En dan vinden mensen het nog gek dat ik dit met de SEX SC verwarquote:
Haha ja dat zal best, moet alleen niet gaan regenen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb een paar jaar terug mijn bandjes eens een hele tijd niet vervangen tot ik echt letterlijk slicks had, god wat kon ik toen bochten nemen zeg. Normaal heb ik al bergen grip maar toen leek het wel alsof de auto op rails stond.
Nog nooit van gehoord natuurlijk, zal het zo eens opzetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jiggy Djé, alleen daarvoor zou ik haast al gaan.
Leuk!
Dat was een paar keer het geval inderdaad, toen besloot ik toch maar nieuwe bandjes eronder te zetten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha ja dat zal best, moet alleen niet gaan regenen dan
Neem me alsof ik Guus Meeuwis benquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het nog gek dat ik dit met de SEX SC verwar.
Ik ben eruit, niet mijn ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord natuurlijk, zal het zo eens opzetten.
Braboseksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neem me alsof ik Guus Meeuwis ben.
Dat nummer vind ik dan wel weer lekker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:53 schreef Kluts het volgende:
Jiggy Djé is ook van dat "Is het dan zo kut" nummer. Wat dan weer een erg matig nummer is trouwens.
Maar zeker de moeite waard.
Moet wel een leuke avond worden dus!
Faffie bitch.
Dat is ook leuk om te doen, haal je normaal wel veel voldoening uit als je ziet dat je zelf iets gedaan hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net even de rotte plekke in de deur van de Kever bewerkt zodat het niet verder rot. Het val mee, na 33 jaar zit er vooral rot op 1 portier en de kofferklep. Het is best leuk om te prutsen aan je auto.
Dat dacht ik ook toen ik mijn eerste rooster op de UU kreeg. Bleek dat ik helemaal verkeerd had zitten puzzelen en ik gewoon maar 2 dagen college had per week. Had ik daarvoor net een leuke baan laten lopen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Over hoe het rooster werkt hadden ze op de UvT ook wel wat uitleg mogen geven. Ben lekker aan het puzzelen om een aardig rooster eruit te krijgen.Mag tot dusver elke dag daar verschijnen. Had liever wat vrije dagen gekregen daar in plaats van allemaal halve dagen met colleges op onmogelijke tijden.
In de trein.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef Pheno het volgende:
De grootste spamz0r laat het afweten. Q. waar zit je?
Qoning, Qeizer, Quadmiraal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad Qoning Spam is afwezig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef Q. het volgende:
*noteert*
"geen cadeautje meer kopen voor een niet nader te noemen housewarming"
Waar zou je zijn zonder je aangeverquote:
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar zou je zijn zonder je aangever.
Hoeveel gaat de Qompensatie voor die humor me kosten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.
Aaah, zielig. Kusje op zn hoofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
Zo met Evert naar de dierenarts. Hij was woensdag avond mis gesprongen en loopt sindsdien erg mank (of gewoon niet).
Downloaden voor de paupersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Dickies het volgende:
2609_Harvest_Moon_DS_Island_of_Happiness_USA_NDS-JunkRat
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?quote:
Duurt wel lang z'n antwoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duurt wel lang z'n antwoord
Zou dat een stille hint zijn?
Lange snoer dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |