Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Alleen Botteghin lijkt mij serieus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe serieus zijn deze geruchten?
-Krul
-Stancu
-Stam
-Botteghin
Als ze alle 4 komen dan zijn we in 1 klap een stuk sterker.
Misschien Vandenbussche?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen van allen, denk ik. Maar hopelijk huren ze nog ergens een keepertje.
Zo denkt FC Twente ook maar die kunnen Verheagh (nog) niet betalen en Stam komt ook nog niet die kant op.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef foetre het volgende:
Liever Verheagh als Stam
Hij is echt wel goed genoeg om als reservekeeper te fungeren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Eentje met niveau natuurlijk.
afweren, met je elleboog?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een ellebogen-waanzin in Nederland. Het slaat werkelijk nergens op. Tuurlijk dit is een hele smerige tik, maar hij wilt Quansah (?) gewoon afweren. Geel, maximaal. Deze ellebogen-waanzin verneukt het voetbal gewoon. Je ziet de scheidsrechters het op gewoon opzoeken, zie Sno, zie Amrabat.
KNVB.
Afweren met je hele arm. En uiteindelijk komt die elleboog, o.a. door de lengte van Quansah in zijn gezicht. Kijk elleboog is op zich rood, zeker als je de regels volgt. Maar het gaat gewoon te ver nu. Je kan niet zonder je armen voetballen, zeker niet als je dat je hele leven al doet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
afweren, met je elleboog?
Gewoon dom.
Wat hij eerst deed was afweren, een smerige tik is gewoon roodquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een ellebogen-waanzin in Nederland. Het slaat werkelijk nergens op. Tuurlijk dit is een hele smerige tik, maar hij wilt Quansah (?) gewoon afweren. Geel, maximaal. Deze ellebogen-waanzin verneukt het voetbal gewoon. Je ziet de scheidsrechters het op gewoon opzoeken, zie Sno, zie Amrabat.
KNVB.
Wat hij in 1e instantie deed, het afweren met armen, was goed en kon gewoon doorquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afweren met je hele arm. En uiteindelijk komt die elleboog, o.a. door de lengte van Quansah in zijn gezicht. Kijk elleboog is op zich rood, zeker als je de regels volgt. Maar het gaat gewoon te ver nu. Je kan niet zonder je armen voetballen, zeker niet als je dat je hele leven al doet.
Gisteren vond ik de rode kaart overdreven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
KNVB.
Idd. Een goede uitvoering ook nog, want hij is van zijn tegenstander af.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:11 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon afweren inderdaad.
Is hij weer fit dan? Waarom dan niet vanaf het begin vraag ik me af, of voor mijn part Janota.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Erasmus voor Mols graag.
Inderdaad. Mols is echt te oud, je hebt er geen reet aan. Een aanval opzetten heeft geen nut, niemand kan er wat mee. Zucht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef MarkNMGN het volgende:
En voorin heb je ook gewoon 0 daadkracht. Kan je nog zo goed een aanval opzetten, halverwege de helft van Heracles houdt het dan gewoon een keer op.
Vorig seizoen kon hij het nog bij vlagen gewoon belopen, zeker als ie inviel. Maar nu spaart ie zich bij elke aanval om de 90 te halen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Is hij weer fit dan? Waarom dan niet vanaf het begin vraag ik me af, of voor mijn part Janota.
Mols kan het gewoon niet meer aan, dat kon hij vorig seizoen al niet maar toen pakte het nog een paar keer leuk uit.
verhuren? gratis weggevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Greene verhuren aan Excelsior graag.
QFT!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:47 schreef Merkie het volgende:
Ongelofelijk dat het trio Buijs - Greene - Bahia nog stééds wekelijks in de basis mag blunderen terwijl 3 jaar geleden al duidelijk was dat het prutsers waren. Heb het er echt helemaal mee gehad, zet maar lekker jeugd in de basis ofzo, die doen het onmogelijk slechter lijkt me.
Ik vind het allebei schandalig... oprollen dat soort clubjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:11 schreef patrickt37 het volgende:
Gezien de ziekenboeg vind ik de(voorlopige'verliespartij van Feyenoord minder schandalig dan die van mijn cluppie.
Net als ajax willem 2 oprolde. Ach het nederlands voetbal stelt gewoon niets meer voor. Alleen psv kan nog wat halen in europaquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik vind het allebei schandalig... oprollen dat soort clubjes
Van welk geld?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar goed dat heracles wint. Ziet het bestuur ook dat het met dit team niets wordt en dat ze wel spelers moeten kopen.
Mwoah, het feit dat er 6 basisspelers ontbreken heeft er meer mee te maken denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar goed dat heracles wint. Ziet het bestuur ook dat het met dit team niets wordt en dat ze wel spelers moeten kopen.
Dan nog hoor je met spelers als V Brockhorst, Guzman, Landzaat, De Cler, Bruins etc natuurlijk nog steeds winnen van Heracles.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, het feit dat er 6 basisspelers ontbreken heeft er meer mee te maken denk ik.
Hun kwaliteiten worden ruimschoots weggestreept door het prutserige spel van Bahia, Greene en Buijs. Daar hadden ook Hofland, Vlaar, Lucius (beter dan Buijs wel) kunnen staan. Makaay, Tomasson, El Ahmadi, Hofland en Vlaar zijn 5 spelers die je team gewoon een stuk beter maken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan nog hoor je met spelers als V Brockhorst, Guzman, Landzaat, De Cler, Bruins etc natuurlijk nog steeds winnen van Heracles.
We staan dan ook 1-0 voor tot de rode kaart van De Guzman, he.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan nog hoor je met spelers als V Brockhorst, Guzman, Landzaat, De Cler, Bruins etc natuurlijk nog steeds winnen van Heracles.
Timmer een goede keeperquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Merkie het volgende:
Kunnen mensen eens kappen met dat gejank op Timmer, hij heeft ons zo vaak gered. De échte debielen in de selectie zijn nog steeds Bahia, Greene en Buijs. Die moeten eruit. Timmer is gewoon een goede keeper, klaar. Echt gezeik dat weer nergens over gaat.
Dat bedoel ik, hoezo Timmer? Hij heeft ons vandaag voor een ergere uitslag behoed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:25 schreef Dr.Crane het volgende:
Kut-elftal, val allemaal dood.Met name Greene, Timmer en Buijs moeten gewoon opk*nk*r*n.
Bahia?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Merkie het volgende:
Kunnen mensen eens kappen met dat gejank op Timmer, hij heeft ons zo vaak gered. De échte debielen in de selectie zijn nog steeds Bahia, Greene en Buijs. Die moeten eruit. Timmer is gewoon een goede keeper, klaar. Echt gezeik dat weer nergens over gaat.
what the fuck stond ie dan bij die 1e goal te doen man?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoezo Timmer? Hij heeft ons vandaag voor een ergere uitslag behoed.
Een betere keeper is leuk om naar te kijken als je van die prutsers af bent die wekelijks ervoor zorgen dat Feyenoord in de problemen komen, zoals het eerder genoemde trioquote:
Bahia noem ik misschien onterecht ja, maar vaak genoeg valt de hoon ook hem ten deel. Ik word er gewoon kotsmisselijk van dat we nooit eens met onze beoogde basis kunnen spelen. Maar voornamelijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Bahia?Die speelde een zeer degelijke wedstrijd, en niet alleen om z'n goal.
De Guzman een boete van een tonnetje of 2 geven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik mag hopen op een flinke disciplinaire straf van Verbeek.
Ik zei precies hetzelfde. Als Feyenoord het flikt om Tomasson te laten gaan kunnen ze echt helemaal de tiefus krijgen daar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan feyenoord de internationals niet even verbieden mee te doen aan dat oefenwedstrijdje. Kunnen ze wat beter ingespeeld raken.
Inderdaad, dit trio schoot in het eerste rampseizoen al ruimschoots tekort, maar in het derde rampseizoen zijn ze gewoon nog steeds present.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bahia, Greene en Buijs daarentegen moeten echt zo snel mogelijk weg. Hoe maakt me niet uit, ik ben die gasten zo spuugzat. Maarja, gaat niet gebeuren. Op naar de volgende 3 seizoenen met die mongolen. Zeer triest.
Alsof hem dat boeit, gewoon vernederen en zelf maar naar huis laten komen zo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De Guzman een boete van een tonnetje of 2 geven.
Bahia heb een contract tot 2012, godzijdankquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gezeik op Timmer is enigszins wel zwak ja. Nederlagen kan je hem nooit verwijten. Hij pakt ook best wat ballen, maar voegt gewoon nul toe. Maar als subtopper mogen we blij zijn met hem.
Bahia, Greene en Buijs daarentegen moeten echt zo snel mogelijk weg. Hoe maakt me niet uit, ik ben die gasten zo spuugzat. Maarja, gaat niet gebeuren. Op naar de volgende 3 seizoenen met die mongolen. Zeer triest.
hadden beter van positie kunnen wisselenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wijnaldum en Fer ook vrijwel onzichtbaar.
Kan je ook niks verwijten, het zou leuk zijn als zij zouden kunnen opstaan in een wedstrijd als deze, maar meer ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wijnaldum en Fer ook vrijwel onzichtbaar.
Ik heb voor het eerst in m'n leven serieus lopen hopen dat er een Feyenoord-speler met een zware blessure afging.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Was de enige vandaag met Van Bronckhorst die nog een beetje goed speelde.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Bahia heb een contract tot 2012, godzijdank
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
mag ook wel een keer na 4 jaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was de enige vandaag met Van Bronckhorst die nog een beetje goed speelde.
Gelukkig maar, stel je voor dat we eens verdedigers hebben die rustig kunnen uitverdedigen waardoor we niet t/m 2012 elke wedstrijd lang op onze eigen helft worden vastgezet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat begint ook al gewenning te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TC03 het volgende:
Bruins was overigens ook gigantisch slecht, deed werkelijk niks goed.
Aankoopbeleid was dit seizoen prima hoor, maar ze hebben nog niet kunnen spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik kots op Guzman, Greene en ook op Timmer en Landzaat dat wat er bij die laatste goal gebeurde is een schande!!!
Bosz rot op want je aan en verkoopbeleid is knudde.
Spelers die naar de top willen zouden op deze leeftijd eigenlijk gewoon dit niveau aan moeten kunnen. Niet dat ik ze echt iets kwalijk neem vandaag, maar het moet veel en veel beter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook niks verwijten, het zou leuk zijn als zij zouden kunnen opstaan in een wedstrijd als deze, maar meer ook niet.
hij zette z'n lichaam er goed in, enige lichtpuntjequote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TC03 het volgende:
Bruins was overigens ook gigantisch slecht, deed werkelijk niks goed.
gewoon zelf nog even schorsen en idd naar huis laten lopen vandaag!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Alsof hem dat boeit, gewoon vernederen en zelf maar naar huis laten komen zo.
waar is de verdedigende versterking dan??quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid was dit seizoen prima hoor, maar ze hebben nog niet kunnen spelen.
Het verkoopbeleid is hetgeen wat beter mag in mijn ogenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid was dit seizoen prima hoor, maar ze hebben nog niet kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |