abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61218901
Ik heb me gister keurig gedragen op de verjaardag hier, alleen wat frituurhapjes op maar van de toastjes, chips, kaas en worst ben ik afgebleven
pi_61218946
Uh... boekweit, bedoelde ik. Fajitas is kip met groente geroosterd op een loeihete plaat. Eet je met een wrap, wat sla en zure room.
250 gram magere kwark, smoothie van 3 nactarines en een scheut yoghurt. Hummus is zelfgemaakt, zit wat olijfolie door.
pi_61219649
net even bij de Blokker gekeken voor keukenmachines in de pauze.

Ze hadden er twee:

Tefal Kaleo (50 euro)

Siemens MK55100 (70 euro)

Om mee te beginnen wil ik het iig niet zo heel duur hebben denk ik, dus is 80 a 90 wel de max.

Doei.
pi_61219881
Hm wij hebben ze allebei niet bij onze blokkert
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:05:31 #30
331 Merel
Be here now.
pi_61220565
Ik heb een gloedjenieuwe Tefal Kaleo voor 20 euro van marktplaats gehaald. Doet het goed zat voor mijn huis-tuin-en-keuken-gehak-tsjop-rasp-snij-hak-werk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:23:04 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61221043
Burp, Net weer terug van een middagje uit eten met mijn dochter. Zij mocht kiezen en dit keer wilde ze pizza eten. Niet echt fijn met mijn buikje, maar á la. Pizza was goed te eten, alleen deden ze er helaas een schep pittige olijfolie bovenop, die ik er fijn weer heb afgedept met een servet. Nu ben ik licht misselijk.....
Maar goed dat ik vanavond 1,5 uur training heb. Val ik niet af, maar kom ik iig ook niet aan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:24:17 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61221081
Wat betreft keukenmachines. Ik heb hier twee Moulinexen staan. Een kleine waar ik eigenlijk alles mee kan doen (hakken, snijden, kneden) en een grote die ik eigenlijk nooit gebruik maar waar ook nog een blender opzit.
pi_61221167
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers? Werkt dat een beetje Merel?
Doei.
pi_61221209
Keukenmachine is wel handig, maar desastreus voor de esthetiek van je aanrecht/keuken.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61221294
er zijn kasten
Doei.
pi_61221327
en daar hebben wij er vanaf morgen 8 van!

Dit tegenover 4 op dit moment, wat écht te weinig is
Doei.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:33:26 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61221339
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
bij de tefal zaten naar het schijnt ook deeghaken en kloppers? Werkt dat een beetje Merel?
Heb ik ook in mijn keukenmachines. Het werkt aardig (vooral het slagroomkloppen en mayonaise maken). Deeg mix en kneed ik liever met de handmixer.
pi_61221387
In dat geval is een keukenmachine funest voor je opbergruimte. Of heb je tegenwoordig ook minikeukenmachines?

Noem mij een miep maar mijn keukenapparaten moeten er mooi uitzien anders hoef ik het niet.
pi_61221478
deeg doe ik vaak met de hand, gewoon om het 'echte bakken' te ervaren lekker ranzige handen krijgen enzo

en miep niet zo -marz- keukenapparaten zijn sowieso tof!
Doei.
pi_61221489
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef -marz- het volgende:
In dat geval is een keukenmachine funest voor je opbergruimte. Of heb je tegenwoordig ook minikeukenmachines?

Noem mij een miep maar mijn keukenapparaten moeten er mooi uitzien anders hoef ik het niet.
Dan zul je toch helaas een Kenwood moeten kopen
pi_61221516
later als ik groot ben heb ik idd alles verchroomd van een of ander hip merk, dat wel. Maar nu moet het vooral werken
Doei.
pi_61221598
Ik heb al een futuristisch uitziende blender, die is al genoeg sta-in-de-weg. Volgens mij heb je met zo'n keukenmachine 2 sec. lol dat ie je groentes hakt en prakt en je deegsels mixt en vervolgens sta je 10 minuten te poetsen om het hele ding weer schoon te krijgen.

Men wat ben ik toch een mieperd
pi_61221632
Tegenwoordig kom ik steeds meer in de fase Dat Ik Dat Gewoon Kan Betalen. Nu mr CF nog overtuigen van het nut van zo'n mooi ding
Oh, en eerst sparen voor een grote vakantie en designarmaturen en yadayada.

Moraal van het verhaal: je past je bestedingspatroon aan naar je budget en het geld is nog steeds op aan het einde van de maand
pi_61221777
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
Moraal van het verhaal: je past je bestedingspatroon aan naar je budget en het geld is nog steeds op aan het einde van de maand
U-huh !
pi_61221899
yup... al moet ik zeggen dat ik steeds 'verstandiger' word
Kan zelfs aardig wat sparen
Doei.
pi_61222047
Sparen is voor mietjes Ik ga binnenkort mijn spaarrekening plunderen en twee tickets naar ZA boeken en een auto huren enzo
pi_61222056
Nou het is gewoon triest. Als student kwam ik met 200 euro net rond, nu kom ik met het tienvoudige net rond. En ik zit maar te staren naar mijn uitgavenoverzicht waar het in godsnaam allemaal naartoe gaat, want ik heb helemaal niet het idee dat ik veel uitgeef (dat is nog het ergste).
Mijn 'buffer' is altijd wel gigantisch, dus het is niet echt op, maar zonder buffer meegerekend wel.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:59:03 #48
331 Merel
Be here now.
pi_61222108
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doen Heb er nog nooit deeg van gemaakt, geen idee hoe goed het werkt dus.

En alles kan in de vaatwasser, perfect! Dus na mijn gehak en gemix is alles ook zonder moeite weer schoon
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61222111
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Sparen is voor mietjes Ik ga binnenkort mijn spaarrekening punderen en twee tickets naar ZA boeken en een auto huren enzo
sparen is tof al issie nu weer helemaal leeg na het kopen van allemaal toffe meubels en zulks
Doei.
pi_61222133
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Die heb ik er niet bij zitten. Geen echte haken en kloppers zeg maar. Maar wel andere dingen die hetzelfde schijnen te doen Heb er nog nooit deeg van gemaakt, geen idee hoe goed het werkt dus.

En alles kan in de vaatwasser, perfect! Dus na mijn gehak en gemix is alles ook zonder moeite weer schoon
vaatwasser

maar het is dus een goede koop geweest? dan gooi ik denk ik die bon ertegenaan en ga ik er morgen een halen
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')