Ik heb het interview niet gezien, maar dat zou op zich al een reden kunnen zijn waarom hij niet speelde. Dit soort dingen hou je intern.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef JOHAN410 het volgende:
Voorafgaand aan de wedstrijd was er een interview met Aissati nog mensen die dat gezien hebben? Het kwam er op neer dat hij nog geen fatsoenlijk gesprek heeft gehad met een van de trainers, sinds hij bij Ajax zit. Dat geeft al te denken. Je kon merken dat hij dat jammer vind.
Ik snap echt niet dat hij niet opgesteld stond vandaag. Je doet zoveel moeite om hem te halen, uiteindelijk lukt dat vooral omdat hij meer wil spelen. En vervolgens stel je hem niet op?
Nee, ik vond hem ook redelijk tot goed spelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef Wooldoor het volgende:
Ben ik echt de enige hier die Sno wel goed vond spelen?
ach, laten we wel wezen, waarom zou er nu opeens een winnend team staan? Geef het elftal nu eens even tijd om te bouwen. Tuurlijk is dit een kut begin, maar er komen nog 33 wedstrijden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef groenen het volgende:
''dat is ook voetbal, we moeten er van leren'' aldus van Basten bij Radio1.
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Zien jullie nog een verdediger komen trouwens?
Gewoon op de bank houden, hij heeft in het verleden laten zien daar goed mee om te kunnen gaan...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:46 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, maar dat zou op zich al een reden kunnen zijn waarom hij niet speelde. Dit soort dingen hou je intern.
En hij blijft maar leren hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef groenen het volgende:
''dat is ook voetbal, we moeten er van leren'' aldus van Basten bij Radio1.
Zo kweek je een superkenneth!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gewoon op de bank houden, hij heeft in het verleden laten zien daar goed mee om te kunnen gaan...
Eenschquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus man. Waarom is iedereen hier nu ineens zo negatief? Oke, het liep vanavond niet, maar dat hoeft natuurlijk niet een graadmeter te zijn voor de rest van het seizoen.
We hebben gewoon een goede selectie, die ons kampioen gaan maken.
MvB had ook al aangegeven om pas de derde wedstrijd van het seizoen top te zijn.
Ondanks dat het stroef draaide, heb ik nog steeds een positief gevoel voor dit seizoen.
En de "supporters" die nu al aan het zoeken zijn naar hun wit zakdoekje...........
Nou Willem II. Dank voor deze les.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En hij blijft maar leren he
Zo ineens is dat niet. Hoeveel jaar zijn we al niet teleurgesteld, hebben we moeten berusten. Elke keer is er weer die hoop, om dan weer bruut het deksel op de neus te krijgen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus man. Waarom is iedereen hier nu ineens zo negatief? Oke, het liep vanavond niet, maar dat hoeft natuurlijk niet een graadmeter te zijn voor de rest van het seizoen.
MvB had ook al aangegeven om pas de derde wedstrijd van het seizoen top te zijn.
Ondanks dat het stroef draaide, heb ik nog steeds een positief gevoel voor dit seizoen.
En de "supporters" die nu al aan het zoeken zijn naar hun wit zakdoekje...........
Het begon allemaal met de verkoop van Zlatan. Verder nog een aantal legendarische wedstrijden dat seizoen zoals Bayern uit (wel gezellig in Munchen trouwens met de Oktoberfesten, gelukkig waren we zo dronken dat we weinig van de Makaayshow hebben meegekregen), Den Bosch thuis, Heerenveen thuis, psv thuis (0-4quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm wat was ook al weer de rode draad in dat mislukte seizoen? Ik heb moeite om ze zolangzamerhand uit elkaar te houden...![]()
![]()
Idd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom zo negatief? Het leek helemaal nergens op vanavond. Eerste helft vond ik nog gaan. Tenminste niets weggegeven, maar de tweede helft schaamde ik me weer eens kapot voor mijn Ajax.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kijk nergens meer van op hoor. Al zoveel meegemaakt, daar kan een nederlaag in Tilburg ook nog wel bij. Wel altijd erg gezellig bij W2 uit trouwens. Jammer van die halfgare combi weerquote:
Dat dus ... ik snap dat ook niet, ik snap niet waarom men zegt dat je pas begin van het seizoen in vorm komt en dan pas gaat draaien why the fuck speel je dan oefenwedstrijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De derde wedstrijd zijn we pas top? Wat is dat voor bullshit? We moeten godverdomme de eerste wedstrijd al top zijn. Waarom hebben we anders die voorbereiding?
Kan gebeuren maar het verandert de uitslag nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:13 schreef toma het volgende:
sorry sjimmie
wedstrijd tegen feyenoord doen we altijd goed wanneer we in een slechte vorm stekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef VoreG het volgende:
Over twee weken Roda thuis, dat is mooi, want daar winnen we altijd van ()
Gelukkig de week daarna naar Feyenoord toe, komen we eindelijk van de 0 punten af!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laten we dan maar naar Bob luisteren:
Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right.
`quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef patrickt37 het volgende:
damn dat is best wel een loodzwaar programmaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
Zo 14 /9 /2008 14:30 competitie: Ajax - Roda JC
Zo 21 /9 /2008 12:30 competitie: Feyenoord - Ajax![]()
Do 25 /9 /2008 20:45 beker: Ajax - FC Utrecht
Zo 28 /9 /2008 14:30 competitie: Ajax - Vitesse :')
Zo 5 /10 /2008 16:30 competitie: SC Heerenveen - Ajax :')
Za 18 /10 /2008 20:45 competitie: Ajax - FC Groningen :')
Zo 26 /10 /2008 14:30 competitie: Ajax - NEC :')
Wo 29 /10 /2008 20:00 competitie: Heracles Almelo - Ajax :') kunstgras
Za 1 /11 /2008 18:45 competitie: FC Twente - Ajax :')
Zo 9 /11 /2008 14:30 competitie: Ajax - Sparta Heuj, weer 3 punten.
Zo 16 /11 /2008 12:30 competitie: Ajax - PSV
Kampioenen.
We krijgen ze allemaal een keer, dus dat programma boeit niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
damn dat is best wel een loodzwaar programma![]()
![]()
En ik was nog wel optimistischquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk een gelijkspelletje.
Ik ook. Volgend jaar in de Jupiler-league...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:40 schreef Rumille het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in dat we kampioen worden
Omdat de motivatie er dan altijd wel opeens is. Niet tegen de zogenaamde 'degradatiekandidaten'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wedstrijd tegen feyenoord doen we altijd goed wanneer we in een slechte vorm steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |