abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61256548
Jah marco dat krijg je ervan als je luque, rommedahl, delorge, perez, krohn-deli en kennedy niet in de basis zet
pi_61256584
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef toma het volgende:

[..]

De eerste helft was dat misschien wel zo. Maar in de 2e helft werd Ajax fysiek en mentaal op alle fronten afgetroefd, ze wonnen geen 1 duel meer en de spelers van WillemII waren feller dan de schoenen van Sulejmani.
De 2-1 was de enige kans van Willem II in de gehele wedstrijd, het is gewoon stom dat Ajax er zelf niet meer maakt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61256599
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

Dat was zeer goed, maar ook toen zakte het helemaal in in de 2e helft.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Na 15 minuten spelen kwam Arsenal er 30/40 minuten niet aan te pas.

Genieten geblazen. Maar dat was toen.
Dat begrijp ik dan nooit, waarom kan het tegen een club als Arsenal wel maar niet tegen een "kut" clubje als Willem II
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61256600
Ajax
pi_61256623
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]

Dat begrijp ik dan nooit, waarom kan het tegen een club als Arsenal wel maar niet tegen een "kut" clubje als Willem II
Omdat ze laks zijn....ohw Willem II....dat doen we wel ff.
MOKUM XXX RATED
pi_61256629
Het zal mij benieuwen wanneer het halve topic gaat roepen om Kennedy en Rommedahl, om ze daarna weer tot op het bot af te kraken..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:02:17 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61256684
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:59 schreef denthemen het volgende:
Het zal mij benieuwen wanneer het halve topic gaat roepen om Kennedy en Rommedahl, om ze daarna weer tot op het bot af te kraken..
Rest van het seizoen gewoon: Stekelenburg; Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, Lindgren; Suarez, Aissati, Sulejmani; Huntelaar. Snap ook niet waarom we vandaag niet zo speelden?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:03:14 #208
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_61256696
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Rest van het seizoen gewoon: Stekelenburg; Silva, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen; Gabri, Lindgren; Suarez, Aissati, Sulejmani; Huntelaar. Snap ook niet waarom we vandaag niet zo speelden?
Omdat Gabri geblesseerd was?
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:04:25 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61256717
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:03 schreef Messenga het volgende:

[..]

Omdat Gabri geblesseerd was?
Duh.

Maar waarom geen 4-2-3-1?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61256738
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Duh.

Omdat Suarez en Sulejmani geen middenvelders zijn.
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:05:24 #211
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_61256739
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Duh.

Omdat de 6 belangrijkste spelers eerst bij van Basten op gesprek moeten komen om dat duidelijk te maken.
pi_61256752
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:59 schreef denthemen het volgende:
Dan moeten we wel heel diep zinken
pi_61256769
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:06 schreef toma het volgende:

[..]

Dan moeten we wel heel diep zinken
Zijn de meeste toch al
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:08:52 #214
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61256787
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef toma het volgende:

[..]

Omdat Suarez en Sulejmani geen middenvelders zijn.
Arjen Robben, Dirk Kuijt en Robin van Persie ook niet.

4-2-3-1 is in feite een 4-3-3 met de punt naar voren, maar Marco van Basten stelt ineens weer drie defensieve middenvelders op. Waarom, ik snap er echt helemaal niks meer van met die kerel.

Als we Willem II-uit met slechts drie offensieve spelers beginnen, wat wordt het dan wel niet uit bij Feyenoord of FC Twente? Twee offensieve krachten? En uit tegen PSV? Alleen een spits?
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Messenga het volgende:

[..]

Omdat de 6 belangrijkste spelers eerst bij van Basten op gesprek moeten komen om dat duidelijk te maken.
Als het tegenzit is het kampioenschap al verkeken. Bij Ornaje durfde men ook pas na drie jaar iets te zeggen.
pi_61256790
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]

Die wedstrijd tegen Arsenal was ook helemaal niet zo goed hoor, Ajax had na 10 minuten al met 0-2 achter kunnen staan als Adebayor z'n best had gedaan of geluk had gehad met z'n afwerking.

De goals van Ajax waren mooi, maar kwamen niet voort uit goed voetbal maar door gepruts van de achterhoede van Arsenal.
pi_61256830
Misschien is het een optie om Suarez eerst maar eens te laten trainen op bal aannames en teamplay...

MOKUM XXX RATED
pi_61256918
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Arjen Robben, Dirk Kuijt en Robin van Persie ook niet.

4-2-3-1 is in feite een 4-3-3 met de punt naar voren, maar Marco van Basten stelt ineens weer drie defensieve middenvelders op. Waarom, ik snap er echt helemaal niks meer van met die kerel.

Als we Willem II-uit met slechts drie offensieve spelers beginnen, wat wordt het dan wel niet uit bij Feyenoord of FC Twente? Twee offensieve krachten? En uit tegen PSV? Alleen een spits?
[..]

Als het tegenzit is het kampioenschap al verkeken. Bij Ornaje durfde men ook pas na drie jaar iets te zeggen.
Wat ik tactisch niet goed vond van van Basten is dat hij het middenveld niet versterkte in de 2e helft toen Ajax er nog maar amper aan toe kwam. Op zo'n moment moet je Vertonghen naar het middenveld doorschuiven en achterin met 3 man gaan spelen zodat je meer fysiek krijgt op het middenveld en ballen makkelijker verovert. Emanuelson moet je dan wisselen voor Aissati voor meer handelingssnelheid in de korte ruimte.

--------------------Stekelenburg----------------
------Silva-------Oleguer------Vermaelen-----
--------Sno------Lindgren---Vertonghen----
--------------------Aissati----------------------
---Suarez--------Huntelaar--------Sulejmani--

Snap sowiezo niet waarom Emanuelson speelde ipv de Jong of Aissati.
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:16:48 #218
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61256949
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dit is volgens mij al de 3e keer dat iemand vandaag deze opstelling post, en ik heb diverse instemmende berichten gezien. Ik kan me toch niet voorstellen dat de technische staf deze opstelling niet op zijn minst overwogen heeft.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:19:17 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61256984
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:14 schreef toma het volgende:

[..]

Wat ik tactisch niet goed vond van van Basten is dat hij het middenveld niet versterkte in de 2e helft toen Ajax er nog maar amper aan toe kwam. Op zo'n moment moet je Vertonghen naar het middenveld doorschuiven en achterin met 3 man gaan spelen zodat je meer fysiek krijgt op het middenveld en ballen makkelijker verovert.
Dat is onzin, want dat was juist zijn plan, Gregory van der Wiel werd ook om die reden ingebracht. Nadeel is alleen dat toen die rode kaart viel, waardoor het geen nut had.
quote:
Emanuelson moet je dan wisselen voor Aissati voor meer handelingssnelheid in de korte ruimte.

--------------------Stekelenburg----------------
------Silva-------Oleguer------Vermaelen-----
--------Sno------Lindgren---Vertonghen----
--------------------Aissati----------------------
---Suarez--------Huntelaar--------Sulejmani--

Snap sowiezo niet waarom Emanuelson speelde ipv de Jong of Aissati.
Sowieso had óf Aissati óf De Jong (óf weet ik veel welke tien) moeten spelen in plaats van drie defensieve middenvelders, wat dacht Marco van Basten toen hij deze opstelling maakte?
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:21:21 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61257001
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dit is volgens mij al de 3e keer dat iemand vandaag deze opstelling post, en ik heb diverse instemmende berichten gezien. Ik kan me toch niet voorstellen dat de technische staf deze opstelling niet op zijn minst overwogen heeft.
Iedereen is er tot gisteren (toen de training al anders deed vermoeden) ook vanuit gegaan dat het gewoon 4-2-3-1 zou worden, de opstelling waar hij met Oranje ook eindelijk presteerde. Waarom het nu ineens iets anders werd, is mij een groot raadsel. Ik vind het zelfs een verschrikkelijke blunder.

Nogmaals, als we Willem II-uit met slechts drie offensieve spelers beginnen, wat wordt het dan wel niet uit bij Feyenoord of FC Twente? Twee offensieve krachten? En uit tegen PSV? Alleen een spits?
pi_61257039
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
Was dat interview van Aissatti tekenend voor de sfeer binnen AJAX?
Welk interview? Kan ik dat ergens terug zien/lezen?
pi_61257085
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is onzin, want dat was juist zijn plan, Gregory van der Wiel werd ook om die reden ingebracht. Nadeel is alleen dat toen die rode kaart viel, waardoor het geen nut had.
[..]

Sowieso had óf Aissati óf De Jong (óf weet ik veel welke tien) moeten spelen in plaats van drie defensieve middenvelders, wat dacht Marco van Basten toen hij deze opstelling maakte?
Feit is dat van Basten te laat reageerde met het inbrengen van een speler die het middenveld moest gaan versterken en dat kun je hem verwijten.
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:29:15 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61257111
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die wedstrijd tegen Arsenal was ook helemaal niet zo goed hoor, Ajax had na 10 minuten al met 0-2 achter kunnen staan als Adebayor z'n best had gedaan of geluk had gehad met z'n afwerking.

De goals van Ajax waren mooi, maar kwamen niet voort uit goed voetbal maar door gepruts van de achterhoede van Arsenal.
Je hebt gelijk dat we ook makkelijk met 0-2 achter hadden kunnen staan, maar verder was het voetbal veel verzorgder dan nu. Feit is gewoon dat de opstelling van vanavond te makkelijk te bestrijden is, aangezien Ajax met slechts drie offensieve spelers startte. Klaas Jan Huntelaar had twee man bij zich, Miralem Sulejmani had twee verdedigers bij zich en bij Luis Suarez was het hetzelfde verhaal. Achter Huntelaar was er een enorm gat, waar alleen Evander Sno soms indook. Alleen is Sno absoluut geen creatieve, offensieve speler, dus verder dan wat afstandschoten die de conervlag bijna raakten, kwam hij niet. Als je 4-3-3 (of een variant) speelt, is de tien de belangrijkste schakel, de spil waar het allemaal om draait. Als je dan besluit om 4-3-3 te gaan spelen met drie defensieve krachten op het middenveld, vraag je om problemen. Waarom niet gewoon uitgaan van eigen kracht? Vier aanvallend ingestelde spelers is toch helemaal niet veel?
  zondag 31 augustus 2008 @ 00:30:23 #224
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61257127
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:27 schreef toma het volgende:

[..]

Feit is dat van Basten te laat reageerde met het inbrengen van een speler die het middenveld moest gaan versterken en dat kun je hem verwijten.
Die kut-basisopstelling verwijt ik hem al.

Kom op, zeg. Zelfs mijn schoonmoeder - die nog geboren moet worden - kan het nu al beter.
pi_61257184
Wat is de slechtste seizoensstart van Ajax eigenlijk?

Hierna namelijk Roda en Feyenoord, Vitesse, Heerenveen, Groningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')