"Q."quote:
Kennelijk hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
maar hij komt dus kijken wie er met kerst vooraan zitten of zo? De kerk, loopt die vereniging nog?
Of hij komt checken hoeveel geld jij mag inbrengen als nieuw lid van de gemeentequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
maar hij komt dus kijken wie er met kerst vooraan zitten of zo? De kerk, loopt die vereniging nog?
ECHT NIET!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef MLI het volgende:
WEEKEND!
* Plasma-tv + 1000 euro contributiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Of hij komt checken hoeveel geld jij mag inbrengen als nieuw lid van de gemeente
Tot en met maandagquote:
5 minuten per week in de SM-kelderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
* Plasma-tv + 1000 euro contributie
* 300 DVD's + 500 euro
Ga vanavond hangen, morgen fietsen, 's avonds naar DH, zondagochtend hardlopen, 's middagsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen dit weekend?
Heb je al koffie gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef Vork het volgende:
Het weekend is al bijna 24 uur geleden begonnen.
Vind het zo gezelligquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga vanavond hangen, morgen fietsen, 's avonds naar DH, zondagochtend hardlopen, 's middagsstoepranden
en 's avonds weeknie.
En jij?
Bij 'stoepranden' moet ik aan American History X denken. Is dat goed?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ga vanavond hangen, morgen fietsen, 's avonds naar DH, zondagochtend hardlopen, 's middagsstoepranden
en 's avonds weeknie.
En jij?
Jij mag zoveel assiocieren als je wilt, val mij alleen niet lastig met die gruwelijk scenequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij 'stoepranden' moet ik aan American History X denken. Is dat goed?
Vanavond naar Hilversum, morgen overdag naar Arnhem, morgenavond naar Leusden, zondagmorgen sporten en daarna moe zijn.
Gelukkig heb je toch al 24u weekendquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben zelfs de koffie vergeten toen ik net even in een supermarkt was.
Dus nee
Dat wel natuurlijk. Dan heb ik ook geen koffie nodig. Denk ik... hoop ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
Gelukkig heb je toch al 24u weekend
Ik ben .... geen...pinguin?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf DH, dat wil nog niet zeggen dat je het bent hè?!
Er komen wel FOK!kers in mijn weekend voor hoor. Maar meer NMLK'ers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is een redelijk Fokloos weekendje als ik het zo leeszijn het allemaal leuke dingen? Nog NMLK dingen?
Zodra je koppijn krijgt weet je dat je een koffie-addict bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Dan heb ik ook geen koffie nodig. Denk ik... hoop ik.
Dit geldt uiteraard niet voor iedereen. Jij blijft natuurlijk een pinguinquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben .... geen...pinguin?
*wereld stort in...
Of de avond ervoor teveel bier hebt gedronken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef heksehiel het volgende:
Zodra je koppijn krijgt weet je dat je een koffie-addict bent
Lang leven het internetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komen wel FOK!kers in mijn weekend voor hoor. Maar meer NMLK'ers.
Dan krijg je het niet gedurende de dag, dan word je ermee wakkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Of de avond ervoor teveel bier hebt gedronken.
Mensen met een leven, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef Vork het volgende:
NMLWattes?
Als ik dan wakker word, terwijl ik de avond ervoor teveel heb gezopen, is dat normaal gesproken tijdens een werkdag al redelijk gedurende de dag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:40 schreef heksehiel het volgende:
Dan krijg je het niet gedurende de dag, dan word je ermee wakker
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Als ik dan wakker word, terwijl ik de avond ervoor teveel heb gezopen, is dat normaal gesproken tijdens een werkdag al redelijk gedurende de dag.
Iets té leuk duidelijk. Wat heb ik een pijn in mijn dak zeg, en ik heb nooit een kater eigenlijk.quote:
Dat heb ik met bier ook!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zodra je koppijn krijgt weet je dat je een koffie-addict bent
Ja goed he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geweldig hoe je binnenkomt vallen en nog ontopic ook
Ik denk dat dat best zou meevallen. Hoe zag je leven eruit voordat jij internet kende? Bij mij is dat pas een jaar of 8 daarvoor kende ik geen internet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, zonder internet zou ik echt geen leven hebben.
Vroeger, toen het nog een half uur duurde voordat je een internetpagina geladen had...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best zou meevallen. Hoe zag je leven eruit voordat jij internet kende? Bij mij is dat pas een jaar of 8 daarvoor kende ik geen internet.
Tof dat het relax was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets té leuk duidelijk. Wat heb ik een pijn in mijn dak zeg, en ik heb nooit een kater eigenlijk.
Maar ik heb idd lol gehad, dus het was het waard!
Hmmm, ik zit sinds 1996 op internet... geen idee meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best zou meevallen. Hoe zag je leven eruit voordat jij internet kende? Bij mij is dat pas een jaar of 8 daarvoor kende ik geen internet.
Ja en nee, daar heb ik geen last van. Ik had alleen zin in koffie. Het is namelijk ook gewoon lekker om te drinken. en dan bedoel ik niet van die bakjes hart verzakking uit de automaat.quote:
Leuke humor hebben jullie daarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef Belsezar het volgende:
Loopt er net een collega langs zegt hij fijn weekend, ik ga een terrasje pakken. De hele afdeling heeft hem met gummetjes, propjes, etc bekogeld.
Ik wil ook al vrij zijn...
Ik vind het wel grappig hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke humor hebben jullie daar.
Ik vanaf '98. Maar toen zat ik er echt heel veel vaker op dan nu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, ik zit sinds 1996 op internet... geen idee meer eigenlijk.
Gummetjes en propjes zijn zo passé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuke humor hebben jullie daar.
Ik gelukkig niet. Tot april 2000 zat ik met een telefoonmodem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vanaf '98. Maar toen zat ik er echt heel veel vaker op dan nu.
Wel met USB aansluiting toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gummetjes en propjes zijn zo passé.
[ afbeelding ]
Ja? En? Moet onze Appelaar het weer met FireWire?quote:
Ik hoorde Applequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja? En? Moet onze Appelaar het weer met FireWire?.
Stoer ding! Hoeveel en waar L?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gummetjes en propjes zijn zo passé.
[ afbeelding ]
Je mag al niet meer langs komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf DH, dat wil nog niet zeggen dat je het bent hè?!
Veuls te lekker, ik stond net even buiten in de zon te kletsen met een collega en toen wilde ik niet meer naar binnenquote:
Ik wist gewoon dat jij dat serieus leuk zou vinden.quote:
Ik mag dan wel oud zijn volgens jou maar ik zal nooit volwassener worden dan ik nu benquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dat serieus leuk zou vinden.
Dan kunnen we elkaar een hand geven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:07 schreef Q. het volgende:
De motivatie voor vandaag is weer op. Helaas moet ik nog even.
Zo even snel zoeken kom ik op vanaf drie tientjes.quote:
Tof! Die ga ik zeker bestellen! Ik voorspel dat binnen nu en drie weken de hele afdeling zo'n ding heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo even snel zoeken kom ik op vanaf drie tientjes.
http://www.computerwebstore.nl/05_artikel.asp?ID=2009
http://www.bestel.nl/catalog/usb-missile-launcher-p-850.html
Het zit wel in de categorie "Boys Stuff"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof! Die ga ik zeker bestellen! Ik voorspel dat binnen nu en drie weken de hele afdeling zo'n ding heeft
Welneequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
Mannen.
Ze worden nooit volwassen alleen het speelgoed wordt duurder.
Het is zoooo leuk om man te zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
Mannen.
Geen probleem, daar kwalificeer ik me onder voor zover mogelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zit wel in de categorie "Boys Stuff".
Het is veul leuker om vrouw te zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is zoooo leuk om man te zijn
En stiekem vinden jullie dat wel leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:20 schreef Kluts het volgende:
Mannen.
Stiekem zijn ze het speelgoedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En stiekem vinden jullie dat wel leuk
Zoals Jules zei in Pulp Fiction: Correctamundo!quote:
Had je ook wel een ritje willen aanbieden hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
Cool. Ik ga binnenkort achterop de motor bij mijn neefje, hij heeft nu eindelijk stepjes gekocht.
Wat voor motor heeft hij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:31 schreef Kluts het volgende:
Cool. Ik ga binnenkort achterop de motor bij mijn neefje, hij heeft nu eindelijk stepjes gekocht.
De ware man aan het woord. Een vriend van me weigerde op zijn 22e een shirt te kopen omdat het uit de Boss voor Boys collectie kwam en mensen dan misschien verkeerde dingen zouden denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, daar kwalificeer ik me onder voor zover mogelijk
Twist gevondenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Tvp, poging 3!
Poging gelukt.quote:
Dat is voor wel meer mensen hun eerste motor, ja.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof! Die ga ik zeker bestellen! Ik voorspel dat binnen nu en drie weken de hele afdeling zo'n ding heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |