TombraiderAngelina Jolie is Lara Croft in deze Indiana Jones achtige film. Angelina is natuurlijk perfect gecast voor de rol van Lara. Dat neemt echter niet weg dat dit een zeer matige film is. Het verhaal is gewoon erg slap,
het acteerwerk kon mij ook niet overtuigen. De grappen waren niet grappig en ook het mysterieuze
element liet te wensen over. Ik vond de Librarian en National Treasure films leuker en die waren ook al niet geweldig.
5,5/10
AugustJosh Harnett speelt een snelle internet guru die het dik gemaakt heeft in 2000. Dan stort de beurs
rondom de internet hype in en moet hij inzien dat zijn bedrijf en zijn ideeen wellicht niet zo goed
zijn als hij zelf denkt.
Aardige film, Harnett speelt een goede rol. Het verhaal kon me maar gedeeltelijk boeien. De romanceverhaalijn
hadden ze beter weg kunnen laten en het echte drama achter dit verhaal komt niet echt boven. Toch kon het me redelijk boeien. Misschien omdat ik zelf ook in de IT zit.
6,2/10
Lemon TreeDeze film vertelt het verhaal van Salma die jaren een citroenen boomgaard runt. Dan komt een nieuwe
minister van Israel naast haar wonen en besluit de veiligheidsdienst dat haar boomgaard moet
verdijnen om de veiligheid van de minister te kunnen waarborgen. Uiteraard pikt Salma het niet en gaat
naar de rechter.
Mooi verhaal, een mooie ingezoemde blik op de problematiek in deze regio. Mijn inziens ging het alleen
veel te traag en er gebeurd verder weinig. Je moet er van houden, zn filmhuis film.
6/10
X-Files: I want to believeMully en Scudder komen weer eens in actie als een FBI agent spoorloos is verdwenen. Er wordt een soort
helderziende ingezet om haar op te sporen. Ik ben altijd een grote fan geweest van de X files en dus
wilde ik deze film graag zien ondanks de negatieve recenties. Ik vond dit een redelijke film. Het verhaal
was prima, Mulder was weer heerlijk om naar te kijken als het "Ik geloof alles direct" type. Goed element aan
het verhaal vond ik ook het dillema dat Scully in de film heeft over het behandelen van het jongetje.
Conclusie, redelijke thriller die echter niets met het X files idee te maken heeft behalve de oude bekenden.
6,5/10
Als ik het zo bekijk eigenlijk een bedroevend weekend qua nivo films

Deze week maar snel Iron Man gaan kijken
[ Bericht 2% gewijzigd door Keffo op 08-09-2008 10:01:44 ]
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie