Wat een lijstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef borisz het volgende:
Mogge
Het is woensdag. Ja en!? Nou!? Hakkuhdag natuurlijk! Stemmen maarrr..
DJ Paul Elstak - Luv U more
Critical Mass - Burnin' love
Charly Lownoise & Menthal Theo - Your smile
Ja Rab heeft weinig orginele Happy Hardcore platen, draai dan andere Happy Hardcore platen die geen of kleine hits zijn geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Het is bijna hilarisch, zo ongelovelijk simpel is het, om echt elke week met Elstak en Lownoise aan te komen.
dat was lekker fietsen iddquote:
Vannacht sinds nachten GEEN last van muggen gehad. Wat een nutteloze kutbeesten zijn dat zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:22 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Helemaal lek geprikt vannacht, overal jeuk...
quote:
Goh, wat vind ik dat nou ergquote:
NOTquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goh, wat vind ik dat nou erg
Mijn kater kan het niet waarderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze 'ik kan niet schijten'-crap kan er ook nog wel bij![]()
.
Het begint met een 'A' en eindigd met 'Lphabeat'?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Hopen dat het volgende uur beter wordt
Te gekke bandquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het begint met een 'A' en eindigd met 'Lphabeat'?
Waar is je avatarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
Schijtnummer.
Dit begint ook met een A maar is wèl leuk om af en toe weer te horenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het begint met een 'A' en eindigd met 'Lphabeat'?
Volgende week is het kermis in Heemskerk, daarna zijn ze er wel weer bovenop...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan wel merken dat ik een weekje op vakantie ben geweest
http://www.nu.nl/news/171(...)er_dan_verwacht.html
Minimaal 25 jaar daarvan is kunstmatig inleven gehouden wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:14 schreef muisje-eliza het volgende:
do avond een MJ special op sbs (dacht ik) omdat ie 50 jaar bestaat...helaas draai ik natuurlijk koopavond en kan t niet zien, maar voor de rest die het wel wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |