Vertel eens wat jij eet danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij eet ik echt véél vergeleken met de meesten hier
Ik heb mijn oog laten vallen op 1 van kenwood, maar de machines die ik leuk vind zijn zo'n 500,-quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Then again, ik drink niet zoveel
SHE, welke ga je kopen?
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Vandaag:
O: kwark
T: smoothie
L: sarrasinpannekoeken met blauwe-bessenjam
T: handje pecannoten
T: Komkommer met hummus
T: appeltje
Zwemmen
D: fajitas
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies
lekkere cadeaubonnen Moblo, daar kan je vast goed mee uit de voeten...
@coldfeet, nu ben ik ook erg benieuwd wat jij dan allemaal eet
@She, gebruik je vaak een keukenmachine? is het een aanrader? heb nog nooit zo'n ding gehad, maar lijtk me eigenlijk best handig.
@she jij ging toch nooooooooit meer haring eten? of is dit het lijstje van gisteren?
mijn lijstje van gisteren:
optimel met allbran
rookkaas
griekse kofta
koekje
20+kaas en toastjes filet americain
niet helemaal goed dus.....
vandaag weer een maaltijdsalade
en mijn gewicht zakt wel weer richting mijn laagste gewicht... vanmorgen 79,0
Heb ik ook in mijn keukenmachines. Het werkt aardig (vooral het slagroomkloppen en mayonaise maken). Deeg mix en kneed ik liever met de handmixer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers?Werkt dat een beetje Merel?
Dan zul je toch helaas een Kenwood moeten kopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef -marz- het volgende:
In dat geval is een keukenmachine funest voor je opbergruimte. Of heb je tegenwoordig ook minikeukenmachines?
Noem mij een miep maar mijn keukenapparaten moeten er mooi uitzien anders hoef ik het niet.
U-huh !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
Moraal van het verhaal: je past je bestedingspatroon aan naar je budget en het geld is nog steeds op aan het einde van de maand
Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers?Werkt dat een beetje Merel?
sparen is tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Sparen is voor mietjesIk ga binnenkort mijn spaarrekening punderen en twee tickets naar ZA boeken en een auto huren enzo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doenHeb er nog nooit deeg van gemaakt, geen idee hoe goed het werkt dus.
En alles kan in de vaatwasser, perfect! Dus na mijn gehak en gemix is alles ook zonder moeite weer schoon
Ik heb het er ook écht wel voor over, ik hou van mijn appartementquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ja, dat scheelt bij ons ook, wij betalen afgrijselijk veel huur![]()
Maar dan woon je wel in een hip, ruim, net gerenoveerd, centraal gelegen appartement
Alleen maar gezonde vetten!quote:
De rest van mijn tattoo's zijn minder verlichtend hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je dan verder zoal op je lijf staan?
Tis trouwens wel een leuk ding, dat verhaal met de 64 stukjes, als ik t me goed herinner: reuk, smaak, gehoor, gedachten etc.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:03 schreef SHE het volgende:
Morgen voor nieuwe tattoo!!
Ik wilde eigenlijk een nieuwe op mijn handpalmen, maar die wil hij niet zetten. ( omdat het te snel slijt )
Dus hij komt in mijn nek ( achterop ) zodat ik 'm kan verbergen bij instant representatieve toestanden.
dittus ( maar dan getweaked )
[ afbeelding ]
Kwak, WB!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef kwakveense het volgende:
.............. ipv de twee feestje die ik eigenlijk heb af te lopen vanavond.
Capucijner schotel!! Goed idee! Iets voor overmorgen. Moet ik nog wel even piccalilly halen en capucijners.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:27 schreef kwakveense het volgende:
ik weet t dank voor de goede raad.... maar ik ben zó moe.... ik viel net al bijna in slaap...en t leukste festje begint pas om 22 uur. dat trek ik niet vanavond.morgen lekker naar een concert s middags en daarna naar mn ouders. daar ga ik wel van genieten. oh en hardlopen uiteraard!
kwak heeft onbedaarlijke trek in capucijners en gaat dus maar eens naar de winkel fietsen.
Kwakkie, lekker slapen en morgen fris weer op!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef kwakveense het volgende:
helleu damesch!
kwak is back. en moet nog een beetje wennen aan weer thuis zijn...
congres was heerlijk, doodvermoeiend maar inspirerend en gezellig. mijn paper heeft serieus kont geschopt, vragen gekregen van belangrijke mensen die ik weer goed kon beantwoorden of waar ik wat aan had. ik voelde me helemaal tof en belangrijk.
verder heb ik de hele week veel te veel vette beierse vleeslappen en witbrood gegeten, naas ontelbare koekjes en teveel chocola in de pauzes om wakker te blijven met het crazy ritme van zo'n congres. en had ik t vlees en t witbrood al genoemd? en de witte wijn en apfelschorles enzo....ugh...en ook niet hardgelopen en veel stilgezeten...
ik voel me een vette opgeblazen zeug, en t zou me niks verbazen als ik weer 83 kilo weeg morgenochtend. maar goed, ik voel me ook gewoon klote omdat t in duitsland allemaal leuk en goed was en ik me hier thuis ineens weer heel alleen, moe, en gedumpt voel.
dus ik ga nu eerst maar even afwassen, een boodschapje doen om wat powerfood in huis te halen, en dan lekker douchen en op de bank hangen ipv de twee feestje die ik eigenlijk heb af te lopen vanavond.
kusjes!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Nah SHE, ik heb er ook eentje over mijn vent
Ik ken geen andere man die zo hard moet lachen om Smack The Pony
Op het roze rokje ( nice!! ) zou ik een dun twinsetje dragen; hoge hakken, klaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb stijladvies nodig, wie helpt mij?
Super mooi weer hier!Kan ik weer eens een jurkje aan
Vandaag gebakjes halen![]()
Jij eet vaak weetabix he?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O: magere yoghurt met vruchten (eetlepel) en brinta
T: stukje chocolade (83%) + plakje kipfilet
L: 3/4 pizza diavolo + klein schaaltje olijven
D: magere melk met 2 weetabix en frambozen + tomaten/bloemkoolsoep
T: stuk kipfilet met chilidip
Beweging: 1 uur werken in de tuien en 1,5 uur intensieve sport
Mwah het was niet het enige 'slechte' dat ik op kantoor en bij een vriend thuis kreeg aangeboden wat ik aangenomen en opgegeten hebquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:25 schreef motorbloempje het volgende:
een stukje vlaai is niet 'zwaar zondigen' hoor
een zak chips en een pak koekjes wegschransen, DAT is 'zwaar zondigen' imho
Uh huh, de vlaai was slechts de aanzet. Morgen maar aan de SHE-rijst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Dus je bent nog een liegerikje ook????
Nou, pas dan maar op!! Morgen groeit er donshaar uit je oortjes!!
Lime is evil. Het maakt dat wodka smaakt als lekkere ranja en met die snelheid drink je het dan ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:00 schreef SHE het volgende:
Niet zo hard voor jezelf Kwak, een beetje slacken mag best.
Kroegwijn is idd ernstig; ik ben dan ook altijd gezegend met een helse kater.
Vandaag gelukkig lekker fris; en dat terwijl ik toch een kleine 9 wodka-lime heb weggewerkt gisteren
Mijn lief zei ook dat ik de grootste onzin heb uitgekraamd
idd veel groente nemen en mager vlees en rustig eten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:50 schreef Loontjah het volgende:
Hey doorzetters!
Pff ben al een half jaar geleden begonnen met afvallen via een dietiste.
Ik eet niet ongezond, maar ook niet supergezond.
Het gaat van 113 terug naar 111 en daar blijft het schommelen.
Nu gaan we vanavond gourmetten, maar dan op een bakplaats.
Hoe ga ik dit redden? Weinig vlees eten? Veel groeten? Sla is niet genoeg, want dan moet ik een heel bowl op? Hoe kan ik er op letten, dan mager vlees. Hoeveel stukjes kan je dan ongeveer hebben ?
Nee!! Das de verkeerde instelling!! Je moet nu denken: Omdat ik zo weinig heb gegeten sinds gistermiddag ben ik vast een halve kilo afgevallen. Laat ik een lekkere salade nemen met veel rauwkost en gerookte kip!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:47 schreef Viking84 het volgende:, ben ik weer. Zonder in details te treden: het was subliem!
. Mijn dag kan dus niet meer stuk.
Alleen wel erg weinig gegeten sinds gistermiddag, dus ik ga zometeen even zondigen met een broodje mozarella met pesto van Bart.
Oh jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee!! Das de verkeerde instelling!! Je moet nu denken: Omdat ik zo weinig heb gegeten sinds gistermiddag ben ik vast een halve kilo afgevallen. Laat ik een lekkere salade nemen met veel rauwkost en gerookte kip!!
'Gezellig', yeah rightquote:Fijn dat het gezellig was BTW
Zwarte kleding aantrekken en hakken: 10 kilo lichter!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, ruzie zal ik maar niet gaan maken, want ik ben alleen met de kinderen en dat zou pedagogisch niet zo in orde zijn.
Maar ik baal wel een beetje, vind mezelf ineens weer supermollig en lelijk. Yeah.![]()
Jouw lunchtip is zeer oké en je moet er idd geen kaas opdoen, dat verpest de boel: wat wel lekker is: avocado, komkommer en alle andere rauwkost erbij. (en eventueel een beetje sambal op de mayo).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Ewelina het volgende:
Weet je wat lekker is als lunch: tomaatje in plakjes snijden, brood besmeren met mayonaise (ipv boter), een ui snipperen en die boterham (of broodje) beleggen met de tomaat en daarover de ui strooien. Zo lekker
Je kunt ook peper over de tomaat doen, of er nog wat kaas bij (maar dat lust ik niet).
Zo, ik ga nu koken. Rijst met kip, meloen, sla en kerriesausDat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik ben man "dus geen verstand van kleding".quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb stijladvies nodig, wie helpt mij?
Super mooi weer hier!Kan ik weer eens een jurkje aan
Ja, en het fijne van dit recept is dat het echt heel snel klaar is, binnen een kwartier staat je eten op tafelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef Hondsdraf het volgende:
Dat is ook een lekker en gezond bordje, Ewelina!
Dank je, maar je bent een dag te vroegquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:20 schreef SHE het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina!!
Maak er een mooie dag van, het weer is in elk geval al prachtig
Maak er alsnog een leuke dag van vandaag: je viert het toch nuquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je, maar je bent een dag te vroegMorgen ben ik pas jarig, maar vandaag komt er wat visite om het te vieren (familie en schoonfamilie) dus vandaar de taart
Morgen heb ik namelijk weer college (van 15:00-17:00 dus ik kan gelukkig uitslapen)
Ik hoop wel dat het morgen nog steeds zulk mooi weer is
mijn inschrijving was te laat binnen, oftewel, iedereen van het instituut had al vakantie, dus mijn inschrijving is pas na de vakantie (dus 19 aug) verwerkt. en toen moest alles nog geregeld...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maak er alsnog een leuke dag van vandaag: je viert het toch nu.
Maar echt balen BJ, waarom heb jij niet de hele zomer de tijd gehad om je voor te bereiden? Ik heb zelf gelukkig niets te klagen. Mijn stem dreigt weer terug te komen en te blijven, dus ben al helemaal happy. En trainen ging beter dan verwacht.
Nee hoor. Ik eet meer. Maar ik kom dan ook alleen maar aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij eet ik echt véél vergeleken met de meesten hier
O zo loop ik er bijna elke dag bijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Zwarte kleding aantrekken en hakken: 10 kilo lichter!
Als ik een "dikke" dag heb is dat mijn remedie.........
Witte broeken kunnen wel, maar niet te strak! Als je zwarte broeken probeert zit de 2e of 3e al mooi en bij wit duurt het tot het 8e exemplaar voor je een geschikte hebt gevonden. Bij benadering danquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O zo loop ik er bijna elke dag bij
zwart
witte broekenik lijk 200kg in een witte broek
en in witte shirtsbrrr
ja maar je bent aan het verhuizen én ziek... dan mag je heus wel zondigen hoor en goed ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
eetlijst voor vandaag:
O: 3 kleine afbakbroodjes
L: een gore tankstationsandwich
D: McD meuk, geen idee nog wat
en te weinig gedronken
patatjes van aardappelpuree.quote:
Oh wat lief van je Ise!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE:
Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry gewürz... In die ene hadden ze wel vijf verschillende soorten, maar geen light.Ik had een stuk of wat flessen willen meenemen voor de liefhebbers.
Ja wel goed, druk en lange reistijd (4 uur per dag) maar wel heel leuk! En mijn vriendje woont 500 meter van mijn school en mijn beste vriendje werkt 500 meter van mijn school vandaan dus dat is echt heel leuk en gezelligquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
PFje, hoe is je eerste week bevallen??
Gaan je jullie een betalend abonnement nemen? Ik zit er aan te denken. Niet persé om de extra's die je krijgt, want die reclame maakt me niets uit, maar ik begrijp best dat als je zo'n site begint, dat je dan ook wel een keer wat wil gaan verdienen. Ben er nog niet uit.
Jaaaaquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
IK BEN AFGESTUDEERD!
Heb op zowel mijn scriptie als mijn onderzoeksverslag een 8 gekregen. Woei!!! Morgen bul aanvragen.
(en morgen bijlezen. Ben net pas thuis en nu moe en dus naar bed).
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
IK BEN AFGESTUDEERD!
Heb op zowel mijn scriptie als mijn onderzoeksverslag een 8 gekregen. Woei!!! Morgen bul aanvragen.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
IK BEN AFGESTUDEERD!
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op maandag 1 september 2008 09:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vanochtend heeft mijn lief voor me gezongenEn de taart was lekker. Vavond lekker uit eten
je krijgt deze in de AH XL vestigingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE:
Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry ...
Ze hadden 'm! En het was niet eens een XL. Wel een grote (die bij de Dam). Populair item, want ik had de laatste. Smaakt precies als de gewone. (voor zover ik me die nog kan herinneren)quote:Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef lily het volgende:
[..]
je krijgt deze in de AH XL vestigingen
Correctie. Doordat ze de opleiding hebben omgegooid loop ik nu een jaar vertraging op. Kutzooi.quote:Op maandag 1 september 2008 11:22 schreef Ewelina het volgende:
Right, ik blijk vandaag dus vrij te zijn! College begint pas op 8 september en voor een keertje heeft de administratie zijn werk eens goed gedaan
Je kunt ook even bellen met de AH Klantenservice (0800-0305) , dan zoeken ze het voor je opquote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze hadden 'm! En het was niet eens een XL. Wel een grote (die bij de Dam). Populair item, want ik had de laatste. Smaakt precies als de gewone. (voor zover ik me die nog kan herinneren
En dat hoor je nu pas? Huh?quote:Op maandag 1 september 2008 13:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Correctie. Doordat ze de opleiding hebben omgegooid loop ik nu een jaar vertraging op. Kutzooi.
Beter gezegd; ik kom er nu achter omdat op internet in de studiegids staat dat het programma is veranderd en dat ik niet in de overgangsregeling val. Aan studenten wordt namelijk nooit iets verteld.quote:
Dat is het ook niet. Zo ongeveer iedereen bij Europese studies loopt vertraging op doordat we een taalminor moeten doen. Maar: daar worden geen plaatsen voor vrijgehouden en echt heel kort nadat de inschrijving geopend is zit alles vol. Als je aanklopt bij de studieaviseur of iemand anders is het: "Ja, maar je hoeft niet DIE taal verplicht te doen, ga maar wat anders doen." Waar je je dan niet meer voor kunt inschrijvenquote:Op maandag 1 september 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
@ Ewelina: wat idioot joh!. Dan zit ik in Groningen dus zo slecht nog niet. Wij hadden regelmatig een voorlichtingsbijeenkomst, georganiseerd door de studieadviseur en hij hield ons ook via e-mail op de hoogte van allerlei veranderingen. Ik heb dan wel een paar maanden moeten wachten op mijn afstuderen, omdat mijn prof ziek was, maar hij heeft wel alles op alles gezet om het nog voor het begin vh nieuwe studiejaar in orde te maken. En dat is ook gelukt. Wel kantje boord, dat wel.
Maar wat jij schrijft vind ik écht niet normaal, hoor.
Geloof niet dat die hier in de buurt zit, maar ik zal eens kijken...quote:Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef lily het volgende:
[..]
je krijgt deze in de AH XL vestigingen
Ik heb hem dus ook gevonden in een gewone AH, maar dan wel een grote. (zie post hier ergens boven)quote:Op maandag 1 september 2008 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Geloof niet dat die hier in de buurt zit, maar ik zal eens kijken...
Tofquote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
En nu even de rest bijlezen!
Heb het heerlijk gehad op Madeira, lekker gegeten ook. Gister nog een vaartocht op een grote catamaran gemaakt en we hebben walvissen (!), dolfijnen en een grote sea turtle gezien
Dat lijkt me een interessante combi!quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
Het is een hele aparte combi inderdaad, maar errug lekker!quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Dat lijkt me een interessante combi!
Wat een zelfbeheersing!quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook meer dan tien repen chocola liggen, omdat ik steeds andere smaakjes wil.Maar ik neem keurig één blokje per dag.
Ik was vorige week in duitsland en heb me weten beperken tot 3 (pure) chocolade repen. De extra-puur met bloedsinasappel is het lekkerst.quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
Ik koop dus maar helemaal geen chocolade meer, vooral omdat ik er helemaal niet tegen kan, maar er wel meteen een reep opgaat als het lekker isquote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Wat een zelfbeheersing!![]()
(Ik heb het niet, daarom koop ik alleen pure, pure, puuuuuure chocolade, die vind ik het minst lekker dus ga ik me er ook niet aan te buiten.).
Opmerkingen van de crew over je posts. Meestal negatief, maar soms ook positief. Dikke kans dat je een (of meer) note(s) hebt gekregen voor je asielactie.quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs?Nee serieus, wat zijn notes?
Notes zijn notities die een modje van jou opmaakt, bijv als je je misdraagt, maar er schijnen ook wel positieve notes te zijn. Ze nemen de notes volgens mij ook in overweging als ze overwegen je te bannen. Zo kunnen ze herhaaldelijk vervelend gedrag beter in het oog houden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs?Nee serieus, wat zijn notes?
Ik denk in jouw geval positief! Het kan ook positief zijn nl. Ik ben een grijze muis: ik heb er 0quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Kijk daarom ben jij nou dik en ik nietquote:Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Friet met mayonaise en cola light. Zo grappig vind ik dat altijd.
Ook van die mensen bij de Mac: "Ja, ik wil graag een Supersized Big Mag Menu met extra fritessaus en een cola light".
Oke P.F, bovenstaande opmerking is een beetje aan de grens wat mij betreft. Overigens is Isegrim toch niet dikquote:Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kijk daarom ben jij nou dik en ik niet
Dat was echt heel erg een grapje!!!!quote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke P.F, bovenstaande opmerking is een beetje aan de grens wat mij betreft. Overigens is Isegrim toch niet dik![]()
Of was het een grapje van je en speelt mijn totale gebrek aan humor weer eens op?
In de Fok shop (banner hierboven) kun je zien hoeveel je hebt en dan kun je ze desgewenst opvragen.quote:
Die post hielp niet echt meequote:Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was echt heel erg een grapje!!!!
(Zie de post er na)
Dan heb ik gewoon een ander soort humorquote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die post hielp niet echt mee![]()
En lees je PM mutsIk ben ongeduldig
Ja, dat vind ik ook grote onzin.quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon een ander soort humor
Ik vind het namelijk altijd zo een onzin als mensen zeggen dat het zo een onzin is om light frisdrank te nemen bij een frietje etc. Waarom nog meer kcal nemen.
Maarja, op een megasized menu van bijna 2000 kcal, hoeveel maakt die 100 kcal uit je cola dan nog uit?quote:Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon een ander soort humor
Ik vind het namelijk altijd zo een onzin als mensen zeggen dat het zo een onzin is om light frisdrank te nemen bij een frietje etc. Waarom nog meer kcal nemen.
Dat denken ze helemaal niet, volgens mij. Waarom zou je je lijf onnodig volproppen met calorieën als je ook een calorie-arme versie van die drank kunt krijgen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maarja, op een megasized menu van bijna 2000 kcal, hoeveel maakt die 100 kcal uit je cola dan nog uit?(bij wijze van spreken, mensen denken 'gezond' te doen door cola light te nemen)
Nou een klein frietje is echt geen 2000 kcal,quote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maarja, op een megasized menu van bijna 2000 kcal, hoeveel maakt die 100 kcal uit je cola dan nog uit?(bij wijze van spreken, mensen denken 'gezond' te doen door cola light te nemen)
Een beetje vet heb je nodigquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Clayton1 het volgende:
Of een broodje gezond met mayonaise.
Volgens mij doet niemand datquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Maar waarom zou je supersizen als je ook gewoon een hamburgertje n + een kleine salade kunt eten (die in dat zwarte bakje)? Heb je ook de vette smaak en je mond, maar blijf je qua kcal op een veel lager niveau.
Ja al gedaan hoorquote:Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En lees je PM mutsIk ben ongeduldig
Jawel. Ik. Oke, geen hamburger maar een cheeseburger of "kip" nuggets met een salade en niets te drinken. Ik neem wel een slokje van het drinken van mijn kinderen. Maar eigenlijk eten we bijna nooit bij de McDrek, mijn kinderen vinden het eten vies. Het spelen vinden ze er overigens wel leuk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand dat
Ik neem wel vaak een super mac menu met kip nuggets en cola light (met 1 zakje ketchup, verder geen saus)
Dat valt reuze mee qua kcal
Een cheeseburger is de kleinste die ze hebben, die andere dingen zijn echt HUGE. Ik heb ze alleen nog nooit opquote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. Ik. Oke, geen hamburger maar een cheeseburger of "kip" nuggets met een salade en niets te drinken. Ik neem wel een slokje van het drinken van mijn kinderen. Maar eigenlijk eten we bijna nooit bij de McDrek, mijn kinderen vinden het eten vies. Het spelen vinden ze er overigens wel leuk.
Het gaat niet om 'smaak in m'n mond' (zo redeneert m'n zus ook: 'één chipje is voldoende; het gaat immers om de smáák!'), het gaat erom dat ik verzadigd wil raken en dat raak ik niet van een hamburgertje en een kleine salade. Ik kom trouwens niet bij de Mac om een salade te eten. Als ik bij de Mac ben wil ik gruwelijk zondigen. Salades eet ik thuis al vaak genoeg.quote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Maar waarom zou je supersizen als je ook gewoon een hamburgertje n + een kleine salade kunt eten (die in dat zwarte bakje)? Heb je ook de vette smaak en je mond, maar blijf je qua kcal op een veel lager niveau.
Of van die "kip"stukjes.
Kinderen die geen McDonalds lusten?quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel. Ik. Oke, geen hamburger maar een cheeseburger of "kip" nuggets met een salade en niets te drinken. Ik neem wel een slokje van het drinken van mijn kinderen. Maar eigenlijk eten we bijna nooit bij de McDrek, mijn kinderen vinden het eten vies. Het spelen vinden ze er overigens wel leuk.
Ja, ze vinden het echt vies. Toen we op vakantie noodgedwongen een keer bij de McD moesten eten, begonnen ze bijna te huilen, want het eten is daar vie-hie-iesquote:Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen die geen McDonalds lusten?. Laat de persen rollen!
Sstt! Gelukkig ben ik al half ontkleed en sta ik op het punt om naar bed te gaan.quote:
Ik nam altijd een mac kroket en een milkshake. Meer niet. Slappe patatjesquote:Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand dat
Ik neem wel vaak een super mac menu met kip nuggets en cola light (met 1 zakje ketchup, verder geen saus)
Dat valt reuze mee qua kcal
en het is lekker.quote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Een beetje vet heb je nodig
Friet van de Burger King is vaak wel okquote:Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het echt vies. Toen we op vakantie noodgedwongen een keer bij de McD moesten eten, begonnen ze bijna te huilen, want het eten is daar vie-hie-ies.
Olijven, vis, groente, fruit (dochter), ijs (zoon)quote:Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Friet van de Burger King is vaak wel ok. Die gekruide vooral. Zijn nog stevig enzo. Of houden ze meer van groente/vis enzo?
Nee, die salade bestaat uit sla, een tomaatje, wat reepjes wortel en komkommer.quote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
salade met krokante kip = 300 kcal (ik weet niet of dat die in het zwarte bakje is?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |