quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef Q. het volgende:
*noteert*
"geen cadeautje meer kopen voor een niet nader te noemen housewarming"
Waar zou je zijn zonder je aangeverquote:
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar zou je zijn zonder je aangever.
Hoeveel gaat de Qompensatie voor die humor me kosten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ik dan ook gewoon thuis achter de pc mijn nagels te lakken, maar dan kreeg ik morgen wél een cadeautje van Q op de housewarming.
Aaah, zielig. Kusje op zn hoofd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
Zo met Evert naar de dierenarts. Hij was woensdag avond mis gesprongen en loopt sindsdien erg mank (of gewoon niet).
Downloaden voor de paupersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Dickies het volgende:
2609_Harvest_Moon_DS_Island_of_Happiness_USA_NDS-JunkRat
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?quote:
Duurt wel lang z'n antwoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Kom je vanavond ook stofzuigen in Amersfoort?
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duurt wel lang z'n antwoord
Zou dat een stille hint zijn?
Lange snoer dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is de stofzuigersnoer al aan het uitrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |