Heb ik ook in mijn keukenmachines. Het werkt aardig (vooral het slagroomkloppen en mayonaise maken). Deeg mix en kneed ik liever met de handmixer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers?Werkt dat een beetje Merel?
Dan zul je toch helaas een Kenwood moeten kopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef -marz- het volgende:
In dat geval is een keukenmachine funest voor je opbergruimte. Of heb je tegenwoordig ook minikeukenmachines?
Noem mij een miep maar mijn keukenapparaten moeten er mooi uitzien anders hoef ik het niet.
U-huh !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
Moraal van het verhaal: je past je bestedingspatroon aan naar je budget en het geld is nog steeds op aan het einde van de maand
Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers?Werkt dat een beetje Merel?
sparen is tofquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Sparen is voor mietjesIk ga binnenkort mijn spaarrekening punderen en twee tickets naar ZA boeken en een auto huren enzo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doenHeb er nog nooit deeg van gemaakt, geen idee hoe goed het werkt dus.
En alles kan in de vaatwasser, perfect! Dus na mijn gehak en gemix is alles ook zonder moeite weer schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |