Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Alleen Botteghin lijkt mij serieus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe serieus zijn deze geruchten?
-Krul
-Stancu
-Stam
-Botteghin
Als ze alle 4 komen dan zijn we in 1 klap een stuk sterker.
Misschien Vandenbussche?quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geen van allen, denk ik. Maar hopelijk huren ze nog ergens een keepertje.
Zo denkt FC Twente ook maar die kunnen Verheagh (nog) niet betalen en Stam komt ook nog niet die kant op.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:02 schreef foetre het volgende:
Liever Verheagh als Stam
Hij is echt wel goed genoeg om als reservekeeper te fungeren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Eentje met niveau natuurlijk.
afweren, met je elleboog?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een ellebogen-waanzin in Nederland. Het slaat werkelijk nergens op. Tuurlijk dit is een hele smerige tik, maar hij wilt Quansah (?) gewoon afweren. Geel, maximaal. Deze ellebogen-waanzin verneukt het voetbal gewoon. Je ziet de scheidsrechters het op gewoon opzoeken, zie Sno, zie Amrabat.
KNVB.
Afweren met je hele arm. En uiteindelijk komt die elleboog, o.a. door de lengte van Quansah in zijn gezicht. Kijk elleboog is op zich rood, zeker als je de regels volgt. Maar het gaat gewoon te ver nu. Je kan niet zonder je armen voetballen, zeker niet als je dat je hele leven al doet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
afweren, met je elleboog?
Gewoon dom.
Wat hij eerst deed was afweren, een smerige tik is gewoon roodquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gewoon een ellebogen-waanzin in Nederland. Het slaat werkelijk nergens op. Tuurlijk dit is een hele smerige tik, maar hij wilt Quansah (?) gewoon afweren. Geel, maximaal. Deze ellebogen-waanzin verneukt het voetbal gewoon. Je ziet de scheidsrechters het op gewoon opzoeken, zie Sno, zie Amrabat.
KNVB.
Wat hij in 1e instantie deed, het afweren met armen, was goed en kon gewoon doorquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Afweren met je hele arm. En uiteindelijk komt die elleboog, o.a. door de lengte van Quansah in zijn gezicht. Kijk elleboog is op zich rood, zeker als je de regels volgt. Maar het gaat gewoon te ver nu. Je kan niet zonder je armen voetballen, zeker niet als je dat je hele leven al doet.
Gisteren vond ik de rode kaart overdreven.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
KNVB.
Idd. Een goede uitvoering ook nog, want hij is van zijn tegenstander af.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:11 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon afweren inderdaad.
Is hij weer fit dan? Waarom dan niet vanaf het begin vraag ik me af, of voor mijn part Janota.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Erasmus voor Mols graag.
Inderdaad. Mols is echt te oud, je hebt er geen reet aan. Een aanval opzetten heeft geen nut, niemand kan er wat mee. Zucht.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:23 schreef MarkNMGN het volgende:
En voorin heb je ook gewoon 0 daadkracht. Kan je nog zo goed een aanval opzetten, halverwege de helft van Heracles houdt het dan gewoon een keer op.
Vorig seizoen kon hij het nog bij vlagen gewoon belopen, zeker als ie inviel. Maar nu spaart ie zich bij elke aanval om de 90 te halen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Is hij weer fit dan? Waarom dan niet vanaf het begin vraag ik me af, of voor mijn part Janota.
Mols kan het gewoon niet meer aan, dat kon hij vorig seizoen al niet maar toen pakte het nog een paar keer leuk uit.
verhuren? gratis weggevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Greene verhuren aan Excelsior graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |