QFT!quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:47 schreef Merkie het volgende:
Ongelofelijk dat het trio Buijs - Greene - Bahia nog stééds wekelijks in de basis mag blunderen terwijl 3 jaar geleden al duidelijk was dat het prutsers waren. Heb het er echt helemaal mee gehad, zet maar lekker jeugd in de basis ofzo, die doen het onmogelijk slechter lijkt me.
Ik vind het allebei schandalig... oprollen dat soort clubjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:11 schreef patrickt37 het volgende:
Gezien de ziekenboeg vind ik de(voorlopige'verliespartij van Feyenoord minder schandalig dan die van mijn cluppie.
Net als ajax willem 2 oprolde. Ach het nederlands voetbal stelt gewoon niets meer voor. Alleen psv kan nog wat halen in europaquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik vind het allebei schandalig... oprollen dat soort clubjes
Van welk geld?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar goed dat heracles wint. Ziet het bestuur ook dat het met dit team niets wordt en dat ze wel spelers moeten kopen.
Mwoah, het feit dat er 6 basisspelers ontbreken heeft er meer mee te maken denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar goed dat heracles wint. Ziet het bestuur ook dat het met dit team niets wordt en dat ze wel spelers moeten kopen.
Dan nog hoor je met spelers als V Brockhorst, Guzman, Landzaat, De Cler, Bruins etc natuurlijk nog steeds winnen van Heracles.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, het feit dat er 6 basisspelers ontbreken heeft er meer mee te maken denk ik.
Hun kwaliteiten worden ruimschoots weggestreept door het prutserige spel van Bahia, Greene en Buijs. Daar hadden ook Hofland, Vlaar, Lucius (beter dan Buijs wel) kunnen staan. Makaay, Tomasson, El Ahmadi, Hofland en Vlaar zijn 5 spelers die je team gewoon een stuk beter maken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan nog hoor je met spelers als V Brockhorst, Guzman, Landzaat, De Cler, Bruins etc natuurlijk nog steeds winnen van Heracles.
We staan dan ook 1-0 voor tot de rode kaart van De Guzman, he.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan nog hoor je met spelers als V Brockhorst, Guzman, Landzaat, De Cler, Bruins etc natuurlijk nog steeds winnen van Heracles.
Timmer een goede keeperquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Merkie het volgende:
Kunnen mensen eens kappen met dat gejank op Timmer, hij heeft ons zo vaak gered. De échte debielen in de selectie zijn nog steeds Bahia, Greene en Buijs. Die moeten eruit. Timmer is gewoon een goede keeper, klaar. Echt gezeik dat weer nergens over gaat.
Dat bedoel ik, hoezo Timmer? Hij heeft ons vandaag voor een ergere uitslag behoed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:25 schreef Dr.Crane het volgende:
Kut-elftal, val allemaal dood.Met name Greene, Timmer en Buijs moeten gewoon opk*nk*r*n.
Bahia?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:28 schreef Merkie het volgende:
Kunnen mensen eens kappen met dat gejank op Timmer, hij heeft ons zo vaak gered. De échte debielen in de selectie zijn nog steeds Bahia, Greene en Buijs. Die moeten eruit. Timmer is gewoon een goede keeper, klaar. Echt gezeik dat weer nergens over gaat.
what the fuck stond ie dan bij die 1e goal te doen man?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hoezo Timmer? Hij heeft ons vandaag voor een ergere uitslag behoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |