Hihi.quote:
Teveel koekjes gegeten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:33 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ik ben nu toch wel misselijk.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Vermoeiend man. En op het einde werd het wat genant. Plaatsvervangende schaamte met al die aangeschoten en dronken 40/50 plussers. Pfff.
Vier koekjes moet toch kunnen.quote:
Ja. Buh. Emmertje iemand?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef dawg het volgende:
Teveel koekjes gegeten?
Als ik het stel amper zou kennen zou ik er ook geen kut zin in hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook totaal geen zin in.Zonde van m'n zaterdag. Zelfs het stel ken ik amper. En zijn van die types waarbij het helemaal chique gaat dus loop de halve dag in pak met stropdas.
Ja, heb ook nog een camera om m'n nek, naast die stropdas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als ik het stel amper zou kennen zou ik er ook geen kut zin in hebben.is dat die bruiloft waarvoor ze je gevraagd hadden te fotograferen?
Ik heb het wel naar m'n zin gehad hoor gisteren. Was bruiloft van m'n nicht en ik ben echt gek op haar.
Het had alleen 2 uur eerder moeten stoppen ofzo. Gelukkig waren de dronken mensen geen familie van me, anders had ik me echt geschaamd.
Mja. True. True.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
Als een gek die dingen op aan het eten geweest.
Maar weer even weg
Oh bah.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nier ontsteking. Anti biotica kuur dus.
Ahw tis sund het beestjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
Nier ontsteking. Anti biotica kuur dus.
Huuuu. Dan heb je twee opties:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook totaal geen zin in.Zonde van m'n zaterdag. Zelfs het stel ken ik amper. En zijn van die types waarbij het helemaal chique gaat dus loop de halve dag in pak met stropdas.
Of beide. Altijd al eens een interessant zelfportret willen maken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huuuu. Dan heb je twee opties:
1. jezelf helemaal vol gieten met alcohol en andere genotsmiddelen
2. zelf helemaal nuchter blijven en anderen volgieten met alcohol en genotsmiddelen, om vervolgens compromitterende foto's van dronken zatlappen in galajurk of driedelig grijs te kunnen maken.
Terwijl je een dronken poging doet om vriending te nemen bij de garderobe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef Dickies het volgende:
[..]
Of beide. Altijd al eens een interessant zelfportret willen maken.
Dan moet ik haar ook volgieten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Terwijl je een dronken poging doet om vriending te nemen bij de garderobe?
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Burdie het volgende:
2. zelf helemaal nuchter blijven en anderen volgieten met alcohol en genotsmiddelen, om vervolgens compromitterende foto's van dronken zatlappen in galajurk of driedelig grijs te kunnen maken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Burdie het volgende:
Ik ga vanavond trouwens partyen met Bertje.
quote:
Jij bent erniequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:05 schreef Burdie het volgende:
Ik ga vanavond trouwens partyen met Bertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |