Tofquote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
En nu even de rest bijlezen!
Heb het heerlijk gehad op Madeira, lekker gegeten ook. Gister nog een vaartocht op een grote catamaran gemaakt en we hebben walvissen (!), dolfijnen en een grote sea turtle gezien
Dat lijkt me een interessante combi!quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
Het is een hele aparte combi inderdaad, maar errug lekker!quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Dat lijkt me een interessante combi!
Wat een zelfbeheersing!quote:Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook meer dan tien repen chocola liggen, omdat ik steeds andere smaakjes wil.Maar ik neem keurig één blokje per dag.
Ik was vorige week in duitsland en heb me weten beperken tot 3 (pure) chocolade repen. De extra-puur met bloedsinasappel is het lekkerst.quote:Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
Ik koop dus maar helemaal geen chocolade meer, vooral omdat ik er helemaal niet tegen kan, maar er wel meteen een reep opgaat als het lekker isquote:Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Wat een zelfbeheersing!![]()
(Ik heb het niet, daarom koop ik alleen pure, pure, puuuuuure chocolade, die vind ik het minst lekker dus ga ik me er ook niet aan te buiten.).
Opmerkingen van de crew over je posts. Meestal negatief, maar soms ook positief. Dikke kans dat je een (of meer) note(s) hebt gekregen voor je asielactie.quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs?Nee serieus, wat zijn notes?
Notes zijn notities die een modje van jou opmaakt, bijv als je je misdraagt, maar er schijnen ook wel positieve notes te zijn. Ze nemen de notes volgens mij ook in overweging als ze overwegen je te bannen. Zo kunnen ze herhaaldelijk vervelend gedrag beter in het oog houden.quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs?Nee serieus, wat zijn notes?
Ik denk in jouw geval positief! Het kan ook positief zijn nl. Ik ben een grijze muis: ik heb er 0quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |