-normaal reageren-quote:
Ik zat me ook weer dood te ergerenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef qonmann het volgende:
Zonder Suarez had Ajax gewonnen, wat een egoïst
Suarez was de beste man van Ajax. Bijna iedere aanval werd door hem opgezet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef qonmann het volgende:
Zonder Suarez had Ajax gewonnen, wat een egoïst
Hij had gewoon Huntelaar aan moeten spelen. Dan staat het 2-0 en is het gebeurd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez was de beste man van Ajax. Bijna iedere aanval werd door hem opgezet.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Flauw die edit. Er stond alleen dat Vink een naar typetje is.
[..]
[..]
Ik heb wel de lengte van een chinees.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjimz is gewoon een Chinees daarom past hij censuur toe
Was nog niet speelgeregtigd vandaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef toma het volgende:Perez stond niet eens in de basis bij Twente.
Tja.. Huntelaar was echt woest op Luis toen hij hem niet gaf, maar je zag aan de reactie van Luis dat ie niet wist dat Klaas-Jan daar stond. Hij heeft gewoon te weinig overzicht op sommige momenten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had gewoon Huntelaar aan moeten spelen. Dan staat het 2-0 en is het gebeurd.
Inderdaad. In het stadion snapte ook niemand er iets van, Vink is sowiezo een flut scheids.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef peaceman het volgende:
Heb net de beelden gezien en het was geen rood voor Sno. Wil overigens totaal niet zeggen dat er dan een ander resultaat was gekomen, maar als Sno geschorst wordt, zijn ze bij de KNVB echt niet goed bij hun hoofd.
Maar vervolgens ging de kop naar beneden en was er geen overzicht meer. Hij heeft wel 10 assists kunnen hebben vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez was de beste man van Ajax. Bijna iedere aanval werd door hem opgezet.
Hij zal wel 1 wedstrijd krijgen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef peaceman het volgende:
Heb net de beelden gezien en het was geen rood voor Sno. Wil overigens totaal niet zeggen dat er dan een ander resultaat was gekomen, maar als Sno geschorst wordt, zijn ze bij de KNVB echt niet goed bij hun hoofd.
Kom op manquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
Het zou me niet verbazen als die rood gewoon blijft staan, want die armen horen daar gewoon niet te zwaaien in een luchtduel. Zal vast geen opzet zijn en waarschijnlijk was geel meer op zijn plaats geweest, maar ik denk dat de rode kaart blijft staan.
Heeft de KNVB trouwens afgedwongen dat de NOS niet teveel kritiek op de scheidsrechters mag hebben ofzo!? Vink heeft die hele wedstrijd lopen blunderen en kutten met belachelijke beslissingen, maar in de samenvatting zagen we er vrijwel niets van terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |