja, ik heb hetzelfde, maar het is gewoon gratis, dus niet zo klagenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:39 schreef Kopbal het volgende:
Verder is dat reclamebalkje van Sport1 dat heletijd onderin beeld komt ontzetten irritant.
Ze willen mij toch overtuigen in deze maand dat ik een abbonement op Sport1 moet nemen? Dat gaat ze op deze manier niet lukken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde, maar het is gewoon gratis, dus niet zo klagen
En dit wordt dan door een vriend verteld:quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/news/article19294.ece
Gabriel Agbonlahor is ook buiten het veld een topscorer, maar liefst drie vrouwen zijn zwanger van hem.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Mooi dat YNWA..
Zo moet dat Twente!!![]()
Ik had 'm gelukkig al op Engels commentaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Poelmann er lekker dwars doorheen lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |