Sjah, het hele nummer is gebaseerd op een sampletje die ik eigenlijk niet boeiend genoeg vind om er een heel nummer mee te vullen. Niet erg schokkend of bijzonder dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef -Hans- het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Meeeeeeegahit? Het is niet echt mijn ding maar echt slecht vind ik 'm niet.
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sow? je weet toch wat ik bedoel
Een 944... Een Porsche met de motor voorinquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
WE hebben een leuk issue hier op de afdeling juridisch
Collega heeft 2de hands porche 944 via marktplaats gekocht, via persoon die later bij dealer blijkt te werken
...
Ziet er best leuk uit, maar doe er mij maar 1 achterquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een 944... Een Porsche met de motor voorin
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:42 schreef -Hans- het volgende:
Eliza en Cos, zo denk ik er ook wel een beetje over. Het klinkt wel aardig maar heel bijzonder is het niet.
Niet meer dan logisch toch , ze doen nu duo presentatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
huh ik lees op de site van C&S dat ze schaamnaam gaan doen enzo, maar vorig jaar deed Sander dat toch in zijn proggie? *gewoon goed gejat ofzo?*
Ze hebben er ook over gebeld met Sander de Heer, dus ze zullen het wel gewoon overgenomen hebben.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
huh ik lees op de site van C&S dat ze schaamnaam gaan doen enzo, maar vorig jaar deed Sander dat toch in zijn proggie? *gewoon goed gejat ofzo?*
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch toch , ze doen nu duo presentatie.
Ik hoop nog steeds op Dance Wiv Me van Dizzee Rascal FT Calvin Harris.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och t midden van de week..nog even en we hebben n nieuwe....wie o wie
Op die fiets , dan is het inderdaad goed gejat in een smaakloos programmaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah ik bedoel Sander de Heer
Oja, dat was het toen helemaal in de roaring 80'squote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lijkt wel beetje op eliza haar kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |