Ekdom gaat er dit jaar (helaas) niet in, omdat 'ie er al 3 jaar achter elkaar in heeft gezeten. Waarschijnlijk dus iig Giel. Voor de rest gok ik op Veenstra en Swijnenberg (maar hoop ik natuurljk op wat anders qua laatste persoonquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Willen ze cashen zou ik veenstra, ekdom en antiroos doen
Michiel zal wel niet willen, die is dan net vader geworden. En volgens mij heeft Gerard gezegd dat ie dit jaar ook niet wil, maar dat weet ik niet zeker. edit: wat Sirolf dus zegt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar minder wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel zal wel niet willen, die is dan net vader geworden. En volgens mij heeft Gerard gezegd dat ie dit jaar ook niet wil, maar dat weet ik niet zeker.
Veenstra's vrouw is eind november uitgerekend, dus dat gaat inderdaad lastig worden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Michiel zal wel niet willen, die is dan net vader geworden. En volgens mij heeft Gerard gezegd dat ie dit jaar ook niet wil, maar dat weet ik niet zeker.
De eerste twee lijken mij een ramp, echt. Ekdom, Veenstra en voor mijn part Giel. Of Corton en Stendersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:16 schreef Krambo het volgende:
Van mij mag het trio van vorig jaar er weer in, maar ik ben bang dat die alle drie niet willen.
Dan maar Coen, Paul en een van de dames
Ekdom, Veenstra en Stenders hebben ook mijn voorkeur, maar die doen het waarschijnlijk toch niet dit jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
De eerste twee lijken mij een ramp, echt. Ekdom, Veenstra en voor mijn part Giel. Of Corton en Stenders.
Gerard helaas niet en Michiel is ook afwachten, maar Rudy moet er sowieso even in en misschien ook Paul R?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hiervandaan ook 2 uur met de trein, terwijl Utrecht een uur is en Den Haag was ik binnen een kwartiertje (maar ik was dan ook al in Leidenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:48 schreef borisz het volgende:
Breda.... Dat is twee uur met de trein, al kan ik daar wel makkelijk aan een logeeradres komen.
Hmm. Dan mogen de DJ's de komende maanden dus nog wel op gaan passen wanneer ze als prijs weer eens een "dak boven uw hoofd" uitdelen. Kan wel eens verkeerd opgevat wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef jmac het volgende:
Persbericht 27 augustus 2008
*knip*
Florent Luyckx, zendermanager 3FM: "Een dak boven je hoofd is zo
ongeveer de meest basale behoefte van ieder mens.";
*knip*
* Sirolf schopt Roel naar z'n persoonlijke 'Radio Station' op Last.FM.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog zo'n simpel deuntje erachteraan. The Wombats... Eén nummer was genoeg; meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |