abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 07:22:34 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_61466511
quote:
Op maandag 8 september 2008 02:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_61468028
Tombraider
Angelina Jolie is Lara Croft in deze Indiana Jones achtige film. Angelina is natuurlijk perfect gecast voor de rol van Lara. Dat neemt echter niet weg dat dit een zeer matige film is. Het verhaal is gewoon erg slap,
het acteerwerk kon mij ook niet overtuigen. De grappen waren niet grappig en ook het mysterieuze
element liet te wensen over. Ik vond de Librarian en National Treasure films leuker en die waren ook al niet geweldig.
5,5/10

August
Josh Harnett speelt een snelle internet guru die het dik gemaakt heeft in 2000. Dan stort de beurs
rondom de internet hype in en moet hij inzien dat zijn bedrijf en zijn ideeen wellicht niet zo goed
zijn als hij zelf denkt.
Aardige film, Harnett speelt een goede rol. Het verhaal kon me maar gedeeltelijk boeien. De romanceverhaalijn
hadden ze beter weg kunnen laten en het echte drama achter dit verhaal komt niet echt boven. Toch kon het me redelijk boeien. Misschien omdat ik zelf ook in de IT zit.
6,2/10

Lemon Tree
Deze film vertelt het verhaal van Salma die jaren een citroenen boomgaard runt. Dan komt een nieuwe
minister van Israel naast haar wonen en besluit de veiligheidsdienst dat haar boomgaard moet
verdijnen om de veiligheid van de minister te kunnen waarborgen. Uiteraard pikt Salma het niet en gaat
naar de rechter.
Mooi verhaal, een mooie ingezoemde blik op de problematiek in deze regio. Mijn inziens ging het alleen
veel te traag en er gebeurd verder weinig. Je moet er van houden, zn filmhuis film.
6/10

X-Files: I want to believe
Mully en Scudder komen weer eens in actie als een FBI agent spoorloos is verdwenen. Er wordt een soort
helderziende ingezet om haar op te sporen. Ik ben altijd een grote fan geweest van de X files en dus
wilde ik deze film graag zien ondanks de negatieve recenties. Ik vond dit een redelijke film. Het verhaal
was prima, Mulder was weer heerlijk om naar te kijken als het "Ik geloof alles direct" type. Goed element aan
het verhaal vond ik ook het dillema dat Scully in de film heeft over het behandelen van het jongetje.
Conclusie, redelijke thriller die echter niets met het X files idee te maken heeft behalve de oude bekenden.
6,5/10

Als ik het zo bekijk eigenlijk een bedroevend weekend qua nivo films

Deze week maar snel Iron Man gaan kijken

[ Bericht 2% gewijzigd door Keffo op 08-09-2008 10:01:44 ]
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  maandag 8 september 2008 @ 10:47:15 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61468881
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 8 september 2008 @ 10:50:38 #124
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_61468935
You Don't Mess with the Zohan (Dennis Dugan, 2008)

Enigszins politiek incorrecte comedy met Adam Sandler. Over the top belachelijk, maar niet op de manier dat dat regelmatig de lachers op de hand krijgt. Te vaak is het te ver gezocht en eigenlijk gewoon niet grappig. Er zitten leuke momenten in, maar overall zeker niet de leukste film van Sandler. **

Liberty Stands Still (Kari Skogland, 2002)

Direct to DVD film met Wesley Snipes en Linda Fiorentino die ten tijde van Phone Booth wat naamsbekendheid kreeg. Net als in die film speelt de film maar op één locatie af en wordt het hoofdpersonage door een mysterieuze man aan de andere kant van de lijn op dezelfde plek in gijzeling gehouden. Waar dat in Phone Booth een spannende thriller op leverde, is het hier vooral futloos. Dat komt voornamelijk door Wesley Snipes die echt totaal geen wraakzuchtheid of gevaar uitstraalt. **

Ben X (Nic Balthazar, 2007)

Mooie Belgische film over een jongen die anders is. En het daar moeilijk mee heeft aangezien de anderen hem daar steeds op wijzen. Niet alleen de pestkoppen, maar ook de mensen die om hem heen zijn, hem proberen te helpen. Erg goed gespeeld door Greg Timmermans. De mix met de fantasiewereld waar hij 's avonds in vlucht is mooi gemaakt en uiteindelijk wist de film me ook te beroeren. In het begin had ik wat moeite met de documentaire-achtige gesprekken tussendoor, maar later valt dat wel op z'n plek. ****
  Moderator maandag 8 september 2008 @ 15:46:33 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_61475164
Restraint
Australische thriller: twee misdadigers (jongen en meisje) houden een man in gijzeling. De man heeft last van agorafobie en durft dus sowieso zijn huis niet uit. Het meisje wordt (natuurlijk) een beetje verliefd op de man en blijft op het eind bij hem. Dan blijkt ook dat de man een beetje vreemd is.

Goede thriller, beetje traag, maar een redelijk verhaal en hier en daar toch verrassend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 8 september 2008 @ 19:19:53 #126
52357 Lambiekje
pi_61480318
Wie bekijkt de website movie2movie.nl wel eens ze hebben best een aardige wat films gereviewd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 8 september 2008 @ 20:19:24 #127
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61482114
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Lambiekje het volgende:
Wie bekijkt de website movie2movie.nl wel eens ze hebben best een aardige wat films gereviewd.
Ik. Er werken ook wat FTRers voor.
pi_61482165
300 Paupers op Blu Ray
pi_61482626
quote:
Zeker, leuke site!
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_61482782
Full Metal Jacket (Stanley Kubrick, 1987)
Zeer sterke oorlogsfilm van Stanley Kubrick. De film valt eigenlijk op te delen in twee delen. Het eerste deel vond ik briljant mede door het zeer sterke acteerwerk van R. Lee Ermey als Sgt. Hartman. Heerlijke dialogen en je krijgt een goed beeld van het klaarstomen van jonge kerels voor de bloedige oorlog in Vietnam. Het tweede deel vond ik persoonlijk een stuk minder, maar zeker niet slecht. Het bestaat voornamelijk uit losse fragmenten en een lijn is er niet echt in terug te vinden, verder wordt het allemaal wat langdradig. Ondanks het wat mindere tweede deel nog steeds een zeer sterke film! 8.3

Clerks (Kevin Smith, 1994)
Leuke film die nergens over gaat, maar met name door de zeer geslaagde dialogen en droge humor toch vermakelijk. Het acteerwerk is misschien niet al te best, maar in mijn ogen ook niet echt een storende factor. Verder een leuke passende soundtrack. 7.3

2001: A Space Odyssey (Stanley Kubrick, 1968)
Heb inmiddels al heel wat films van Kubrick gezien en dat waren stuk voor stuk toppers, maar zijn misschien wel meest bekende film viel mij persoonlijk erg tegen. Visueel is het allemaal prachtig, zeker wanneer je je beseft dat de film al 40 jaar oud is. Toch wist de film mij niet te boeien en had ik door het lage tempo zelfs moeite om de film uit te kijken. Zal binnenkort nog eens wat meer lezen over deze film, staan vele grote lappen teks op internet, en dan ga ik over een tijdje wel voor de herkansing. 6.0
  maandag 8 september 2008 @ 21:42:19 #131
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_61484864
quote:
Niet mijn favoriete site, maar ze zijn wel de enige die meteen na de persvoorstelling de recensie online zetten, terwijl de rest allemaal tot of vlak voor de releasedatum wachten. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik er wel eens naar toe ga. Als je met een review bezig bent zijn zij het enige vergelijkingsmateriaal in Nederland.
  maandag 8 september 2008 @ 22:12:01 #132
52357 Lambiekje
pi_61486007
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Hulkio het volgende:

2001: A Space Odyssey (Stanley Kubrick, 1968)
Heb inmiddels al heel wat films van Kubrick gezien en dat waren stuk voor stuk toppers, maar zijn misschien wel meest bekende film viel mij persoonlijk erg tegen. Visueel is het allemaal prachtig, zeker wanneer je je beseft dat de film al 40 jaar oud is. Toch wist de film mij niet te boeien en had ik door het lage tempo zelfs moeite om de film uit te kijken. Zal binnenkort nog eens wat meer lezen over deze film, staan vele grote lappen teks op internet, en dan ga ik over een tijdje wel voor de herkansing. 6.0
Bij iedere herkijk wordt deze film beter en beter.
pi_61487190
The Golden Compass (2007)

leuke film, beetje in de style van narnia. Sprak mij dus zeker aan, einde was wel een domper..
7,5/10
  maandag 8 september 2008 @ 22:56:05 #134
52357 Lambiekje
pi_61487598
The Last Mimzy (2007)
Twee spelende kinderen, Emma en Noah, vinden op het strand bij een vakantiehuisje een doos met speelgoed, dat denken ze. Er zit ook een konijnpop bij die dingen verteld aan Emma. Al snel blijkt het speelgoed speciale telekenis krachten te bevatten. Als Emma iets laat zien aan haar moeder vertrouwd ze het niet.

Leuke kinderfilm over tijdrijzen, telekenis en andere spiritualiteiten. Het heeft wel iets weg van E.T. De FX is leuk gedaan en de supporting cast is oke.

Cijfer 7.5 / imdb 6.5

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 08-09-2008 23:02:02 ]
pi_61488184
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:42 schreef JelleS het volgende:

[..]

Niet mijn favoriete site, maar ze zijn wel de enige die meteen na de persvoorstelling de recensie online zetten, terwijl de rest allemaal tot of vlak voor de releasedatum wachten. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik er wel eens naar toe ga. Als je met een review bezig bent zijn zij het enige vergelijkingsmateriaal in Nederland.
Dat zat ik me ook eens af te vragen. Waarom doen andere sites dat niet? Iedereen wil toch dat soort primeurtjes?

Verder kan ik zeggen dat ik het niveau van M2M heel wisselend vind, van prima reviews/previews en leuke interviews tot slecht geschreven stukken. Maar voor een site met stukken die slechts door amateurs worden geschreven vind ik het zeker leuk. Ook het aantal recensies ed. is toch wel noemenswaardig .
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:09:10 #136
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_61488739
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:37 schreef Doff het volgende:

[..]

Dat zat ik me ook eens af te vragen. Waarom doen andere sites dat niet? Iedereen wil toch dat soort primeurtjes?

Verder kan ik zeggen dat ik het niveau van M2M heel wisselend vind, van prima reviews/previews en leuke interviews tot slecht geschreven stukken. Maar voor een site met stukken die slechts door amateurs worden geschreven vind ik het zeker leuk. Ook het aantal recensies ed. is toch wel noemenswaardig .
Om FOK! en FilmTotaal als voorbeeld te nemen: Als je ze eerder plaatst dan verdwijnen ze ook weer uit de tracker voor dat ze in de bios draaien. En bioscooprecensies zijn natuurlijk behoorlijk tijdsgebonden en zijn ook een manier om aan te geven wat er vanaf dat moment in de bios draait. Maar wel slim van M2M om van de standaard af te wijken. Die previews hoeven overigens van mij weer niet.

Gister zag ik voor de 2e keer The Fountain, die ik onlangs in mijn top 100 nog op nummer 2 plaatste. Ik was zo onder de indruk de 1e keer in de bios, dat ik haast bang was dat hij op dvd zou teleurstellen. Vandaar nu pas herkeken. Maar gelukkig was het weer een bijzondere ervaring, al zal het nooit meer zo magisch worden. Ik weet nog precies hoe ik me voelde toen ik na anderhalf uur de zaal uitkwam en over een grauw bedrijventerrein in A'dam liep. Dit keer kon ik alles beter plaatsen in het begin, al had ik het verhaal en de symboliek in de bios ook al redelijk snel door.

Ik realiseerde me nu ook dat het belachelijk is dat The Fountain bij mij op de 2e plek stond, het is gewoon de beste film die ik ooit heb gezien. Er spookte ook steeds een term door mijn hoofd: Totaalkunst (verbastering van totaalvoetbal ) The Fountain is literatuur, poëzie, schilderkunst (geweldige 'special effects', elk shot is prachtig), muziek (Clint Mansell wordt een grotere componist dan Beethoven en Mozart bij elkaar), architectuur (schitterende decors, vooral het paleis van de koningin) en natuurlijk film. Ik ben eigenlijk nog veel te jong om dit te zeggen, maar als ik The Fountain bekijk heb ik het idee dat Aronofsky een aantal essenties van het leven weet te grijpen. Dat is een gevoel dat je niet in woorden kan uitleggen en dat maakt het voor mij de ultieme film.
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:22:52 #137
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61488957
De herkijk van The Fountain bij mij liep uit tot een lichte teleurstelling. Ineens leken de dialogen hoogdravend hilarisch en werd mijn idee van het verhaal niet verder uitgediept of scherper neergezet. De mooie plaatjes vergoedden desalniettemin een hele hoop.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Games dinsdag 9 september 2008 @ 09:59:06 #138
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_61492563
Iron Man (2008)

Genre: Actie, SF
Regie: Jon Favreau
Acteurs: Robert Downey Jr., Jeff Bridges en Gwyneth Paltrow
Tijdsduur: 126 minuten
IMDb-score: 8,2/10

Synopsis:
Tony Stark (Robert Downey Jr.) is een multimiljardair, industrialist en bovenal een geniale uitvinder. Hij wordt ontvoerd en gedwongen om een verschrikkelijk wapen te bouwen. In plaats daarvan construeert hij een ingenieus ijzeren pak waarmee hij weet te ontsnappen. Als hij terugkeert in de V.S. ontdekt hij een complot dat de stabiliteit van de wereld in gevaar brengt. Onder zijn alias Iron Man probeert hij het tij te keren.

Ondertussen wel genoeg van uitgebreid commentaar voorzien dacht ik zo...
Tja, voor mij was het eigenlijk weer zo'n film waarvan de Hype de film voor me een beetje verpest heeft. Het valt bij mij weer in de categorie Fantastic 4 vs. Transformers. Iets grappiger dan wel weer, SFX van iets hoger niveau dan F4, verder is het een aardige actiefilm, maar niet meer dan dat..
SPOILER
7,0/10

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 09-09-2008 17:58:28 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_61494954
Nieuw in dit topic, maar praat graag mee over films ;-)

Zaterdag : Planet terror. Heerlijke onzin 'horror' met een dikke knipoog naar klassiekers als Evil dead enz.
http://www.imdb.com/title/tt1077258/

Zondag: Calvaire. Nog nooit eerder gezien, maar wat een juweeltje. Weird, bizar en pakkend.
http://www.imdb.com/title/tt0407621/

Maandag: Audition. (Ôdishon) Ik werd vanmorgen gewoon wakker met de woorden: kirri kirri kirri.
http://www.imdb.com/title/tt0235198/

Voor vanavond hebben we Ichi the Killer op de plank.
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:02:22 #140
51286 w00h00
Digital man!
pi_61495349
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:21 schreef BIGGI het volgende:
300 Paupers op Blu Ray

300 op IMAX
pi_61497330
9/11

Indrukwekkende registratie van de terroristische aanslag op 9/11..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:36:53 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61497492
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iron Man (2008)

Ondertussen wel genoeg van uitgebreid commentaar voorzien dacht ik zo...
Tja, voor mij was het eigenlijk weer zo'n film waarvan de Hype de film voor me een beetje verpest heeft. Het valt bij mij weer in de categorie Fantastic 4 vs. Transformers. Iets grappiger dan wel weer, SFX van iets hoger niveau dan F4, verder is het een aardige actiefilm, maar niet meer dan dat..

- knip -

7,0/10
Staat wel een gigantische spoiler in je bericht (die ik weggeknipt heb). Misschien kun je die beter tussen spoilertags zetten.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:00:58 #143
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_61498126
Pocahontas (Mike Gabriel & Eric Goldberg, 1995)

Standaard Disney tekenfilm met de gebruikelijke ingrediënten. Een klassiek verhaal, hier en daar een geforceerd liedje en grappige sidekicks, die nu helaas niet echt grappig zijn. De animaties zijn aardig, maar eigenlijk is alles aan de film al eens beter gedaan door Disney. Nogal overbodig filmpje dus. **½

Postal (Uwe Boll, 2007)

Tegen de schenen schoppen van gamefans is voor Uwe Boll niet meer voldoende. De rest van de wereld moet er nu ook aan geloven. Zoveel mogelijk mensen provoceren lijkt namelijk het voornaamste doel van het nieuwste wanproduct van onze Duitse vriend. Er is zowaar iets positiefs te noemen over de film, want Uwe Boll neemt in elk geval zijn films zelf ook niet meer serieus. Verder is het eigenlijk een gedrocht met een paar aardige persiflages, maar voornamelijk is ook dit weer een crapfest. *
pi_61502730
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:00 schreef Gorro het volgende:
Postal (Uwe Boll, 2007)
[ afbeelding ]
Tegen de schenen schoppen van gamefans is voor Uwe Boll niet meer voldoende. De rest van de wereld moet er nu ook aan geloven. Zoveel mogelijk mensen provoceren lijkt namelijk het voornaamste doel van het nieuwste wanproduct van onze Duitse vriend. Er is zowaar iets positiefs te noemen over de film, want Uwe Boll neemt in elk geval zijn films zelf ook niet meer serieus. Verder is het eigenlijk een gedrocht met een paar aardige persiflages, maar voornamelijk is ook dit weer een crapfest. *
Mooi, weet ik ook weer dat ik die film in ieder geval niet hoef te gaan kijken.
Wat is dat toch met die Uwe Boll. Ik zat net zijn filmografie eens te bekijken op imdb.com. Geen enkele film die boven de 3,5 / 4 uit komt.
pi_61503542
Postal was voor mij persoonlijk dé meest slechtste film die ik ooit in mijn leven heb gezien. Ik kan me niet herinneren dat een film zo crap was.

En dit is tevens een tvp voor vanavond om dat ik de film The Third Man ga kijken uit 1949
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:37:11 #146
67089 Gillingham
The horror...
pi_61503804
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:09 schreef JelleS het volgende:

[..]
Gister zag ik voor de 2e keer The Fountain, die ik onlangs in mijn top 100 nog op nummer 2 plaatste. Ik was zo onder de indruk de 1e keer in de bios, dat ik haast bang was dat hij op dvd zou teleurstellen. Vandaar nu pas herkeken. Maar gelukkig was het weer een bijzondere ervaring, al zal het nooit meer zo magisch worden. Ik weet nog precies hoe ik me voelde toen ik na anderhalf uur de zaal uitkwam en over een grauw bedrijventerrein in A'dam liep. Dit keer kon ik alles beter plaatsen in het begin, al had ik het verhaal en de symboliek in de bios ook al redelijk snel door.

Ik realiseerde me nu ook dat het belachelijk is dat The Fountain bij mij op de 2e plek stond, het is gewoon de beste film die ik ooit heb gezien. Er spookte ook steeds een term door mijn hoofd: Totaalkunst (verbastering van totaalvoetbal ) The Fountain is literatuur, poëzie, schilderkunst (geweldige 'special effects', elk shot is prachtig), muziek (Clint Mansell wordt een grotere componist dan Beethoven en Mozart bij elkaar), architectuur (schitterende decors, vooral het paleis van de koningin) en natuurlijk film. Ik ben eigenlijk nog veel te jong om dit te zeggen, maar als ik The Fountain bekijk heb ik het idee dat Aronofsky een aantal essenties van het leven weet te grijpen. Dat is een gevoel dat je niet in woorden kan uitleggen en dat maakt het voor mij de ultieme film.
Ik kan me redelijk vinden in deze post, maar wat mij betreft ga je toch echt te ver als je het totaalkunst noemt. Ja, de muziek, cinematografie en de film in het algemeen zijn prachtig, maar ik zie er toch niet echt hoogwaardige literatuur, poëzie of architectuur in. Een leuk balletje dat je opgooit, maar ik hoop dat je het niet te serieus neemt. Vooral Clint Mansell nu al tot een grotere componist dan Beethoven en Mozart bij elkaar bombarderen lijkt me zwaar overtrokken.

Los hiervan viel The Fountain mij totaal niet tegen bij de tweede kijkbeurt. Ik kijk erg uit naar zijn The Wrestler.
What's it going to be then, eh?
pi_61504413
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:00 schreef Gorro het volgende:
Pocahontas (Mike Gabriel & Eric Goldberg, 1995)
[ afbeelding ]
Standaard Disney tekenfilm met de gebruikelijke ingrediënten. Een klassiek verhaal, hier en daar een geforceerd liedje en grappige sidekicks, die nu helaas niet echt grappig zijn. De animaties zijn aardig, maar eigenlijk is alles aan de film al eens beter gedaan door Disney. Nogal overbodig filmpje dus. **½
die film is niet voor niks zeer slecht ontvangen... ten tijde van de "dieren" films kwam die uit... tja... dat was niet handig
pi_61504961
Wanted

Gisteren gezien bij de Grolsch Movie Night in Pathé Schouwburgplein. Was lekker rustig en heb lekker kunnen kijken naar deze film.

Vooraf had ik een klein beetje het gevoel dat het een film zou worden met een matig verhaal, een cast met 2 hele grote namen en veel, heeeel veel special effects. De film voldeed compleet aan mijn verwachtingen.

Het verhaal

Ik zal uiteraard niet te veel over het verhaal vertellen, maar het gaat over een eeuwenoude broederschap die mensen koud maakt. Deze mensen kunnen hun hartslag verhogen waardoor ze heel veel adrenaline aanmaken en zo alles in slow-motion meemaken. Wesley Allan Gibson (James McAvoy) wordt binnengehaald in die broederschap omdat zijn vader daar ook zat. Voor het vervolg van het verhaal moet je, uiteraard, de film kijken;)

Cast

Twee in het oog springende namen zijn uiteraard: Angelina Jolie en Morgan Freeman maar ook de rapper Common maakt zijn opwachting in deze film. Ik ben zelf niet zo'n die-hard film kenner, hierdoor zegt de rest van de cast mij vrij weinig.

Special Effects

Compleet over de top, maar dit is meteen een van de sterkste punten van de film. De slow-motions en bullet-times zijn niet meer op 2 handen te tellen. Het is echt een aaneenschakeling van bizarre handelingen en de meest gestoorde stunts. Dit is tevens het sterkste punt van de film.

Conclusie

Al met al een fijne film om eventjes je verstand op nul te zetten en je weg te laten blazen door de special effects. Kogels die met een boog worden afgeschoten, auto's die over andere auto's vliegen.... Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit er in. Het acteerwerk is gewoon voldoende, duidelijke 'typetjes' die elk hun rol spelen binnen het broederschap.

Voor al de fans van Angelina Jolie: Ze is weer heel even naakt te zien....

Ik persoonlijk geef deze film een 7.3

http://www.imdb.com/title/tt0493464/

Dit is de eerste keer dat ik hier post, heb ik iets niet goed gedaan, zijn er dingen voor verbetering vatbaar dan hoor ik dat graag

[ Bericht 3% gewijzigd door Bedaarten op 09-09-2008 21:35:26 (foto gewijzigd) ]
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:27:04 #149
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_61504992
je plaatje werkt niet je kan beter tinypic gebruiken.
Of het werkt wel, maar snap ik niet wat we moeten met een google screenshot.
pi_61505066
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
je plaatje werkt niet je kan beter tinypic gebruiken.
Of het werkt wel, maar snap ik niet wat we moeten met een google screenshot.
Als je een google screenshot te zien krijgt is het goed, het is een soort verwijzing naar de film. Kijk hem en je begrijpt het
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')