-normaal reageren-quote:
Ik zat me ook weer dood te ergerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef qonmann het volgende:
Zonder Suarez had Ajax gewonnen, wat een egoïst
Suarez was de beste man van Ajax. Bijna iedere aanval werd door hem opgezet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef qonmann het volgende:
Zonder Suarez had Ajax gewonnen, wat een egoïst
Hij had gewoon Huntelaar aan moeten spelen. Dan staat het 2-0 en is het gebeurd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez was de beste man van Ajax. Bijna iedere aanval werd door hem opgezet.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Flauw die edit. Er stond alleen dat Vink een naar typetje is.
[..]
[..]
Ik heb wel de lengte van een chinees.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjimz is gewoon een Chinees daarom past hij censuur toe
Was nog niet speelgeregtigd vandaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef toma het volgende:Perez stond niet eens in de basis bij Twente.
Tja.. Huntelaar was echt woest op Luis toen hij hem niet gaf, maar je zag aan de reactie van Luis dat ie niet wist dat Klaas-Jan daar stond. Hij heeft gewoon te weinig overzicht op sommige momenten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had gewoon Huntelaar aan moeten spelen. Dan staat het 2-0 en is het gebeurd.
Inderdaad. In het stadion snapte ook niemand er iets van, Vink is sowiezo een flut scheids.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef peaceman het volgende:
Heb net de beelden gezien en het was geen rood voor Sno. Wil overigens totaal niet zeggen dat er dan een ander resultaat was gekomen, maar als Sno geschorst wordt, zijn ze bij de KNVB echt niet goed bij hun hoofd.
Maar vervolgens ging de kop naar beneden en was er geen overzicht meer. Hij heeft wel 10 assists kunnen hebben vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez was de beste man van Ajax. Bijna iedere aanval werd door hem opgezet.
Hij zal wel 1 wedstrijd krijgen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef peaceman het volgende:
Heb net de beelden gezien en het was geen rood voor Sno. Wil overigens totaal niet zeggen dat er dan een ander resultaat was gekomen, maar als Sno geschorst wordt, zijn ze bij de KNVB echt niet goed bij hun hoofd.
Kom op manquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
Het zou me niet verbazen als die rood gewoon blijft staan, want die armen horen daar gewoon niet te zwaaien in een luchtduel. Zal vast geen opzet zijn en waarschijnlijk was geel meer op zijn plaats geweest, maar ik denk dat de rode kaart blijft staan.
Heeft de KNVB trouwens afgedwongen dat de NOS niet teveel kritiek op de scheidsrechters mag hebben ofzo!? Vink heeft die hele wedstrijd lopen blunderen en kutten met belachelijke beslissingen, maar in de samenvatting zagen we er vrijwel niets van terug.
Wesley Sneijder all over again.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Huntelaar alsnog morgen tekent bij Real. Bij zulke droeftoeters als vandaag wil je toch niet nog een seizoen mee rondlopen?
De frustratie druipt er werkelijk vanaf bij hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Huntelaar alsnog morgen tekent bij Real. Bij zulke droeftoeters als vandaag wil je toch niet nog een seizoen mee rondlopen?
Nou zelf was ie ook redelijk onzichtbaar... KJH heeft zelfkritiek genoeg om dat in te zien, neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Wat wil hij bij Real gaan tekenen dan? Een kleurplaat? er is nog steeds geen concrete interesse voor hemquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Ja, toen Suarez die bal niet afgaf. Man man man, wat voel je je dan frusti.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
De frustratie druipt er werkelijk vanaf bij hem.
Zeker. Het probleem is dat ik dat al zo vaak heb gezien. Hoopte dat het minder zou worden omdat ik m een aantal zeer goede wedstrijden heb zien spelen waarin hij een uitstekend overzicht had maar het is weer net zo erg als het eerst was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, toen Suarez die bal niet afgaf. Man man man, wat voel je je dan frusti.
Op je SCC wordt nu een melding gemaakt dat je een kaart hebt voor die wedstrijd, dus alleen die wordt gescand. Betaalbewijs heb je niet nodig, logisch ook, aangezien je deze bij de internetverkoop niet krijgt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Silenus het volgende:
Montana, andere combigangers, zijn jullie gescand op de uitkaart? Ik heb niet eens een betalingsbewijs hoeven te laten zien, had net zo goed geen kaartje kunnen kopen, ik werd gewoon doorgelaten.
Ik stapte in Den Bosch op, daar hoefde ik niks te laten zien. We kwamen om 18.35u met 5 bussen bij het stadion aan, dus iedereen was een beetje gehaast. Toegangskaarten werden gewoon uitgedeeld, ik ben ook niet eens op m'n uitkaart gescand. (En had dus net zo goed een gevaarlijke hooligan kunnen zijn)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op je SCC wordt nu een melding gemaakt dat je een kaart hebt voor die wedstrijd, dus alleen die wordt gescand. Betaalbewijs heb je niet nodig, logisch ook, aangezien je deze bij de internetverkoop niet krijgt.
Stond allemaal in die brief, schijnt.
De eerste helft was dat misschien wel zo. Maar in de 2e helft werd Ajax fysiek en mentaal op alle fronten afgetroefd, ze wonnen geen 1 duel meer en de spelers van WillemII waren feller dan de schoenen van Sulejmani.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:47 schreef denthemen het volgende:
Het was kut, maar om nu meteen álles weer af te kraken? Dat er niks klopte en zo? Ajax kreeg veel kansen, Willem II amper.. het probleem bij Ajax ligt gewoon aan het feit dat men voorin (nog) niet scherp genoeg is.. Komt gewoon goed
Dat was zeer goed, maar ook toen zakte het helemaal in in de 2e helft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe speelde we tegen Arsenal in het Amsterdam Tournement eigenlijk ? Zo brak moet dat niet geweest zijn als je met 2-0 voor komt?
Na 15 minuten spelen kwam Arsenal er 30/40 minuten niet aan te pas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
Hoe speelde we tegen Arsenal in het Amsterdam Tournement eigenlijk ? Zo brak moet dat niet geweest zijn als je met 2-0 voor komt?
Dat is wel vaag, ik ben in Amsterdam opgestapt en waar je normaal je omwisselbiljet scant bij de poortjes, scande je nu je SCC en daarna werd hij ook nog handmatig gescand. In Tilburg was het slecht geregeld, de printer was op, dus de kaarten waren nog niet klaar. Ach, het was weer wat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik stapte in Den Bosch op, daar hoefde ik niks te laten zien. We kwamen om 18.35u met 5 bussen bij het stadion aan, dus iedereen was een beetje gehaast. Toegangskaarten werden gewoon uitgedeeld, ik ben ook niet eens op m'n uitkaart gescand. (En had dus net zo goed een gevaarlijke hooligan kunnen zijn)
Gek hé, als hij niet speelgerechtigd is..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef toma het volgende:Perez stond niet eens in de basis bij Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |