Das wel heel erg zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
De ware man aan het woord. Een vriend van me weigerde op zijn 22e een shirt te kopen omdat het uit de Boss voor Boys collectie kwam en mensen dan misschien verkeerde dingen zouden denken.
Volgens mij was voor velen deze het CBR net iets voor:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is voor wel meer mensen hun eerste motor, ja.
Hij is er wel overheen gegroeid, maar een beetje een teer ego in die tijdquote:
Gelukkig maar anders had hij het erg moeilijk gehad later denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij is er wel overheen gegroeid, maar een beetje een teer ego in die tijd.
Weet ik veel, ik ben een vrouw.quote:
Nostalgiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij was voor velen deze het CBR net iets voor:
[ afbeelding ]
duhhhhhhhquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben een vrouw.
Ik weet dus alleen dat ie oranje met zwart is.
Ik kan zo ff geen plaatje vinden ervan.
Programmeer je missile launchers om de derde wereldoorlog na te spelen. Doe iets met je levenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:55 schreef Q. het volgende:
Zo, ik zit weer alleen op de hele verdieping.
Precies, vermaak jezelf. Ik heb al bier en een mooie dame voor je gepost Q.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Programmeer je missile launchers om de derde wereldoorlog na te spelen. Doe iets met je leven.
Heeft die tweede zin betrekking op die eerste?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Programmeer je missile launchers om de derde wereldoorlog na te spelen. Doe iets met je leven.
Ik dacht dat Kluts zelfpostend was?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, vermaak jezelf. Ik heb al bier en een mooie dame voor je gepost Q.
Ja, ik voel me idd een beetje gepasseerd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kluts zelfpostend was?
Komop niet zo klagen hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik voel me idd een beetje gepasseerd.
Enorm goede tekst jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef Belsezar het volgende:
Vrijdagmiddag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tekst, fout merk
[ afbeelding ]
Dat is Kluts ook, maar ik denk niet dat Adriana Lima op het forum komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kluts zelfpostend was?
Ik vind hem leukquote:
Zo, da,s pas een : neuk me hard gezicht.....quote:
Bij mij roept het Onze Vader heel andere associaties op dan met bier, maar ik heb wel vaker gemerkt dat jij en ik nogal eens uiteenlopen qua golflengtequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk
Sorry dat jij hem niet kan waarderen.
Adriana Lima he, nog een top product uit Braziliequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo, da,s pas een : neuk me hard gezicht.....
Ach ik heb niks met religie, welke dan ook. Dus ik zie hier dan niks ergs in maar het is niet bedoeld anderen die wel gelovig zijn te beledigen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij mij roept het Onze Vader heel andere associaties op dan met bier, maar ik heb wel vaker gemerkt dat jij en ik nogal eens uiteenlopen qua golflengte.
Doe mij maar een schone ariër, zoals Hitler ze had bedoeldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Adriana Lima he, nog een top product uit Brazilie
Je weet wel dat die naam eigenlijk voor Perzen en Indiers bedoeld is hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doe mij maar een schone ariër, zoals Hitler ze had bedoeld.
Dickies the second is er ook weerquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dickies the second is er ook weer
Alles goed sedan?
Geen mooie dame in de buurt die je kan helpen met een massage?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ja moe, spierpijn valt mee deze keer.
Waar denk je dat ie zijn spierpijn van heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen mooie dame in de buurt die je kan helpen met een massage?
Nee helaas Bquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar denk je dat ie zijn spierpijn van heeft.
In dat geval, kan de veroorzaker het ook weer mooi verhelpenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar denk je dat ie zijn spierpijn van heeft.
Ik zoek nog een slachtoffer dus al weet je nog iemandquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat geval, kan de veroorzaker het ook weer mooi verhelpen
Cool man! Leuk gehad?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee helaas B
Hiervan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doel je nou op de spierpijn van sedan? Of iets andersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Vanavond wordt die shit nog vuiger.
Jazeker, was alleen wel druk had verwacht dat het wat rustiger zou zijn omdat het toch vrijdag was. Weer zat ook mee was lekker warm dus had goed grip.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cool man! Leuk gehad?
En zie ik op foto 2 nou een shelby cobra staan? Dat is echt 1 van mijn favoriete autos ooit gemaakt.
Mooi weet je waar ik woon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Jaaa.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:36 schreef Kluts het volgende:
Jij gaat vanavond naar JvT Twist?
Ik ga ook maar eens kijken wanneer ze weer in de buurt komen.
Nu heb ik er nog meer zin in.quote:Kribbuh Shit is terug van vakantie! En hoe! Uiteraard zijn alle ingredienten van voorheen er weer bij: Mario Cart op de beamer, SpaceKees & Jiggy Djé, Alle usual suspects, tosti’s om twaalf uur en muziek en dansen en gezelligheid en…alles! Na een editie over geslagen te hebben kon er natuurlijk niet half hard worden gekomen, om die reden hebben Kees en Jiggy het meest verse blik hardheid uit de kast open getrokken. Niet alleen de Groningse Kraantje Pappie komt jullie verblijden met live muziek, ook de aanheidscommissie ‘de Jeugd van Tegenwoordig’ komt herrie schoppen! Tussendoor verzorgen Jim Aasgier en Global Mischa (Ams) voor voeten van de vloer. Een nieuw seizoen Kribbuh Shit baby! Zeg JEEE!
Tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jazeker, was alleen wel druk had verwacht dat het wat rustiger zou zijn omdat het toch vrijdag was. Weer zat ook mee was lekker warm dus had goed grip.
Heb zelf twee sessies gereden van 20minuten, 1e sessie ging wel. Had voor een set oude banden erop om te kijken hoe dat was maar viel een beetje tegen. Tweede keer even banden gewisseld en ging een stuk beter. Wel veeeeeel verkeer dus echt snelle rondentijden zaten er volgens mij niet bij.
Gaan we rellen als een hooliganquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:31 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jaaa.
[..]
Nu heb ik er nog meer zin in.![]()
Als ik niet zo'n pauper was had ik heel veel koetjesrepen gekocht om die vanavond uit te delen als ze Shenkie doen.
Dat vind je leuk he?quote:
Jiggy Djé, alleen daarvoor zou ik haast al gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jaaa.
[..]
Nu heb ik er nog meer zin in.![]()
Als ik niet zo'n pauper was had ik heel veel koetjesrepen gekocht om die vanavond uit te delen als ze Shenkie doen.
En dan vinden mensen het nog gek dat ik dit met de SEX SC verwarquote:
Haha ja dat zal best, moet alleen niet gaan regenen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb een paar jaar terug mijn bandjes eens een hele tijd niet vervangen tot ik echt letterlijk slicks had, god wat kon ik toen bochten nemen zeg. Normaal heb ik al bergen grip maar toen leek het wel alsof de auto op rails stond.
Nog nooit van gehoord natuurlijk, zal het zo eens opzetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jiggy Djé, alleen daarvoor zou ik haast al gaan.
Leuk!
Dat was een paar keer het geval inderdaad, toen besloot ik toch maar nieuwe bandjes eronder te zetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha ja dat zal best, moet alleen niet gaan regenen dan
Neem me alsof ik Guus Meeuwis benquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het nog gek dat ik dit met de SEX SC verwar.
Ik ben eruit, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord natuurlijk, zal het zo eens opzetten.
Braboseksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neem me alsof ik Guus Meeuwis ben.
Dat nummer vind ik dan wel weer lekker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Kluts het volgende:
Jiggy Djé is ook van dat "Is het dan zo kut" nummer. Wat dan weer een erg matig nummer is trouwens.
Maar zeker de moeite waard.
Moet wel een leuke avond worden dus!
Faffie bitch.
Dat is ook leuk om te doen, haal je normaal wel veel voldoening uit als je ziet dat je zelf iets gedaan hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net even de rotte plekke in de deur van de Kever bewerkt zodat het niet verder rot. Het val mee, na 33 jaar zit er vooral rot op 1 portier en de kofferklep. Het is best leuk om te prutsen aan je auto.
Dat dacht ik ook toen ik mijn eerste rooster op de UU kreeg. Bleek dat ik helemaal verkeerd had zitten puzzelen en ik gewoon maar 2 dagen college had per week. Had ik daarvoor net een leuke baan laten lopen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Over hoe het rooster werkt hadden ze op de UvT ook wel wat uitleg mogen geven. Ben lekker aan het puzzelen om een aardig rooster eruit te krijgen.Mag tot dusver elke dag daar verschijnen. Had liever wat vrije dagen gekregen daar in plaats van allemaal halve dagen met colleges op onmogelijke tijden.
In de trein.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
De grootste spamz0r laat het afweten. Q. waar zit je?
Qoning, Qeizer, Quadmiraal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad Qoning Spam is afwezig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef Q. het volgende:
*noteert*
"geen cadeautje meer kopen voor een niet nader te noemen housewarming"
Waar zou je zijn zonder je aangeverquote:
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar zou je zijn zonder je aangever.
Hoeveel gaat de Qompensatie voor die humor me kosten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.
Aaah, zielig. Kusje op zn hoofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
Zo met Evert naar de dierenarts. Hij was woensdag avond mis gesprongen en loopt sindsdien erg mank (of gewoon niet).
Downloaden voor de paupersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Dickies het volgende:
2609_Harvest_Moon_DS_Island_of_Happiness_USA_NDS-JunkRat
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?quote:
Duurt wel lang z'n antwoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duurt wel lang z'n antwoord
Zou dat een stille hint zijn?
Lange snoer dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollen
Het moet helemaal naar Amersfoort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |