mijn inschrijving was te laat binnen, oftewel, iedereen van het instituut had al vakantie, dus mijn inschrijving is pas na de vakantie (dus 19 aug) verwerkt. en toen moest alles nog geregeld...quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maak er alsnog een leuke dag van vandaag: je viert het toch nu.
Maar echt balen BJ, waarom heb jij niet de hele zomer de tijd gehad om je voor te bereiden? Ik heb zelf gelukkig niets te klagen. Mijn stem dreigt weer terug te komen en te blijven, dus ben al helemaal happy. En trainen ging beter dan verwacht.
Nee hoor. Ik eet meer. Maar ik kom dan ook alleen maar aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij eet ik echt véél vergeleken met de meesten hier
O zo loop ik er bijna elke dag bijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Zwarte kleding aantrekken en hakken: 10 kilo lichter!
Als ik een "dikke" dag heb is dat mijn remedie.........
Witte broeken kunnen wel, maar niet te strak! Als je zwarte broeken probeert zit de 2e of 3e al mooi en bij wit duurt het tot het 8e exemplaar voor je een geschikte hebt gevonden. Bij benadering danquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O zo loop ik er bijna elke dag bij
zwart
witte broekenik lijk 200kg in een witte broek
en in witte shirtsbrrr
ja maar je bent aan het verhuizen én ziek... dan mag je heus wel zondigen hoor en goed ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
eetlijst voor vandaag:
O: 3 kleine afbakbroodjes
L: een gore tankstationsandwich
D: McD meuk, geen idee nog wat
en te weinig gedronken
patatjes van aardappelpuree.quote:
Oh wat lief van je Ise!!quote:Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE:
Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry gewürz... In die ene hadden ze wel vijf verschillende soorten, maar geen light.Ik had een stuk of wat flessen willen meenemen voor de liefhebbers.
Ja wel goed, druk en lange reistijd (4 uur per dag) maar wel heel leuk! En mijn vriendje woont 500 meter van mijn school en mijn beste vriendje werkt 500 meter van mijn school vandaan dus dat is echt heel leuk en gezelligquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
PFje, hoe is je eerste week bevallen??
Gaan je jullie een betalend abonnement nemen? Ik zit er aan te denken. Niet persé om de extra's die je krijgt, want die reclame maakt me niets uit, maar ik begrijp best dat als je zo'n site begint, dat je dan ook wel een keer wat wil gaan verdienen. Ben er nog niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |