Vanuit Utrecht is't een goed uur met trein of interliner. Met de auto nog iets minder.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:21 schreef Broekie het volgende:
En zo te zien langer reizen voor mij dan Den Haag al was. Grom!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf schopt Roel naar z'n persoonlijke 'Radio Station' op Last.FM.
9292ov zegt mij anders dat het vanaf Utrecht Centraal 1:36 kost om op de Grote Markt te komen. En daar moet m'n reistijd naar Utrecht Centraal zelf dan nog bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht is't een goed uur met trein of interliner. Met de auto nog iets minder.
Oh, in mijn 9292 duurt het 1:24. En daar zit nog in dat je met de bus het laatste stuk zou doen, terwijl het maar een paar honderd meter lopen isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:29 schreef Broekie het volgende:
9292ov zegt mij anders dat het vanaf Utrecht Centraal 1:36 kost om op de Grote Markt te komen. En daar moet m'n reistijd naar Utrecht Centraal zelf dan nog bij.
Was de reistijd naar het Plein in Den Haag toch echt korter, bijna de helft zelfs.
...en dan is het ADO'20 - ODIN'59, het officieuze kampioenschap van Heemskerk!quote:
Je kan er erg leuk stappenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:15 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben n goede 2 uur en n kwartier onderweg naar Breda. Waarom is er voor Breda gekozen eigenlijk
Krijgen ze geld voor van de gemeente.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:15 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben n goede 2 uur en n kwartier onderweg naar Breda. Waarom is er voor Breda gekozen eigenlijk
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan er erg leuk stappen![]()
geen idee eigenlijk...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:22 schreef men_in_red het volgende:
spelletje komt niet helemaal uit de verf...
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:01 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zou lasagne gaan maken omdat mn ouders ook mee wouden eten. belt me pa echt net dat ie t vergeten was, nu heb ik geen zin meer om die lasagne te maken en ben ik sjaggie
Jaja! spanning ten topquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
...en dan is het ADO'20 - ODIN'59, het officieuze kampioenschap van Heemskerk!
Geen operators aanwezig?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:53 schreef Feivel1 het volgende:
Hallo.
Damnit, de chat waar ik meestal zit (Van Chris Pirillo) is gesloten, dankzij irc channel mode +i.
Fijn, niemand wil me inviten.
Ja, ben ik eindelijk in het kanaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen operators aanwezig?
Operators kunnen door middel van /msg chanserv invite #kanaal namelijk zichzelf uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |