abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61299837
Ik vind het wél lekker. De textuur is inderdaad wat 'vreemd', maar ik vind de smaak okay, vooral i.c.m. de (gecaramelliseerde) appeltjes.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 19:28:17 #227
163650 Greys
pi_61299838
SHE, je hebt je tong LATEN piercen toch, hoop ik?
Gefeli er mee! Ik zou het niet durven, mijn navel was genoeg

Ewelina, gefeliciteerd!
Viking, gefeliciteerd!
MoBlo, beterschap!

En nu even de rest bijlezen!
Heb het heerlijk gehad op Madeira, lekker gegeten ook. Gister nog een vaartocht op een grote catamaran gemaakt en we hebben walvissen (!), dolfijnen en een grote sea turtle gezien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61299851
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
En nu even de rest bijlezen!
Heb het heerlijk gehad op Madeira, lekker gegeten ook. Gister nog een vaartocht op een grote catamaran gemaakt en we hebben walvissen (!), dolfijnen en een grote sea turtle gezien
Tof
pi_61300026
Gefeliciteerd Ewelina . Wel stom van de Uva trouwens, begin er bijna bang van te worden, en ik heb er pas 1 dag colleges op zitten. Bij 1 college was ik na 5 minuten de draad al kwijt . Net als de rest van de zaal trouwens. Lang leve werkcolleges waar ik het nog eens ga vragen.

WB Greys

Beterschap Moblo en Tink . Trouwens Moblo, je bent al best lang ziek he? Heb je zo met de verhuizing wel een lekker bed om in uit te zieken?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61300049
She's back!! Greys is back!!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 19:39:17 #231
163650 Greys
pi_61300199
Je bent nog blijer dan mijn hond! I luf joe

Ben nog steeds aan het bijlezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2008 @ 19:45:49 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61300418
Greys, je bent terug! .
Fijn dat je het leuk hebt gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_61300685
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
pi_61301023
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Dolfin melkchocolade met hot masala heb ik net geproefd. Mijn god wat is dat lekker. Jammer dat ik maar één blokje mag.
Dat lijkt me een interessante combi!

En verder: gefeliciteerd voor alle jarigen en geslaagden (en thuiskomers, en gepierce-den ).

Sportschool was zwaar vandaag, zou dat komen door weinig koolhydraten eten?

Anywho, mijn lijst van vandaag:
O: magere kwark, notenmuesli, aardbeien en blauwe bessen
T: nectarine
L: 3 cractottes met gerookte kip (en een likje mayonnaise de Dijon)
T: volkoren boterham met (light)pindakaas
D: pangasuisfilet uit de oven en komkommersalade
  maandag 1 september 2008 @ 20:05:27 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61301112
Heeft iemand van jullie mij vandaag trouwens toegevoegd op MSN? Werd ineens door iemand toegevoegd en die persoon is nog niet online geweest. Haar naam googlen wees uit dat ze 22 jaar is, uit Groningen komt en Duits studeert. Klinkt niet als iemand van hier eigenlijk, maar hoe ze dan aan mijn MSN-adres komt???
Niet meer actief op Fok!
pi_61301339
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Dat lijkt me een interessante combi!
Het is een hele aparte combi inderdaad, maar errug lekker!
  maandag 1 september 2008 @ 20:15:25 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61301427
Oh lekker, bloedworst! Dat aten we vaak toen ik nog klein was (met rode kool). Overigens gewoon in Nederland. Die witte stukjes zijn vies, maar de bloedworst zelf is goed te eten, helemaal als het gebakken met een knapperig korstje is.

@Viking84: ik was het niet
@Greys: welkom terug!
@SHE: je bent jezelf wel aan het versieren op het moment Heb je er een speciale reden voor of is het "zomaar" dat je in korte tijd zowel eennieuwe tatoo als een piercing neemt?
@Isegrim: de chocolade hier is inderdaad te lekker. Ik koop ook nooit wat. Helaas koopt mijn man altijd chocolade als hij boodschappen doet, dus we hebben op het moment een reep of 10 in de kast liggen. En 5 pakjes slagroom...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61301504
Ik heb ook meer dan tien repen chocola liggen, omdat ik steeds andere smaakjes wil. Maar ik neem keurig één blokje per dag.
pi_61302186
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook meer dan tien repen chocola liggen, omdat ik steeds andere smaakjes wil. Maar ik neem keurig één blokje per dag.
Wat een zelfbeheersing!
(Ik heb het niet, daarom koop ik alleen pure, pure, puuuuuure chocolade, die vind ik het minst lekker dus ga ik me er ook niet aan te buiten. ).
pi_61302226
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik was vorige week in duitsland en heb me weten beperken tot 3 (pure) chocolade repen. De extra-puur met bloedsinasappel is het lekkerst.
pi_61302343
Ik had ook allemaal Lindt-repen gekocht, o.a. met passievrucht en groene peper / met papaja en rode peper en nog twee andere. Die heb ik bij mijn ouders aan boord gelaten omdat ze té lekker waren.
pi_61302351
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef Hondsdraf het volgende:

[..]

Wat een zelfbeheersing!
(Ik heb het niet, daarom koop ik alleen pure, pure, puuuuuure chocolade, die vind ik het minst lekker dus ga ik me er ook niet aan te buiten. ).
Ik koop dus maar helemaal geen chocolade meer, vooral omdat ik er helemaal niet tegen kan, maar er wel meteen een reep opgaat als het lekker is . Lindt extra puur met sinaasappelvulling (echt vulling, geen brokjes, maar gelei )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 21:14:24 #243
163650 Greys
pi_61303559
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs? Nee serieus, wat zijn notes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 september 2008 @ 21:17:36 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61303684
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ging net even naar die pagina waar je een Fok abonnement zou kunnen nemen. Stond ook dat je je notes kunt inzien. Ik weet niet eens wat het zijn, maar ik heb er dus 4, zo zegt die pagina. Is dat iets negatiefs? Nee serieus, wat zijn notes?
Opmerkingen van de crew over je posts. Meestal negatief, maar soms ook positief. Dikke kans dat je een (of meer) note(s) hebt gekregen voor je asielactie.
pi_61303693
"Notes worden door moderators geplaatst bij gebruikers als zij de policy overschrijden of anderszins ongewenst bezig zijn"

Lijkt me dus vrij negatief . En meteen moet ik zelf ook kijken he .
  maandag 1 september 2008 @ 21:19:01 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61303758
quote:
Notes zijn notities die een modje van jou opmaakt, bijv als je je misdraagt, maar er schijnen ook wel positieve notes te zijn. Ze nemen de notes volgens mij ook in overweging als ze overwegen je te bannen. Zo kunnen ze herhaaldelijk vervelend gedrag beter in het oog houden.

Ik heb 40 notes .
Niet meer actief op Fok!
pi_61303794
quote:
Ik denk in jouw geval positief! Het kan ook positief zijn nl. Ik ben een grijze muis: ik heb er 0

Ik vind 4,50 wel idioot veel geld om ze in te zien! Vooral als je er niet zoveel hebt!

Was het lekker je vakantie??
  maandag 1 september 2008 @ 21:23:10 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61303917
Ik heb er ook 0. Best knap eigenlijk als je bedenkt dat ik hier in 1999 al postte.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 september 2008 @ 21:43:55 #249
163650 Greys
pi_61304905
Ik ben wel reuze benieuwd nu, wat ik dan eventueel voor misdragingen op mijn naam zou hebben staan
Waar lezen jullie dan dat er ook positieve notes zouden kunnen bestaan?
Zou er bijna die 4,50 voor neertellen Zal ik?

De vakantie was heerlijk Co! Vooral een verrassing dat we walvissen en dolfijnen zagen tijdens de boottocht! Lekker weer gehad, niet te warm (graadje of 28) en nog flink wat wandelingen gemaakt ook. En lekker gegeten natuurlijk! Zijn nog een paar daagjes op pad gegaan samen met iemand uit de bluesband van Heer G, die ook toevallig daar was!

Moet altijd wel weer erg omschakelen als ik weer thuis ben. Morgen ook alweer werken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61304997
ik heb 1 note, is ie nou positief of negatief is de vraag

wb greys
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')