Bahia noem ik misschien onterecht ja, maar vaak genoeg valt de hoon ook hem ten deel. Ik word er gewoon kotsmisselijk van dat we nooit eens met onze beoogde basis kunnen spelen. Maar voornamelijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:29 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Bahia?Die speelde een zeer degelijke wedstrijd, en niet alleen om z'n goal.
De Guzman een boete van een tonnetje of 2 geven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik mag hopen op een flinke disciplinaire straf van Verbeek.
Ik zei precies hetzelfde. Als Feyenoord het flikt om Tomasson te laten gaan kunnen ze echt helemaal de tiefus krijgen daar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan feyenoord de internationals niet even verbieden mee te doen aan dat oefenwedstrijdje. Kunnen ze wat beter ingespeeld raken.
Inderdaad, dit trio schoot in het eerste rampseizoen al ruimschoots tekort, maar in het derde rampseizoen zijn ze gewoon nog steeds present.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bahia, Greene en Buijs daarentegen moeten echt zo snel mogelijk weg. Hoe maakt me niet uit, ik ben die gasten zo spuugzat. Maarja, gaat niet gebeuren. Op naar de volgende 3 seizoenen met die mongolen. Zeer triest.
Alsof hem dat boeit, gewoon vernederen en zelf maar naar huis laten komen zo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De Guzman een boete van een tonnetje of 2 geven.
Bahia heb een contract tot 2012, godzijdankquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gezeik op Timmer is enigszins wel zwak ja. Nederlagen kan je hem nooit verwijten. Hij pakt ook best wat ballen, maar voegt gewoon nul toe. Maar als subtopper mogen we blij zijn met hem.
Bahia, Greene en Buijs daarentegen moeten echt zo snel mogelijk weg. Hoe maakt me niet uit, ik ben die gasten zo spuugzat. Maarja, gaat niet gebeuren. Op naar de volgende 3 seizoenen met die mongolen. Zeer triest.
hadden beter van positie kunnen wisselenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wijnaldum en Fer ook vrijwel onzichtbaar.
Kan je ook niks verwijten, het zou leuk zijn als zij zouden kunnen opstaan in een wedstrijd als deze, maar meer ook niet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef MarkNMGN het volgende:
Wijnaldum en Fer ook vrijwel onzichtbaar.
Ik heb voor het eerst in m'n leven serieus lopen hopen dat er een Feyenoord-speler met een zware blessure afging.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Was de enige vandaag met Van Bronckhorst die nog een beetje goed speelde.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Bahia heb een contract tot 2012, godzijdank
quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
mag ook wel een keer na 4 jaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Was de enige vandaag met Van Bronckhorst die nog een beetje goed speelde.
Gelukkig maar, stel je voor dat we eens verdedigers hebben die rustig kunnen uitverdedigen waardoor we niet t/m 2012 elke wedstrijd lang op onze eigen helft worden vastgezet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat begint ook al gewenning te worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TC03 het volgende:
Bruins was overigens ook gigantisch slecht, deed werkelijk niks goed.
Aankoopbeleid was dit seizoen prima hoor, maar ze hebben nog niet kunnen spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik kots op Guzman, Greene en ook op Timmer en Landzaat dat wat er bij die laatste goal gebeurde is een schande!!!
Bosz rot op want je aan en verkoopbeleid is knudde.
Spelers die naar de top willen zouden op deze leeftijd eigenlijk gewoon dit niveau aan moeten kunnen. Niet dat ik ze echt iets kwalijk neem vandaag, maar het moet veel en veel beter.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je ook niks verwijten, het zou leuk zijn als zij zouden kunnen opstaan in een wedstrijd als deze, maar meer ook niet.
hij zette z'n lichaam er goed in, enige lichtpuntjequote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef TC03 het volgende:
Bruins was overigens ook gigantisch slecht, deed werkelijk niks goed.
gewoon zelf nog even schorsen en idd naar huis laten lopen vandaag!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Alsof hem dat boeit, gewoon vernederen en zelf maar naar huis laten komen zo.
waar is de verdedigende versterking dan??quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid was dit seizoen prima hoor, maar ze hebben nog niet kunnen spelen.
Het verkoopbeleid is hetgeen wat beter mag in mijn ogenquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aankoopbeleid was dit seizoen prima hoor, maar ze hebben nog niet kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |