abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:54:14 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61216549

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan

[ Bericht 51% gewijzigd door uniekhoorn op 29-08-2008 12:01:38 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61216621
Wat leuk trouwens Faith/Moblo dat je verwend bent met die bonnen
Komen idd goed van pas nu, bovendien.... hoe moeilijk is het om bijv in de bruna iets te vinden?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61216670
Tvp
pi_61216715
vind het beetje raar om 'cadeaus' terug te brengen...

bij élke winkel kun je volgens mij wel wat vinden me dunkt

zelfs bij de Halfords kan ik wel wat vinden denk ik
Doei.
pi_61216757
Ja, een hangslot voor je fiets
pi_61216770
Mijn schoonmoeder bestelt zelf iets op internet en dan mag je het geld op haar rekening storten. Dan is voor mij een beetje de lol eraf hoor.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61216817
Suf

Ik ben vooral dol op boekenbonnen; niets zo lekker als door een boekwinkel lopen met minstens 100 euro bonnen op zak
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:12:11 #8
331 Merel
Be here now.
pi_61217025
Ik krijg/koop liever een cadeautje dat ik écht graag wil hebben dan dat ik iets moet uitzoeken bij een winkel waar ik niks leuks kan vinden. Vind het alleen maar zonder om iets te kopen waarvan ik denk "Nou laat ik dat dan maar nemen, ik vind 't niet geweldig maar 't is nog het beste dat ze hebben". Als je dan niet origineel genoeg bent om zelf een cadeautje te verzinnen, geef dan geld waarmee ik zelf kan beslissen wat ik koop ipv een bon waarmee ik gebonden ben aan een bepaalde winkel. Maargoed, ik zal wel zeuren
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61217056
en het mooie van een bon is, over het algemeen, dat ie wel ff houdbaar is Dus als je niet a la minute iets kunt vinden kijk je een tijdje later weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:13:38 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61217061
Terugvindpolitica.

Gisteren overigens geen buikpijn gehad van de pizza. Nul. Niks. Noppes.
Zou ik dan toch beschermd zijn geweest door de vele dagen vis eten?
Konden mijn darmen de klappen opvangen door de vele dagen rust?

Ik snap er niets meer van in elk geval.
Vanavond dus de nicoise die gisteren gegeten had moeten worden. Dabei heb ik een fles Stoli en een flesje Lime.

O: eitjes
T: cracker met pindakaas
T: zure haring
T: augurken
D: Nicoise
T: wodka-lime met heel veel ijs
pi_61217137
Volgens mij eet ik echt véél vergeleken met de meesten hier
pi_61217318
vreetzak
Doei.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:49:23 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61218060
Vreetzakken zijn gezellig

Zojuist is mijn keukenmachine overleden. Geen taartjes dus.
Shoppen voor een nieuwe!
pi_61218098
Then again, ik drink niet zoveel

SHE, welke ga je kopen?
pi_61218101
RIP aan de nabestaanden

ik wil ook een keukenmachine.. misschien kan ik er een VVV-bon tegenaan smijten
Doei.
pi_61218124
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
niet dagelijks nee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61218207
cosmo?
Doei.
pi_61218218
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

niet dagelijks nee
pi_61218308
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel eens wat jij eet dan
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:02:18 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61218409
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

SHE, welke ga je kopen?
Ik heb mijn oog laten vallen op 1 van kenwood, maar de machines die ik leuk vind zijn zo'n 500,-

Dikke doei; ik wil er niet meer dan 150,- aan uitgeven. Dus ik ga nog even verder zoeken. Ik vind het alleen zo'n gedoe, dat vergelijken.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:03:43 #21
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61218455
En ik wil verdomme warm water

We kunnen nog steeds niet douchen, god damnit.
pi_61218465
hellow ladies

lekkere cadeaubonnen Moblo, daar kan je vast goed mee uit de voeten...

@coldfeet, nu ben ik ook erg benieuwd wat jij dan allemaal eet

@She, gebruik je vaak een keukenmachine? is het een aanrader? heb nog nooit zo'n ding gehad, maar lijtk me eigenlijk best handig.

@she jij ging toch nooooooooit meer haring eten? of is dit het lijstje van gisteren?

mijn lijstje van gisteren:
optimel met allbran
rookkaas
griekse kofta
koekje
20+kaas en toastjes filet americain

niet helemaal goed dus.....

vandaag weer een maaltijdsalade
en mijn gewicht zakt wel weer richting mijn laagste gewicht... vanmorgen 79,0
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61218653
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:59 schreef -marz- het volgende:

[..]

Vertel eens wat jij eet dan
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:02 schreef ColdFeet het volgende:

Vandaag:
O: kwark
T: smoothie
L: sarrasinpannekoeken met blauwe-bessenjam
T: handje pecannoten
T: Komkommer met hummus
T: appeltje
Zwemmen
D: fajitas
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 13:15:20 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61218839
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow ladies

lekkere cadeaubonnen Moblo, daar kan je vast goed mee uit de voeten...

@coldfeet, nu ben ik ook erg benieuwd wat jij dan allemaal eet

@She, gebruik je vaak een keukenmachine? is het een aanrader? heb nog nooit zo'n ding gehad, maar lijtk me eigenlijk best handig.

@she jij ging toch nooooooooit meer haring eten? of is dit het lijstje van gisteren?

mijn lijstje van gisteren:
optimel met allbran
rookkaas
griekse kofta
koekje
20+kaas en toastjes filet americain

niet helemaal goed dus.....

vandaag weer een maaltijdsalade
en mijn gewicht zakt wel weer richting mijn laagste gewicht... vanmorgen 79,0

Ik zeg ook altijd dat ik noooooit meer drink!

Ja, ik gebruik het vaak. Voor het maken van heerlijke ikre ( pasta van visseneitjes en ui ), van auberginepasta, voor taarten, voor kloppen van eiwitten, voor maken deeg.
Ik zou niet zonder meer willen!
pi_61218871
CF: Ohja dat had ik kunnen weten, hihi.

Ik weet niet wat fajita's zijn en sarrasinpannenkoeken, maar dit lijkt me niet veel eten zo op 1 dag. Tenzij het een hele bak kwark was en een enorme smoothie..
pi_61218901
Ik heb me gister keurig gedragen op de verjaardag hier, alleen wat frituurhapjes op maar van de toastjes, chips, kaas en worst ben ik afgebleven
pi_61218946
Uh... boekweit, bedoelde ik. Fajitas is kip met groente geroosterd op een loeihete plaat. Eet je met een wrap, wat sla en zure room.
250 gram magere kwark, smoothie van 3 nactarines en een scheut yoghurt. Hummus is zelfgemaakt, zit wat olijfolie door.
pi_61219649
net even bij de Blokker gekeken voor keukenmachines in de pauze.

Ze hadden er twee:

Tefal Kaleo (50 euro)

Siemens MK55100 (70 euro)

Om mee te beginnen wil ik het iig niet zo heel duur hebben denk ik, dus is 80 a 90 wel de max.

Doei.
pi_61219881
Hm wij hebben ze allebei niet bij onze blokkert
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:05:31 #30
331 Merel
Be here now.
pi_61220565
Ik heb een gloedjenieuwe Tefal Kaleo voor 20 euro van marktplaats gehaald. Doet het goed zat voor mijn huis-tuin-en-keuken-gehak-tsjop-rasp-snij-hak-werk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:23:04 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61221043
Burp, Net weer terug van een middagje uit eten met mijn dochter. Zij mocht kiezen en dit keer wilde ze pizza eten. Niet echt fijn met mijn buikje, maar á la. Pizza was goed te eten, alleen deden ze er helaas een schep pittige olijfolie bovenop, die ik er fijn weer heb afgedept met een servet. Nu ben ik licht misselijk.....
Maar goed dat ik vanavond 1,5 uur training heb. Val ik niet af, maar kom ik iig ook niet aan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:24:17 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61221081
Wat betreft keukenmachines. Ik heb hier twee Moulinexen staan. Een kleine waar ik eigenlijk alles mee kan doen (hakken, snijden, kneden) en een grote die ik eigenlijk nooit gebruik maar waar ook nog een blender opzit.
pi_61221167
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers? Werkt dat een beetje Merel?
Doei.
pi_61221209
Keukenmachine is wel handig, maar desastreus voor de esthetiek van je aanrecht/keuken.
pi_61221294
er zijn kasten
Doei.
pi_61221327
en daar hebben wij er vanaf morgen 8 van!

Dit tegenover 4 op dit moment, wat écht te weinig is
Doei.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:33:26 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61221339
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers? Werkt dat een beetje Merel?
Heb ik ook in mijn keukenmachines. Het werkt aardig (vooral het slagroomkloppen en mayonaise maken). Deeg mix en kneed ik liever met de handmixer.
pi_61221387
In dat geval is een keukenmachine funest voor je opbergruimte. Of heb je tegenwoordig ook minikeukenmachines?

Noem mij een miep maar mijn keukenapparaten moeten er mooi uitzien anders hoef ik het niet.
pi_61221478
deeg doe ik vaak met de hand, gewoon om het 'echte bakken' te ervaren lekker ranzige handen krijgen enzo

en miep niet zo -marz- keukenapparaten zijn sowieso tof!
Doei.
pi_61221489
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef -marz- het volgende:
In dat geval is een keukenmachine funest voor je opbergruimte. Of heb je tegenwoordig ook minikeukenmachines?

Noem mij een miep maar mijn keukenapparaten moeten er mooi uitzien anders hoef ik het niet.
Dan zul je toch helaas een Kenwood moeten kopen
pi_61221516
later als ik groot ben heb ik idd alles verchroomd van een of ander hip merk, dat wel. Maar nu moet het vooral werken
Doei.
pi_61221598
Ik heb al een futuristisch uitziende blender, die is al genoeg sta-in-de-weg. Volgens mij heb je met zo'n keukenmachine 2 sec. lol dat ie je groentes hakt en prakt en je deegsels mixt en vervolgens sta je 10 minuten te poetsen om het hele ding weer schoon te krijgen.

Men wat ben ik toch een mieperd
pi_61221632
Tegenwoordig kom ik steeds meer in de fase Dat Ik Dat Gewoon Kan Betalen. Nu mr CF nog overtuigen van het nut van zo'n mooi ding
Oh, en eerst sparen voor een grote vakantie en designarmaturen en yadayada.

Moraal van het verhaal: je past je bestedingspatroon aan naar je budget en het geld is nog steeds op aan het einde van de maand
pi_61221777
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
Moraal van het verhaal: je past je bestedingspatroon aan naar je budget en het geld is nog steeds op aan het einde van de maand
U-huh !
pi_61221899
yup... al moet ik zeggen dat ik steeds 'verstandiger' word
Kan zelfs aardig wat sparen
Doei.
pi_61222047
Sparen is voor mietjes Ik ga binnenkort mijn spaarrekening plunderen en twee tickets naar ZA boeken en een auto huren enzo
pi_61222056
Nou het is gewoon triest. Als student kwam ik met 200 euro net rond, nu kom ik met het tienvoudige net rond. En ik zit maar te staren naar mijn uitgavenoverzicht waar het in godsnaam allemaal naartoe gaat, want ik heb helemaal niet het idee dat ik veel uitgeef (dat is nog het ergste).
Mijn 'buffer' is altijd wel gigantisch, dus het is niet echt op, maar zonder buffer meegerekend wel.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:59:03 #48
331 Merel
Be here now.
pi_61222108
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doen Heb er nog nooit deeg van gemaakt, geen idee hoe goed het werkt dus.

En alles kan in de vaatwasser, perfect! Dus na mijn gehak en gemix is alles ook zonder moeite weer schoon
pi_61222111
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Sparen is voor mietjes Ik ga binnenkort mijn spaarrekening punderen en twee tickets naar ZA boeken en een auto huren enzo
sparen is tof al issie nu weer helemaal leeg na het kopen van allemaal toffe meubels en zulks
Doei.
pi_61222133
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doen Heb er nog nooit deeg van gemaakt, geen idee hoe goed het werkt dus.

En alles kan in de vaatwasser, perfect! Dus na mijn gehak en gemix is alles ook zonder moeite weer schoon
vaatwasser

maar het is dus een goede koop geweest? dan gooi ik denk ik die bon ertegenaan en ga ik er morgen een halen
Doei.
pi_61222159
Sparen is voor mensen die niet durven te leven!

Ik spaar voor als mijn gebit/auto/relatie/whatever uit elkaar valt. Voor de vakantie heb ik weer een apart potje en er zijn ook nog potjes voor de wasmachine die sterft ofzo. Ik durf niet te leven.
pi_61222192
Ik heb een Braunn staafmixer 600 watt. Neemt weinig plaats in en doet veel van wat een keukenmachine ook kan. Ik heb ooit een keukenmachine gehad en gebruikte hem nooit omdat ik te lui was om dat gevaarte achter uit een kastje te plukken en moest ook iedere x weer bedenken welk hulpstuk ik nu weer moest gebruiken. Staafmixer FTW
pi_61222196
heb je wel een leven?

Doei.
pi_61222237
Ik spaar gigantische bedragen voor de belasting, waar ze dan ook weer belasting over heffen, omdat het op m'n spaarrekening staat
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:09:50 #55
331 Merel
Be here now.
pi_61222361
Ik spaar niks. Ik kom met mijn salaris precíés uit elke maand. Maar ik heb dan ook een belachelijk hoge huur. En als de wasmachine kapotgaat, dan was ik voorlopig wel op de hand ofzo
pi_61222382
* Faithy legt weg wat ze weg kan leggen

maar geef het ook zo weer uit aan iets wat ik graag wil hebben.

heb een tijd gespaard om mn leninkje af te lossen, en sinds dat is gedaan doe ik er allemaal leuke dingen van en zorg ik dat ik altijd iets heb om onvoorziene zaken te kunnen betalen, zoals een kapotte motor enzo
Doei.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:13:03 #57
331 Merel
Be here now.
pi_61222447
Ohja, en als ik in 2010 de IB-groep moet gaan afbetalen, kan ik wel gaan verhuizen, dan kom ik echt niet meer rond. Of ik moet tegen die tijd een goed betaalde baan hebben, dus daar hoop ik dan maar op
pi_61222451
Merel, ja, dat scheelt bij ons ook, wij betalen afgrijselijk veel huur
Maar dan woon je wel in een hip, ruim, net gerenoveerd, centraal gelegen appartement
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:17:19 #59
331 Merel
Be here now.
pi_61222542
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ja, dat scheelt bij ons ook, wij betalen afgrijselijk veel huur
Maar dan woon je wel in een hip, ruim, net gerenoveerd, centraal gelegen appartement
Ik heb het er ook écht wel voor over, ik hou van mijn appartement Verstandig met geld omgaan doe ik wel later als ik groot ben
pi_61222869
Ik heb ook heel duur gewoond, 1150 p/mnd. Ook leuk en hip enzo. Niet dat ik er spijt van heb, maar het is weggegooid geld.
pi_61222937
Mja, maar kopen is niet altijd even handig, Marzje
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:34:07 #62
331 Merel
Be here now.
pi_61222972
En in een flatje in een achterbuurt wonen op de 13e verdieping van een flat zonder lift ook niet
pi_61223261
Ik doe ook alles met een Braun staafmixer (+ extra toebehoren om te mengen, snijden enz), fijn ding!

Vandaag te druk gehad om behoorlijk te eten.
O: peer
L: volkoren boterhammen met gerookte kip en mayonaise de Dijon
T: Vitalinea yoghurtje

Vanavond maak ik een soort nasi met makreel. Veel groente en makreel, weinig rijst.

Ik heb eigenlijk nu al honger, dat heb je er van als je zo karig ontbijt.
pi_61223302
Een lekkere vette makreel
pi_61223356
Zou wel/geen vis lusten ook genetisch bepaald zijn, net als dat sommige mensen broccoli als bitter ervaren?

Ik ken zo veel mensen die echt letterlijk walgen van vis, alsof ze een kwal moeten wegwerken ofzo.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:56:24 #66
331 Merel
Be here now.
pi_61223585
Ik vind vis juist géén smaak hebben. En dan heb ik echt wel verschillende soorten vis geprobeerd, maar ik vind het allemaal smaken naar niks. Je kunt er natuurlijk wel vanalles aan toevoegen waardoor de vis meer een smaakje krijgt, maar dan proef je meer de kruiden of de saus dan de vis zelf. Zo ervaar ik het tenminste. Een goed stuk zalm krijg ik overigens wel weg, maar dat is omdat dat weer een beetje op vlees lijkt
pi_61223601
vis
Doei.
pi_61223722
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:46 schreef -marz- het volgende:
Een lekkere vette makreel
Alleen maar gezonde vetten!

En ik ben gek op vis. Vooral vette vis: zalm, makreel, sardines (zo in zijn geheel op de grill hmmm). Maar ook tonijn, zwaardvis, dorade... Allemaal lekker. Alleen jammer dat er zoveel vis wordt gekweekt en de manier van doden (levend fileren) is erg dieronvriendelijk.
Dus eet ik het met mate.

En @Merel: vooral stevige vissen hebben juist heul veul smaak! Witvis wat minder, hoewel zeewolf...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:37:44 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61224568
Ik maak zometeen nasi, vriend heeft de kinderen dus ik kan me weer uitleven met grote hoeveelheden. Leuk vind ik dat, nooit verwacht van mezelf moet ik zeggen

Ik ben 69 kg, zoals al gezegd en ik ben er zo blij mee

Sparen... tja, gelukkig heb ik spaargeld zodat ik, als het nodig is, een huis kan kopen (ik kan niet zoveel hypotheek krijgen) maar misschien ga ik wel officieel samenwonen??? Weet nog niet

[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 29-08-2008 16:43:17 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:03:23 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225219
Morgen voor nieuwe tattoo!!

Ik wilde eigenlijk een nieuwe op mijn handpalmen, maar die wil hij niet zetten. ( omdat het te snel slijt )
Dus hij komt in mijn nek ( achterop ) zodat ik 'm kan verbergen bij instant representatieve toestanden.

dittus ( maar dan getweaked )

pi_61225258
Het oog van Horus! Vanwaar?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:08:06 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225330
Omdat niets leuker is dan een permanent amulet. Bovendien ben ik wel voor een verhoogde staat van bewustzijn

Uitleg:
Het Horusoog is een amulet welke in de Egyptische oudheid het eeuwig terugkerende herstel van de universele harmonie verbeeldt. Het oog is verbonden met het geestelijk waarnemingsvermogen. Horus was de god van de healing en de Geest, welke de levenskracht is in alles wat leeft.
pi_61225387
Wat heb je dan verder zoal op je lijf staan?

Tis trouwens wel een leuk ding, dat verhaal met de 64 stukjes, als ik t me goed herinner: reuk, smaak, gehoor, gedachten etc.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:12 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225437
Ik wilde dus eigenlijk het oog links in mijn handpalm, en rechts dit:

Zonder de shizzle eromheen dus, alleen het teken.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:16:11 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225486
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je dan verder zoal op je lijf staan?

Tis trouwens wel een leuk ding, dat verhaal met de 64 stukjes, als ik t me goed herinner: reuk, smaak, gehoor, gedachten etc.

De rest van mijn tattoo's zijn minder verlichtend hoor

OP mijn onderrug (rechts ) staat een groene klaver vier, met daarboven in gothische letters de tekst lucky me.
Op mijn schaambeen ( auw! ) staat dezelfde klaver, met daarboven in gothische letters de tekst lucky you

Het horusoog wordt zwart met ingekleurd groen oog.
Ik heb iets met de kleur groen. ( is ook een goede kleur )

Namaste teken moet ik morgen overleggen; of ik die niet alsnog in mijn palm laat zetten.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:16:57 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61225504
Hoi en doei, want ik ga weg om een (hopelijk!) leuke avond en nacht in aangenaam vrouwelijk gezelschap door te brengen .

Fijne avond, allemaal!
Niet meer actief op Fok!
pi_61225556
Proest... Leuk voor one night stands, SHE
Viking, veel plezier, ben benieuwd of je de vibe nog voelt na zolang!

ik ga er vandoor, lekker zwemmen en gezond eten en Smack The Pony kijken. Tot later
pi_61225734
hi ladies
en leuke tattoo she
foto's als ie gezet is? ben benieuwd. Waar laat je hem zetten?
(BJ heeft dr eentje op schouderblad, maar die zit dr al een jaartje of 6-7)

net met vriendlief gewinkeld en een horloge en 2 mooie shirtjes gekocht (maat XL O'neill en maat M Nike.. onbegrijpelijk verschil) en kreeg nog een heeeeeeeerlijk geurtje van vriendlief omdat hij zo trots was dat ik al zoveel was afgevallen
(Armani Code)
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:32:21 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61225840
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:03 schreef SHE het volgende:
Morgen voor nieuwe tattoo!!

Ik wilde eigenlijk een nieuwe op mijn handpalmen, maar die wil hij niet zetten. ( omdat het te snel slijt )
Dus hij komt in mijn nek ( achterop ) zodat ik 'm kan verbergen bij instant representatieve toestanden.

dittus ( maar dan getweaked )

[ afbeelding ]
.
Grappig, want ik heb er ook wel eens over na gedacht om het Horusoog als tattoo te nemen. Maar nu zie ik er toch maar vanaf .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:17:30 #80
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61226661
helleu damesch!

kwak is back. en moet nog een beetje wennen aan weer thuis zijn...
congres was heerlijk, doodvermoeiend maar inspirerend en gezellig. mijn paper heeft serieus kont geschopt, vragen gekregen van belangrijke mensen die ik weer goed kon beantwoorden of waar ik wat aan had. ik voelde me helemaal tof en belangrijk.

verder heb ik de hele week veel te veel vette beierse vleeslappen en witbrood gegeten, naas ontelbare koekjes en teveel chocola in de pauzes om wakker te blijven met het crazy ritme van zo'n congres. en had ik t vlees en t witbrood al genoemd? en de witte wijn en apfelschorles enzo....ugh...en ook niet hardgelopen en veel stilgezeten...

ik voel me een vette opgeblazen zeug, en t zou me niks verbazen als ik weer 83 kilo weeg morgenochtend. maar goed, ik voel me ook gewoon klote omdat t in duitsland allemaal leuk en goed was en ik me hier thuis ineens weer heel alleen, moe, en gedumpt voel.

dus ik ga nu eerst maar even afwassen, een boodschapje doen om wat powerfood in huis te halen, en dan lekker douchen en op de bank hangen ipv de twee feestje die ik eigenlijk heb af te lopen vanavond.

kusjes!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61226740
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef kwakveense het volgende:
.............. ipv de twee feestje die ik eigenlijk heb af te lopen vanavond.

Kwak, WB!

Goeie raad: ga toch naar het leukste van die 2 feestjes. Ga onder de douche, was je haar, maak je mooi en ga feesten. Ook al is het maar een uurtje. Veel bevredigender dan een avondje bankhangen, als je je al niet optimaal voelt!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:27:42 #82
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61226838
ik weet t dank voor de goede raad.... maar ik ben zó moe.... ik viel net al bijna in slaap...en t leukste festje begint pas om 22 uur. dat trek ik niet vanavond. morgen lekker naar een concert s middags en daarna naar mn ouders. daar ga ik wel van genieten. oh en hardlopen uiteraard!

kwak heeft onbedaarlijke trek in capucijners en gaat dus maar eens naar de winkel fietsen.
pi_61226940
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:27 schreef kwakveense het volgende:
ik weet t dank voor de goede raad.... maar ik ben zó moe.... ik viel net al bijna in slaap...en t leukste festje begint pas om 22 uur. dat trek ik niet vanavond. morgen lekker naar een concert s middags en daarna naar mn ouders. daar ga ik wel van genieten. oh en hardlopen uiteraard!

kwak heeft onbedaarlijke trek in capucijners en gaat dus maar eens naar de winkel fietsen.
Capucijner schotel!! Goed idee! Iets voor overmorgen. Moet ik nog wel even piccalilly halen en capucijners.

*conleche ook op de fiets springt.

Nog 1 gratis nieuwe tip: doe een dutje tot half 10 en ga dan alsnog feesten
pi_61227008
Waar waren we ook alweer? Vis is heerlijk

Over cadeau (bonnen).. ik ben maandag jarig, dus daar mag ik me ook weer op verheugen Mijn vader stort al jaren geld op mijn rekening en dat is het (al sinds mijn 12e). Op zich is geld wel fijn, maar het zou leuk zijn als hij wat meer aandacht eraan gaf. Ik vind wel dat je het niet kunt maken om cadeaubonnen terug te geven.

Geld... ja, na een akkefietje met de IBG stond ik dieprood ... nu eindelijk opgelost, mijn leningkje afbetaald... en nu moet ik financiëel een flinke stap terugdoen omdat ik ben gestopt met werken. Hallelujah
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:03:28 #85
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61227540
tvp
Prrrrr
pi_61227888
Ja, vis is heerlijk, maar toch maar geen nasi met makreel gemaakt. Mijn mijnheer bleek niet thuis te eten dus heb ik heel nuffig een saldade gemaakt van haricots verts, gele en rode mini-tomaatjes (uit eigen tuun) en komkommer. Met daar overheen een dressing van Zaanse mayonnaise. Biologisch kipfilet-haasje er boven op. Wat thijm en basilicum er over (weer die tuun) en zo zag het er uit:

Oh, had er ook nog een droge witte bij. Nou ja, bijna weekend. Toch?
pi_61229543
Oei, lekker, Hondsdrafje!

Ik heb 90 banen gezwommen en nu heb ik moeie armen Vanavond lekker bankhangen met de mister en een neut. En een klein bakje chipjes
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:09:15 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61230858
Mijn daglijstje:
O: magere yoghurt met vruchten (eetlepel) en brinta
T: stukje chocolade (83%) + plakje kipfilet
L: 3/4 pizza diavolo + klein schaaltje olijven
D: magere melk met 2 weetabix en frambozen + tomaten/bloemkoolsoep
T: stuk kipfilet met chilidip

Beweging: 1 uur werken in de tuien en 1,5 uur intensieve sport
pi_61231197
Lijstje:
BR: gekookt ei, plak ham, komkommersalade, eiersalade en rauwkost. Met 2 wasa crackers.
T: cracker eiersalade
T: wodka met plakjes rundervink met chilisaus/ketchup/sambal dip.
D: zalm met groenten, décafé met pure choco
T: 5 suikervrije dropjes

Nog in de planning: meloen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:48:23 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61232277
Och dames, ik barst uit mijn bevallige voegjes.
De tonijnsteaks leken veel kleiner, gisteren
Toch waren ze vandaag ineens 350 gr per stuk. En dat inclusief jonge bladsla, anjovis, gekookte eitjes, rozemarijn-aardappeltjes, komkommer, tomaat en fleur de sel.

Ik hoop dat de luchtdruk niet al teveel veranderd, want ik stijg echt op!!
Vandaag de laatste visdag; toch maar mooi 5 dagen vis gegeten ( gisteren op mijn pizza vis! )
Ik ben trots, maar ik voel me niet relaxter ofzo.

Dit weekend lekker kippies. En een veggie-dag.
Nu wodka-lime, pure choco en mijn vent nakend op de bank.

jippie.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:50:35 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61232337
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:17 schreef kwakveense het volgende:
helleu damesch!

kwak is back. en moet nog een beetje wennen aan weer thuis zijn...
congres was heerlijk, doodvermoeiend maar inspirerend en gezellig. mijn paper heeft serieus kont geschopt, vragen gekregen van belangrijke mensen die ik weer goed kon beantwoorden of waar ik wat aan had. ik voelde me helemaal tof en belangrijk.

verder heb ik de hele week veel te veel vette beierse vleeslappen en witbrood gegeten, naas ontelbare koekjes en teveel chocola in de pauzes om wakker te blijven met het crazy ritme van zo'n congres. en had ik t vlees en t witbrood al genoemd? en de witte wijn en apfelschorles enzo....ugh...en ook niet hardgelopen en veel stilgezeten...

ik voel me een vette opgeblazen zeug, en t zou me niks verbazen als ik weer 83 kilo weeg morgenochtend. maar goed, ik voel me ook gewoon klote omdat t in duitsland allemaal leuk en goed was en ik me hier thuis ineens weer heel alleen, moe, en gedumpt voel.

dus ik ga nu eerst maar even afwassen, een boodschapje doen om wat powerfood in huis te halen, en dan lekker douchen en op de bank hangen ipv de twee feestje die ik eigenlijk heb af te lopen vanavond.

kusjes!
Kwakkie, lekker slapen en morgen fris weer op!
Iets liefs doen voor jezelf he? Ik kan me goed voorstellen dat je even in een gat valt na de drukte.

vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:31:47 #92
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61233800
Oh, oh, oh, dit topic moet ik terug kunnen vinden.

Avond saam.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61234262
verkapte-tvp-van-Sugar

morgen verhuizen... nu uitzieken, morgen MOET ik beter zijn, en morgen begint om 07.30uur
Ja doei.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 22:49:36 #94
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61234409
Ben je ziek Mo?
Van de bbq's?

Hoe gaat het Sugar?
pi_61234519
* motorbloempje is ziek van álles van de afgelopen twee weken

intro, drukte, verhuizen, duik-les tijdens intro in de motregen in een openluchtzwembad bij Zaltbommel

slaaptekort, teveel bier en te weinig gezond eten...

en nu, ga ik even sterven, om morgenochtend weer als herboren wakker te worden, écht waar
Ja doei.
pi_61235480
Nah SHE, ik heb er ook eentje over mijn vent
Ik ken geen andere man die zo hard moet lachen om Smack The Pony

pi_61237896
Mijn dag ging de mist in toen een vertrekkende collega met kruimelvlaai aankwam. Ik hou niet van zoetigheid en hou helemaal niet van de meeste taarten maar kruimelvlaai is echt hemels dus ik heb zwaar gezondigd vandaag
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61239707
een stukje vlaai is niet 'zwaar zondigen' hoor

een zak chips en een pak koekjes wegschransen, DAT is 'zwaar zondigen' imho
Ja doei.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 07:38:50 #99
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61239737
Hier gaat het wel goed, merk dat ik gewoon weer echt lekkerder in mijn kleren pas. Wil alleen wel nog meer afvallen, want ben nog niet tevreden.

En dit weekend wordt lastig: we vieren de verjaardag van allebei onze kinderen (ze zijn allebei dinsdag jarig, we vieren het morgen). Taaaaaaaaaart, snoep, chips, feesthoedjes, toetjes, slingers!

Wel heel leuk, maar hoop dat ik niet al te veel wegvreet en dus ook naderhand een leuk gevoel heb.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61239748
Gewoon af en toe ergens ee klein handje van mee pikken en voor jezelf iets van geblancheerde bloemkool met yoghurtdip en cherrytomaatjes halen komt goed
Ja doei.
pi_61241059
Ik heb stijladvies nodig, wie helpt mij?

Super mooi weer hier! Kan ik weer eens een jurkje aan

Vandaag gebakjes halen
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:20:11 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61241406
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
Nah SHE, ik heb er ook eentje over mijn vent
Ik ken geen andere man die zo hard moet lachen om Smack The Pony

Och, mannen met humor zijn zo onweerstaanbaar

@ Sugar: gefeliciteerd mams! Gewoon genieten van het feest; schade kan je later wel rechtbreien.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:24:13 #103
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61241484
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:

Vandaag gebakjes halen
Op het roze rokje ( nice!! ) zou ik een dun twinsetje dragen; hoge hakken, klaar.
Anders een bloes met korset, of een strak bloesje met roze stropdasje in dezelfde stof.
Je moet in elk geval dat grote stuk stof van de rok doorbreken met iets.
Op je jurkje die winterproof moet worden, zou ik een bolero-achtige vestje doen en laarzen eronder. En vergeet niet een mooie ketting te zoeken.

* zegt zij die andere mensen altijd fantastisch kan kleden, maar zelf een kast heeft met maar 3 kleuren: zwart-wit en roze.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:26:24 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61241520
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje:
O: magere yoghurt met vruchten (eetlepel) en brinta
T: stukje chocolade (83%) + plakje kipfilet
L: 3/4 pizza diavolo + klein schaaltje olijven
D: magere melk met 2 weetabix en frambozen + tomaten/bloemkoolsoep
T: stuk kipfilet met chilidip

Beweging: 1 uur werken in de tuien en 1,5 uur intensieve sport
Jij eet vaak weetabix he?

Ik ben er mee opgegroeid ( kreeg niets anders van mams )
Vind het nog steeds zo godsgruwelijk lekker, maar kan het nergens krijgen hier

Gezond spul ook
pi_61241642
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 07:25 schreef motorbloempje het volgende:
een stukje vlaai is niet 'zwaar zondigen' hoor

een zak chips en een pak koekjes wegschransen, DAT is 'zwaar zondigen' imho
Mwah het was niet het enige 'slechte' dat ik op kantoor en bij een vriend thuis kreeg aangeboden wat ik aangenomen en opgegeten heb
The way you rock'n'roll
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:35:47 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61241667
Dus je bent nog een liegerikje ook????

Nou, pas dan maar op!! Morgen groeit er donshaar uit je oortjes!!
pi_61241742
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
Dus je bent nog een liegerikje ook????

Nou, pas dan maar op!! Morgen groeit er donshaar uit je oortjes!!
Uh huh, de vlaai was slechts de aanzet. Morgen maar aan de SHE-rijst.
Maar morgen ga ik ook met mijn moeder shoppen waar zij betaald en mooi niet dat die donshaartjes die morgen uit mijn oren komen me daarvan laten tegenhouden
The way you rock'n'roll
pi_61241768
Eigenlijk ben ik niet van het wegen (meer) maar ik vond vanochtend batterijen die in mijn weegschaal passen. Heb ze er in gedaan en ben er op gaan staan.
En... twee kilo minder.
Nou weet ik dat het in het begin sneller gaat maar toch, het SHE-eet lijkt echt goed bij me te passen.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:57:57 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61241969
zo. de schade: 82,4

ik zit weer in die verdomde 82, maar gelukkig niet in de 83. dus over een week of twee gaan we hopelijk weer richting de 80, want deze week begint mn sportlesje ook enzo, jeej, en ik ga weer lekker hardlopen, jeej.

ben gisteren uiteindelijk naar alletwee de feestjes geweest, en t as heel gezellig, en heb veel te veel wijn gedronken. auw auw auw mn hoofd. kroegwijn is de duivel. even een glaasje water en een molletje nemen.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:00:55 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61242016
Niet zo hard voor jezelf Kwak, een beetje slacken mag best.

Kroegwijn is idd ernstig; ik ben dan ook altijd gezegend met een helse kater.
Vandaag gelukkig lekker fris; en dat terwijl ik toch een kleine 9 wodka-lime heb weggewerkt gisteren
Mijn lief zei ook dat ik de grootste onzin heb uitgekraamd
pi_61242102
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:00 schreef SHE het volgende:
Niet zo hard voor jezelf Kwak, een beetje slacken mag best.

Kroegwijn is idd ernstig; ik ben dan ook altijd gezegend met een helse kater.
Vandaag gelukkig lekker fris; en dat terwijl ik toch een kleine 9 wodka-lime heb weggewerkt gisteren
Mijn lief zei ook dat ik de grootste onzin heb uitgekraamd
Lime is evil. Het maakt dat wodka smaakt als lekkere ranja en met die snelheid drink je het dan ook

Ik maak weleens m'n eigen lime, met limoentjes en zoetstof: goed te doen!

Kwak: goed dat je toch bent gegaan! (zei de muts die onder een dekentje popstars zat te kijken )
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:13:36 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61242211
ja, ik wilde ook wel graag mensen zien. en t was leuk, mensen die teveel drinken en ineen sdingen onthullen over andere mensen die je écht niet wist enzo. muha. (geen nare roddel hoor, ze gaf een detail over haar vriend, een goeie vriend van mij, waarvan ze dacht dat t algemeen bekend was bij iedereen, ennehhh dat was t dus ECHT niet) ik heb ook onzin uitgekraamd. heerlijk.

en nu heb ik mn financieen gedaan en kom ik erachter dat ik nu al blut ben voor de rest van de maand. bummer.
pi_61242813
@kwak, wat goed van je, dat je ondanks je vermoeidheid toch nog naar die feestjes bent gegaan! en fijn dat het gezellig was...

@conleche, deze muts zat ook op de bank popstars te kijken

@She, 9???? wodka-lime, my god dat je je dat nog kunt herinneren zeg

verder werd ik vanmorgen beroerd wakker. erg buikpijn enzo... toen toch maar even aan de studie gegaan.. (literatuur doorgenomen) maar bleef me ziek voelen...
weer gaan slapen voor een uurtje en nu ben ik nog steeds uberbrak... misselijk enzo...helemaal geen trek, dus zit met moeite een kop thee te drinken.....

en o ja, de weegschaal was wel erg lief trouwens: 77,9 kg
pi_61242874
Hey doorzetters!

Pff ben al een half jaar geleden begonnen met afvallen via een dietiste.
Ik eet niet ongezond, maar ook niet supergezond.

Het gaat van 113 terug naar 111 en daar blijft het schommelen.
Nu gaan we vanavond gourmetten, maar dan op een bakplaats.
Hoe ga ik dit redden? Weinig vlees eten? Veel groeten? Sla is niet genoeg, want dan moet ik een heel bowl op? Hoe kan ik er op letten, dan mager vlees. Hoeveel stukjes kan je dan ongeveer hebben ?
Sappig !!
pi_61242981
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:50 schreef Loontjah het volgende:
Hey doorzetters!

Pff ben al een half jaar geleden begonnen met afvallen via een dietiste.
Ik eet niet ongezond, maar ook niet supergezond.

Het gaat van 113 terug naar 111 en daar blijft het schommelen.
Nu gaan we vanavond gourmetten, maar dan op een bakplaats.
Hoe ga ik dit redden? Weinig vlees eten? Veel groeten? Sla is niet genoeg, want dan moet ik een heel bowl op? Hoe kan ik er op letten, dan mager vlees. Hoeveel stukjes kan je dan ongeveer hebben ?
idd veel groente nemen en mager vlees en rustig eten...
en vooral niet teveel stokbrood en salades enzo.....

je kan ook minipannekoekjes maken, van meergranenbeslag???
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:47:41 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61243870
, ben ik weer. Zonder in details te treden: het was subliem! . Mijn dag kan dus niet meer stuk.
Alleen wel erg weinig gegeten sinds gistermiddag, dus ik ga zometeen even zondigen met een broodje mozarella met pesto van Bart .
Niet meer actief op Fok!
pi_61243993
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:47 schreef Viking84 het volgende:
, ben ik weer. Zonder in details te treden: het was subliem! . Mijn dag kan dus niet meer stuk.
Alleen wel erg weinig gegeten sinds gistermiddag, dus ik ga zometeen even zondigen met een broodje mozarella met pesto van Bart .
Nee!! Das de verkeerde instelling!! Je moet nu denken: Omdat ik zo weinig heb gegeten sinds gistermiddag ben ik vast een halve kilo afgevallen. Laat ik een lekkere salade nemen met veel rauwkost en gerookte kip!!

Fijn dat het gezellig was BTW
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:09:35 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61244190
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee!! Das de verkeerde instelling!! Je moet nu denken: Omdat ik zo weinig heb gegeten sinds gistermiddag ben ik vast een halve kilo afgevallen. Laat ik een lekkere salade nemen met veel rauwkost en gerookte kip!!
Oh ja . Ik ben sowieso wel afgevallen, ik vóel het .
quote:
Fijn dat het gezellig was BTW
'Gezellig', yeah right .
Niet meer actief op Fok!
pi_61244273
Lalaladialalaalalalala.......Viking had some......laladiladila
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:10:57 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61245348
Nog een afvaltip: ruzie maken. Dan heb je gegarandeerd geen honger meer . Ik zou even met Mark een broodje gaan halen in de stad, maar die is boos weggelopen en toen had ik al geen zin meer in een broodje. Dus ik ga even een boodschappenlijstje maken en dan de ingrediënten halen voor een overheerlijke salade .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:35:32 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61245854
Hmmm, ruzie zal ik maar niet gaan maken, want ik ben alleen met de kinderen en dat zou pedagogisch niet zo in orde zijn.
Maar ik baal wel een beetje, vind mezelf ineens weer supermollig en lelijk. Yeah.
pi_61245926
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, ruzie zal ik maar niet gaan maken, want ik ben alleen met de kinderen en dat zou pedagogisch niet zo in orde zijn.
Maar ik baal wel een beetje, vind mezelf ineens weer supermollig en lelijk. Yeah.
Zwarte kleding aantrekken en hakken: 10 kilo lichter!

Als ik een "dikke" dag heb is dat mijn remedie.........
pi_61246226
Ik ga altijd lopen als ik baal, waar ik dan ook van baal. Lekkere no-nonsens kleren aan, goeie loopschoenen, honden mee en gaan. En als ik terug kom is mijn hoofd leeg, ben ik minder dik (nou ja, ik heb er wat aan gedaan) en voel ik me stukken beter.
Daarbij heeft beweging (vooral in de buitenlucht) invloed op cognitieve processen dus ik los al mijn problemen al lopend op.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:54:41 #124
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61246282
Morgen ga ik voor die zwarte kleren!
En nu ga ik inderdaad maar een stuk fietsen met die twee. Dat helpt vast ook. Bedankt allebei.
pi_61248576
Nou, het is chocoladetaart geworden van de Appie. Omdat alle andere bakkers in de buurt dicht waren
pi_61248618
Lijstje tot nog toe:

O: gekookt ei, plakje ham

L: 3 crackers: 2 met eiersalade+ rauwkost en 1 met ossenworst+rauwkost

T: wodka met 30 gr. katjang nootjes.

Vanavond bankhangen bij vriendinnetje met dvd en take away Japans eten!
pi_61248675
Weet je wat lekker is als lunch: tomaatje in plakjes snijden, brood besmeren met mayonaise (ipv boter), een ui snipperen en die boterham (of broodje) beleggen met de tomaat en daarover de ui strooien. Zo lekker

Je kunt ook peper over de tomaat doen, of er nog wat kaas bij (maar dat lust ik niet).

Zo, ik ga nu koken. Rijst met kip, meloen, sla en kerriesaus Dat ziet er zo uit:
pi_61248793
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:04 schreef Ewelina het volgende:
Weet je wat lekker is als lunch: tomaatje in plakjes snijden, brood besmeren met mayonaise (ipv boter), een ui snipperen en die boterham (of broodje) beleggen met de tomaat en daarover de ui strooien. Zo lekker

Je kunt ook peper over de tomaat doen, of er nog wat kaas bij (maar dat lust ik niet).

Zo, ik ga nu koken. Rijst met kip, meloen, sla en kerriesaus Dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Jouw lunchtip is zeer oké en je moet er idd geen kaas opdoen, dat verpest de boel: wat wel lekker is: avocado, komkommer en alle andere rauwkost erbij. (en eventueel een beetje sambal op de mayo).

Wat ook echt een tip is bij tomaten/ui salade is om de plakjes flinterdun te snijden, zowel van tomaat als ui. Die leg je dan om en om op een schaal en daarna druppel je er een goede olijfolie over en peper en zout! Lekker met een geroosterde boterham!
pi_61249038
Mijn stiefvader at het altijd met kaas erbij (van hem heb ik het nageaapt). Alleen lust ik geen kaas, dus doe ik het zonder.

Avocado, gerookte kip en mayo is trouwens ook heerlijk op brood, of avocado, mayo en gegrilde paprika

Mijn vriend heeft ooit een goddelijk broodje besteld op de overtoom, met allemaal gegrilde groentes (oa aubergine, courgette en champignons). Jammer dat er geitenkaas bij zat, dat verpestte de boel een beetje Die groentes waren zalig!
pi_61252796
mijn eetlijstje van vandaag:

optimel met allbran
zuurkool
worteltjes
2 magere runderhamburgers
geraspte kaas
nectarine

denk niet dat ik vanavond verder nog iets eet....
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:27:38 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61253355
Ik heb een heerlijke salade op. Wel veel potten en pannen voor nodig gehad (en dus veel afwas), maar goed, het was het waard .
Niet meer actief op Fok!
pi_61255341
Dat is ook een lekker en gezond bordje, Ewelina!

Lijstje van vandaag:

O: magere kwark met aardbeien
L: gegrilde kip (over van gisteravond) met tomaat, komkommer, likje mayo op een volkoren boterham
T: paar olijfjes, glas wijn
D: goed gevulde tomaten/groentesoep
T: 2 stukjes pure chocolade met cranberry

Ben me dus niet van vreugde over het afvallen van twee kilo te buiten gegaan.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:20:59 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61255773
Ok mijn lijstje..
O: 3 sneetjes waldkornbrood met kipfilet, gekookt ei en rookvlees
T: Mandarijntje en krentenbol
T: Bier
T: Bier
T: nog veel meer bier
D: spinazie, gekookte aardappelen, rode kool, salade, bal gehakt
T: cola berenburg
T: paprikachips

Dus.......
Dus als ik 4000 cal binnenkrijg, hoeveel blijft er dan ongeveer plakken?
pi_61256293
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:

Ik ben man "dus geen verstand van kleding".
die zwarte kleren mag nonchalant en dus ook met een decollete, maar inderdaad niet TE groot.
een topje eronder??
dat grijze jurkje is mooi, accentueert je vrouwelijke vormen mooi.
#35.
pi_61256300
O: 2 bruine boterhammen met filet american
L: 2 bruine boterhammen met filet american
T: Stokbrood met kruiden boter
D: Paar stukjes kip, en een mini slavinkje van rundergehakt, beetje ketchup
T: Fruit salade

Vond het wel een prima dagje.
Sappig !!
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:06:20 #136
331 Merel
Be here now.
pi_61257649
Mijn nieuwe hobby gaat denk ik niet echt helpen bij het afvallen Oplossing: alles weggeven!

Ik eet al een paar dagen heel onregelmatig, op gekke tijden. Vandaag bijvoorbeeld om 17:00 ontbeten Vanaf maandag maar weer eens normaal gaan doen!
pi_61260278
mogge

gisteren drukke dag gehad en er begint er nu ook weer een. Wel lekker pasta met zalm gemaakt voor Rene en schoonpaps, want keukenspullen hadden prio
Ja doei.
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:33:40 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61260367
*grom*. Ondanks uitstekend eten de laatste twee dagen gewoon áángekomen . Nu weer net zo zwaar als maandag: 75,3.
Nu neem ik zéker geen gebakje straks op de verjaardag van m'n neefje .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:53:24 #139
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61261855
goedemorgen voel me nog steeds niet 100% en moet vandaag nog flink aan de studie...
2morrow begint het echte leven weer, zal wel ff weer wennen worden.. drukke weken voor de boeg.
morgen studie en avond volleyballen en borrel, en di weer studie en avond klinische avond (twee verschillende ziekenhuizen). dan 2 late diensten, 1 dagje vrij en weeer 6 werken... nou tegen die tijd ben ik mijn vakantie wel weer vergeten
pi_61262335
Hallo popjes. Ik heb gisteren Skinny Bitch gelezen, wat een dikke bullshit is dat, zeg Ik vond de stijl wel leuk en de verhalen over de amerikaanse vlees- en zuivelindustrie wel boeiend (gelukkig is dat in de EU allemaal veul beter ), maar de onderbouwing van hun voedingsadviezen 'you do the math'.... Geen aanrader, vond ik.

En nu ga ik mijn kleren strijken en mijn koffer pakken en over twee uur naar het vliegveld, stressss
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:21:00 #141
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61262369
Forgive me girls for I have sinned. Een hele fles rosé na de repetitie. Daarna denk ik nog wat toastjes maar dat weet ik niet meer zo goed. Rare is altijd dat ik terwijl het gebeurt ik wel merk dat ik veel klets enzo maar dat ik nog heel coherent ben enzo, het is niet zo dat ik ga zwammen, mensen merken ook niet zo aan me dat ik echt te veel op heb maar dan als ik wakker word ben ik regelmatig een stukje kwijt. Inprentingsfoutje ofzo.

Hoeveel kC is een fles rosé? 800
Beterschap BJ. En Viking, waarom doe je niet maar eens per week wegen? CF: Fijne vakantie!!
Prrrrr
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:39:22 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61262730
tvp
Bernie en ik zijn tof.
pi_61262820
Mogguh

Tot nu toe twee bakjes yoghurt op waarvan eentje met cruesli dus dat gaat oke, maar ik ben vannacht 10x geprikt door een mug. 4x in mijn gezicht, waarvan eentje precies onder mijn oog, waar het nu dus helemaal dik is en mijn oog half dicht zit

/einde klaagmodus

Nu shoppen!!
The way you rock'n'roll
pi_61263149
Mogguh dames

Ik ben weer thuis, en het was zo heerlijk in Londen. Helemaal blij en doodmoe terug. En verkouden. En zonder stem dus veel verhalen heb ik nog niet verteld thuis. Maar het was zo heerlijk en gezellig . Mijn vriend is echt zo lief he, hij pest me niet eens met mn stem en hebben samen heerlijk maf gedaan in Londen.

Mijn dieet bestond uit belegde broodjes, veel milkshakes en ijsjes en 's avonds fish and chips/spareribs. Oh wat gezond . Volgens weegschaal niets aangekomen, maar er is wel wat meer vast te pakken in mn zij. Zometeen lekker trainen en eet weer gezond . Maar oh, wat waren deze dagen heerlijk en onbezorgd.

Edit: heb ik al gezegd dat het heerlijk was? Ik val in herhaling
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61263339
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:03 schreef Hondsdraf het volgende:
Dat is ook een lekker en gezond bordje, Ewelina!
Ja, en het fijne van dit recept is dat het echt heel snel klaar is, binnen een kwartier staat je eten op tafel

Rijst koken, kipfilet in stukjes snijden en bakken (of grillen, kan ook bedenk ik me nu). Ondertussen je meloen halveren en één van die helften in stukjes snijden (wel de schil eraf halen ) Sausje aanmaken, sla met de meloen mixen, rijst en kip erbij op het bordje en klaar is kees Eventueel kun je paprika (meebakken met de kip) en amandelen erbij doen (dat doet mijn zus altijd, maar ik ben niet zo'n notenfan)

Vandaag ga ik zondigen; ik heb een chocolade mousse taart gehaald Maar hee, ik vier mijn verjaardag
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:20:00 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61263548
Gefeliciteerd Ewelina!!

Maak er een mooie dag van, het weer is in elk geval al prachtig
pi_61263642
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:20 schreef SHE het volgende:
Gefeliciteerd Ewelina!!

Maak er een mooie dag van, het weer is in elk geval al prachtig
Dank je, maar je bent een dag te vroeg Morgen ben ik pas jarig, maar vandaag komt er wat visite om het te vieren (familie en schoonfamilie) dus vandaar de taart

Morgen heb ik namelijk weer college (van 15:00-17:00 dus ik kan gelukkig uitslapen)

Ik hoop wel dat het morgen nog steeds zulk mooi weer is
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:52:26 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61264176
hmmmmm chocolademousse-taart........... dat klinkt wel uberheerlijk

ik heb net weer optimel met allbran op. Verder alleen nog maar water gedronken. Nog steeds last van mijn buik, Dus durf eigenlijk weinig anders te nemen.

zit nu middenin mijn literatuurstudie. bleeeeggghhhh niet leuk. (recht in de gezondheidszorg....)
en straks moet ik ook nog een flinke opdracht maken.
(eigenlijk slaat dit ook nergens op, ik heb mijn materiaal pas sinds woensdag in mijn bezit, terwijl de rest van de klas de hele zomer de tijd had om voor te bereiden)... dus ik heb al een boek communicatie doorgeworsteld, gister 30 artikelen bestudeerd en ben nu de laatste bijlagen aan het doornemen....best veel in een paar dagen.. (en o ja in mijn laatste vakantiedagen )

zo dat was de klaagmodus ....;)
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:47:31 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61265379
Ik heb niets te klagen. Heerlijk loom hangen in de tuin, ik heb fantastisch vrijwilligerswerk gevonden ( EHBD-er op feesten )-is die kennis nog ergens goed voor
En ik heb bijna al het strijkgoed weggewerkt
pi_61266781
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dank je, maar je bent een dag te vroeg Morgen ben ik pas jarig, maar vandaag komt er wat visite om het te vieren (familie en schoonfamilie) dus vandaar de taart

Morgen heb ik namelijk weer college (van 15:00-17:00 dus ik kan gelukkig uitslapen)

Ik hoop wel dat het morgen nog steeds zulk mooi weer is
Maak er alsnog een leuke dag van vandaag: je viert het toch nu .

Maar echt balen BJ, waarom heb jij niet de hele zomer de tijd gehad om je voor te bereiden? Ik heb zelf gelukkig niets te klagen. Mijn stem dreigt weer terug te komen en te blijven, dus ben al helemaal happy. En trainen ging beter dan verwacht .
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:59:21 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61267169
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maak er alsnog een leuke dag van vandaag: je viert het toch nu .

Maar echt balen BJ, waarom heb jij niet de hele zomer de tijd gehad om je voor te bereiden? Ik heb zelf gelukkig niets te klagen. Mijn stem dreigt weer terug te komen en te blijven, dus ben al helemaal happy. En trainen ging beter dan verwacht .
mijn inschrijving was te laat binnen, oftewel, iedereen van het instituut had al vakantie, dus mijn inschrijving is pas na de vakantie (dus 19 aug) verwerkt. en toen moest alles nog geregeld...
(en die dag ging ik dus net op vakantie....

naja ik heb besloten dat ik niet alle opdrachten ga maken, heb verder alles inmiddels gelezen. ze moeten er maar een beetje begrip voor hebben....
pi_61269389
Ben d'r weer.

Vakantie was leuk, lekker met de boot weggeweest samen met mijn ouders. We zijn naar Duitsland geweest. Geshopt, gewandeld, gescrabbled, gelezen (drie hele boeken uit!); gerelaxed.

Niet echt aan het shieet gehouden, maar denk dat ik toch wel afgevallen ben. In elk geval niet aangekomen. We zullen het zien morgenochtend.

Gisteren schandalig gezondigd met een White Russian cocktail én roomijs (in de smaak 'cookie' ).
pi_61269408
Oh, en als ik me niet aan het shieet houd, dan merk ik dat vrij snel aan mijn darmen. Opgezette buik, lucht in mijn darmen, ongemakkelijk.
pi_61269458
tvp
pi_61269505
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nee hoor. Ik eet meer. Maar ik kom dan ook alleen maar aan
pi_61269873
PFje, hoe is je eerste week bevallen??

Gaan je jullie een betalend abonnement nemen? Ik zit er aan te denken. Niet persé om de extra's die je krijgt, want die reclame maakt me niets uit, maar ik begrijp best dat als je zo'n site begint, dat je dan ook wel een keer wat wil gaan verdienen. Ben er nog niet uit.
pi_61269901
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Zwarte kleding aantrekken en hakken: 10 kilo lichter!

Als ik een "dikke" dag heb is dat mijn remedie.........
O zo loop ik er bijna elke dag bij
zwart

witte broeken ik lijk 200kg in een witte broek
en in witte shirts brrr
pi_61270063
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O zo loop ik er bijna elke dag bij
zwart

witte broeken ik lijk 200kg in een witte broek
en in witte shirts brrr
Witte broeken kunnen wel, maar niet te strak! Als je zwarte broeken probeert zit de 2e of 3e al mooi en bij wit duurt het tot het 8e exemplaar voor je een geschikte hebt gevonden. Bij benadering dan
pi_61270376
eetlijst voor vandaag:
O: 3 kleine afbakbroodjes
L: een gore tankstationsandwich
D: McD meuk, geen idee nog wat

en te weinig gedronken
Ja doei.
pi_61270428
verhuizen het is echt veel minder leuk als je de hele dag de longen uit je lijf hoest en koorts hebt
Ja doei.
pi_61270463
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
eetlijst voor vandaag:
O: 3 kleine afbakbroodjes
L: een gore tankstationsandwich
D: McD meuk, geen idee nog wat

en te weinig gedronken
ja maar je bent aan het verhuizen én ziek... dan mag je heus wel zondigen hoor en goed ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61271556
O Magere yoghurt
L Magere yoghurt met cruesli
D Tapas
T handje noten

Shop sessie geslaagd, ik kan weer de winter door. Alleen voor de winter shoppen terwijl het buiten 28 graden is
The way you rock'n'roll
pi_61271949
Ik heb heul slecht avondgegeten

Het begon na thuiskomst met een frikandel voor bij m'n wodka. Die was zo lekker dat ik er nog 1 heb ingegooid.

Toen dacht ik: de olie is nu toch heet (ik heb geen frituurpan, gebruik gewoon een gietijzeren pan) laat ik groenten in tempura d'r ingooien. Toen ook nog de kip die stond te marineren in de tempura gegooid en nu ben ik misselijk
pi_61271987
Ik heb trouwens op vakantie twee nieuwe spijkerbroeken gekocht omdat mijn spijkerbroeken écht te groot waren geworden. De nieuwe broeken zijn maat 40.
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:23:15 #165
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61272015
Ik ook Conleche

Ik zei, ja ik heb zin in raspatat en toen ging m'n zusje dat halen want we waren toch alleen thuis. En ik gooide ook een frikandel in de frituurpan. En nu zit ik de hele tijd aan de schijt bah
Bernie en ik zijn tof.
pi_61272037
Wat is ras-patat?
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:26:14 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61272077
Ik ben niet de enige die er een bende van heeft gemaakt vandaag

Mo is lekker bezig!

Mijn lijst:

O: spareribs ( don't ask )
L: pizza tonijn
T: jelly beans
D: broodjes mozzarella/pesto/tomaat uit de oven
T: weer stukje pizza denk ik

1 troost: Ik heb sinds vrijdag geen druppel alcohol meer gehad. En die trend ga ik doorzetten; ok, behalve morgen dan.
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:27:38 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61272101
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
Wat is ras-patat?
patatjes van aardappelpuree.
Eigenlijk gewoon gefrituurde aardappelpuree-friet.

Ontzettend lekker.
pi_61272179
@ SHE:

Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry gewürz... In die ene hadden ze wel vijf verschillende soorten, maar geen light. Ik had een stuk of wat flessen willen meenemen voor de liefhebbers.
pi_61272240
Is het dan geen rasp-patat?

Probeer eens zelf curry te maken van die Heinz balanz: flink veel kerriepoeder erdoor en natrena. ('t zat net nog op m'n frikandel tezamen met de ui en de lightmayo )
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:40:39 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61272392
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE:

Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry gewürz... In die ene hadden ze wel vijf verschillende soorten, maar geen light. Ik had een stuk of wat flessen willen meenemen voor de liefhebbers.
Oh wat lief van je Ise!!

Balen dat ze 'm niet hadden, ik word er echt gek van
pi_61274141
Nieuw toetje ontdekt:

magere kwark
frambozen
meloen
limoensap
natrena
Dit moet je mengen en daarna en nu komt ie: een beetje perensorbet ijs erdoor doen, niet helemaal stukroeren, maar er voorzichtig doormengen: goddelijk!
pi_61274258
Ik heb in Duitsland ook bloedworst gekocht. Ik heb dat ooit een in een tapasrestaurant gehad, maar dat was Spaanse bloedworst. Ik ben benieuwd of ik het lekker vind.

De wildsalami die ik ook had gekocht, is in elk geval wel lekker.
pi_61275180
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
PFje, hoe is je eerste week bevallen??

Gaan je jullie een betalend abonnement nemen? Ik zit er aan te denken. Niet persé om de extra's die je krijgt, want die reclame maakt me niets uit, maar ik begrijp best dat als je zo'n site begint, dat je dan ook wel een keer wat wil gaan verdienen. Ben er nog niet uit.
Ja wel goed, druk en lange reistijd (4 uur per dag) maar wel heel leuk! En mijn vriendje woont 500 meter van mijn school en mijn beste vriendje werkt 500 meter van mijn school vandaan dus dat is echt heel leuk en gezellig

Abo? Op fok? Wat dan??
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:20:50 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61275325
Ik heb ook écht echt echt veel gesnoept en gesnackt vandaag. Heb het mezelf maar toegestaan op deze dag dat we de verjaardag van die twee vierden. Nu morgen weer vol ertegenaan, anders ben ik zo weer in zak en as over mezelf. Ga ik echt proberen te voorkomen!

Ewelina, was het leuk vandaag?
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:37:15 #177
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61275939
kwak slikt een hap chips door en past daarmee meteen bij de rest hier vandaag.

*hoi*
pi_61276360
Morgen begint het gewone ritme weer, dan gaan we aan die laatste 5 kilo werken
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:50:21 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61276418
Jaaaaaááá, massaal vanaf morgen weer oké!!!
pi_61277146
Jaaa vanaf morgen 10 kg er af want ik woog opeens 69.8
Das toch weer 2kg zwaarder dan vorige week!
pi_61277452
Nah , op verjaardagen kun je toch best een beetje 'los' gaan. (Of je moet een erge grote vriendenkring/familie hebben... ).

Hier best een goeie dag gehad. En niet alleen qua eten, want wat een lekker weer; heel de dag buiten geweest!

Mijn lijstje:
O: 2x cracottes, eitje, rookvlees.
L: sandwiches van volkorenbrood met plakje gerookte zalm, komkommer en bosui.
D: peultjes, tomatensalade, kip-rollade, glas droge witte wijn
T: blokje pure chocolade met sinaasappel

Morgen en overmorgen ga ik aan de SHE-rijst. (Mijnheer Hondsdraf is er dan niet, dus kan ik lekker aanrommelen )
pi_61277511
Gewoon al sportende wegwerken !

het slimste is een duursport te doen die je bijv. 2,3 of zelfs meer uur vol kan houden zoals fietsen of stevig doorwandelen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 22:21:51 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61277513
ik ga maar slapen, het is hier tyfusheet, het is een enorme rotzooi en ik heb geen puf dat ik eraan begin. morgen beter. beuh. en dan ook braaf weer hardlopen als start van de dag, dan zijn we meteen weer actief bezig.

kusjetrusten!
pi_61277566
Mijn lijstje:
O: Frambozen
L: Salade
T: Appel
D: KFC kippetjes met KFC frietjes

Morgen eerste schooldag weer.. Geen zin.
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:17:10 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61279091
IK BEN AFGESTUDEERD!
Heb op zowel mijn scriptie als mijn onderzoeksverslag een 8 gekregen. Woei!!! Morgen bul aanvragen .

(en morgen bijlezen. Ben net pas thuis en nu moe en dus naar bed).
Niet meer actief op Fok!
pi_61279120
Woei! nerdje !!!!
pi_61279180
Oh ik ook een lijstje. Ook al zo gezond

O: appeltaart
T: pepermuntjes
L: 1 boterham (met suiker)
*uurtje trainen*
D: couscous met kip/courgette en sausje, iig sonja bakker. En ijs.
T: 2 crackers suiker

Nu heb ik buikpijn.
pi_61279188
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:
IK BEN AFGESTUDEERD!
Heb op zowel mijn scriptie als mijn onderzoeksverslag een 8 gekregen. Woei!!! Morgen bul aanvragen .

Jaaaa goed zo viking!!!
pi_61279256
YaY voor de Vik!!
pi_61279277
Oh mijn lijstje.

L: banaan en een tosti en sinaasappelsap
T: 2 boterhammen sambal/mayo/ui/sla/tomaat en 6 glazen melk
T: dropjes
D: vlees, vlees, vlees, bbq, vlees, tomaten salade, kruidenboter met brood, sla, wijn, cola
T: cola cola cola koffie cola
pi_61279499
quote:
IK BEN AFGESTUDEERD!

Gefeliciteerd!
  zondag 31 augustus 2008 @ 23:42:52 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61279778
Hoi! Gefeliciteerd Viking met je afstuderen en Sugar met de kindjes!
Tegen kwakveense wilde ik nog even zeggen dat ik het geweldig vind dat je zo succesvol bent met je onderzoek. Ik vind dat toch zo knap! Babbelen kan ik prima, maar als het echte de diepte in moet gaan en onderbouwd moet worden vragen ze beter een ander

Ik heb een raar eetweekend achter de rug. Gisteren tot een uur of 6 nauwelijks wat gegeten (2 eieren en een sultana). Daarna wezen wokken en 2 volle borden met gewokte groente en sushi weggewerkt. En daarnaast nog gebakken kikkerbilletjes gegeten. En ijs. En cola en witte wijn gedronken.

Vandaag heb ik drie keer salade gegeten (een griekse, een tonijn- en een normale salade) en patat (een opscheplepel), een appel en kip (en 1 koekje) . Ontbijt was optimelkwark (bah, koop ik niet meer). Ik wil geloof ik niet weten hoeveel calorien dat bij elkaar zijn.

Planning voor morgen:
O: 2 eieren
T: schaaltje magere yoghurt met brinta, echte muesli (gewoon platte graankorrels dus) of weetabix
L: zuurkoolschotel
T: appel
A: .... (soep ofzo denk ik)
T: ....

Vandaag las ik trouwens dat als je koolhydraatarm eet, en daarna weer "normaal" gaat eten, je erg snel aankomt. Iemand die hier meer van weet? Als je niet te veel snoept, veel groente eet en matig bent met alcohol zal het toch wel meevallen.

Ohja, ook nog nieuwe kleren gekocht dit weekend! In medium! Dát is lang geleden.
pi_61279899
Als je het zelfde aantal cal. blijft eten valt dat mee. Het is een ander verhaal als je die koolhydraten erbij gaat nemen. En die neiging heb je natuurlijk al snel. Dat is wel een valkuil.
pi_61283487
Vandaag de eerste dag van mijn nieuwe baan. Ik droomde erover, dat ik op mijn nieuwe werk kwam en vergeten was mijn make-up te doen.
  maandag 1 september 2008 @ 07:25:36 #195
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61283575
Succes, Isegrim!

En viking!, gefeliciteerd!!!!! Super, joh!

edit: ik zei kwak tegen viking, sorry!

[ Bericht 7% gewijzigd door Sugar op 01-09-2008 11:25:40 ]
  maandag 1 september 2008 @ 07:27:26 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61283583
gefeliciteerd Viking!!!! goed joh!!!!

ik ben dus weer wakker. De vakantie zit dr weer op en ik ga zo richting Grunn voor mijn studie...
zal wel middenin de spits belanden....

naja eetplan voor vandaag:
* o: optimel/ allbran
t: happers (peijnenburg)
l: 2 krentebollen en chocolademelk light
  maandag 1 september 2008 @ 08:59:43 #197
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61284353
@ suug en tink:t hnx, jullie zijn lief!

viking: jeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd!!!!

zo, ik ben net terug van hardlopen. had anderhalve week niks gedaan maar gelukkig ging de volgende evy les gewon goed (evy 7 van serie 1) liep lekker, en mn tempo was gemiddeld (al voelde t hard, dus dat zal wel t efect van anderhalve week niksdoen zijn )

de weegschaal wil ik de hele week niet meer zien. ik ga gewoon goed mn best doen en dan zien we vrijdag ochtend wel weer...
  maandag 1 september 2008 @ 09:11:15 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61284490
Dank jullie voor de felicitaties .
Ik wil ook geen weegschaal meer zien tot zaterdag. Goed m'n best doen deze week en dan hopen dat ik komend weekend toch eindelijk onder de 75 zit .
Niet meer actief op Fok!
pi_61284678
goedemorgen..

gefeli Viking!

ik kan wel janken. Heul ziek, eerste collegedag bij deze gemist + paracetamol helpt niet!
Ja doei.
pi_61284782
quote:
IK BEN AFGESTUDEERD!

Gefeliciteerd!

Vanochtend heeft mijn lief voor me gezongen En de taart was lekker. Vavond lekker uit eten
  maandag 1 september 2008 @ 10:03:18 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61285263
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Vanochtend heeft mijn lief voor me gezongen En de taart was lekker. Vavond lekker uit eten
Gefeliciteerd met je verjaardag! .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 september 2008 @ 10:10:56 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61285413
ohja hoera voor ewelina!
pi_61285602
Hee Ewelina! Gefeliciteerd en een hele fijne dag!!

[ Bericht 25% gewijzigd door conleche op 01-09-2008 10:28:35 ]
pi_61285685
Ewelina gefeliciteerd!

En Viking ook
pi_61285704
Dank jullie wel!

Als verjaardagscadeautje heeft men bij de administatie me weer eens uit een aantal vakken gegooid omdat ik zogenaamd niet aan de ingangseis voldoe Lang leve de UvA, elk jaar is het weer raak

en een voor MoBlo: beterschap!

Gister 2 stoelen gehad van mijn schoonfamilie en een enorm grote doos bonbons

(alleen met witte bekleding ipv zwarte)

En een lekker stukje taart voor iedereen:
pi_61286118
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE:

Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry ...
je krijgt deze in de AH XL vestigingen
pi_61286364
Feli ewelina
pi_61286863
Right, ik blijk vandaag dus vrij te zijn! College begint pas op 8 september en voor een keertje heeft de administratie zijn werk eens goed gedaan
pi_61289492
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef lily het volgende:

[..]

Ze hadden 'm! En het was niet eens een XL. Wel een grote (die bij de Dam). Populair item, want ik had de laatste. Smaakt precies als de gewone. (voor zover ik me die nog kan herinneren)
pi_61289531
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:22 schreef Ewelina het volgende:
Right, ik blijk vandaag dus vrij te zijn! College begint pas op 8 september en voor een keertje heeft de administratie zijn werk eens goed gedaan
Correctie. Doordat ze de opleiding hebben omgegooid loop ik nu een jaar vertraging op. Kutzooi.
pi_61289624
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ze hadden 'm! En het was niet eens een XL. Wel een grote (die bij de Dam). Populair item, want ik had de laatste. Smaakt precies als de gewone. (voor zover ik me die nog kan herinneren
Je kunt ook even bellen met de AH Klantenservice (0800-0305) , dan zoeken ze het voor je op

(wel streepjescode bij de hand houden). Ik gok zo dat ze 'm in de Helmholtzstraat (Watergraafsmeer), Museumplein/Van Baerlestraat, Osdorp (XL), Waterlooplein (Jodenbreestraat), Gerrit vd Veenplein ook hebben, dat zijn filialen van dezelfde grootte.
pi_61289658
Jezus wat een gezeik Ewelina

En Gadverdamme ik begin verkouden te worden
pi_61289705
Het is elk jaar weer raak, leuk verjaardagscadeau Ik vraag me soms echt af waarom ik in godsnaam aan de UvA ben gaan studeren.

Over het onderwijs heb ik absoluut niks te klagen, maar hier word ik zo moe van
  maandag 1 september 2008 @ 13:11:27 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61289750
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Correctie. Doordat ze de opleiding hebben omgegooid loop ik nu een jaar vertraging op. Kutzooi.
En dat hoor je nu pas? Huh? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61289835
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat hoor je nu pas? Huh? .
Beter gezegd; ik kom er nu achter omdat op internet in de studiegids staat dat het programma is veranderd en dat ik niet in de overgangsregeling val. Aan studenten wordt namelijk nooit iets verteld.

Ik ben overigens niet de enige met deze ellende hoor. Een uitwisselingsstudente leverde in mei haar scriptie in en hoorde pas een week geleden de goedkeuring. In oktober krijgt ze haar bul pas.

Dan heeft zij nog geluk, want zij had hier mensen die het voor haar regelden (ze is alweer terug naar Vietnam) Een andere studente ging ook terug per 1 september, die had hetzelfde probleem. Goedkeuring kwijt, die stond zo ongeveer huilend aan de balie

Echt. Ik word daar zo boos om. Ik krijg steeds meer het idee dat die lui daar geen diploma's willen uitreiken, ze doen iig alles om het tegen te houden

[ Bericht 2% gewijzigd door Ewelina op 01-09-2008 13:55:27 ]
  maandag 1 september 2008 @ 13:46:13 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61290656
@ Ewelina: wat idioot joh! . Dan zit ik in Groningen dus zo slecht nog niet. Wij hadden regelmatig een voorlichtingsbijeenkomst, georganiseerd door de studieadviseur en hij hield ons ook via e-mail op de hoogte van allerlei veranderingen. Ik heb dan wel een paar maanden moeten wachten op mijn afstuderen, omdat mijn prof ziek was, maar hij heeft wel alles op alles gezet om het nog voor het begin vh nieuwe studiejaar in orde te maken. En dat is ook gelukt. Wel kantje boord, dat wel.
Maar wat jij schrijft vind ik écht niet normaal, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_61290801
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
@ Ewelina: wat idioot joh! . Dan zit ik in Groningen dus zo slecht nog niet. Wij hadden regelmatig een voorlichtingsbijeenkomst, georganiseerd door de studieadviseur en hij hield ons ook via e-mail op de hoogte van allerlei veranderingen. Ik heb dan wel een paar maanden moeten wachten op mijn afstuderen, omdat mijn prof ziek was, maar hij heeft wel alles op alles gezet om het nog voor het begin vh nieuwe studiejaar in orde te maken. En dat is ook gelukt. Wel kantje boord, dat wel.
Maar wat jij schrijft vind ik écht niet normaal, hoor .
Dat is het ook niet. Zo ongeveer iedereen bij Europese studies loopt vertraging op doordat we een taalminor moeten doen. Maar: daar worden geen plaatsen voor vrijgehouden en echt heel kort nadat de inschrijving geopend is zit alles vol. Als je aanklopt bij de studieaviseur of iemand anders is het: "Ja, maar je hoeft niet DIE taal verplicht te doen, ga maar wat anders doen." Waar je je dan niet meer voor kunt inschrijven Het heeft mij ook 1 jaar gekost om me in te schrijven voor Frans, waardoor ik dus later klaar ben met mijn bachelor.

Zelfde probleem toen ik ineens niet ingeschreven bleek voor een propedeusevakje wat ik nog moest doen. Studieadviseur: O maar je hebt geen bevestigingsemail gekregen dus sta je niet ingeschreven. Doe het vak volgend jaar maar

Come on, het is een hoorcollege, zonder ingangseis, de docent had het al gezegd dat hij het prima vond dat ik erbij kwam zitten. Maar ze weigeren iets voor je te doen. Uiteindelijk heeft de docent het maar voor me in orde gemaakt.

Iedereen verschuilt zich achter regeltjes en de student is er de dupe van.
  maandag 1 september 2008 @ 14:48:36 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61292356
Ik ben ook ziek, net als moblo. Niet fijn, want we hebben hier dorpsfeest en ik zou vandaag met de kinderen naar kermis gaan. Ze verheugen zich er al weken op
  maandag 1 september 2008 @ 15:59:46 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61294294
Ik verveelde me vandaag.
Dus ik heb mijn tong gepierced; dat lag al lang op de plank
Meteen ook wat nieuwe steentjes voor mijn navel gehaald. Ik voel me net een kerstboompje

Tattootjes zijn verzet; mijn tattoo-man was zaterdag ook niet lekker en ik wilde niet door de ander geholpen worden.
Dus dan heb ik nog wat om naar uit te kijken.

Eten is vandaag lekker makkelijk:

soep, soep en nog meer soep
  maandag 1 september 2008 @ 18:12:07 #220
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61297753
@ewelina GEFELICITEEEEEERD

en ik ben mooooooeeeeeeee, pas net thuis en over een uurtje moet ik alweer in de sporthal zijn....
pi_61298139
quote:
Op maandag 1 september 2008 10:46 schreef lily het volgende:

[..]

Geloof niet dat die hier in de buurt zit, maar ik zal eens kijken...
pi_61298356
Vanmorgen vergeten te wegen, morgen nog een kans.

En we gaan weer lijstjes posten.

O: yoghurt met gojimuesli & zoetstof
T: VitaLinea
L: 2 zuudesemboterhammen met gerookte kip & mosterd
T: ananas
T: VitaLinea

En het avondeten moet ik nog maken, maar dat wordt gebakken bloedworst met appeltjes en een salade van veldsla, tomaat, paprika en chèvre doux. Als toetje een stukje chocola, waarschijnlijk melk ditmaal, want ik heb in Dld een paar onweerstaanbare smaken aangeschaft. Dat kunnen die Duitsers wel, chocola maken. Zoveel keus daar!

Vanavond misschien nog wat gerookte kip met dip.
pi_61299016
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Geloof niet dat die hier in de buurt zit, maar ik zal eens kijken...
Ik heb hem dus ook gevonden in een gewone AH, maar dan wel een grote. (zie post hier ergens boven)

Lijstje:

O: gekookt eitje+ 2 plakjes ham
L: kippenvleugeltjes gebakken en daarna nog gegrild
T: 1/4 meloen
T: wodka

Voor vanavond in de planning: gehaktbrood van tartaar (met veel groenten erin) Erbij een groene salade en witlof van de grillpan. Toetje: of chocola en koffie of kwark met perenijs en verse frambozen.

Zou Greys vandaag niet thuiskomen? En waar is Vivi?
pi_61299077
O en ik ben heel benieuwd of je dat lekker vindt; bloedworst. Het is één van de weinige dingen die ik echt niet lekker vind. Vooral door de textuur...
  maandag 1 september 2008 @ 19:07:19 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61299164
ik vind bloedworst ook echt niet lekker.....

kga richting sporthal... ff lekker zweten

daarna nog een borrel bij een teamgenootje... maar wat zal ik daarna van8 heeeeerlijk slapen
pi_61299837
Ik vind het wél lekker. De textuur is inderdaad wat 'vreemd', maar ik vind de smaak okay, vooral i.c.m. de (gecaramelliseerde) appeltjes.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 19:28:17 #227
163650 Greys
pi_61299838
SHE, je hebt je tong LATEN piercen toch, hoop ik?
Gefeli er mee! Ik zou het niet durven, mijn navel was genoeg

Ewelina, gefeliciteerd!
Viking, gefeliciteerd!
MoBlo, beterschap!

En nu even de rest bijlezen!
Heb het heerlijk gehad op Madeira, lekker gegeten ook. Gister nog een vaartocht op een grote catamaran gemaakt en we hebben walvissen (!), dolfijnen en een grote sea turtle gezien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61299851
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
En nu even de rest bijlezen!
Heb het heerlijk gehad op Madeira, lekker gegeten ook. Gister nog een vaartocht op een grote catamaran gemaakt en we hebben walvissen (!), dolfijnen en een grote sea turtle gezien
Tof
pi_61300026
Gefeliciteerd Ewelina . Wel stom van de Uva trouwens, begin er bijna bang van te worden, en ik heb er pas 1 dag colleges op zitten. Bij 1 college was ik na 5 minuten de draad al kwijt . Net als de rest van de zaal trouwens. Lang leve werkcolleges waar ik het nog eens ga vragen.

WB Greys

Beterschap Moblo en Tink . Trouwens Moblo, je bent al best lang ziek he? Heb je zo met de verhuizing wel een lekker bed om in uit te zieken?
pi_61300049
She's back!! Greys is back!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 19:39:17 #231
163650 Greys
pi_61300199
Je bent nog blijer dan mijn hond! I luf joe

Ben nog steeds aan het bijlezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2008 @ 19:45:49 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61300418
Greys, je bent terug! .
Fijn dat je het leuk hebt gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_61300685
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
pi_61301023
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
Dat lijkt me een interessante combi!

En verder: gefeliciteerd voor alle jarigen en geslaagden (en thuiskomers, en gepierce-den ).

Sportschool was zwaar vandaag, zou dat komen door weinig koolhydraten eten?

Anywho, mijn lijst van vandaag:
O: magere kwark, notenmuesli, aardbeien en blauwe bessen
T: nectarine
L: 3 cractottes met gerookte kip (en een likje mayonnaise de Dijon)
T: volkoren boterham met (light)pindakaas
D: pangasuisfilet uit de oven en komkommersalade
  maandag 1 september 2008 @ 20:05:27 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61301112
Heeft iemand van jullie mij vandaag trouwens toegevoegd op MSN? Werd ineens door iemand toegevoegd en die persoon is nog niet online geweest. Haar naam googlen wees uit dat ze 22 jaar is, uit Groningen komt en Duits studeert. Klinkt niet als iemand van hier eigenlijk, maar hoe ze dan aan mijn MSN-adres komt???
Niet meer actief op Fok!
pi_61301339
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Dat lijkt me een interessante combi!
Het is een hele aparte combi inderdaad, maar errug lekker!
  maandag 1 september 2008 @ 20:15:25 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61301427
Oh lekker, bloedworst! Dat aten we vaak toen ik nog klein was (met rode kool). Overigens gewoon in Nederland. Die witte stukjes zijn vies, maar de bloedworst zelf is goed te eten, helemaal als het gebakken met een knapperig korstje is.

@Viking84: ik was het niet
@Greys: welkom terug!
@SHE: je bent jezelf wel aan het versieren op het moment Heb je er een speciale reden voor of is het "zomaar" dat je in korte tijd zowel eennieuwe tatoo als een piercing neemt?
@Isegrim: de chocolade hier is inderdaad te lekker. Ik koop ook nooit wat. Helaas koopt mijn man altijd chocolade als hij boodschappen doet, dus we hebben op het moment een reep of 10 in de kast liggen. En 5 pakjes slagroom...
pi_61301504
Ik heb ook meer dan tien repen chocola liggen, omdat ik steeds andere smaakjes wil. Maar ik neem keurig één blokje per dag.
pi_61302186
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook meer dan tien repen chocola liggen, omdat ik steeds andere smaakjes wil. Maar ik neem keurig één blokje per dag.
Wat een zelfbeheersing!
(Ik heb het niet, daarom koop ik alleen pure, pure, puuuuuure chocolade, die vind ik het minst lekker dus ga ik me er ook niet aan te buiten. ).
pi_61302226
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik was vorige week in duitsland en heb me weten beperken tot 3 (pure) chocolade repen. De extra-puur met bloedsinasappel is het lekkerst.
pi_61302343
Ik had ook allemaal Lindt-repen gekocht, o.a. met passievrucht en groene peper / met papaja en rode peper en nog twee andere. Die heb ik bij mijn ouders aan boord gelaten omdat ze té lekker waren.
pi_61302351
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Wat een zelfbeheersing!
(Ik heb het niet, daarom koop ik alleen pure, pure, puuuuuure chocolade, die vind ik het minst lekker dus ga ik me er ook niet aan te buiten. ).
Ik koop dus maar helemaal geen chocolade meer, vooral omdat ik er helemaal niet tegen kan, maar er wel meteen een reep opgaat als het lekker is . Lindt extra puur met sinaasappelvulling (echt vulling, geen brokjes, maar gelei )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 21:14:24 #243
163650 Greys
pi_61303559
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs? Nee serieus, wat zijn notes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2008 @ 21:17:36 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61303684
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs? Nee serieus, wat zijn notes?
Opmerkingen van de crew over je posts. Meestal negatief, maar soms ook positief. Dikke kans dat je een (of meer) note(s) hebt gekregen voor je asielactie.
pi_61303693
"Notes worden door moderators geplaatst bij gebruikers als zij de policy overschrijden of anderszins ongewenst bezig zijn"

Lijkt me dus vrij negatief . En meteen moet ik zelf ook kijken he .
  maandag 1 september 2008 @ 21:19:01 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61303758
quote:
Notes zijn notities die een modje van jou opmaakt, bijv als je je misdraagt, maar er schijnen ook wel positieve notes te zijn. Ze nemen de notes volgens mij ook in overweging als ze overwegen je te bannen. Zo kunnen ze herhaaldelijk vervelend gedrag beter in het oog houden.

Ik heb 40 notes .
Niet meer actief op Fok!
pi_61303794
quote:
Ik denk in jouw geval positief! Het kan ook positief zijn nl. Ik ben een grijze muis: ik heb er 0

Ik vind 4,50 wel idioot veel geld om ze in te zien! Vooral als je er niet zoveel hebt!

Was het lekker je vakantie??
  maandag 1 september 2008 @ 21:23:10 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61303917
Ik heb er ook 0. Best knap eigenlijk als je bedenkt dat ik hier in 1999 al postte.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 21:43:55 #249
163650 Greys
pi_61304905
Ik ben wel reuze benieuwd nu, wat ik dan eventueel voor misdragingen op mijn naam zou hebben staan
Waar lezen jullie dan dat er ook positieve notes zouden kunnen bestaan?
Zou er bijna die 4,50 voor neertellen Zal ik?

De vakantie was heerlijk Co! Vooral een verrassing dat we walvissen en dolfijnen zagen tijdens de boottocht! Lekker weer gehad, niet te warm (graadje of 28) en nog flink wat wandelingen gemaakt ook. En lekker gegeten natuurlijk! Zijn nog een paar daagjes op pad gegaan samen met iemand uit de bluesband van Heer G, die ook toevallig daar was!

Moet altijd wel weer erg omschakelen als ik weer thuis ben. Morgen ook alweer werken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61304997
ik heb 1 note, is ie nou positief of negatief is de vraag

wb greys
The way you rock'n'roll
pi_61305137
Klinkt als een lekkere vakantie Greys . En als er ook positieve zijn, zal je ze vast daarvan hebben. Maar slim dat ze er geld voor vragen, nieuwsgierigheid van mensen is vrij sterk .
  maandag 1 september 2008 @ 21:49:13 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61305153
Ik ben wel erg nieuwsgierig naar mijn notes. Misschien dat ik toch wel even 4,50 ga neertellen binnenkort.
Ik vind 40 helemaal niet veel, maar daar denken anderen anders over .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 september 2008 @ 22:04:37 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61305875
Ik heb inzage in m'n notes gekocht . Echt heel veel debiele notes voor niet serieus bedoelde opmerkingen. Die modjes kunnen duidelijk niet veel hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_61305902
Geld betalen voor je notes is zo 1880.
pi_61305932
Ik heb er trouwens twee. Geen idee waarvoor, want ik ben best braaf.
pi_61306113
Ik heb er op m'n oude 30, op farfalla 2, op deze 0
  maandag 1 september 2008 @ 22:11:36 #257
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61306178
Hee, leuk dat je er weer bent, Greys!
En Ewelina, gefeliciteerd met je verjaardag (vergat het eerder)!

Vandaag een prima eetdagje gehad, gelukkig.

Webkim, hoe is het nu met u?
pi_61306255
Mijn lijstje:
O: 2 crackers hagelslag
T: 1/4e sinaasappel en een mini krentenbol. en 3 keelsnoepjes.
L: friet met mayonaise en cola light
T: zo een klein appel stoelgang yoghurtje
D: 2 hamburgers en prei in rode wijnsaus

+ 1 uur gekickboxt
pi_61306280
Hoi,
Ik kom ook weer eens lurken.
allereerst.
Ewelina, gefeliciteerd.
Viking, gefeliciteerd.
MoBlo, beterschap.

Maar wat gaan jullie snel met posten.
#35.
pi_61306335
P.s. ik ben ook ziek Onstoken keel en volgens mij soortachtig bronchitis (heb dat al zo vaak gehad, dus kan het best nu ook wel weer zijn) Hoesten, verkouden, blegh!
  maandag 1 september 2008 @ 22:17:01 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61306424
Mijn tussendoortje vanmiddag en avondeten was: zoute sticks en cola. Voel me nu gelukkig weer normaal.
pi_61306447
Dan voor jou ook beterschap PF.
#35.
pi_61306614
Waar kun je die notes zien??
pi_61306646
Friet met mayonaise en cola light. Zo grappig vind ik dat altijd.

Ook van die mensen bij de Mac: "Ja, ik wil graag een Supersized Big Mag Menu met extra fritessaus en een cola light".
pi_61306730
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:22 schreef Isegrim het volgende:
Friet met mayonaise en cola light. Zo grappig vind ik dat altijd.

Ook van die mensen bij de Mac: "Ja, ik wil graag een Supersized Big Mag Menu met extra fritessaus en een cola light".
Kijk daarom ben jij nou dik en ik niet
pi_61306764
Of zou je niet regular nemen en een frietje

Zo ongezond is friet ook niet als ik 's avonds geen aardappelen eet.. En om het zelfde aantal kcal aan cola er nog eens bij te drinken vind ik helemaal te ver gaan!
  maandag 1 september 2008 @ 22:28:01 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61306904
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Kijk daarom ben jij nou dik en ik niet
Oke P.F, bovenstaande opmerking is een beetje aan de grens wat mij betreft. Overigens is Isegrim toch niet dik
Of was het een grapje van je en speelt mijn totale gebrek aan humor weer eens op?
pi_61306938
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oke P.F, bovenstaande opmerking is een beetje aan de grens wat mij betreft. Overigens is Isegrim toch niet dik
Of was het een grapje van je en speelt mijn totale gebrek aan humor weer eens op?
Dat was echt heel erg een grapje!!!!
(Zie de post er na)
  maandag 1 september 2008 @ 22:29:32 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61306972
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:21 schreef Ewelina het volgende:
Waar kun je die notes zien??
In de Fok shop (banner hierboven) kun je zien hoeveel je hebt en dan kun je ze desgewenst opvragen.
Maar ik had er gewoon véértig. Dan ben ik toch wel erg benieuwd hoor, waar ik zoal een note voor krijg...
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 september 2008 @ 22:29:52 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61306992
Oke
pi_61307059
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat was echt heel erg een grapje!!!!
(Zie de post er na)
Die post hielp niet echt mee

En lees je PM muts Ik ben ongeduldig
pi_61307122
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die post hielp niet echt mee

Dan heb ik gewoon een ander soort humor
Ik vind het namelijk altijd zo een onzin als mensen zeggen dat het zo een onzin is om light frisdrank te nemen bij een frietje etc. Waarom nog meer kcal nemen.
pi_61307207
Of een broodje gezond met mayonaise.
#35.
  maandag 1 september 2008 @ 22:35:16 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61307224
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vind het namelijk altijd zo een onzin als mensen zeggen dat het zo een onzin is om light frisdrank te nemen bij een frietje etc. Waarom nog meer kcal nemen.
Ja, dat vind ik ook grote onzin.
Ik snap wel dat mensen 't contrast tussen een light frisdrank en een supersize big mac menu lachwekkend vinden, maar het is toch juist goed dat je een light frisdrank neemt ipv een regular? Alle beetjes helpen.
Niet meer actief op Fok!
pi_61307233
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Maarja, op een megasized menu van bijna 2000 kcal, hoeveel maakt die 100 kcal uit je cola dan nog uit? (bij wijze van spreken, mensen denken 'gezond' te doen door cola light te nemen)
  maandag 1 september 2008 @ 22:38:33 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61307377
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maarja, op een megasized menu van bijna 2000 kcal, hoeveel maakt die 100 kcal uit je cola dan nog uit? (bij wijze van spreken, mensen denken 'gezond' te doen door cola light te nemen)
Dat denken ze helemaal niet, volgens mij. Waarom zou je je lijf onnodig volproppen met calorieën als je ook een calorie-arme versie van die drank kunt krijgen?
Niet meer actief op Fok!
pi_61307407
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou een klein frietje is echt geen 2000 kcal,
misschien 300 of zo.

(Hey, ik heb echt geen verstand van kcal, achter me staan mn boeken maar ik ga niet kijken )
pi_61307471
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Clayton1 het volgende:
Of een broodje gezond met mayonaise.
Een beetje vet heb je nodig
  maandag 1 september 2008 @ 22:41:12 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61307494
Maar waarom zou je supersizen als je ook gewoon een hamburgertje n + een kleine salade kunt eten (die in dat zwarte bakje)? Heb je ook de vette smaak en je mond, maar blijf je qua kcal op een veel lager niveau.

Of van die "kip"stukjes.
pi_61307517
Ik ga morgen eten:
(van 08:00 tot 22:00)

10 boterhammen + pindakaas
turkse yoghurt + musli
3 kleine stoelgang yoghurtjes
tomaten salade met olijfolie en azijn
1 glas sinaasappelsap

Daarna nog avond eten, als ik nog trek heb dan
Is dit genoeg? Ik neem steeds meer en meer en meer mee maar het blijft te weinig
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 22:42:23 #281
163650 Greys
pi_61307552
Mijn zusje heeft ook zo'n prachtige logica:
"Als ik nou patat mèt neem in plaats van dubbel-mèt, dan kan ik daarna nog een Mars nemen!"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61307568
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Maar waarom zou je supersizen als je ook gewoon een hamburgertje n + een kleine salade kunt eten (die in dat zwarte bakje)? Heb je ook de vette smaak en je mond, maar blijf je qua kcal op een veel lager niveau.
Volgens mij doet niemand dat
Ik neem wel vaak een super mac menu met kip nuggets en cola light (met 1 zakje ketchup, verder geen saus)
Dat valt reuze mee qua kcal
pi_61307677
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja al gedaan hoor
  maandag 1 september 2008 @ 22:45:20 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61307680
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik neem wel vaak een super mac menu met kip nuggets en cola light (met 1 zakje ketchup, verder geen saus)
Jawel. Ik. Oke, geen hamburger maar een cheeseburger of "kip" nuggets met een salade en niets te drinken. Ik neem wel een slokje van het drinken van mijn kinderen. Maar eigenlijk eten we bijna nooit bij de McDrek, mijn kinderen vinden het eten vies. Het spelen vinden ze er overigens wel leuk.
pi_61307717
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel. Ik. Oke, geen hamburger maar een cheeseburger of "kip" nuggets met een salade en niets te drinken. Ik neem wel een slokje van het drinken van mijn kinderen. Maar eigenlijk eten we bijna nooit bij de McDrek, mijn kinderen vinden het eten vies. Het spelen vinden ze er overigens wel leuk.
Een cheeseburger is de kleinste die ze hebben, die andere dingen zijn echt HUGE. Ik heb ze alleen nog nooit op
pi_61307764
Waar is conleche? Die kan ons van alle dingen de kcal komen vertellen
  maandag 1 september 2008 @ 22:48:28 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61307804
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef Tinkepink het volgende:

Of van die "kip"stukjes.
Het gaat niet om 'smaak in m'n mond' (zo redeneert m'n zus ook: 'één chipje is voldoende; het gaat immers om de smáák!'), het gaat erom dat ik verzadigd wil raken en dat raak ik niet van een hamburgertje en een kleine salade. Ik kom trouwens niet bij de Mac om een salade te eten. Als ik bij de Mac ben wil ik gruwelijk zondigen. Salades eet ik thuis al vaak genoeg.

Disclaimer: ik kom misschien tweemaal per jaar bij de Mac, dus dat is níet waar ik dik van word .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 september 2008 @ 22:49:39 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61307854
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kinderen die geen McDonalds lusten? . Laat de persen rollen!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 september 2008 @ 22:50:13 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61307884
En godverdorie: nu heb ik zin in een big mac. Zou de Mac nog open zijn? .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 september 2008 @ 22:51:53 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61307949
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kinderen die geen McDonalds lusten? . Laat de persen rollen!
Ja, ze vinden het echt vies. Toen we op vakantie noodgedwongen een keer bij de McD moesten eten, begonnen ze bijna te huilen, want het eten is daar vie-hie-ies .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 22:52:11 #291
163650 Greys
pi_61307958
Ik ben bang dat ie nog wel open is ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2008 @ 22:52:17 #292
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61307964
Die in de herestraat is nog wel open
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 1 september 2008 @ 22:52:49 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61307987
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat ie nog wel open is ja
Sstt! Gelukkig ben ik al half ontkleed en sta ik op het punt om naar bed te gaan.
Pfiew! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61308066
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik nam altijd een mac kroket en een milkshake. Meer niet. Slappe patatjes . In Frankrijk kon je kiezen, patat of de salade, nou dan zeker de salade .

En ik had het niet over een klein frietje, ik had het over het grootste van het grootste menu dat je in Amerika kan krijgen . Daar zijn serieus mensen die denken dat ze niet dik ervan worden, omdat ze er cola light bij nemen. Mij maakt het niet uit, drink wat je lekker vind, bij de Mac kom je niet omdat je je eens goed aan je dieet wil houden.
pi_61308104
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Een beetje vet heb je nodig
en het is lekker.
#35.
pi_61308110
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, ze vinden het echt vies. Toen we op vakantie noodgedwongen een keer bij de McD moesten eten, begonnen ze bijna te huilen, want het eten is daar vie-hie-ies .
Friet van de Burger King is vaak wel ok . Die gekruide vooral. Zijn nog stevig enzo. Of houden ze meer van groente/vis enzo?
pi_61308171
6 nuggets = 250 kcal
cheeseburger = 300kcal
big tasty met bacon = 885 kcal
fish nuggets = 160 kcal

kleine friet = 235
middel friet = 340
grote friet = 470

salade met krokante kip = 300 kcal (ik weet niet of dat die in het zwarte bakje is?)

kleine cola = 110 kcal
middel cola = 170 kcal
grote cola = 210 kcal

gewoon ijsje = 135 kcal
chocolade sundae = 275 kcal
mac flurry m&m = 390 kcal
milkshake banaan groot = 430 kcal
milkshake banaan klein = 215 kcal

Als ik dit zo kijk vind ik de frietjes zonde van de kcal, dan kan ik beter nog 2x visnuggets nemen of zo..
  maandag 1 september 2008 @ 22:56:59 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61308174
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Friet van de Burger King is vaak wel ok . Die gekruide vooral. Zijn nog stevig enzo. Of houden ze meer van groente/vis enzo?
Olijven, vis, groente, fruit (dochter), ijs (zoon)
  maandag 1 september 2008 @ 22:58:26 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61308224
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
salade met krokante kip = 300 kcal (ik weet niet of dat die in het zwarte bakje is?)
Nee, die salade bestaat uit sla, een tomaatje, wat reepjes wortel en komkommer.
pi_61308325
normaal neem ik vaak:
6 nuggets, grote friet, cola light, ketchup = 735 kcal

milkshake nam ik nooit, want dacht dat het heeeel veel kcal zou zijn
volgende keer neem ik:
6 nuggets, kleine milkshake banaan, cola light = 465 kcal
pi_61308381
De Griekse en de tonijnsalade bevatten beide 75 kcal. Maar ik weet niet of je die altijd neemt.

Slank de herfst in #219: Het nuggets en milkshake dieet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')