Ik kijk naar de Belg, een oude aflevering van Baantjer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
Lekker ergeren met de EO.
Rita en een pipo. bij Knevel en die vd Brink
Ik kijk nu op misdaadnet heel vaak een ouwe aflevering. Hoe slecht Baantjer ook geacteerd is toch kijk ik heel vaakquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kijk naar de Belg, een oude aflevering van Baantjer.
Erg he te veel keusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Eliza, kom op dews morgen even terug ! Wil nog even research plegen op de RB-website.
Wordt absoluut vervolgd
Hoe voorspelbaar het ook is, het hoedje gooien , vledder die voor lul gezet wordt , biertje in de kroeg, het krijgen van briljante ingeving in de kroeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk nu op misdaadnet heel vaak een ouwe aflevering. Hoe slecht Baantjer ook geacteerd is toch kijk ik heel vaak.
Kan helaas slipknot weinig waarderen, mag best stevig zijn , maar als ik niet kan verstaan wat ze zeggen hoeft het van mij nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
Best geinig, die nieuwe Slipknot [ afbeelding ]
Ach, het ragt lekker weg!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan helaas slipknot weinig waarderen, mag best stevig zijn , maar als ik niet kan verstaan wat ze zeggen hoeft het van mij niet
quote:
Sinds ik die koefnoen aflevering over Baantjer heb gezien kan ik nooit meer normaal Baantjer kijkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar het ook is, het hoedje gooien , vledder die voor lul gezet wordt , biertje in de kroeg, het krijgen van briljante ingeving in de kroeg.
het blijft gewoon leuk
Die was inderdaad te grappig!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Sinds ik die koefnoen aflevering over Baantjer heb gezien kan ik nooit meer normaal Baantjer kijken
Daar zit ook altijd het probleem met koefnoen, die hebben 1 of 2 briljante afleveringen in een seizoen en de rest is 3x niks.quote:
Ja ik ben er niet veel meer omdat ik het druk hebquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 07:23 schreef cosmick het volgende:
Gute morgen!
Als je dat wilt doen, graag!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal morgen mijn zonnebril die eliza custommade heeft is op de foto zetten
Moi SC, viel me ook al op dat je er gisteren niet was.. Was zo stil hier.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Zo Hans is behoorlijk wakker![]()
Gister was ik in Duitsland voor m'n werk, dus vandaar dat het stil was van mijn kant
Zooooo irritant inderdaad !quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:40 schreef cosmick het volgende:
Godverdomme, 't is maar goed dat ik goede remmen heb, anders was ik of onder een vrachtwagen gekomen of op een fucking Laguna![]()
. Komt er ooit nog eens een tijd dat mensen hun spiegels gebruken?
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh Cos
Moet opeens aan die reclame denken: "Het ochtendhumeurtje"
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef borisz het volgende:
Mogge
Het is woensdag. Ja en!? Nou!? Hakkuhdag natuurlijk! Stemmen maarrr..
DJ Paul Elstak - Luv U more
Critical Mass - Burnin' love
Charly Lownoise & Menthal Theo - Your smile
Ja, kennelijk hoort dat er bij ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Heel herkenbaar Cos!
Dat had ik allemaal de eerste dag na m'n vakantie, dan heb je ook zoiets van: Het is weer begonnen hoor
Wat een lijstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef borisz het volgende:
Mogge
Het is woensdag. Ja en!? Nou!? Hakkuhdag natuurlijk! Stemmen maarrr..
DJ Paul Elstak - Luv U more
Critical Mass - Burnin' love
Charly Lownoise & Menthal Theo - Your smile
Ja Rab heeft weinig orginele Happy Hardcore platen, draai dan andere Happy Hardcore platen die geen of kleine hits zijn geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Het is bijna hilarisch, zo ongelovelijk simpel is het, om echt elke week met Elstak en Lownoise aan te komen.
dat was lekker fietsen iddquote:
Vannacht sinds nachten GEEN last van muggen gehad. Wat een nutteloze kutbeesten zijn dat zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:22 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Helemaal lek geprikt vannacht, overal jeuk...
quote:
Goh, wat vind ik dat nou ergquote:
NOTquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goh, wat vind ik dat nou erg
Mijn kater kan het niet waarderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze 'ik kan niet schijten'-crap kan er ook nog wel bij![]()
.
Het begint met een 'A' en eindigd met 'Lphabeat'?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Hopen dat het volgende uur beter wordt
Te gekke bandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het begint met een 'A' en eindigd met 'Lphabeat'?
Waar is je avatarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
Schijtnummer.
Dit begint ook met een A maar is wèl leuk om af en toe weer te horenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het begint met een 'A' en eindigd met 'Lphabeat'?
Volgende week is het kermis in Heemskerk, daarna zijn ze er wel weer bovenop...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan wel merken dat ik een weekje op vakantie ben geweest
http://www.nu.nl/news/171(...)er_dan_verwacht.html
Minimaal 25 jaar daarvan is kunstmatig inleven gehouden wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef muisje-eliza het volgende:
do avond een MJ special op sbs (dacht ik) omdat ie 50 jaar bestaat...helaas draai ik natuurlijk koopavond en kan t niet zien, maar voor de rest die het wel wil zien
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan wel merken dat ik een weekje op vakantie ben geweest
http://www.nu.nl/news/171(...)er_dan_verwacht.html
ooh okay. Ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Ben al ff bezig met een nieuw kek Dunst-gifje.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:26 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk ! Black And Gold.![]()
Oja, vrijdag MYA op locatie maar de playlist verschijnt ditmaal wel online. las het net op de site..
Als je apk papieren en de historie apk papieren aangeven dat de auto in topstaat is, waarvan de apk op moment van kopen 1 maand oud is. zou ik ook niet heel erg gaan twijfelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
dan is collega een suffie, zo een oto laat je toch eerst keuren door de ANWB of n onafhankelijke garage....die vent die m verkocht heeft is vast heel blij
Kan ik niet, maar het staat gewoon op de MYA site. Vandaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan het dat jij sommige playlisten al van te voren kan zien
Wel zo prettig te weten wat er komt , zeker bij MYAquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:26 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk ! Black And Gold.![]()
Oja, vrijdag MYA op locatie maar de playlist verschijnt ditmaal wel online. las het net op de site..
Rene zal het wel kunnen maar zijn vrouwquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Oh Rene Froger gaat een armoe proggie doen (wisten we al als t goed is) maar hij zit in Hilversum-noord in een echte achterbuurt...zal ik vanmiddag ff langs gaan?
jah kweetnie, als ik een afgetrapte peugot 205 koop ga ik ook niet moeilijk doen maar als ik n porshe zou kopen laat ik m echt wel eerst bij een andere garage keuren, en heb al genoeg in t verleden meegemaakt met oto's kopen om te weten dat dat echt een goede zet is en het geld waard is om dat van te voren te doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je apk papieren en de historie apk papieren aangeven dat de auto in topstaat is, waarvan de apk op moment van kopen 1 maand oud is. zou ik ook niet heel erg gaan twijfelen.
Auto rijd verder prima zonder iets van de gebrekken te merken.
Ik vind het ook bijzonder prettig om van te voren te zien welke platen worden gedraaid.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel zo prettig te weten wat er komt , zeker bij MYA
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gruwelijk niks an idd! [ afbeelding ].
Een Peugot? Een Porshe?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah kweetnie, als ik een afgetrapte peugot 205 koop ga ik ook niet moeilijk doen maar als ik n porshe zou
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijzonder prettig om van te voren te zien welke platen worden gedraaid.![]()
Eliza, ik kom nog terug op de zonnebril (PM je dan wel even, maar dat zal in de loop van deze dag zijn)
Sjah, het hele nummer is gebaseerd op een sampletje die ik eigenlijk niet boeiend genoeg vind om er een heel nummer mee te vullen. Niet erg schokkend of bijzonder dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef -Hans- het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Meeeeeeegahit? Het is niet echt mijn ding maar echt slecht vind ik 'm niet.
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sow? je weet toch wat ik bedoel
Een 944... Een Porsche met de motor voorinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
WE hebben een leuk issue hier op de afdeling juridisch
Collega heeft 2de hands porche 944 via marktplaats gekocht, via persoon die later bij dealer blijkt te werken
...
Ziet er best leuk uit, maar doe er mij maar 1 achterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een 944... Een Porsche met de motor voorin
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef -Hans- het volgende:
Eliza en Cos, zo denk ik er ook wel een beetje over. Het klinkt wel aardig maar heel bijzonder is het niet.
Niet meer dan logisch toch , ze doen nu duo presentatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
huh ik lees op de site van C&S dat ze schaamnaam gaan doen enzo, maar vorig jaar deed Sander dat toch in zijn proggie? *gewoon goed gejat ofzo?*
Ze hebben er ook over gebeld met Sander de Heer, dus ze zullen het wel gewoon overgenomen hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
huh ik lees op de site van C&S dat ze schaamnaam gaan doen enzo, maar vorig jaar deed Sander dat toch in zijn proggie? *gewoon goed gejat ofzo?*
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch toch , ze doen nu duo presentatie.
Ik hoop nog steeds op Dance Wiv Me van Dizzee Rascal FT Calvin Harris.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och t midden van de week..nog even en we hebben n nieuwe....wie o wie
Op die fiets , dan is het inderdaad goed gejat in een smaakloos programmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik bedoel Sander de Heer
Oja, dat was het toen helemaal in de roaring 80'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lijkt wel beetje op eliza haar kapsel
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Toch blijft Gerard met "ROCK 'N ROLL" erdoorheen wel leuk
Weinig, maar werkgevers/gemeenten hebben er ook een handje van onjuiste informatie te verstrekken aan uwv.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:01 schreef muisje-eliza het volgende:UWV wat kan er wel goed gaan bij hun
Nog 2 weken en ik zit in Galwayquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Take me to Chicago, San Francisco bay!
Nou, nog 1 week en dan zit ik in Chicago
En 2 tot 3 weken later in San Francisco
U Riep ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:20 schreef cosmick het volgende:
Ooo my god.
haha, er hangt hier beneden op de deur zo'n uitgeprint STOP bord, daar heeft iemand ook gelijk 'hammertime!' onder geschrevenquote:
Geweldige singlequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Blijft humor natuurlijk
Play that fucking music white boy!
(jaja, ik weet dat't 'funky' is)
zou hij gaan solliciteren bij 3FM?quote:
met een zieke geestquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Het lijkt nu een hele normale jongen.
Ze willen met liefde ook Fascination voor je draaienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, houd es op met Alain C. De rotatie is blijkbaar weer opgevoerdhttp://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/3220
quote:
Klopt dus inderdaad als ik de uitzending zo hoorde aan het beginquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou hij gaan solliciteren bij 3FM?
1001 en online optiesquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:13 schreef Sirolf het volgende:
EJ gaat vanmiddag solliciteren!
Waar eigenlijk?
maakt niet uit, zolang je maar muziek als dit nummer draaitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef MichielV het volgende:
Ik had jullie nog hul niet begroet.... bij deze dan: hoewoi!
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenstraquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef MichielV het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef MichielV het volgende:
Daarom dusquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je toch ook al paar topics terug gepost, des al niet te min lekker plaatje
Lijkt alweer wat centraler dan Den Haag. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef jmac het volgende:
Persbericht 27 augustus 2008
3FM Serious Request 2008 in actie voor vluchtelingenhulp
Het Glazen Huis staat dit jaar in Breda
3FM Serious Request, de jaarlijkse actie van 3FM en het Rode Kruis, zet
zich dit jaar in voor vluchtelingen. Jaarlijks worden 36 miljoen mensen
uit hun woning verdreven als gevolg van conflicten. Van de ene op de
andere dag moeten zij het doen zonder een dak boven hun hoofd en zonder
voedsel en drinkwater. Voor deze stille ramp doet 3FM in de week voor
Kerst een Serious Request.
Van vrijdag 19 tot en met woensdag 24 december zamelen drie dj’s vanuit
het Glazen Huis geld in voor een betere en effectievere
vluchtelingenhulp in de wereld. Dit jaar staat het Glazen Huis op de
Grote Markt in Breda.
Het aantal mensen dat op de vlucht slaat door conflicten, groeit nog
jaarlijks. Het resultaat: 36 miljoen vluchtelingen wereldwijd.
Vluchtelingen die naast persoonlijke bezittingen vaak ook elke vorm van
primaire levensbehoeften kwijt zijn. Geen vaste woonplek, geen onderdak,
geen medische hulp, geen veiligheid en geen eten of drinken.
Het Rode Kruis helpt de getroffenen met voedsel, drinkwater en
gezondheidszorg. Daarnaast biedt de noodhulporganisatie onderdak en
voorziet het de vluchtelingen van bouwmaterialen om verwoeste
woongebieden weer leefbaar te maken. 3FM geeft met Serious Request deze
stille ramp een gezicht.
Florent Luyckx, zendermanager 3FM: “Een dak boven je hoofd is zo
ongeveer de meest basale behoefte van ieder mens. Het is onvoorstelbaar
dat ieder jaar miljoenen mensen op de vlucht raken omdat ze in één klap
nagenoeg alles kwijt zijn. Dit probleem móet beter belicht worden,
daarom heeft 3FM dit jaar vluchtelingenhulp gekozen als onderwerp voor
Serious Request. Het is fantastisch dat de gemeente Breda daar ons dit
jaar bij gaat helpen.”
Serious Request 2008 in Breda
Na drie jaar de Neude in Utrecht stond het Glazen Huis vorig jaar voor
het eerst op een andere locatie, namelijk op het Plein in Den Haag. Dit
jaar heeft 3FM gekozen voor de zuidelijke gastvrijheid van Breda, waar
het Glazen Huis zes dagen lang op de Grote Markt staat.
Burgemeester van Breda, Peter van der Velden: “Het is voor Breda
natuurlijk een enorme opsteker dat 3FM onze stad als thuisbasis voor
deze actie heeft gekozen. We realiseren ons terdege dat we aardig wat
waar te maken hebben en dat kunnen we samen, in deze stad en regio. We
investeren er flink in om een sociale stad te zijn: we zetten veel in op
zorg voor elkaar en sociale cohesie, ook over de grenzen heen. Breda
levert een bijdrage aan het realiseren van de VN Millenniumdoelen en
gaat bewust om met internationale solidariteit. In die context sluiten
de doelen van Serious Request aan bij onze ambities. Kortom, we zullen
als een goede gastheer voor deze actie zorgen en samen inzetten op een
enorme opbrengst.”
3FM Serious Request
Met 3FM Serious Request zet de zender zich in samenwerking met het Rode
Kruis ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de
Kerstdagen sluiten drie dj’s van 3FM zich zes dagen lang op in een
glazen studio, ergens in Nederland. Zij eten die dagen niets en maken 24
uur per dag live radio. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers
aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over het doel van de actie.
De dj’s roepen iedereen op om geld te doneren en daarbij worden
bijzondere initiatieven gewaardeerd. In 2004, het eerste jaar, haalde
3FM Serious Request ¤ 915.955,- op voor de vluchtelingen in Darfur. In
2005 bedroeg het eindbedrag voor de ontheemde kinderen in Congo ¤
2.203.549,-. In 2006 sloot Studio Brussel zich aan bij de actie en samen
met 3FM werd een bedrag van ¤ 5.596.838,13 binnengehaald voor de
slachtoffers van landmijnen wereldwijd. In 2007 haalde 3FM samen met
Studio Brussel en het Zwitserse Couleur Trois voor een betere
drinkwatervoorziening in de wereld een recordbedrag binnen van ¤
8.754.252,-.
De mensen in het Noorden van het land zullen daar toch anders over denken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt alweer wat centraler dan Den Haag. Ben benieuwd.
Ekdom gaat er dit jaar (helaas) niet in, omdat 'ie er al 3 jaar achter elkaar in heeft gezeten. Waarschijnlijk dus iig Giel. Voor de rest gok ik op Veenstra en Swijnenberg (maar hoop ik natuurljk op wat anders qua laatste persoonquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Willen ze cashen zou ik veenstra, ekdom en antiroos doen
Michiel zal wel niet willen, die is dan net vader geworden. En volgens mij heeft Gerard gezegd dat ie dit jaar ook niet wil, maar dat weet ik niet zeker. edit: wat Sirolf dus zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar minder wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel zal wel niet willen, die is dan net vader geworden. En volgens mij heeft Gerard gezegd dat ie dit jaar ook niet wil, maar dat weet ik niet zeker.
Veenstra's vrouw is eind november uitgerekend, dus dat gaat inderdaad lastig worden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel zal wel niet willen, die is dan net vader geworden. En volgens mij heeft Gerard gezegd dat ie dit jaar ook niet wil, maar dat weet ik niet zeker.
De eerste twee lijken mij een ramp, echt. Ekdom, Veenstra en voor mijn part Giel. Of Corton en Stendersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:16 schreef Krambo het volgende:
Van mij mag het trio van vorig jaar er weer in, maar ik ben bang dat die alle drie niet willen.
Dan maar Coen, Paul en een van de dames
Ekdom, Veenstra en Stenders hebben ook mijn voorkeur, maar die doen het waarschijnlijk toch niet dit jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
De eerste twee lijken mij een ramp, echt. Ekdom, Veenstra en voor mijn part Giel. Of Corton en Stenders.
Gerard helaas niet en Michiel is ook afwachten, maar Rudy moet er sowieso even in en misschien ook Paul R?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hiervandaan ook 2 uur met de trein, terwijl Utrecht een uur is en Den Haag was ik binnen een kwartiertje (maar ik was dan ook al in Leidenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef borisz het volgende:
Breda.... Dat is twee uur met de trein, al kan ik daar wel makkelijk aan een logeeradres komen.
Hmm. Dan mogen de DJ's de komende maanden dus nog wel op gaan passen wanneer ze als prijs weer eens een "dak boven uw hoofd" uitdelen. Kan wel eens verkeerd opgevat wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef jmac het volgende:
Persbericht 27 augustus 2008
*knip*
Florent Luyckx, zendermanager 3FM: "Een dak boven je hoofd is zo
ongeveer de meest basale behoefte van ieder mens.";
*knip*
* Sirolf schopt Roel naar z'n persoonlijke 'Radio Station' op Last.FM.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog zo'n simpel deuntje erachteraan. The Wombats... Eén nummer was genoeg; meer niet.
Vanuit Utrecht is't een goed uur met trein of interliner. Met de auto nog iets minder.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:21 schreef Broekie het volgende:
En zo te zien langer reizen voor mij dan Den Haag al was. Grom!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf schopt Roel naar z'n persoonlijke 'Radio Station' op Last.FM.
9292ov zegt mij anders dat het vanaf Utrecht Centraal 1:36 kost om op de Grote Markt te komen. En daar moet m'n reistijd naar Utrecht Centraal zelf dan nog bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht is't een goed uur met trein of interliner. Met de auto nog iets minder.
Oh, in mijn 9292 duurt het 1:24. En daar zit nog in dat je met de bus het laatste stuk zou doen, terwijl het maar een paar honderd meter lopen isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef Broekie het volgende:
9292ov zegt mij anders dat het vanaf Utrecht Centraal 1:36 kost om op de Grote Markt te komen. En daar moet m'n reistijd naar Utrecht Centraal zelf dan nog bij.
Was de reistijd naar het Plein in Den Haag toch echt korter, bijna de helft zelfs.
...en dan is het ADO'20 - ODIN'59, het officieuze kampioenschap van Heemskerk!quote:
Je kan er erg leuk stappenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:15 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben n goede 2 uur en n kwartier onderweg naar Breda. Waarom is er voor Breda gekozen eigenlijk
Krijgen ze geld voor van de gemeente.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:15 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben n goede 2 uur en n kwartier onderweg naar Breda. Waarom is er voor Breda gekozen eigenlijk
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan er erg leuk stappen![]()
geen idee eigenlijk...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:22 schreef men_in_red het volgende:
spelletje komt niet helemaal uit de verf...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:01 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zou lasagne gaan maken omdat mn ouders ook mee wouden eten. belt me pa echt net dat ie t vergeten was, nu heb ik geen zin meer om die lasagne te maken en ben ik sjaggie
Jaja! spanning ten topquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
...en dan is het ADO'20 - ODIN'59, het officieuze kampioenschap van Heemskerk!
Geen operators aanwezig?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:53 schreef Feivel1 het volgende:
Hallo.
Damnit, de chat waar ik meestal zit (Van Chris Pirillo) is gesloten, dankzij irc channel mode +i.
Fijn, niemand wil me inviten.
Ja, ben ik eindelijk in het kanaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen operators aanwezig?
Operators kunnen door middel van /msg chanserv invite #kanaal namelijk zichzelf uitnodigen.
Prutsers...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ben ik eindelijk in het kanaal.
Hebben ze de chat op moderated staan.
Niet echt..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Prutsers...
Sewn en Fill My Little World van The Feeling blijven toch ook wel leuk.
Kweste van de flooders bannen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niet echt..
Ze hadden +mi gedaan vanwege floodaanvallen in het kanaal
En ik de toetersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Heeej Broekie
kheb slingers, en belleblaas gekocht voor vrijdag
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig! net Basshunter - All I Ever Wanted op TMF. Super fout maar toch eigenlijk best lekker om hard op te zetten.
Hahaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier stond t ook aan en ik zei tegen mn man *wat een schijtlied*
Ik luister veel liever naar Dido dan naar Amy McDonald. Ook al voordat Amy kapotgedraaid werd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! mooi liedje van Dido
Favo artist van Domien.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! mooi liedje van Dido
Favo artist van Domien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |