"Q."quote:
Kennelijk hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
maar hij komt dus kijken wie er met kerst vooraan zitten of zo? De kerk, loopt die vereniging nog?
Of hij komt checken hoeveel geld jij mag inbrengen als nieuw lid van de gemeentequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
maar hij komt dus kijken wie er met kerst vooraan zitten of zo? De kerk, loopt die vereniging nog?
ECHT NIET!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef MLI het volgende:
WEEKEND!
* Plasma-tv + 1000 euro contributiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of hij komt checken hoeveel geld jij mag inbrengen als nieuw lid van de gemeente
Tot en met maandagquote:
5 minuten per week in de SM-kelderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
* Plasma-tv + 1000 euro contributie
* 300 DVD's + 500 euro
Ga vanavond hangen, morgen fietsen, 's avonds naar DH, zondagochtend hardlopen, 's middagsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen dit weekend?
Heb je al koffie gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef Vork het volgende:
Het weekend is al bijna 24 uur geleden begonnen.
Vind het zo gezelligquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga vanavond hangen, morgen fietsen, 's avonds naar DH, zondagochtend hardlopen, 's middagsstoepranden
en 's avonds weeknie.
En jij?
Bij 'stoepranden' moet ik aan American History X denken. Is dat goed?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga vanavond hangen, morgen fietsen, 's avonds naar DH, zondagochtend hardlopen, 's middagsstoepranden
en 's avonds weeknie.
En jij?
Jij mag zoveel assiocieren als je wilt, val mij alleen niet lastig met die gruwelijk scenequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij 'stoepranden' moet ik aan American History X denken. Is dat goed?
Vanavond naar Hilversum, morgen overdag naar Arnhem, morgenavond naar Leusden, zondagmorgen sporten en daarna moe zijn.
Gelukkig heb je toch al 24u weekendquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben zelfs de koffie vergeten toen ik net even in een supermarkt was.
Dus nee
Dat wel natuurlijk. Dan heb ik ook geen koffie nodig. Denk ik... hoop ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
Gelukkig heb je toch al 24u weekend
Ik ben .... geen...pinguin?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf DH, dat wil nog niet zeggen dat je het bent hè?!
Er komen wel FOK!kers in mijn weekend voor hoor. Maar meer NMLK'ers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is een redelijk Fokloos weekendje als ik het zo leeszijn het allemaal leuke dingen? Nog NMLK dingen?
Zodra je koppijn krijgt weet je dat je een koffie-addict bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Dan heb ik ook geen koffie nodig. Denk ik... hoop ik.
Dit geldt uiteraard niet voor iedereen. Jij blijft natuurlijk een pinguinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben .... geen...pinguin?
*wereld stort in...
Of de avond ervoor teveel bier hebt gedronken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef heksehiel het volgende:
Zodra je koppijn krijgt weet je dat je een koffie-addict bent
Lang leven het internetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komen wel FOK!kers in mijn weekend voor hoor. Maar meer NMLK'ers.
Dan krijg je het niet gedurende de dag, dan word je ermee wakkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Of de avond ervoor teveel bier hebt gedronken.
Mensen met een leven, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
NMLWattes?
Als ik dan wakker word, terwijl ik de avond ervoor teveel heb gezopen, is dat normaal gesproken tijdens een werkdag al redelijk gedurende de dag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
Dan krijg je het niet gedurende de dag, dan word je ermee wakker
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Als ik dan wakker word, terwijl ik de avond ervoor teveel heb gezopen, is dat normaal gesproken tijdens een werkdag al redelijk gedurende de dag.
Iets té leuk duidelijk. Wat heb ik een pijn in mijn dak zeg, en ik heb nooit een kater eigenlijk.quote:
Dat heb ik met bier ook!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zodra je koppijn krijgt weet je dat je een koffie-addict bent
Ja goed he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geweldig hoe je binnenkomt vallen en nog ontopic ook
Ik denk dat dat best zou meevallen. Hoe zag je leven eruit voordat jij internet kende? Bij mij is dat pas een jaar of 8 daarvoor kende ik geen internet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, zonder internet zou ik echt geen leven hebben.
Vroeger, toen het nog een half uur duurde voordat je een internetpagina geladen had...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best zou meevallen. Hoe zag je leven eruit voordat jij internet kende? Bij mij is dat pas een jaar of 8 daarvoor kende ik geen internet.
Tof dat het relax was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets té leuk duidelijk. Wat heb ik een pijn in mijn dak zeg, en ik heb nooit een kater eigenlijk.
Maar ik heb idd lol gehad, dus het was het waard!
Hmmm, ik zit sinds 1996 op internet... geen idee meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best zou meevallen. Hoe zag je leven eruit voordat jij internet kende? Bij mij is dat pas een jaar of 8 daarvoor kende ik geen internet.
Ja en nee, daar heb ik geen last van. Ik had alleen zin in koffie. Het is namelijk ook gewoon lekker om te drinken. en dan bedoel ik niet van die bakjes hart verzakking uit de automaat.quote:
Leuke humor hebben jullie daarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef Belsezar het volgende:
Loopt er net een collega langs zegt hij fijn weekend, ik ga een terrasje pakken. De hele afdeling heeft hem met gummetjes, propjes, etc bekogeld.
Ik wil ook al vrij zijn...
Ik vind het wel grappig hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke humor hebben jullie daar.
Ik vanaf '98. Maar toen zat ik er echt heel veel vaker op dan nu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, ik zit sinds 1996 op internet... geen idee meer eigenlijk.
Gummetjes en propjes zijn zo passé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke humor hebben jullie daar.
Ik gelukkig niet. Tot april 2000 zat ik met een telefoonmodem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vanaf '98. Maar toen zat ik er echt heel veel vaker op dan nu.
Wel met USB aansluiting toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gummetjes en propjes zijn zo passé.
[ afbeelding ]
Ja? En? Moet onze Appelaar het weer met FireWire?quote:
Ik hoorde Applequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja? En? Moet onze Appelaar het weer met FireWire?.
Stoer ding! Hoeveel en waar L?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gummetjes en propjes zijn zo passé.
[ afbeelding ]
Je mag al niet meer langs komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf DH, dat wil nog niet zeggen dat je het bent hè?!
Veuls te lekker, ik stond net even buiten in de zon te kletsen met een collega en toen wilde ik niet meer naar binnenquote:
Ik wist gewoon dat jij dat serieus leuk zou vinden.quote:
Ik mag dan wel oud zijn volgens jou maar ik zal nooit volwassener worden dan ik nu benquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dat serieus leuk zou vinden.
Dan kunnen we elkaar een hand geven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef Q. het volgende:
De motivatie voor vandaag is weer op. Helaas moet ik nog even.
Zo even snel zoeken kom ik op vanaf drie tientjes.quote:
Tof! Die ga ik zeker bestellen! Ik voorspel dat binnen nu en drie weken de hele afdeling zo'n ding heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo even snel zoeken kom ik op vanaf drie tientjes.
http://www.computerwebstore.nl/05_artikel.asp?ID=2009
http://www.bestel.nl/catalog/usb-missile-launcher-p-850.html
Het zit wel in de categorie "Boys Stuff"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof! Die ga ik zeker bestellen! Ik voorspel dat binnen nu en drie weken de hele afdeling zo'n ding heeft
Welneequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
Mannen.
Ze worden nooit volwassen alleen het speelgoed wordt duurder.
Het is zoooo leuk om man te zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
Mannen.
Geen probleem, daar kwalificeer ik me onder voor zover mogelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zit wel in de categorie "Boys Stuff".
Het is veul leuker om vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zoooo leuk om man te zijn
En stiekem vinden jullie dat wel leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
Mannen.
Stiekem zijn ze het speelgoedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En stiekem vinden jullie dat wel leuk
Zoals Jules zei in Pulp Fiction: Correctamundo!quote:
Had je ook wel een ritje willen aanbieden hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
Cool. Ik ga binnenkort achterop de motor bij mijn neefje, hij heeft nu eindelijk stepjes gekocht.
Wat voor motor heeft hij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
Cool. Ik ga binnenkort achterop de motor bij mijn neefje, hij heeft nu eindelijk stepjes gekocht.
De ware man aan het woord. Een vriend van me weigerde op zijn 22e een shirt te kopen omdat het uit de Boss voor Boys collectie kwam en mensen dan misschien verkeerde dingen zouden denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, daar kwalificeer ik me onder voor zover mogelijk
Twist gevondenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Tvp, poging 3!
Poging gelukt.quote:
Dat is voor wel meer mensen hun eerste motor, ja.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof! Die ga ik zeker bestellen! Ik voorspel dat binnen nu en drie weken de hele afdeling zo'n ding heeft
Das wel heel erg zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
De ware man aan het woord. Een vriend van me weigerde op zijn 22e een shirt te kopen omdat het uit de Boss voor Boys collectie kwam en mensen dan misschien verkeerde dingen zouden denken.
Volgens mij was voor velen deze het CBR net iets voor:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is voor wel meer mensen hun eerste motor, ja.
Hij is er wel overheen gegroeid, maar een beetje een teer ego in die tijdquote:
Gelukkig maar anders had hij het erg moeilijk gehad later denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij is er wel overheen gegroeid, maar een beetje een teer ego in die tijd.
Weet ik veel, ik ben een vrouw.quote:
Nostalgiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij was voor velen deze het CBR net iets voor:
[ afbeelding ]
duhhhhhhhquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben een vrouw.
Ik weet dus alleen dat ie oranje met zwart is.
Ik kan zo ff geen plaatje vinden ervan.
Programmeer je missile launchers om de derde wereldoorlog na te spelen. Doe iets met je levenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:55 schreef Q. het volgende:
Zo, ik zit weer alleen op de hele verdieping.
Precies, vermaak jezelf. Ik heb al bier en een mooie dame voor je gepost Q.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Programmeer je missile launchers om de derde wereldoorlog na te spelen. Doe iets met je leven.
Heeft die tweede zin betrekking op die eerste?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Programmeer je missile launchers om de derde wereldoorlog na te spelen. Doe iets met je leven.
Ik dacht dat Kluts zelfpostend was?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, vermaak jezelf. Ik heb al bier en een mooie dame voor je gepost Q.
Ja, ik voel me idd een beetje gepasseerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kluts zelfpostend was?
Komop niet zo klagen hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik voel me idd een beetje gepasseerd.
Enorm goede tekst jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef Belsezar het volgende:
Vrijdagmiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tekst, fout merk
[ afbeelding ]
Dat is Kluts ook, maar ik denk niet dat Adriana Lima op het forum komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kluts zelfpostend was?
Ik vind hem leukquote:
Zo, da,s pas een : neuk me hard gezicht.....quote:
Bij mij roept het Onze Vader heel andere associaties op dan met bier, maar ik heb wel vaker gemerkt dat jij en ik nogal eens uiteenlopen qua golflengtequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk
Sorry dat jij hem niet kan waarderen.
Adriana Lima he, nog een top product uit Braziliequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo, da,s pas een : neuk me hard gezicht.....
Ach ik heb niks met religie, welke dan ook. Dus ik zie hier dan niks ergs in maar het is niet bedoeld anderen die wel gelovig zijn te beledigen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mij roept het Onze Vader heel andere associaties op dan met bier, maar ik heb wel vaker gemerkt dat jij en ik nogal eens uiteenlopen qua golflengte.
Doe mij maar een schone ariër, zoals Hitler ze had bedoeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Adriana Lima he, nog een top product uit Brazilie
Je weet wel dat die naam eigenlijk voor Perzen en Indiers bedoeld is hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doe mij maar een schone ariër, zoals Hitler ze had bedoeld.
Dickies the second is er ook weerquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dickies the second is er ook weer
Alles goed sedan?
Geen mooie dame in de buurt die je kan helpen met een massage?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ja moe, spierpijn valt mee deze keer.
Waar denk je dat ie zijn spierpijn van heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen mooie dame in de buurt die je kan helpen met een massage?
Nee helaas Bquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar denk je dat ie zijn spierpijn van heeft.
In dat geval, kan de veroorzaker het ook weer mooi verhelpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar denk je dat ie zijn spierpijn van heeft.
Ik zoek nog een slachtoffer dus al weet je nog iemandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat geval, kan de veroorzaker het ook weer mooi verhelpen
Cool man! Leuk gehad?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas B
Hiervan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doel je nou op de spierpijn van sedan? Of iets andersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Vanavond wordt die shit nog vuiger.
Jazeker, was alleen wel druk had verwacht dat het wat rustiger zou zijn omdat het toch vrijdag was. Weer zat ook mee was lekker warm dus had goed grip.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cool man! Leuk gehad?
En zie ik op foto 2 nou een shelby cobra staan? Dat is echt 1 van mijn favoriete autos ooit gemaakt.
Mooi weet je waar ik woon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Jaaa.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:36 schreef Kluts het volgende:
Jij gaat vanavond naar JvT Twist?
Ik ga ook maar eens kijken wanneer ze weer in de buurt komen.
Nu heb ik er nog meer zin in.quote:Kribbuh Shit is terug van vakantie! En hoe! Uiteraard zijn alle ingredienten van voorheen er weer bij: Mario Cart op de beamer, SpaceKees & Jiggy Djé, Alle usual suspects, tosti’s om twaalf uur en muziek en dansen en gezelligheid en…alles! Na een editie over geslagen te hebben kon er natuurlijk niet half hard worden gekomen, om die reden hebben Kees en Jiggy het meest verse blik hardheid uit de kast open getrokken. Niet alleen de Groningse Kraantje Pappie komt jullie verblijden met live muziek, ook de aanheidscommissie ‘de Jeugd van Tegenwoordig’ komt herrie schoppen! Tussendoor verzorgen Jim Aasgier en Global Mischa (Ams) voor voeten van de vloer. Een nieuw seizoen Kribbuh Shit baby! Zeg JEEE!
Tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, was alleen wel druk had verwacht dat het wat rustiger zou zijn omdat het toch vrijdag was. Weer zat ook mee was lekker warm dus had goed grip.
Heb zelf twee sessies gereden van 20minuten, 1e sessie ging wel. Had voor een set oude banden erop om te kijken hoe dat was maar viel een beetje tegen. Tweede keer even banden gewisseld en ging een stuk beter. Wel veeeeeel verkeer dus echt snelle rondentijden zaten er volgens mij niet bij.
Gaan we rellen als een hooliganquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jaaa.
[..]
Nu heb ik er nog meer zin in.![]()
Als ik niet zo'n pauper was had ik heel veel koetjesrepen gekocht om die vanavond uit te delen als ze Shenkie doen.
Dat vind je leuk he?quote:
Jiggy Djé, alleen daarvoor zou ik haast al gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jaaa.
[..]
Nu heb ik er nog meer zin in.![]()
Als ik niet zo'n pauper was had ik heel veel koetjesrepen gekocht om die vanavond uit te delen als ze Shenkie doen.
En dan vinden mensen het nog gek dat ik dit met de SEX SC verwarquote:
Haha ja dat zal best, moet alleen niet gaan regenen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb een paar jaar terug mijn bandjes eens een hele tijd niet vervangen tot ik echt letterlijk slicks had, god wat kon ik toen bochten nemen zeg. Normaal heb ik al bergen grip maar toen leek het wel alsof de auto op rails stond.
Nog nooit van gehoord natuurlijk, zal het zo eens opzetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jiggy Djé, alleen daarvoor zou ik haast al gaan.
Leuk!
Dat was een paar keer het geval inderdaad, toen besloot ik toch maar nieuwe bandjes eronder te zetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha ja dat zal best, moet alleen niet gaan regenen dan
Neem me alsof ik Guus Meeuwis benquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het nog gek dat ik dit met de SEX SC verwar.
Ik ben eruit, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord natuurlijk, zal het zo eens opzetten.
Braboseksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neem me alsof ik Guus Meeuwis ben.
Dat nummer vind ik dan wel weer lekker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Kluts het volgende:
Jiggy Djé is ook van dat "Is het dan zo kut" nummer. Wat dan weer een erg matig nummer is trouwens.
Maar zeker de moeite waard.
Moet wel een leuke avond worden dus!
Faffie bitch.
Dat is ook leuk om te doen, haal je normaal wel veel voldoening uit als je ziet dat je zelf iets gedaan hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net even de rotte plekke in de deur van de Kever bewerkt zodat het niet verder rot. Het val mee, na 33 jaar zit er vooral rot op 1 portier en de kofferklep. Het is best leuk om te prutsen aan je auto.
Dat dacht ik ook toen ik mijn eerste rooster op de UU kreeg. Bleek dat ik helemaal verkeerd had zitten puzzelen en ik gewoon maar 2 dagen college had per week. Had ik daarvoor net een leuke baan laten lopen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Over hoe het rooster werkt hadden ze op de UvT ook wel wat uitleg mogen geven. Ben lekker aan het puzzelen om een aardig rooster eruit te krijgen.Mag tot dusver elke dag daar verschijnen. Had liever wat vrije dagen gekregen daar in plaats van allemaal halve dagen met colleges op onmogelijke tijden.
In de trein.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
De grootste spamz0r laat het afweten. Q. waar zit je?
Qoning, Qeizer, Quadmiraal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad Qoning Spam is afwezig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef Q. het volgende:
*noteert*
"geen cadeautje meer kopen voor een niet nader te noemen housewarming"
Waar zou je zijn zonder je aangeverquote:
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar zou je zijn zonder je aangever.
Hoeveel gaat de Qompensatie voor die humor me kosten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.
Aaah, zielig. Kusje op zn hoofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
Zo met Evert naar de dierenarts. Hij was woensdag avond mis gesprongen en loopt sindsdien erg mank (of gewoon niet).
Downloaden voor de paupersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Dickies het volgende:
2609_Harvest_Moon_DS_Island_of_Happiness_USA_NDS-JunkRat
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?quote:
Duurt wel lang z'n antwoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duurt wel lang z'n antwoord
Zou dat een stille hint zijn?
Lange snoer dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollen
Het moet helemaal naar Amersfoort.quote:
Stofzuigen is voor vrouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?
Leer je het ook eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:01 schreef Dickies het volgende:
Oh ja, moest nog boodschappen doen. Nog zo'n vrouwentaak.
Ik kan het sowieso veel beter. Maar is gewoon zonde van m'n tijd.quote:
Ja, slapenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef dawg het volgende:
Dus. Iemand nog wilde plannen voor vanavond?
Stofzuigen dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef dawg het volgende:
Nu? Nee man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je nu toch ook doen?
En sowieso ik dacht dat dickies dat ging doen
Nee, jij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef dawg het volgende:
Pakje speculaas opetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef dawg het volgende:
Wat heeft'ie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Evert is ziek.
Nou, heel snel.quote:
Dat had ik gisteren. Vermoeiend man. En op het einde werd het wat genant. Plaatsvervangende schaamte met al die aangeschoten en dronken 40/50 plussers. Pfff.quote:
Hihi.quote:
Teveel koekjes gegeten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:33 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ik ben nu toch wel misselijk.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Vermoeiend man. En op het einde werd het wat genant. Plaatsvervangende schaamte met al die aangeschoten en dronken 40/50 plussers. Pfff.
Vier koekjes moet toch kunnen.quote:
Ja. Buh. Emmertje iemand?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef dawg het volgende:
Teveel koekjes gegeten?
Als ik het stel amper zou kennen zou ik er ook geen kut zin in hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook totaal geen zin in.Zonde van m'n zaterdag. Zelfs het stel ken ik amper. En zijn van die types waarbij het helemaal chique gaat dus loop de halve dag in pak met stropdas.
Ja, heb ook nog een camera om m'n nek, naast die stropdas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als ik het stel amper zou kennen zou ik er ook geen kut zin in hebben.is dat die bruiloft waarvoor ze je gevraagd hadden te fotograferen?
Ik heb het wel naar m'n zin gehad hoor gisteren. Was bruiloft van m'n nicht en ik ben echt gek op haar.
Het had alleen 2 uur eerder moeten stoppen ofzo. Gelukkig waren de dronken mensen geen familie van me, anders had ik me echt geschaamd.
Mja. True. True.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
Als een gek die dingen op aan het eten geweest.
Maar weer even weg
Oh bah.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nier ontsteking. Anti biotica kuur dus.
Ahw tis sund het beestjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Nier ontsteking. Anti biotica kuur dus.
Huuuu. Dan heb je twee opties:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook totaal geen zin in.Zonde van m'n zaterdag. Zelfs het stel ken ik amper. En zijn van die types waarbij het helemaal chique gaat dus loop de halve dag in pak met stropdas.
Of beide. Altijd al eens een interessant zelfportret willen maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huuuu. Dan heb je twee opties:
1. jezelf helemaal vol gieten met alcohol en andere genotsmiddelen
2. zelf helemaal nuchter blijven en anderen volgieten met alcohol en genotsmiddelen, om vervolgens compromitterende foto's van dronken zatlappen in galajurk of driedelig grijs te kunnen maken.
Terwijl je een dronken poging doet om vriending te nemen bij de garderobe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
Of beide. Altijd al eens een interessant zelfportret willen maken.
Dan moet ik haar ook volgieten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Terwijl je een dronken poging doet om vriending te nemen bij de garderobe?
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Burdie het volgende:
2. zelf helemaal nuchter blijven en anderen volgieten met alcohol en genotsmiddelen, om vervolgens compromitterende foto's van dronken zatlappen in galajurk of driedelig grijs te kunnen maken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Burdie het volgende:
Ik ga vanavond trouwens partyen met Bertje.
quote:
Jij bent erniequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Burdie het volgende:
Ik ga vanavond trouwens partyen met Bertje.
faffie bitch!quote:
Mejuffrouw B., wat doet u nu?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:26 schreef Burdie het volgende:
Wiebel met die tieten...
eerst links en dan rechts!
Horizontaal schudden schudden
Verticaal schudden schudden
Diagonaal schudden schudden
Schudden met die tieten!
Waar zijn de sletten? Zijn ze links, zijn ze rechts?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:26 schreef Burdie het volgende:
Wiebel met die tieten...
Schudden met die tieten!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:26 schreef Burdie het volgende:
Wiebel met die tieten...
Schudden met die tieten!
Welk gedeelte van "standalone" was te moeilijk?quote:Standalone expansion (original game required)
Hallo monsieur Lít.quote:
Weekend. Was ik ook wel aan toequote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef Litpho het volgende:
Weekend. Was ik ook wel aan toe. Verder nog twee weekjes tot vakantie, dus alles gaat goed
.
Ah mehn, nu zit ik met dat Carnavalsdeuntje in m'n hoofd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Monsieur Lit?
Moet daar het Monsieur Kanibaal liedje onder?
Niet zo gemeen lachen. Dat is een serieuze zaak om te vergeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Pheno het volgende:
hehe
Kuukskequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Collega ambtenaar!
Je vergeet iemand.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
dawg! Annie!
Ik postte voordat ik haar reactie gelezen had, maar dat heb ik snel goed gemaaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Je vergeet iemand.
edit: Oh, ik dacht al. Wat doe je nu?
Ik verwachtte al zoiets ja. Prima gerepareerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
Ik postte voordat ik haar reactie gelezen had, maar dat heb ik snel goed gemaakt.
Ja, je reputatie moet je wel hoog houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik postte voordat ik haar reactie gelezen had, maar dat heb ik snel goed gemaakt.
Welke reputatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, je reputatie moet je wel hoog houden natuurlijk.
Oquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef dawg het volgende:
Dat weet toch iedereen, beste Plato.
Het is nog steeds niet gevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Gun Plaat wat tijd dawg. Bij ambtenaren vallen kwartjes niet zo snel.
Even goed schudden met je hoofd. Of tieten. Mits aanwezig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
Het is nog steeds niet gevallen eigenlijk.
Als hij het over 5 minuten nog niet weet, mag jij het hem uitleggen, goed?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:43 schreef Kuukske het volgende:
Gun Plaat wat tijd dawg. Bij ambtenaren vallen kwartjes niet zo snel.
Geschud met hoofd, maar het valt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even goed schudden met je hoofd. Of tieten. Mits aanwezig.
Doe het nu maar, want ik ga er de komende vijf minuten niet achter komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Als hij het over 5 minuten nog niet weet, mag jij het hem uitleggen, goed?
Ik snap het zelf ook niet, dus ik vind dat jij dat wel kunt doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:47 schreef dawg het volgende:
Als hij het over 5 minuten nog niet weet, mag jij het hem uitleggen, goed?
Ik betwijfel of dawg het zelf eigenlijk wel snaptquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet, dus ik vind dat jij dat wel kunt doen.
Nee, maar er zijn nu wel 10 minuten volgeluld, vermakelijk ook nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dawg het zelf eigenlijk wel snapt.
details.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dawg het zelf eigenlijk wel snapt.
Schudden met die billen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef Kuukske het volgende:
Je wilde Plato gewoon zien schudden hè? Viespeuk.
Ik heb geen tieten, dus als ik met mijn borst schud valt er weinig te zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef Kuukske het volgende:
Je wilde Plato gewoon zien schudden hè? Viespeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |