abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61222159
Sparen is voor mensen die niet durven te leven!

Ik spaar voor als mijn gebit/auto/relatie/whatever uit elkaar valt. Voor de vakantie heb ik weer een apart potje en er zijn ook nog potjes voor de wasmachine die sterft ofzo. Ik durf niet te leven.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61222192
Ik heb een Braunn staafmixer 600 watt. Neemt weinig plaats in en doet veel van wat een keukenmachine ook kan. Ik heb ooit een keukenmachine gehad en gebruikte hem nooit omdat ik te lui was om dat gevaarte achter uit een kastje te plukken en moest ook iedere x weer bedenken welk hulpstuk ik nu weer moest gebruiken. Staafmixer FTW
pi_61222196
heb je wel een leven?

Doei.
pi_61222237
Ik spaar gigantische bedragen voor de belasting, waar ze dan ook weer belasting over heffen, omdat het op m'n spaarrekening staat
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:09:50 #55
331 Merel
Be here now.
pi_61222361
Ik spaar niks. Ik kom met mijn salaris precíés uit elke maand. Maar ik heb dan ook een belachelijk hoge huur. En als de wasmachine kapotgaat, dan was ik voorlopig wel op de hand ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61222382
* Faithy legt weg wat ze weg kan leggen

maar geef het ook zo weer uit aan iets wat ik graag wil hebben.

heb een tijd gespaard om mn leninkje af te lossen, en sinds dat is gedaan doe ik er allemaal leuke dingen van en zorg ik dat ik altijd iets heb om onvoorziene zaken te kunnen betalen, zoals een kapotte motor enzo
Doei.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:13:03 #57
331 Merel
Be here now.
pi_61222447
Ohja, en als ik in 2010 de IB-groep moet gaan afbetalen, kan ik wel gaan verhuizen, dan kom ik echt niet meer rond. Of ik moet tegen die tijd een goed betaalde baan hebben, dus daar hoop ik dan maar op
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61222451
Merel, ja, dat scheelt bij ons ook, wij betalen afgrijselijk veel huur
Maar dan woon je wel in een hip, ruim, net gerenoveerd, centraal gelegen appartement
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:17:19 #59
331 Merel
Be here now.
pi_61222542
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ja, dat scheelt bij ons ook, wij betalen afgrijselijk veel huur
Maar dan woon je wel in een hip, ruim, net gerenoveerd, centraal gelegen appartement
Ik heb het er ook écht wel voor over, ik hou van mijn appartement Verstandig met geld omgaan doe ik wel later als ik groot ben
pi_61222869
Ik heb ook heel duur gewoond, 1150 p/mnd. Ook leuk en hip enzo. Niet dat ik er spijt van heb, maar het is weggegooid geld.
pi_61222937
Mja, maar kopen is niet altijd even handig, Marzje
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:34:07 #62
331 Merel
Be here now.
pi_61222972
En in een flatje in een achterbuurt wonen op de 13e verdieping van een flat zonder lift ook niet
pi_61223261
Ik doe ook alles met een Braun staafmixer (+ extra toebehoren om te mengen, snijden enz), fijn ding!

Vandaag te druk gehad om behoorlijk te eten.
O: peer
L: volkoren boterhammen met gerookte kip en mayonaise de Dijon
T: Vitalinea yoghurtje

Vanavond maak ik een soort nasi met makreel. Veel groente en makreel, weinig rijst.

Ik heb eigenlijk nu al honger, dat heb je er van als je zo karig ontbijt.
pi_61223302
Een lekkere vette makreel
pi_61223356
Zou wel/geen vis lusten ook genetisch bepaald zijn, net als dat sommige mensen broccoli als bitter ervaren?

Ik ken zo veel mensen die echt letterlijk walgen van vis, alsof ze een kwal moeten wegwerken ofzo.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:56:24 #66
331 Merel
Be here now.
pi_61223585
Ik vind vis juist géén smaak hebben. En dan heb ik echt wel verschillende soorten vis geprobeerd, maar ik vind het allemaal smaken naar niks. Je kunt er natuurlijk wel vanalles aan toevoegen waardoor de vis meer een smaakje krijgt, maar dan proef je meer de kruiden of de saus dan de vis zelf. Zo ervaar ik het tenminste. Een goed stuk zalm krijg ik overigens wel weg, maar dat is omdat dat weer een beetje op vlees lijkt
pi_61223601
vis
Doei.
pi_61223722
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:46 schreef -marz- het volgende:
Een lekkere vette makreel
Alleen maar gezonde vetten!

En ik ben gek op vis. Vooral vette vis: zalm, makreel, sardines (zo in zijn geheel op de grill hmmm). Maar ook tonijn, zwaardvis, dorade... Allemaal lekker. Alleen jammer dat er zoveel vis wordt gekweekt en de manier van doden (levend fileren) is erg dieronvriendelijk.
Dus eet ik het met mate.

En @Merel: vooral stevige vissen hebben juist heul veul smaak! Witvis wat minder, hoewel zeewolf...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:37:44 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61224568
Ik maak zometeen nasi, vriend heeft de kinderen dus ik kan me weer uitleven met grote hoeveelheden. Leuk vind ik dat, nooit verwacht van mezelf moet ik zeggen

Ik ben 69 kg, zoals al gezegd en ik ben er zo blij mee

Sparen... tja, gelukkig heb ik spaargeld zodat ik, als het nodig is, een huis kan kopen (ik kan niet zoveel hypotheek krijgen) maar misschien ga ik wel officieel samenwonen??? Weet nog niet

[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 29-08-2008 16:43:17 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:03:23 #70
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225219
Morgen voor nieuwe tattoo!!

Ik wilde eigenlijk een nieuwe op mijn handpalmen, maar die wil hij niet zetten. ( omdat het te snel slijt )
Dus hij komt in mijn nek ( achterop ) zodat ik 'm kan verbergen bij instant representatieve toestanden.

dittus ( maar dan getweaked )

pi_61225258
Het oog van Horus! Vanwaar?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:08:06 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225330
Omdat niets leuker is dan een permanent amulet. Bovendien ben ik wel voor een verhoogde staat van bewustzijn

Uitleg:
Het Horusoog is een amulet welke in de Egyptische oudheid het eeuwig terugkerende herstel van de universele harmonie verbeeldt. Het oog is verbonden met het geestelijk waarnemingsvermogen. Horus was de god van de healing en de Geest, welke de levenskracht is in alles wat leeft.
pi_61225387
Wat heb je dan verder zoal op je lijf staan?

Tis trouwens wel een leuk ding, dat verhaal met de 64 stukjes, als ik t me goed herinner: reuk, smaak, gehoor, gedachten etc.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:13:12 #74
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225437
Ik wilde dus eigenlijk het oog links in mijn handpalm, en rechts dit:

Zonder de shizzle eromheen dus, alleen het teken.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:16:11 #75
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61225486
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wat heb je dan verder zoal op je lijf staan?

Tis trouwens wel een leuk ding, dat verhaal met de 64 stukjes, als ik t me goed herinner: reuk, smaak, gehoor, gedachten etc.

De rest van mijn tattoo's zijn minder verlichtend hoor

OP mijn onderrug (rechts ) staat een groene klaver vier, met daarboven in gothische letters de tekst lucky me.
Op mijn schaambeen ( auw! ) staat dezelfde klaver, met daarboven in gothische letters de tekst lucky you

Het horusoog wordt zwart met ingekleurd groen oog.
Ik heb iets met de kleur groen. ( is ook een goede kleur )

Namaste teken moet ik morgen overleggen; of ik die niet alsnog in mijn palm laat zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')