abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:59:21 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_61267169
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maak er alsnog een leuke dag van vandaag: je viert het toch nu .

Maar echt balen BJ, waarom heb jij niet de hele zomer de tijd gehad om je voor te bereiden? Ik heb zelf gelukkig niets te klagen. Mijn stem dreigt weer terug te komen en te blijven, dus ben al helemaal happy. En trainen ging beter dan verwacht .
mijn inschrijving was te laat binnen, oftewel, iedereen van het instituut had al vakantie, dus mijn inschrijving is pas na de vakantie (dus 19 aug) verwerkt. en toen moest alles nog geregeld...
(en die dag ging ik dus net op vakantie....

naja ik heb besloten dat ik niet alle opdrachten ga maken, heb verder alles inmiddels gelezen. ze moeten er maar een beetje begrip voor hebben....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61269389
Ben d'r weer.

Vakantie was leuk, lekker met de boot weggeweest samen met mijn ouders. We zijn naar Duitsland geweest. Geshopt, gewandeld, gescrabbled, gelezen (drie hele boeken uit!); gerelaxed.

Niet echt aan het shieet gehouden, maar denk dat ik toch wel afgevallen ben. In elk geval niet aangekomen. We zullen het zien morgenochtend.

Gisteren schandalig gezondigd met een White Russian cocktail én roomijs (in de smaak 'cookie' ).
pi_61269408
Oh, en als ik me niet aan het shieet houd, dan merk ik dat vrij snel aan mijn darmen. Opgezette buik, lucht in mijn darmen, ongemakkelijk.
pi_61269458
tvp
pi_61269505
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij eet ik echt véél vergeleken met de meesten hier
Nee hoor. Ik eet meer. Maar ik kom dan ook alleen maar aan
pi_61269873
PFje, hoe is je eerste week bevallen??

Gaan je jullie een betalend abonnement nemen? Ik zit er aan te denken. Niet persé om de extra's die je krijgt, want die reclame maakt me niets uit, maar ik begrijp best dat als je zo'n site begint, dat je dan ook wel een keer wat wil gaan verdienen. Ben er nog niet uit.
pi_61269901
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Zwarte kleding aantrekken en hakken: 10 kilo lichter!

Als ik een "dikke" dag heb is dat mijn remedie.........
O zo loop ik er bijna elke dag bij
zwart

witte broeken ik lijk 200kg in een witte broek
en in witte shirts brrr
pi_61270063
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O zo loop ik er bijna elke dag bij
zwart

witte broeken ik lijk 200kg in een witte broek
en in witte shirts brrr
Witte broeken kunnen wel, maar niet te strak! Als je zwarte broeken probeert zit de 2e of 3e al mooi en bij wit duurt het tot het 8e exemplaar voor je een geschikte hebt gevonden. Bij benadering dan
pi_61270376
eetlijst voor vandaag:
O: 3 kleine afbakbroodjes
L: een gore tankstationsandwich
D: McD meuk, geen idee nog wat

en te weinig gedronken
Ja doei.
pi_61270428
verhuizen het is echt veel minder leuk als je de hele dag de longen uit je lijf hoest en koorts hebt
Ja doei.
pi_61270463
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
eetlijst voor vandaag:
O: 3 kleine afbakbroodjes
L: een gore tankstationsandwich
D: McD meuk, geen idee nog wat

en te weinig gedronken
ja maar je bent aan het verhuizen én ziek... dan mag je heus wel zondigen hoor en goed ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61271556
O Magere yoghurt
L Magere yoghurt met cruesli
D Tapas
T handje noten

Shop sessie geslaagd, ik kan weer de winter door. Alleen voor de winter shoppen terwijl het buiten 28 graden is
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61271949
Ik heb heul slecht avondgegeten

Het begon na thuiskomst met een frikandel voor bij m'n wodka. Die was zo lekker dat ik er nog 1 heb ingegooid.

Toen dacht ik: de olie is nu toch heet (ik heb geen frituurpan, gebruik gewoon een gietijzeren pan) laat ik groenten in tempura d'r ingooien. Toen ook nog de kip die stond te marineren in de tempura gegooid en nu ben ik misselijk
pi_61271987
Ik heb trouwens op vakantie twee nieuwe spijkerbroeken gekocht omdat mijn spijkerbroeken écht te groot waren geworden. De nieuwe broeken zijn maat 40.
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:23:15 #165
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61272015
Ik ook Conleche

Ik zei, ja ik heb zin in raspatat en toen ging m'n zusje dat halen want we waren toch alleen thuis. En ik gooide ook een frikandel in de frituurpan. En nu zit ik de hele tijd aan de schijt bah
Bernie en ik zijn tof.
pi_61272037
Wat is ras-patat?
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:26:14 #167
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61272077
Ik ben niet de enige die er een bende van heeft gemaakt vandaag

Mo is lekker bezig!

Mijn lijst:

O: spareribs ( don't ask )
L: pizza tonijn
T: jelly beans
D: broodjes mozzarella/pesto/tomaat uit de oven
T: weer stukje pizza denk ik

1 troost: Ik heb sinds vrijdag geen druppel alcohol meer gehad. En die trend ga ik doorzetten; ok, behalve morgen dan.
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:27:38 #168
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61272101
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:24 schreef conleche het volgende:
Wat is ras-patat?
patatjes van aardappelpuree.
Eigenlijk gewoon gefrituurde aardappelpuree-friet.

Ontzettend lekker.
pi_61272179
@ SHE:

Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry gewürz... In die ene hadden ze wel vijf verschillende soorten, maar geen light. Ik had een stuk of wat flessen willen meenemen voor de liefhebbers.
pi_61272240
Is het dan geen rasp-patat?

Probeer eens zelf curry te maken van die Heinz balanz: flink veel kerriepoeder erdoor en natrena. ('t zat net nog op m'n frikandel tezamen met de ui en de lightmayo )
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:40:39 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61272392
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:31 schreef Isegrim het volgende:
@ SHE:

Ik ben in Duitsland in twee supermarkten geweest, maar ze hadden geen Hela light curry gewürz... In die ene hadden ze wel vijf verschillende soorten, maar geen light. Ik had een stuk of wat flessen willen meenemen voor de liefhebbers.
Oh wat lief van je Ise!!

Balen dat ze 'm niet hadden, ik word er echt gek van
pi_61274141
Nieuw toetje ontdekt:

magere kwark
frambozen
meloen
limoensap
natrena
Dit moet je mengen en daarna en nu komt ie: een beetje perensorbet ijs erdoor doen, niet helemaal stukroeren, maar er voorzichtig doormengen: goddelijk!
pi_61274258
Ik heb in Duitsland ook bloedworst gekocht. Ik heb dat ooit een in een tapasrestaurant gehad, maar dat was Spaanse bloedworst. Ik ben benieuwd of ik het lekker vind.

De wildsalami die ik ook had gekocht, is in elk geval wel lekker.
pi_61275180
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
PFje, hoe is je eerste week bevallen??

Gaan je jullie een betalend abonnement nemen? Ik zit er aan te denken. Niet persé om de extra's die je krijgt, want die reclame maakt me niets uit, maar ik begrijp best dat als je zo'n site begint, dat je dan ook wel een keer wat wil gaan verdienen. Ben er nog niet uit.
Ja wel goed, druk en lange reistijd (4 uur per dag) maar wel heel leuk! En mijn vriendje woont 500 meter van mijn school en mijn beste vriendje werkt 500 meter van mijn school vandaan dus dat is echt heel leuk en gezellig

Abo? Op fok? Wat dan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')